Oud 21-06-2017, 11:27
Anonymoussgirll
Anonymoussgirll is offline
Hoi, ik zit al een tijdje in een moeilijke situatie. Ik ben namelijk verliefd op 2 jongens, en ze werken allebei in de supermarkt. ( ze zijn bevriend ). Sinds ik hun heb ontmoet, kom ik daar echt vaak langs. Langzaam aan raakte ik verliefd, en merkte ik dat ik serieus gevoelens heb voor hun. E en W heten ze. Ik heb via via gehoord dat E een vriendin heeft, ik geloofde het niet , dus ik heb t aan E zelf gevraagt en hij zegt van wel. Maar ik denk dat hij daarover liegt, omdat hij mijn reactie wou weten ofzo.

Dus k besloot dat ik dan E maar moet vergeten, en voor W gaan, ook omdat ik meer gevoelens heb voor W dan E. btw als W er is dan kijkt hij echt vaak, of we betrappen mekaar met kijken & kijken snel weg of we lachen naar mekaar. Hij merkte al vgm lang dat ik hem leuk vind, maar afgelopen zaterdag heb ik een stap gemaakt nr hem toe. Het was echt heel druk daar, en hij was bij de kassa. Ik zei tegen hem 'echt jammer dat je maar 2 dagen in een week werkt' en toen liep ik snel weg, via de raam zag ik wat zijn reactie was en hij ging blozen/lachend mij aan omdat hij t niet verwachtte, en E die was er dus bij 😳 E keek echt verbaasd en lachte, heel de supermarkt keek mij aan via de raam en ik kon niet geloven dat ik het gedaan had 😂 Nou dus W , E en paar andere collegas weten nu dat ik W leuk vind.

Ik heb paar dagen daarna, E gevonden op fb en hem een bericht verstuurd. Ookal was ik bezig met hem vergeten. Ik vroeg over W, en hij zei dat W een vriendin heeft. Ik weet niet of ik dat moet geloven ? Anders lijkt t alsof W mij beetje valse hoop geeft, met heel de tijd kijken enzo.. oogcontact zoeke enzo... dan is alles vo niets geweest. En dat hij zomaar zo lief doet tegen mij, maar het kan ook zijn dat E gewoon liegt, omdat hij wilt dat ik niet meer achter W aanga ofzo, omdat hij miss jaloers is ? Vriendinnen zeggen dat ze denken dat ze beide mij leuk vinden, dus t kan zijn dat E liegt , zodat ik ga opgeven voor W en dat hij de stap dan kan maken. Ik weet het echt niet. Alles is mogelijk. E zou ik wel kunnen vergeten, met een beetje moeite maar W echt niet.. ik kan die pijn niet hendelen, ik zit er al dagen mee. Dat hij misschien gewoon een vriendin heeft. Ik heb echt gewoon hartpijn.

Hoe moet ik erachter komen of W een vriendin heeft ? Kan iemand beetje advies, hulp ofso geven ? Ik weet srs niet wat ik op dit moment moet doen, ik zit echt in een fuckdup situatie. Btw ik kan hem niet vinden op facebook, insta ook niet dus ik weet t echt niet ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2017, 11:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zolang jij niet weet wie je leuker vindt, en vooral afgaat op beschikbaarheid, ben je misschien wel niet zo verliefd op (één van) deze jongen(s) als je dacht. Misschien vind het de aandacht en het idee van verliefd zijn wel leuker dan dat je de jongens vindt.

Wil je ze beter leren kennen, zorg dan dat je ze eens ziet buiten de supermarkt om.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 11:57
Verwijderd
Wat een dramaverhaal. Waarom loop je snel weg nadat je zoiets zegt tegen zo'n jongen? Als je even was blijven staan, had hij kunnen reageren.

