Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2017, 21:43
~F
~F is offline
wie kan me dit uitleggen? en ik bedoel dan de HBO studies.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2017, 15:39
Verwijderd
Informatiekunde gaat over informatie en hoe die informatie geordend, opgeslagen en verwerkt kan worden.
Informatica is grofweg de wiskunde die achter computertechniek zit.
ICT is de dagelijkse praktijk. Beheer van grote netwerken of internetwerken en bijbehorende systemen.

Als ik straks thuis ben zal ik wat praktijkvoorbeelden geven.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 18:30
Verwijderd
Dus bijvoorbeeld: informatiekunde richt zich erop om met een vraag als "Waar woont Bill Gates" nuttige informatie van internet te halen, en die in een leuke presentatie te zetten.

Informatica richt zich op hoe de computer van een stukje code deze presentatie over Bill Gates maakt.

ICT is: Hoe configureer ik deze switch, deze server, deze database, zodat er communicatie mogelijk is vanaf andere machines.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 18:32
Verwijderd
Bij een HBO ICT ga ik er vanuit (misschien ten onrechte) dat Informatiekunde en Informatica er onderdeel van zijn trouwens. En dat je een birds-eye-view probeert te ontwikkelen van het beheerde systeem.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 21:33
~F
~F is offline
bedankt!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 21:35
Verwijderd
Ik ga er trouwens ook vanuit dat iemand die van het HBO komt een behoorlijke beheersing van de Nederlands taal heeft in woord en geschrift. Dat betekent dus ook het gebruik van interpunctie en hoofdletters. En ik ben iemand die invloed heeft op het aannemen van iemand.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 14:52
~F
~F is offline
Je bedoelt net als jij met ''Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!11!!!''

Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!11!!!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 14:58
Verwijderd
Euh, nee, niet helemaal. Als je dat grapje en de samenhang tussen een standaardhandtekening en de rest van posts niet snapt vraag ik me af of je wel thuishoort in mijn mooie business.

Maar goed, ik heb een goedbetaalde baan als ICT'er, jij moet nog beginnen met je studie, het was goedbedoeld advies, je kan puberaal reageren zoals je nu doet of je kan er je voordeel mee doen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 15:14
~F
~F is offline
''Euh, nee, niet helemaal. Als je dat grapje en de samenhang tussen een standaardhandtekening en de rest van posts niet snapt vraag ik me af of je wel
thuishoort in mijn mooie business.''

Maak je maar geen zorgen, ik zal geen studie in de ICT kiezen, en zo'n mooie business is het nou ook weer niet.

''Maar goed, ik heb een goedbetaalde baan als ICT'er, jij moet nog beginnen met je studie, het was goedbedoeld advies, je kan puberaal reageren zoals je nu doet of je kan er je voordeel mee doen.''

Ja ik denk het ook debieltje, dit staat op je profiel: ''Geboortedatum
3 juni 2001 (15)'' dus wie houd je voor de gek?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Maak je maar geen zorgen, ik zal geen studie in de ICT kiezen, en zo'n mooie business is het nou ook weer niet.
_O-
Als je niet weet hoe je moet quoten al helemaal niet natuurlijk.

Citaat:
Ja ik denk het ook debieltje, dit staat op je profiel: ''Geboortedatum
3 juni 2001 (15)'' dus wie houd je voor de gek?
Ja, jou schijnbaar. Als ik jou was zou ik het op onzin komen vragen en vertellen! Heb je ook gekeken naar de datum waarop ik m'n account geregistreerd heb? Lid sinds? Klein geheimpje; toen werkte ik al een paar jaar fulltime.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 15:33
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 15:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik stel voor dat ~F andere forumleden geen debieltje meer noemt. En dat hij wat onderzoeks vaardigheden ontwikkelt, antwoord op deze vraag is allereerst ook te vinden via de onderwijsinstelling (dat levert mogelijk nog een beter antwoord op ook) en daarnaast is niet alles wat op internet staat waar (deadlock is geen meisje van 15, bijvoorbeeld ).

Hopelijk ben je een gemakzuchtige puber die liever lui is dan moe, en ben je van plan op het HBO harder je best te doen. Zo niet dan ga je het nog zwaar krijgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 20:46
~F
~F is offline
Citaat:
Ik stel voor dat ~F andere forumleden geen debieltje meer noemt. En dat hij wat onderzoeks vaardigheden ontwikkelt, antwoord op deze vraag is allereerst ook te vinden via de onderwijsinstelling (dat levert mogelijk nog een beter antwoord op ook) en daarnaast is niet alles wat op internet staat waar (deadlock is geen meisje van 15, bijvoorbeeld ).

Hopelijk ben je een gemakzuchtige puber die liever lui is dan moe, en ben je van plan op het HBO harder je best te doen. Zo niet dan ga je het nog zwaar krijgen.
Ik zal geen mensen meer uitschelden, maar als deadlock geen meisje is van 15, mag ze (of hij) zich zo toch niet voordoen? Gaat dat niet in tegen de regels van dit forum? Of mag alles zomaar?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 20:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zal geen mensen meer uitschelden, maar als deadlock geen meisje is van 15, mag ze (of hij) zich zo toch niet voordoen? Gaat dat niet in tegen de regels van dit forum? Of mag alles zomaar?
Fijn Er staat nergens dat je je echte leeftijd MOET gebruiken, het is zelfs helemaal niet verplicht om een leeftijd in te vullen. Veel vaste gebruikers kennen deadlock ook, en wanneer je navraag doet zal deadlock ook direct toegeven dat hij een volwassen man is. Het is niet alsof hij actief mensen aan het voorliegen is Daarnaast hebben we ook gebruikers die 99 als leeftijd hebben ingevuld. Er zijn zeker regels op het forum, om de sfeer te bewaren en om mensen met foute bedoelingen te weren, maar over het foutief of niet invullen van een leeftijd of geslacht maken we ons niet al te druk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zal geen mensen meer uitschelden, maar als deadlock geen meisje is van 15, mag ze (of hij) zich zo toch niet voordoen? Gaat dat niet in tegen de regels van dit forum? Of mag alles zomaar?
Hey joh, nog een tip, mijn advies was goedbedoeld. Als ik dat advies van iemand had gekregen toen ik 17/18 was, had ik waarschijnlijk ook gezegd dat ze het in hun reet hadden kunnen steken, maar toch ga ik nog een keer die ProTip geven; Lees dingen goed en ga niet gelijk in de verdediging. Mensen bedoelen het niet zo direct en negatief als je het misschien opvat.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 23:22
~F
~F is offline
Citaat:
Hey joh, nog een tip, mijn advies was goedbedoeld. Als ik dat advies van iemand had gekregen toen ik 17/18 was, had ik waarschijnlijk ook gezegd dat ze het in hun reet hadden kunnen steken, maar toch ga ik nog een keer die ProTip geven; Lees dingen goed en ga niet gelijk in de verdediging. Mensen bedoelen het niet zo direct en negatief als je het misschien opvat.
oke bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.