Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 16:21
It is I Le Clerc
Avatar van It is I Le Clerc
It is I Le Clerc is offline
Citaat:
nare man schreef:
le Clerc, even een vraag uit welgemeende interesse: wat vinden jouw collega's/vrienden/kennissen van het feit dat je een relatie hebt met een meisje wat met gemak je dochter had kunnen zijn? Krijg je in je werkomgeving ook negatieve of juist positieve reacties?
Over het algemeen zijn de reacties in mijn gezicht goed. Mijn vrienden ontvangen ons met open armen en ook de ouders en zus van Somebody hebben nu geen bezwaar meer. Deze waren aanvankelijk nogal sceptisch.
Het gaat hier nog altijd om de vraag of een 27 jarige met een 16 jarig meisje een relatie zou kunnen hebben. Wat mij betreft is het mogelijk mits het om liefde en geen pure geiligheid van de man gaat. Iedere vent zou hierover dromen maar bedenk dat dit soort relaties niet altijd even makkelijk zijn doordat de man in dit geval meer levenservaring heeft en al een stuk verder in zijn ontwikkeling kan zijn. Met wederzijds respect is het absoluut mogelijk.

Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 16:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 17:23
Verwijderd
Maar toch, 46 jaar .. pfff :/

Ik snap het niet, loop je achter ofzo? Kan me voorstellen dat een 18-jarige een leuk speeltje is en misschien ook wel intrigerend, al helemaal als ze 'anders' is .. maar om er nou een relatie mee te beginnen? Dan mis je toch een stuk verstand lijkt me..

Dat collega's en dergelijke het tolereren, kan ik me nog wel voorstellen - ze is immers 18 - maar een man van 46 heeft eigenlijk toch wel andere voorstellingen bij een relatie dan een 18-jarige.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:27
Verwijderd
Citaat:
somebody special schreef:
Le Clerc doet zéker geen doenst als vader-figuur. Ik heb een heel goed contact met mijn vader en hoe heel erg veel van 'm. Ik ben (en was) helemaal niet op zoek naar een 'vader-figuur'
Maar wel iemand die je een bepaalde rust geeft; iets wat anderen van jouw leeftijd je nauwelijks kunnen geven.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:57
Icey
Icey is offline
Ik zie dus dat de meeste mensen het er niet mee eens zijn, maar goed.
Nu mijn mening/verhaal.


Ikzelf ben 14 (bijna 15) en heb een vriend van 22. Mijn vriend valt gewoon op wat jongere meiden maar is absoluut geen pedofiel!
En ik erger me echt niet aan zijn leeftijd en vind het eigenlijk best normaal. Ik ga dan misschien wel naar school en hij heeft dan zun eigen bedrijf. Maar wat maakt dat uit? Ik zie niet wat dan het probleem zou zijn.


Me vriendinnen vonden het eerst wel raar, maar sinds ze mijn vriend ook kennen vinden ze hem ook aardig en kijken ze niet raar meer tegen hem op.
Ikzelf heb het nog niet aan me moeder verteld, maar ik weet zeker dat ze er geen heisa van gaat maken en het wel zal accepteren.
Oké ze heeft liever dat ik een leeftijdsgenootje als vriendje heb, maar ja dat heb ik dus niet echt.


Verder moet je je niet zoveel aan je omgeving aantrekken. Laat gewoon zien dat het wel kan!
Zo heb ik dat dus bij me vriendinnen gedaan en ze accepteren het nu helemaal.

En 't is best moeilijk om zoiets aan je moeder/vader te vertellen.
Omdat veel mensen het blijkbaar een probleem vinden! Maar je moet het wel doen.
Maar ik snap eigenlijk niet wat het probleem is?
Als het toch goed gaat in die relatie?
__________________
Love for the one you love
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:32
viekemieke
viekemieke is offline
nou als je vriend je respecteert dan zou ik zeggen voor go for it!
trek je dan zeker niks aan van de omgeving, zolang het goed gaat dan moet je erin blijven geloven.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Icey schreef:
Ikzelf ben 14 (bijna 15) en heb een vriend van 22. Mijn vriend valt gewoon op wat jongere meiden maar is absoluut geen pedofiel!
Pfff, en ik vind 16 eigenlijk al te jong :/

