Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2003, 21:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Zoals mijn topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=659843

Op EV mag dat niet. Op L&G mag het ook niet.

Waar dan wel?

Ik en anderen willen serieus over dergelijke onderwerpen kunnen praten.


Als het commentaar is 'je bent geen arts', wil ik graag op het volgende topic wijzen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=654853
De topicstarter van dat topic is geen vlieger van een F117, en toch word het topic niet gesloten.
Omdat hij daarin geďnteresseerd is.

Wij zijn geďnteresseerd in medische zaken, waarom mag dat niet?
Advertentie
Oud 12-11-2003, 21:27
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik zit zelf aan Populaire Wetenschappen te denken.
Oud 12-11-2003, 21:29
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 12-11-2003 @ 22:22:


Wij zijn geďnteresseerd in medische zaken, waarom mag dat niet?
Omdat jouw interesse het peil van de gemiddelde forummer hier vér overschrijdt. Er zit hier werkelijk GEEN ENKEL LID van de ruime 30.000 die S.com kent te wachten op een analyse van een arteriogram.

Daarnaast ga je na 1 post het antwoord geven op je zogenaamde eigen vraagstelling. Sorry hoor, maar dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij gewoon wat mooie termen uit je boek over wilt schrijven in een post om te laten zien wat je er allemaal wel niet van weet. Daar is het forum niet voor bedoelt.
Oud 12-11-2003, 21:37
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Koen schreef op 12-11-2003 @ 22:29:
Omdat jouw interesse het peil van de gemiddelde forummer hier vér overschrijdt. Er zit hier werkelijk GEEN ENKEL LID van de ruime 30.000 die S.com kent te wachten op een analyse van een arteriogram.

Daarnaast ga je na 1 post het antwoord geven op je zogenaamde eigen vraagstelling. Sorry hoor, maar dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij gewoon wat mooie termen uit je boek over wilt schrijven in een post om te laten zien wat je er allemaal wel niet van weet. Daar is het forum niet voor bedoelt.
Ik ken minstens 1 lid die daar anders over denkt.

Ja, ik reageer er zelf ook op. Als ik zo'n topic zou lezen zou ik niet meteen alle posts uitgebreid gaan lezen, maar eerst m'n eigen conclusies trekken en dan pas de rest gaan lezen. Dat is normaal.
Als je huiswerk maakt voor school kijk je ook niet naar de antwoorden achterin het boek voordat je aan de vragen begint!

Ja, ik gebruik aardig wat 'termen'. Omdat ik die ken. Ik heb niets overgeschreven. De enige informatie die ik heb is wat in dat topic staat: die foto's.
Dat zie je hier: http://www.trauma.org/imagebank/vasc.../vasc0001.html
Oud 12-11-2003, 21:38
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Ha. Zonder snerend te doen vind ik het, na het bekeken te hebben, ook een extreem nutteloze topic. Twee foto's en een 'wat maak je hier uit op' waarna je zelf een passage overschrijft of zoiets?
Oud 12-11-2003, 21:46
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
je plaatst twee foto's op Exacte vakken

Je zet er de tekst onder"wat maak je hieruit op?"


Gezien de aard van het forum is dat dus blijkbaar een vraag die je nodig wilt beantwoorden. Vervolgens wordt het antwoord gegeven en gaat het topic op slot. Is dat niet een beetje logisch?

babbelen ierover kan best op PW denk ik. Zakt toch weg denk ik trouwens.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 12-11-2003, 21:57
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 12-11-2003 @ 22:37:
Ik ken minstens 1 lid die daar anders over denkt.

Ja, ik reageer er zelf ook op. Als ik zo'n topic zou lezen zou ik niet meteen alle posts uitgebreid gaan lezen, maar eerst m'n eigen conclusies trekken en dan pas de rest gaan lezen. Dat is normaal.
Als je huiswerk maakt voor school kijk je ook niet naar de antwoorden achterin het boek voordat je aan de vragen begint!
Het gaat erom dat het hierdoor lijkt alsof je helemaal geen replies wilt, maar zelf gewoon wilt vertellen wat er aan de knikker is. Dat heeft niks met het begrip 'forum' te maken.