E zegt dat hij een vriendin heeft, daar zou ik sowieso geen tijd in steken. Vraag W of hij een vriendin heeft en zo niet, of hij eens iets wil gaan doen met je. Succes
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 11:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb je topics even samengevoegd, omdat ze over precies dezelfde situatie gaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 12:18
Anonymoussgirll
Anonymoussgirll is offline
Haha , t was niet de bedoeling om het 2x te versturen.. mijn excuses 🤦*♀️
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 12:22
Anonymoussgirll
Anonymoussgirll is offline
Citaat:
Zolang jij niet weet wie je leuker vindt, en vooral afgaat op beschikbaarheid, ben je misschien wel niet zo verliefd op (één van) deze jongen(s) als je dacht. Misschien vind het de aandacht en het idee van verliefd zijn wel leuker dan dat je de jongens vindt.

Wil je ze beter leren kennen, zorg dan dat je ze eens ziet buiten de supermarkt om.
Ja , ik weet alleen hun naam en leeftijd. School, kan zoveel zijn omdat ze hun VMBO diploma al behaald hebbem. Dus t moment wanneer ik hun zie is tijdens hun werktijd.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 12:27
Anonymoussgirll
Anonymoussgirll is offline
Citaat:
Wat een dramaverhaal. Waarom loop je snel weg nadat je zoiets zegt tegen zo'n jongen? Als je even was blijven staan, had hij kunnen reageren.

E zegt dat hij een vriendin heeft, daar zou ik sowieso geen tijd in steken. Vraag W of hij een vriendin heeft en zo niet, of hij eens iets wil gaan doen met je. Succes
Haha ja klopt, maar misschien niet. Sinds ik dat heb verteld, is hij er wel vaker aan t werk ipv 2 dagen �� En nu kijkt hij ook meer naar mij dan eerst, nu staart hij zelfs en lacht hij terwijl hij dat nooit echt eerder deed en vooral staren niet ��
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 12:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja , ik weet alleen hun naam en leeftijd. School, kan zoveel zijn omdat ze hun VMBO diploma al behaald hebbem. Dus t moment wanneer ik hun zie is tijdens hun werktijd.
Dan ken je de jongens eigenlijk nog amper...

Wat zou je zelf graag willen dat er gebeurt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 13:28
Anonymoussgirll
Anonymoussgirll is offline
Citaat:
Dan ken je de jongens eigenlijk nog amper...

Wat zou je zelf graag willen dat er gebeurt?
Uhm, nou vergeleken hoe W doet tegen mij; oogcontact, lachen, verlegen enso hoop ik dat hij ook mij ziet zitten , leuk vind of gevoelens voor mij heeft. En ik wil weten of het echt zo is wat E zei, maar ik weet niet hoe ik dat ga doen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 13:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Uhm, nou vergeleken hoe W doet tegen mij; oogcontact, lachen, verlegen enso hoop ik dat hij ook mij ziet zitten , leuk vind of gevoelens voor mij heeft. En ik wil weten of het echt zo is wat E zei, maar ik weet niet hoe ik dat ga doen.
En als je dat weet, wat dan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 17:52
Anonymoussgirll
Anonymoussgirll is offline
Citaat:
En als je dat weet, wat dan?
Als hij geen vriendin heeft zal ik proberen met m in contact te komen, en leren kennen enzo en of gesprek beginnen
Als hij wel heeft dan zal ik t maar moeten accepteren, en verder gaan met mn leven & m vergeten maar dat gaat niet lukken, want ik zal altijd nog gevoelens voor m hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 18:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als hij geen vriendin heeft zal ik proberen met m in contact te komen, en leren kennen enzo en of gesprek beginnen
Als hij wel heeft dan zal ik t maar moeten accepteren, en verder gaan met mn leven & m vergeten maar dat gaat niet lukken, want ik zal altijd nog gevoelens voor m hebben.
Waarom zou je nu niet al meer initiatief nemen? Als hij geen interesse heeft weet je het ook direct.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-06-2017, 10:41
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ja , ik weet alleen hun naam en leeftijd. School, kan zoveel zijn omdat ze hun VMBO diploma al behaald hebbem. Dus t moment wanneer ik hun zie is tijdens hun werktijd.
En dan al verliefd? Je kent hun intresses niet eens,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.