Sorry hoor, maar met 22 ben je toch wel werkend / studerend of niet? WTF moet je dan met iemand die net zijn burgpieper-fase is ontgroeid?!?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:43
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja bij mij en mijn vriend is het verschil in leeftijd dan wel niet zo groot als bij jou, maar toch even hoe mijn ouders ertegenaan keken

Mijn vriend en ik schelen iets meer dan 4 jaar..
Mijn mam vond het juist leuk dat hij zo ouder was dan ik, vooral omdat het serieuser was dan met andere vriendjes van mijn eigen leeftijd. Hij is ouder en heeft iets meer levenservaring enzo.
Mijn mamz vond het echt hartstikke leuk...
Hihi af en toe als we gewoon met zn 2e tv aan het kijken zijn ofzo, of we zijn allebei een boek aan het lezen, zegt ze ineens; "goh, mn dochter van 16 met een vriend van 20, wie had dat gedacht?" en dan brabbelt ze zo een beetje in zich zelf..
Maar mn mam was met zo oud als ik toen zn mn pap leerde kennen, en die was toen ook 20, net zo oud als mijn vriend, dus tja ze kan er ook moeilijk tegen zijn...

Familie en vrienden hebben er ook geen moeite mee
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:06
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:
le Clerc, even een vraag uit welgemeende interesse: wat vinden jouw collega's/vrienden/kennissen van het feit dat je een relatie hebt met een meisje wat met gemak je dochter had kunnen zijn? Krijg je in je werkomgeving ook negatieve of juist positieve reacties?

Daar komt ook nog eens bij dat zijn zoon inweze de vriend had kunnnen zijn van 'somebody special'.
Ik dacht dat zoiets alleen bij Jerry Springer kon
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"

Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 11:10.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:14
Yamyam
Yamyam is offline
Ik vind 16 en 27 wel een te groot leeftijdsverschil en een echte relatie zal denk ik niet goed werken, maar als je het wilt proberen en het is serieus vind ik dat je moeder het best mag weten. Ik wordt zelf ook wel vaak verliefd op oudere mensen, maar ik let wel altijd goed op hoe ver we gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:39
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
nare man schreef:
le Clerc, even een vraag uit welgemeende interesse: wat vinden jouw collega's/vrienden/kennissen van het feit dat je een relatie hebt met een meisje wat met gemak je dochter had kunnen zijn? Krijg je in je werkomgeving ook negatieve of juist positieve reacties?
De reacties kunnen eventueel wel positief zijn, totdat ze erachter zouden komen dat het om hun eigen dochter ging. Ik vind zijn gedrag beneden alle peil.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:07
Chelsea
Chelsea is offline
ja dat kan!!!!!!
alsje zelf gelukkig ben is dat toch heel goed??
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:28
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Oordeel ik te snel, te bot en te ondoordacht? Jij vergooit het leven van een kind... Dat is pas bot en ondoordacht.
Hmmz, ik dacht eerst van "hey, maar ze is toch 18?!?" .. maar toen deed ik ff een beetje onderzoek.

Een meisje van 18 is niet gelijk een vrouw. Het hangt geheel van haar ontwikkeling af.

Maar ja, als ik *knip op verzoek verwijderd* zie, dan zie ik nog steeds een kind eigenlijk; niet iemand die een volwassen indruk maakt.

De onzekerheid staat haar in het gezicht geschreven eigenlijk. Kijk, ik kan het mij prima voorstellen als ze een vriendschapsrelatie onderhouden en zij veel steun aan hem heeft daarbij, maar dan houdt het toch echt ergens op vind ik.

Maar goed, ze is 18 .. is haar keus; van hem begrijp ik het niet echter.

Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 19:07.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 13:27
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
******** schreef:
van hem begrijp ik het niet echter.
heb je van hem ook een foto gezien ofzo?
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Masked Mage schreef:
heb je van hem ook een foto gezien ofzo?
Ik veronderstel dat je met 46 wel volwassen bent, of wil je dat in twijfel gaan trekken?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 13:39
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmmz, ik dacht eerst van "hey, maar ze is toch 18?!?" .. maar toen deed ik ff een beetje onderzoek.

Een meisje van 18 is niet gelijk een vrouw. Het hangt geheel van haar ontwikkeling af.