Er denkt 1 iemand anders over. Das al flink wat. Om een topic nuttig te laten zijn moeten er wel 10 man geďnteresseerd zijn. Misschien kan je dan beter een medisch forum proberen, als je het per sé zo diep over 1 onderwerp wilt hebben?
Oud 13-11-2003, 00:44
Verwijderd
Dit is compleet loos. Als je graag over medische materie wilt praten is het veel handiger om dat ene persoon even toe te voegen op MSN of ICQ en daar verder te chatten, dan belast je de server hier tenminste ook niet. Het is in elk geval onzin om zulke termen te gebruiken. Nog los van het feit dat niemand erin geďnteresseerd is behalve jij en dat andere persoon, snapt niemand er iets van. Zie nou gewoon eens in dat er mensen zijn die minder enthousiast zijn dan jij. Er zijn toch wel meer fora? Volgens mij zijn er ook genoeg fora voor artsen, of studenten, of noem maar op. Meld je daar aan, of schrijf zelf dingen en probeer ze gepubliceerd te krijgen in een medisch weekblad...maar doe het niet hier. Dit is nutteloos.
Oud 13-11-2003, 07:53
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-11-2003 @ 01:44:
dat ene persoon even toe te voegen op MSN of ICQ en daar verder te chatten,
bedoelt-ie met die ene persoon niet gewoon zichzelf?
Oud 13-11-2003, 10:19
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Sommige mensen hebben geen plank maar een hele boom voor hun kop.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-11-2003, 10:33
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-11-2003 @ 11:19:
Sommige mensen hebben geen plank maar een hele boom voor hun kop.
Dit neigt meer naar een heel bos
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 13-11-2003, 10:50
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
kleine toevoeging: topics over echte fysica worden waarschijnlijk ook gesloten. Dat is met iedere wetenschap zo. Als het het niveau van dit forum overstijgt is het mijns inziens loos.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 13-11-2003, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 13-11-2003 @ 11:50:
kleine toevoeging: topics over echte fysica worden waarschijnlijk ook gesloten. Dat is met iedere wetenschap zo. Als het het niveau van dit forum overstijgt is het mijns inziens loos.
Maar daar zit onvermijdelijk een subjectief element in. Iemand moet namelijk bepalen wanneer iets loos is. Is dat wanneer er compleet geen respons op komt, of wanneer er maar door drie, vier of vijf mensen wordt gereageerd? Ik post soms ook wel eens dingen waar alleen de rechtenstudenten hier op in gaan, maar dan ís er nog repons.

Hoe zit dat met die medische topics van FA? Als er mensen zijn die er in geďnteresséerd zijn, in dier voege dat mensen misschien niet reageren maar het wel leuk vinden om het te lezen, dan hebben ze bestaansrecht. Is dat niet zo, dan hebben ze dat niet. Ik neig zelf naar het laatste geval omdat ik eigenlijk in die topics nooit iemand anders zie reageren dan FA zelf, en mensen die zeggen dat hij op moet houden met mensen angst aanjagen.
Oud 13-11-2003, 12:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tampert schreef op 12-11-2003 @ 22:46:

babbelen ierover kan best op PW denk ik. Zakt toch weg denk ik trouwens.
Op die manier maak je van PW een forum waar FA alleen komt. :­| Ké, beetje cru uitgedrukt, maar ver van de waarheid zit ik niet.

Ik ben nu niet meteen van de domsten, met best wel een breed interessegebied, maar als ik zo'n topics te lezen krijg dan heb ik meteen iets van "Nee bedankt". :­|
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-11-2003, 13:26
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-11-2003 @ 11:54:
Maar daar zit onvermijdelijk een subjectief element in. Iemand moet namelijk bepalen wanneer iets loos is. Is dat wanneer er compleet geen respons op komt, of wanneer er maar door drie, vier of vijf mensen wordt gereageerd? Ik post soms ook wel eens dingen waar alleen de rechtenstudenten hier op in gaan, maar dan ís er nog repons.
dat is zeker onvermijdelijk. Ik trek zelf de grens daar waar mensen die een beetje kennis van zaken hebben nog wel mee kunnen doen. Zo zal ik een topic over het Quantum-Halleffect meteen sluiten en een topic over neurale netwerken open laten. Ik vind trouwens dat je op een huiswerkforum nooit té extreem moeilijke zaken moet stellen. Verder vraag ik me zeer ernstig af of dicussies die voor studenten van een bepaalde studie bedoeld zijn hier wel thuishoren maar dat lijkt me ok.

