Oud 06-03-2017, 23:27
Verwijderd
Ik denk dat ik verslaafd ben aan meeroken. Mijn neef rookt shag en altijd als ik bij hem ben en dan bijv naast hem sta als hij aan het roken is, vind ik het best lekker om zijn rook in te ademen. Volgensmij weet hij het niet, want hij zegt vaak sorry al die rook in je gezicht ik zal ff aan de andere kant gaan staan, maar dan zeg ik vaak al zo van nee joh maakt niet uit (durf niet te zeggen dat ik t best lekker vind ofzo). Ook als hij terug is van roken en naar de rook ruikt vind ik het lekker ruiken, netals bij onbekende mensen als ik bijv langs een roker fiets dan 'geniet' ik ervan om heel even die rook in te kunnen ademen. Ik weet dat meeroken net zo slecht is als zelf roken, maar ik durf zelf ook niet te roken (ben btw 16 jaar). Ik weet nu niet zo goed wat ik hiermee moet en of ik het tegen iemand (bijv tegen me neef) moet zeggen; ik bouw de laatste tijd namelijk wel een hele sterke band met hem op en aangezien hij zelf rookt begrijpt hij me misschien wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2017, 00:45
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Tja, lastig, maar k denk t niet hoor. Mss vind je het alleen een lekkere geur hebben maar ik vind shag ook lekker ruiken maar zodra ik het inhaleer (uit een sigaret) dan vind ik het niet ze lekker meer. Ik had dit probleem vroeger met mijn vader ook maar toen ik het zelf ging doen vond ik het niet meer.

Kortom; ik denk niet dat je verslaafd bent
Met citaat reageren
Oud 08-03-2017, 17:39
Verwijderd
Als ik je verhaal zo lees haal ik daar niet direct een afhankelijkheid uit dus niet zo druk maken!

Zolang je natuurlijk maar niet zelf aan het roken gaat. Je smaakt smerig bij het zoenen en je gaat er best wel dood van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Is waterpijp even slecht als roken?
borstenvooruit
33 18-11-2010 13:12
Drugs & Alcohol Nicotine in je aderen
Inanis
30 06-12-2007 00:26
Lichaam & Gezondheid "Roken" - Wat vind je er nu echt van?
lapzwansruud
464 22-08-2004 22:32
Levensbeschouwing & Filosofie >>>Islam:Roken<<<
S.I.V.A.S
103 16-01-2004 00:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap rookverbod in de trein
liefblondje85
348 10-11-2003 14:51
De Kantine Mensen die S H A G roken
Verwijderd
80 03-02-2003 21:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.