Maar ja, als ik *knip op verzoek verwijderd* zie, dan zie ik nog steeds een kind eigenlijk; niet iemand die een volwassen indruk maakt.

De onzekerheid staat haar in het gezicht geschreven eigenlijk. Kijk, ik kan het mij prima voorstellen als ze een vriendschapsrelatie onderhouden en zij veel steun aan hem heeft daarbij, maar dan houdt het toch echt ergens op vind ik.

Maar goed, ze is 18 .. is haar keus; van hem begrijp ik het niet echter.
Ja alles is natuurlijk te herleiden tot het uiterlijk ...Weet je wat? Hou je nu es bezig met je eigen liefdesleven i.p.v. je vooroordelen te hebben over dat van anderen...Maak het eerst zélf mee of aanvaard het gewoon. Vergeet niet dat jij je zelf nooit in precies dezelfde denk-en gevoelswereld van iemand anders kan plaatsen, dus aanvaard gewoon dat mensen niet altijd dingen zullen doen waar jij het mee eens bent. Ik snap overigens niet wat je tégen iets kan hebben als de 2 partijen er perfect gelukkig mee zijn en er niemand gekwetst wordt...Btw een mens is méér dan zijn leeftijd dus stop met je te verbergen onder dat 'veilige' maatschappelijke juk.

Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 14:05
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik veronderstel dat je met 46 wel volwassen bent, of wil je dat in twijfel gaan trekken?
owjah sorry
had ook niet alle post gelezen

in de titel stond 27
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 17:42
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik veronderstel dat je met 46 wel volwassen bent, of wil je dat in twijfel gaan trekken?
Bij hèm wel...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Weet je wat? Hou je nu es bezig met je eigen liefdesleven i.p.v. je vooroordelen te hebben over dat van anderen
Ik uit gewoon mijn mening

En er valt weinig over mijn eigen liefdesleven te bedenken, aangezien het niet bestaat. Eigenlijk niet eens zo vreemd, want ik heb werkelijk een afkeer tegen veel dingen in onze maatschappij en diens leden.

Citaat:
Btw een mens is méér dan zijn leeftijd dus stop met je te verbergen onder dat 'veilige' maatschappelijke juk.
Heeft niks met veilig te maken, meer met moraal en normen / waarden.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:10
It is I Le Clerc
Avatar van It is I Le Clerc
It is I Le Clerc is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:


Ja alles is natuurlijk te herleiden tot het uiterlijk ...Weet je wat? Hou je nu es bezig met je eigen liefdesleven i.p.v. je vooroordelen te hebben over dat van anderen...Maak het eerst zélf mee of aanvaard het gewoon. Vergeet niet dat jij je zelf nooit in precies dezelfde denk-en gevoelswereld van iemand anders kan plaatsen, dus aanvaard gewoon dat mensen niet altijd dingen zullen doen waar jij het mee eens bent. Ik snap overigens niet wat je tégen iets kan hebben als de 2 partijen er perfect gelukkig mee zijn en er niemand gekwetst wordt...Btw een mens is méér dan zijn leeftijd dus stop met je te verbergen onder dat 'veilige' maatschappelijke juk.
Volgens mij ben jij de enige die het begrijpt en niet oordeelt.
Ben blij dat er nog iemand met goed verstand en gevoel is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:09
dystopia
dystopia is offline
De gemoederen lijken hoog op te lopen. Blijf elkaar respecteren. Het doel van een normale discussie is niet elkaar te overtuigen. Een flamewar daarentegen heeft wel vaak een dergelijke negatieve intentie. Aantal reacties van Abt verwijderd + de foto op verzoek verwijderd.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:11
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
dystopia schreef:
De gemoederen lijken hoog op te lopen. Blijf elkaar respecteren. Het doel van een normale discussie is niet elkaar te overtuigen. Een flamewar daarentegen heeft wel vaak een dergelijke negatieve intentie. Aantal reacties van Abt verwijderd + de foto op verzoek verwijderd.
Heel erg bedankt
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:16
Verwijderd
Ja, sorry van die foto .. was beetje dom.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:17
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
******** schreef:
Ja, sorry van die foto .. was beetje dom.
Tis al goed, tis mn eigen risico maar toch..