Citaat:

Hoe zit dat met die medische topics van FA? Als er mensen zijn die er in geďnteresséerd zijn, in dier voege dat mensen misschien niet reageren maar het wel leuk vinden om het te lezen, dan hebben ze bestaansrecht. Is dat niet zo, dan hebben ze dat niet. Ik neig zelf naar het laatste geval omdat ik eigenlijk in die topics nooit iemand anders zie reageren dan FA zelf, en mensen die zeggen dat hij op moet houden met mensen angst aanjagen.
Bovendien zie ik in zo'n topic ook niemand anders dan FA reageren. Ik vind persoonlijk dat je ervan uit mag gaan dat mensen die het echt wat kan schelen hier wel reageren. Dientegevolge denk ik dat dit soort verregaande medische topics niet echt door veel mensen gewenst zijn.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 13-11-2003, 13:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ach en anders hebben wel altijd nog:

De Kantine
Een forum voor zaken die je verder nergens kwijt kan.

En dan zakt ie helemaal snel genoeg weg

Maar serieus:
Die topics van jou zijn altijd zó verdomde moeilijk, zelfs al zóu ik me als leek nog wel in medische dingen interesseren, dan zou ik nog niet kunnen reageren, omdat ik al die termen al niet snap. Je maakt het dus praktisch onmogelijk om er op te reageren.
Bovendien stralen jouw antwoorden altijd zo'n arrogantie uit dat ik niet eens de behoefte heb om er op te reageren. Als je een vraag hebt: oke. Maar stel geen vraag om er vervolgens je eigen antwoord op te geven. Dan is het m.i. een 'kijk mij eens knap wezen'-topic.

Citaat:
Als je huiswerk maakt voor school kijk je ook niet naar de antwoorden achterin het boek voordat je aan de vragen begint!
Je zegt het zelf al: Als er een vraag wordt gesteld ga je niet eerst het antwoord lezen en daarna de vraag maken. Dat geldt ook voor mensen die jouw topics willen beantwoorden; die gaan niet eerst jouw vraag lezen, dan jouw antwoord en vervolgens zelf aan het antwoord beginnen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-11-2003, 17:09
BBEM
BBEM is offline
FA, de term get a life word vaak loos gebruikt maar deze term is voor jou zeker wel van toepassing. Niemand vind je posts intressant en als je zo'n hoog IQ zou hebben als je beweerd dan zou je dat toch moeten weten ?
__________________
/ 4AGE POWER \
Oud 13-11-2003, 17:59
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
FA heeft volgens mij geen hoog IQ, dat denk hij alleen maar. Hij is enkel extreem arrogant en zo dom dat hij het niet door heeft.

Als hij zichzelf irl ook zo gedraagt als op dit forum, kan ik het trouwens best begrijpen dat hij niet geaccepteerd wordt. De term 'Get a Life' is hierbij van toepassing.
__________________
Eternal Path of Euphoria
Ads door Google
Oud 13-11-2003, 18:13
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
zouden we de discussie ook op argumenten kunnen voeren en het IQ van FA, en andere flamepogingen, er buiten laten?
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 13-11-2003, 18:14
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Tampert schreef op 13-11-2003 @ 14:26:
dat is zeker onvermijdelijk. Ik trek zelf de grens daar waar mensen die een beetje kennis van zaken hebben nog wel mee kunnen doen. Zo zal ik een topic over het Quantum-Halleffect meteen sluiten en een topic over neurale netwerken open laten. Ik vind trouwens dat je op een huiswerkforum nooit té extreem moeilijke zaken moet stellen. Verder vraag ik me zeer ernstig af of dicussies die voor studenten van een bepaalde studie bedoeld zijn hier wel thuishoren maar dat lijkt me ok.
Wow, daar hebben we een punt.

