Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 04:02
Ellaha
Avatar van Ellaha
Ellaha is offline
Hi,

Wat al een hele tijd door me gedachte gaat is het volgende;
Ik heb het idee, dat veel meiden (en jongens) niet precies weten, wat bi-seksualiteit is... Dit kwam naar aanleiding, van een meisje die ik leerde kennen, in de discotheek waar ik voor werkte afgelopen zomer.. ik woonde met haar en nog een meid in een appartement, en op een avond nam ik een meid mee...en zij beiden een gozer.. Dat maakte dus duidelijk, dat ik ook op meiden viel.. en dat heb ik ze daarna ook eerlijk verteld.. Die nacht erna, na het werk, in de discotheek...begon dat meisje waarmee ik mee samenwoonde, me opeens te zoenen.. en later zei ze.. "Ik ben ook bi"...., "Maar ik durfde er niet voor uit te komen"... Nouja natuurlijk schrok ik daarvan... Maar daar ga ik even verder niet op in..want daar gaat et even niet over..

Ik wil het namelijk hebben over, dat zij zeker weten geen bi kan zijn, maar wel dacht dat ze het was... ze zegt dat ze nooit verliefd zou kunnen zijn op een meisje.., maar dat ze zoenen met een meisje "niet erg" vind... Hoewel ze wel later zei dat ze ervan genoten had...
Mijn definitie onder bi zijn, is dat je dusdanig niet alleen een meid aantrekkelijk kan vinden, maar ook echt verliefd kan worden....
Al die andere meiden, benoem ik dan ook zeker dan geen bi... maar gewoon nieuwschierig...!!

Ik denk er zo over.. en ik wil graag weten of dit juist is..?
Alvast bedankt voor de reacties.

P.s: Ik ben pas 2 keer echt verliefd geweest op een meisje... En een daarvan ben ik ook een tijdje mee "geweest"..
__________________
*~Friends for life~*
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 07:12
FDL
FDL is offline
Ik vind iemand BI als hij/zij echt daadwerkelijk gevoelens voor iemand voor hetzelfde geslacht kan hebben. Dus een xtje zoenen valt daar niet onder. Ken wel meiden die wel eens met elkaar zoenen maar niks hebben ofzo. Die zijn dus geen bi
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 08:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ellaha schreef op 10-11-2003 @ 05:02:

Ik denk er zo over.. en ik wil graag weten of dit juist is..?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik denk dat het juist is

Je bent pas bi als je ook op meisjes verliefd wordt en er een relatie mee wil aangaan

En ik denk dat er voor alleen dat zoenen ook een term bestaat zoals mode-bi
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 08:59
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-11-2003 @ 09:04:
Je bent pas bi als je ook op meisjes verliefd wordt en er een relatie mee wil aangaan
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-11-2003 @ 09:04:
Ik denk dat het juist is

Je bent pas bi als je ook op meisjes verliefd wordt en er een relatie mee wil aangaan

En ik denk dat er voor alleen dat zoenen ook een term bestaat zoals mode-bi
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 09:56
Verwijderd
Ik ben t met je eens
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 10:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Tja, veel mensen schijnen 'bi' te worden om gewoon even uit te proberen. Het is de laatste tijd ook veel meer geaccepteerd. Ik weet niet of je je daaraan kan ergeren - vast wel. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat het irritant is dat je ten eerste dat beeld krijgt van mensen die zich bi noemen en ten tweede het gevaar loopt dat je met iemand aan de haal gaat die het alleen maar even uit wil proberen.

Maar waarom is dat zo interessant om uit te proberen als je toch niet verliefd kan worden op iemand van hetzelfde geslacht? Dat vraag ik me nu steeds af...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ben ik bi??
DennisB
1 14-05-2015 07:44
Liefde & Relatie Bi, lesbisch, hoe wat....?
Verwijderd
23 18-01-2010 23:02
Liefde & Relatie Bi meiden meer geaccepteerd dan Bi jongens?
appelsientje
44 02-12-2003 18:03
Seksualiteit Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig?
juno
40 10-11-2003 18:49
Seksualiteit hetro, homo, bi
lune
5 14-06-2003 19:49
Seksualiteit {POLL} Homo, Hetero of Bi ***
HET schatje
109 14-06-2003 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.