Oud 02-01-2017, 01:44
JozoVoorhees
JozoVoorhees is offline
ik heb een periode gehad was 2013 en 2014 toen was ik 16 en 17 het leven ging leuk ik had een pleegbroertje en een leuke vriendengroep bestond uit (2 meisjes en 4 jongens) we gingen dagelijks met elkaar om ook had ik een leuke klas op school maar later in 2014 is me pleeg broertje terug gegaan de leuke vriendengroep is uit elkaar gevallen waar we jaren mee omgingen soms denk ik wel is terug aan die tijd wat we allemaal hebben beleefd met ze alle en dan moet ik er toch wel om lachen en ben ik blij dat ik die tijd meegemaakt hebt maar ik denk dan ook van jammer dat het zo nooit had kunnen blijven we kunnen nu geen vrienden meer zijn omdat er teveel is gebeurd (nu nog 2 jongens van de groep over) dan kom ik zeg maar in een soort sombere sfeer te zitten voor dagen en dan mis ik die tijd van de leuke vriendengroep me pleegbroertje vooral die 2 dingen mis ik dan en dan denk ik bij mezelf waarom kon het niet zo blijven het was zo leuk ik heb daardoor vaak ook geen zin om wat te gaan doen

ben nu inmiddels 19

misschien hebben jullie advies voor mij groetjes,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2017, 17:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is niet zo gek dat vriendschappen veranderen over de tijd. Heel jammer, maar jij ontwikkeld je ook als persoon en bent inmiddels misschien ook wel weer leuke nieuwe mensen tegen het lijf gelopen.

Wat doe je op dit moment? Werk je? Doe je een studie? Kijk of je bijvoorbeeld door lid te worden van een vereniging (studentenvereniging, sportclub, etc.) wat nieuwe vrienden kunt maken. Je krijgt hiermee natuurlijk niet je oude vrienden terug, maar misschien maak je wel weer nieuwe vrienden.

Soms kan je erg blijven hangen in het verleden, maar het zou jammer zijn als je daardoor nu mooie kansen mist!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Lifestory with sad ending.
Equanimity
7 29-11-2013 21:29
Verhalen & Gedichten Ik heb meer dan duizend mijl gelopen.
Touché
10 04-02-2006 15:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CDA wil woningkraak verbieden
Gatara
152 09-11-2003 13:14
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37
Liefde & Relatie Wat willen je ouders weten?
Verwijderd
60 12-05-2003 00:33
Psychologie Geen zin in de 'standaard levensloop'
joopie
47 24-02-2003 11:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.