Kan er als proef eens een wisselforum 'wetenschappen' komen?
Zo'n forum zouden we kunnen onderverdelen in exacte en niet-exacte wetenschappen.
En als er voldoende belangstelling is, zouden dat vaste fora kunnen worden.

Want geef toe, een flink deel van de forummers hier volgt een hogere opleiding, en is eigenlijk geen scholier maar student.
Oud 13-11-2003, 18:16
Verwijderd
Het gaat er hier toch niet om of FA een hoog iq heeft of niet? Het gaat er om dat de meerderheid (iedereen op misschien twee, drie mensen na) hier op het forum niks met dat soort topics kan. Het is een scholieren-forum, voor dit soort topics moet je een ander soort forum zoeken. Bijkomend voordeel zal waarschijnlijk zijn dat je weinig tot geen geďrriteerde reacties van andere leden zult krijgen en dat je ook nog wat van de rest kan leren.

@FA: Op s.com dat soort topics posten wekt alleen maar ergenis en geďrriteerde reacties op, bovendien krijg je weinig zinnige reacties en dus weinig reacties waar je wat aan hebt, laat staan dat je er wat van leert, dat moet je nu toch wel door hebben? Wat is voor jou dan nog het nut van die topics hier posten? En waarom wil je ze per se hier posten ipv op een (bv.) artsenforum?

Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 20:38.
Oud 13-11-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 13-11-2003 @ 19:14:
Want geef toe, een flink deel van de forummers hier volgt een hogere opleiding, en is eigenlijk geen scholier maar student.
Wat niet betekend dat scholieren.com geen scholieren-forum meer is.
Oud 13-11-2003, 18:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 13-11-2003 @ 19:14:
Wow, daar hebben we een punt.

Kan er als proef eens een wisselforum 'wetenschappen' komen?
Zo'n forum zouden we kunnen onderverdelen in exacte en niet-exacte wetenschappen.
En als er voldoende belangstelling is, zouden dat vaste fora kunnen worden.

Want geef toe, een flink deel van de forummers hier volgt een hogere opleiding, en is eigenlijk geen scholier maar student.
Een soortgelijk forum is er met Populaire Wetenschappen. Waarom iets extra's creeëren als dat niet noodzakelijk is?

En als je ziet hoe weinig animo daar al is (je geeft 't op Beleidszaken of M&M zelf al aan ) dan vrees ik dat dergelijk initiatief wel op héél weinig steun gaat kunnen rekenen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-11-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 13-11-2003 @ 19:14:
Want geef toe, een flink deel van de forummers hier volgt een hogere opleiding, en is eigenlijk geen scholier maar student.
Men hoeft niet te studeren om geďnteresseerd te zijn in wetenschappen. Sterker nog, uit het feit dat er hier redelijk wat studenten en HBO'ers zitten, en er desondanks tóch nog nauwelijks gereageerd wordt op die wetenschappelijke dingen, kun je wel afleiden dat er geen of nauwelijks animo voor bestaat.
Oud 14-11-2003, 01:27
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
*Koen: Als je dit nog eens post kan je weer opsouten.*

Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 07:11.
Advertentie
Oud 14-11-2003, 08:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
IMHO is deze hele discussie compleet loos. Er worden genoeg topics met interessante onderwerpen geopend, en daar wordt ook best wel in gereageerd als er animo voor is.

Dat topic was niet interessant, FA zat gewoon weer even op zichzelf te geilen. Als 'ie dat zo graag wil gaat 'ie zichzelf maar PM-en ofzo.
Oud 14-11-2003, 09:23
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 13-11-2003 @ 19:14:

Want geef toe, een flink deel van de forummers hier volgt een hogere opleiding, en is eigenlijk geen scholier maar student.
En het is duidelijk dat jij geen flauw idee hebt van hoe het daar op die hogere opleidingen aan toe gaat.

Denk je nu echt dat die studenten nog zin hebben om een arteriogram te gaan bespreken? Mens, krijg een leven en kweek normale interesses, voor pin-ups en auto's en trance enzo, je kent het wel.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 14-11-2003, 09:54
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-11-2003 @ 00:08:
(...)uit het feit dat er hier redelijk wat studenten en HBO'ers zitten (...)
Hier trap je weer een aantal mensen op hun pik.
Oud 14-11-2003, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 14-11-2003 @ 10:54:
Hier trap je weer een aantal mensen op hun pik.
Hij is zelf het meest gefrustreerd, volgens mij.
Oud 14-11-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 14-11-2003 @ 10:23:
En het is duidelijk dat jij geen flauw idee hebt van hoe het daar op die hogere opleidingen aan toe gaat.

