Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2017, 09:51
Jandevries881
Jandevries881 is offline
Hallo,

Ik heb al een tijdje een vriendin en we zijn nu aan het experimenteren op seks gebied. We hebben een dildo gekocht zodat ik kon likken en penetreren tegelijk. Tot ik vroeg of ik haar anaal mocht nemen. Ze zei dat dat mocht als ze bij mij de dildo in mn kont mocht stoppen. Eerst schrok ik er een beetje van maar later heb ik het toch gedaan en eigenlijk vond ik het heerlijk. Ik wil t al vaker en nu is t zo dat als ik haar lik dat zij de dildo in mijn kont stopt. Ik ben zelfs opzoek geweest naar een realistische dildo zodat ik een eikel en aders kan voelen in mn kont. Ze vroeg of ik niet een keer genomen wilde worden door een echte lul en daar sta ik misschien wel open voor maar een piemel in mn mond lijkt me helemaal niks. Ik vind t gewoon heerlijk als er iets in mn kont gestopt wordt. Kan iemand me helpen met wat ik ben?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2017, 11:17
Verwijderd
Hoe bedoel je, met wat je bent? Dat je graag anaal gepenetreerd wordt, zegt niks over je geaardheid - het kan prima zijn dat je anale stimulatie gewoon lekker vindt, maar dat je alleen verliefd wordt op meiden. Wat je seksuele voorkeuren zijn, hoeft niet per sé iets te zeggen over op wie je verliefd wordt.

Het is voor de rest van de wereld ook niet zo belangrijk wat je bent, als jij je er maar goed bij voelt. Het hoeft geen naam te hebben als jij daar geen behoefte aan hebt. Je kunt ook gewoon "zijn" en dan is dat ook prima.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2017, 12:00
Jandevries881
Jandevries881 is offline
Oke bedankt voor je reactie.

Ik dacht dat ik ergens wel bi moest zijn aangezien ik ook wel door een jongen genomen zou willen worden maar verder niks. Ik zou ook nooit verliefd kunnen worden op een jongen. Dus daar zat ik een beetje mee. Na je reactie zie ik mezelf gewoon als hetero die van anale penetratie houdt
Met citaat reageren
Oud 27-06-2017, 12:12
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Noem het bischierig.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2017, 14:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maakt het uit?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-06-2017, 19:20
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Je bent gewoon een man die van anale seks houdt. Je bent zeker niet de enige.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 11:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gebruik aub wel een buttplug, daar zit namelijk altijd een randje aan dat ervoor zorgt dat je het ding niet "opzuigt". Normale dildo's zijn niet gemaakt voor anale seks.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2017, 21:21
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Hallo,

Ik heb al een tijdje een vriendin en we zijn nu aan het experimenteren op seks gebied. We hebben een dildo gekocht zodat ik kon likken en penetreren tegelijk. Tot ik vroeg of ik haar anaal mocht nemen. Ze zei dat dat mocht als ze bij mij de dildo in mn kont mocht stoppen. Eerst schrok ik er een beetje van maar later heb ik het toch gedaan en eigenlijk vond ik het heerlijk. Ik wil t al vaker en nu is t zo dat als ik haar lik dat zij de dildo in mijn kont stopt. Ik ben zelfs opzoek geweest naar een realistische dildo zodat ik een eikel en aders kan voelen in mn kont. Ze vroeg of ik niet een keer genomen wilde worden door een echte lul en daar sta ik misschien wel open voor maar een piemel in mn mond lijkt me helemaal niks. Ik vind t gewoon heerlijk als er iets in mn kont gestopt wordt. Kan iemand me helpen met wat ik ben?
Dit klinkt allemaal leuk en aardig Jan, maar eeuuhhh... hoe voelde het om je vriendin anaal uit te wonen? En doen jullie dit nu vaker?
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2017, 11:04
Jandevries881
Jandevries881 is offline
Citaat:
Dit klinkt allemaal leuk en aardig Jan, maar eeuuhhh... hoe voelde het om je vriendin anaal uit te wonen? En doen jullie dit nu vaker?
Ik vond t heel lekker maar voor mijn vriendin was t once in a lifetime. Die wil t liever niet meer dus nee niet vaker jammer genoeg.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2017, 12:15
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Balen.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2017, 12:19
Jandevries881
Jandevries881 is offline
Citaat:
Balen.
Tsja ieder zn ding. Maar ik doe t liever niet dan dat ik het wel doe met tegenzin van me vriendin. Maar andersom vind ze wel geil en ik ook dus dat doen we nog wel.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat ben ik ?
King nothing.
45 28-03-2016 11:27
Verhalen & Gedichten Wat ben ik?
Fayelinde.
7 13-06-2006 15:12
Liefde & Relatie Wat ben ik toch een stomme doos
Yab-Yum
22 25-11-2003 21:24
Verhalen & Gedichten [quasi-filosofisch schrijven] Dit ben ik.
Type
3 01-03-2003 12:10
Verhalen & Gedichten Wat ben ik?
Starley
1 16-03-2002 09:29
Verhalen & Gedichten wat ben ik aan het doen...?
John Sickbock
7 19-08-2001 14:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.