Oud 20-02-2017, 18:44
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Published on Feb 16, 2017
A look at political terms and their use, the election of Trump, the EU, the Legacy of Pim Fortuyn in the PC culture and "the poldermodel"
[16/2 subtitles added]

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=bK8HLWrtiJA

Channel link:
https://www.youtube.com/channel/UCLi...NqBmCODz9qDQcA

Ik ben overigens wel Neerlandsch dus mocht je willen reageren dan hoéft dat niet persé in het Koeterwaals
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 20-02-2017 om 18:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2017, 19:00
Verwijderd
Is er ook een TL;DR? Ik trek dat steenkolenengels niet langer dan een minuut.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 18:27
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Zoals vanouds ben je nog steeds een hork, dan kijk je niet, bovendien jouw beperkte blik op de politiek ken ik toch al.

Ik heb dat steenkolenengels mooi ondertiteld voor je mocht je ooit de waarde van 'er zelf wat voor doen' gaan inzien.

TL;DR politiek correctheid zoals in de VS is niet nieuw wat we analyseren via de nasleep in Nederland, gevolgd door een blik en kijkersvraag "wat gaat er gebeuren in de EU"

__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 18:40
Verwijderd
Hoezo er zelf wat voor doen? Er zitten 24 uur in dag en die tijd ga ik niet verspillen met langzaam sprekende mensen, vooral als ze dat met een tenenkrommend accent doen. Een transcriptie is efficiënt.

Maar euh, veel plezier met je gezever als het te moeilijk voor je is om je eigen geblaat samen te vatten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.