Denk je nu echt dat die studenten nog zin hebben om een arteriogram te gaan bespreken?


Ik studeer Fiscale Economie, denk je dat ik zin heb om op dit forum Carrousselfraude te bespreken? Of of importneutrality belangrijker is dan exportneutrality?

neen.
Oud 14-11-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 14-11-2003 @ 12:38:


Ik studeer Fiscale Economie, denk je dat ik zin heb om op dit forum Carrousselfraude te bespreken? Of of importneutrality belangrijker is dan exportneutrality?

neen.
ik denk inderdaad dat de meeste scholieren cq studenten hier komen voor hun lol en niet om hun vakgebied wéér te bespreken. Dat doen ze op school al genoeg.

Daarom denk ik dat het voor Fleet Admiral ook zeer verstandig is als die eindelijk eens een opleiding gaat volgen.
Oud 14-11-2003, 13:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-11-2003 @ 14:25:


Daarom denk ik dat het voor Fleet Admiral ook zeer verstandig is als die eindelijk eens een opleiding gaat volgen.
Doet ie toch? Verpleegkunde. :­|

Maar we mochten 't niet meer over de persoon van Daniel hebben dacht ik
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-11-2003, 13:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 14-11-2003 @ 14:55:
Maar we mochten 't niet meer over de persoon van Daniel hebben dacht ik
Pff, hij vraagt erom.
Oud 14-11-2003, 14:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2003 @ 14:58:
Pff, hij vraagt erom.
Daar spreek ik me niet over uit
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-11-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 14-11-2003 @ 14:55:
Doet ie toch? Verpleegkunde. :­|
hij vindt verpleegkunde zelf niks aan volgens mij, en hij zeurt alleen maar over dat hij de opleidingen niet mag volgen die hij wil en blabla... dus daar word ik een beetje moe van, zeg maar.
Oud 14-11-2003, 14:33
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 14-11-2003 @ 14:55:
Maar we mochten 't niet meer over de persoon van Daniel hebben dacht ik
Dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Gaarne bij 't onderwerp te blijven.
Ads door Google
Oud 14-11-2003, 20:14
Verwijderd
Ga met die 1 of 2 mede-geinteresseerden chatten op msn of zo in plaats van dat je het forum gebruikt om te laten zien hoeveel je wel niet weet
Oud 16-11-2003, 01:33
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
als ik zeg wat jullie eigenlijk allemaal bedoelen word ik gebanned
Oud 16-11-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 14-11-2003 @ 10:54:
Hier trap je weer een aantal mensen op hun pik.
Blijkbaar hebben die mensen hun pik dan een behoorlijk stuk tever uit hun broek hangen, want als je daar op zo'n plek op ingaat heb je denk ik inderdaad wel een complex. Ik heb al tienduizend maal uitgelegd dat dat de benaming is die ik gebruik, als jij of wie dan ook een andere benaming wilt gebruiken, wees mijn gast, maar spreek mij er niet op aan dat ik het benoem zoals ík dat wil.

Citaat:
Leonoor schreef:
Hij is zelf het meest gefrustreerd, volgens mij.
Ik hoef tenminste niet met alle geweld te bewijzen dat ik iets hogers ben dan ik in werkelijkheid ben. Jij bent degene die met alle geweld een benaming wil dragen waar ze naar mijn mening geen recht op heeft. Die discussie is al duizend keer gevoerd, ik ben niet overtuigd van jouw gelijk en jij niet van het mijne, dus waarom zou je daar hier nog weer over beginnen? Hou toch eens op, ga je bezighouden met kindertjes, op geitewollen sokken door je appartementje schuifelen op zondagochtend, ga de plantjes water geven of een appeltaart voor je kerel bakken ofzo.
Oud 16-11-2003, 16:28
Rakshasa
Avatar van Rakshasa
Rakshasa is offline
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het aan bijna niemand zijn of haar kont kan roesten wat ze zien op een cardiogram of eender welk (voor hen) abstract medisch plaatje. Al weet ik dan niet of het wel gesloten moet worden, zo'n topic. Als het niemand interesseert zakt het toch wel weg, en echt ge-upped zal het ook nooit meer worden. Op zich een goed middel tegen de ijdele hoop dat er nog een mede-geďnteresseerde is, maar anderzijds weer beter voor de algemene vrede.
Oud 16-11-2003, 19:19
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Koen schreef op 12-11-2003 @ 22:29:
Omdat jouw interesse het peil van de gemiddelde forummer hier vér overschrijdt. Er zit hier werkelijk GEEN ENKEL LID van de ruime 30.000 die S.com kent te wachten op een analyse van een arteriogram.

