Oud 10-02-2016, 22:07
Shauni123
Shauni123 is offline
Ik ben meisje van 15 jaar en ik heb samen met een vriendin van mij 1pil 2cb ingenomen. We gingen juist achter een pitta want ik kreeg grote honger. Ik had ook al wat gesmoord een uurtje later begon ik het wat te voelen de kleuren waren veel intenser , ik ging echt op in de muziek. Ik had geen controle meer over mijzelf en was ook niet echt meer in staat om een gesprek aan te gaan maar dat was niet zo erg, want die avond kon niemand dat nog. Iedereen was wel onder invloed van iets maar dat mocht wel eens het was carnaval Aalst. In begin van de trip was alles super goed, ik heb mij echt goed geamuseerd. Ik had ook echt een lange tijd de slappe lach alles klonk zo anders alles was gewoon super grappig soms zelf te grappig! Mensen dachten dat ik ze uitlachten maar ik zat gewoon in mijn eigen wereldje zo ging dat wel een uurtje door. Maar opeens werd alles echt te heftig, ik zat precies in een cartoon film. Niks leek nog echt, iedereen kwam verkleed binnen in de kamer en dat maakte de trip nog veel heftiger ! Precies of ik was in een sprookje. Ik kon het gewoon allemaal niet meer geloven, ik was echt op een andere planeet. ik had geen levensbesef meer en ik begon in paniek te geraken! Ik zat echt in een 'bad trip' ik kon mij niks meer herinneren van waar ik was. Ik dacht dat ik in coma lag in het ziekenhuis en dat ik aan het dood gaan was en dat mensen mij probeerde wakker te maken. Maar dat ik er niet wou uit komen zo ver zat ik. Ik dacht dat ik alles na de dood begon te zien en alles ging gewoon verder. Kwerd hysterisch en begon te panikeren en kon moeilijk ademen mijn geest was precies aan het weg gaan , ik kon precies mijn eigen dood zien en ineens ik stel mij recht en ik laat alles vallen op de grond. Er stond bijna 20 man rond mij en ik zei alee jong maak mij wakker ik wil hier uit eh! ik wil nie dood gaan ik heb mij zo belachelijk gemaakt voor iedereen. Maar de angst die ik heb meegemaakt wens ik niemand toe! Ze hebben water op mij moeten gooien om mij te doen geloven dat ik er nog was! Daarna heb ik gans mijn lijf uitgekotst, ik was gewoon weg van de wereld. Uiteindelijk ben ik er weer bovenop geraakt, veel mensen hebben mij moeten overtuigen dat ik er nog was en dat ik gewoon aan trippen was! Daarna heb ik nog genoten van het laatste uurtje trippen, het was echt een heftige ervaring!

Laatst gewijzigd op 10-02-2016 om 23:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2016, 22:57
Verwijderd
Wow, wat een woordenbrij
Met citaat reageren
Oud 10-02-2016, 23:09
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Gelukkig is je geest nog in je lichaam!

Lesje geleerd?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 10-02-2016, 23:27
Shauni123
Shauni123 is offline
@Durian ja toch wel
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 10:07
Research-lab
Research-lab is offline
Ja kijk goed uit, daarbij is 2c-b verboden, je hebt wel andere research chemicals die er zeer op lijken, maar het blijft gevaarlijk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 18:14
blaches
blaches is offline
2c-b. Was een tijdje mijn favoriete drug. Al tal-keren gedaan.

15 jaar is overigens wel té jong. Je bent nog te onstabiel geestelijk.

Ik heb je hele verhaal niet gelezen maar hoop dat je voortaan een paar jaartjes wacht.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2017, 21:52
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
K zou het gewoon bij wiet en paddos houden als minderjarigzijnde. Het lijkt mij zelf ook heel leuk om is te trippen maar weet van mezelf dat k een beetje "geestlijk onstabiel" ben dus dat vermijd k. Natuurlijk moet je het zelf weten en je hebt nu wel een mooie ervaring!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 21:40
BasBasLol
BasBasLol is offline
heb et ook gehad, niet fijn hé?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
Drugs & Alcohol 2cb
pj eilander
3 16-10-2013 13:44
Drugs & Alcohol 2c-b Topic
Risce
26 17-08-2010 11:55
Drugs & Alcohol 2cb
Hannibal
11 20-05-2005 14:18
Drugs & Alcohol 2cb, 2ct7
Zero-Zero
27 01-05-2005 19:25
Drugs & Alcohol 2c-b
Requiem II
2 11-02-2002 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.