Daarnaast ga je na 1 post het antwoord geven op je zogenaamde eigen vraagstelling. Sorry hoor, maar dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij gewoon wat mooie termen uit je boek over wilt schrijven in een post om te laten zien wat je er allemaal wel niet van weet. Daar is het forum niet voor bedoelt.
jij bent gemeen! ik smeer em weer ik kan niet zo lang lullen over moeilijke dingen!
Oud 16-11-2003, 19:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-11-2003 @ 15:45:
Ik hoef tenminste niet met alle geweld te bewijzen dat ik iets hogers ben dan ik in werkelijkheid ben. Jij bent degene die met alle geweld een benaming wil dragen waar ze naar mijn mening geen recht op heeft. Die discussie is al duizend keer gevoerd, ik ben niet overtuigd van jouw gelijk en jij niet van het mijne, dus waarom zou je daar hier nog weer over beginnen? Hou toch eens op, ga je bezighouden met kindertjes, op geitewollen sokken door je appartementje schuifelen op zondagochtend, ga de plantjes water geven of een appeltaart voor je kerel bakken ofzo.
En jij bent degene die denkt mensen die 'minder' zijn dan jij qua opleiding te mogen beledigen. En daar kan ik het niet mee eens zijn, zelfs niet als je het wetenschappelijk zou onderbouwen. Als ik me niet vergis, was ik bovendien niet degene die er over begon of zich er druk om maakte.
Oud 16-11-2003, 20:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-11-2003 @ 20:59:
En jij bent degene die denkt mensen die 'minder' zijn dan jij qua opleiding te mogen beledigen. En daar kan ik het niet mee eens zijn, zelfs niet als je het wetenschappelijk zou onderbouwen. Als ik me niet vergis, was ik bovendien niet degene die er over begon of zich er druk om maakte.
En ik (ook al ben ik geen forumbaas) ben degene die jullie gaat vertellen dat deze discussie zinloos en offtopic is.
Oud 16-11-2003, 21:23
LiedekeR
LiedekeR is offline
Knappe jongen die fleet admiral! Dattie dat uit het plaatje haalt!
Oud 17-11-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 16-11-2003 @ 21:08:
En ik (ook al ben ik geen forumbaas) ben degene die jullie gaat vertellen dat deze discussie zinloos en offtopic is.
Offtopic: En ik ga je vertellen dat ik dat zelf ook al wist.
Oud 17-11-2003, 15:05
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
en ik ga jullie vertellen dat ik niet meet een hoelahoep om kan gaan
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 17-11-2003, 15:27
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Escapism schreef op 17-11-2003 @ 16:05:
en ik ga jullie vertellen dat ik niet meet een hoelahoep om kan gaan
en ik wil daar dan graag een fotootje van zien met als bijbehorende vraag "Wat maak je hier uit op?"

Maar ja, wie ben ik nu eenmaal?
Oud 17-11-2003, 18:39
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
We zijn er wel over uit, case closed.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Medische studie
suspicious
6 01-12-2011 22:13
Levensbeschouwing & Filosofie Abortus naar aanleiding van een ander topic
***ailá***
108 14-04-2007 16:30
Huiswerkvragen: Exacte vakken Profielwerkstuk, medische info aangeboden
eline1505
4 12-03-2007 07:27
Lichaam & Gezondheid Gezocht: nuttige medische sites!
Lynn
24 14-09-2004 12:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.