Nu weer ontopic
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:33
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
It is I Le Clerc schreef:
Volgens mij ben jij de enige die het begrijpt en niet oordeelt.
Ben blij dat er nog iemand met goed verstand en gevoel is.
mwa, ik heb een hekel om me in dit soort gebazel te mengen, maar is het niet min of meer waar je om vraagt door een topic als dit te plaatsen ?

het is algemeen bekent dat mensen relaties als dit niet goedkeuren.
en persoonlijk vind ik dit ook niet "gezond" maar ik heb geen zin om jullie daarop aan te kijken.

de door dystopia verwijderde reply ging wel wat te ver.
maar ik snap heel goed dat mensen die niet helemaal begrijpen, een opmerking als "goed" verstand en gevoel is imo dan ook onzin.
in zoverre mijn "goed" verstand zegt iets anders, die van mijn pa weer iets anders, ik bedoel aan iets dat zo subjectief is kan je geen rechten ontlenen.
__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:07
Icey
Icey is offline
Citaat:
******** schreef:
Pfff, en ik vind 16 eigenlijk al te jong :/

Sorry hoor, maar met 22 ben je toch wel werkend / studerend of niet? WTF moet je dan met iemand die net zijn burgpieper-fase is ontgroeid?!?
Ten eerste jij kent mij en hem niet eens.
En ook al werkt ie, wat maakt da uit?
Als het toch goed gaat?
Geez...
__________________
Love for the one you love
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 14:24
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Dit zijn echt van die topics waar men het nooit helemaal eens kan zijn met elkander. Dit is opzich niet zo erg, maar mensen beledigen om zijn of haar keuze vind ik weer te ver gaan.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 15:17
~*~WiCkEd~*~
Avatar van ~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
mh .....ik ken een koeienfreak,die 16 is en op de havo zit?
maar ja anyway,
ik vind dat het niet kan.
16 en 27 das 11 jaar.
eals je nou 20 was en hij 30 ofzo.

Hij is waarshcijnlij kveel verder ontwikkeld als jouw.
En als jij uitwil teguh de tijd dat jij 20 bent wil hij waarshcijnlijk alleen nog maaro p de bank hanguh.

xxx lynn
__________________
~*~WiCkEd DuDe~*~
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 17:37
Angeldevil
Angeldevil is offline
maar meiske, doe wat u hartje wilt, luister niet naar een ander, das aalleen pisserie! echt. zelf heb ik het ook anderhalf jaar gehad met een 8 jaar oudere. maar nu niet meer, dat zijn mijn zakes natuurlijk.maar laat u niet beinvloeden, volg gewoon uw gedachten en gevoelens, niemand is sterker dan die 2.
__________________
angelke
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 09:46
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Sorry hoor maar ik vind de leeftijdverschillen die in dit topic genoemd worden echt wel te groot! Misschien komt het ook omdat mijn zussen 6 en 8 jaar ouder dan mij zijn en ik me echt niet met een jongen zie lopen zou oud als hun! Die jongens zijn dan voor hun, qua leeftijd.
Ik denk trouwens ook niet dat je gelukkig kunt zijn met een leeftijdsverschil van de starter van dit topic: 11 jaar. Er is teveel verschil tussen jullie en ik verwacht dat er nog vele obstakels komen waarneer je denkt 'shit, had ik nou maar een vriend van (ongeveer) mijn eigen leeftijd!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 02:21
prediker
prediker is offline
Toch wel jammer dat de reply's van de abt verwijderd zijn. Die waren best wel veel verstandiger dan wat er nu nog staat.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 02:46
prediker
prediker is offline
Citaat:
******** schreef:
Maar toch, 46 jaar .. pfff :/

Ik snap het niet, loop je achter ofzo? Kan me voorstellen dat een 18-jarige een leuk speeltje is en misschien ook wel intrigerend, al helemaal als ze 'anders' is .. maar om er nou een relatie mee te beginnen? Dan mis je toch een stuk verstand lijkt me..

Dat collega's en dergelijke het tolereren, kan ik me nog wel voorstellen - ze is immers 18 - maar een man van 46 heeft eigenlijk toch wel andere voorstellingen bij een relatie dan een 18-jarige.
Anderen bannen ze om zulke uitspraken...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 02:53
e-bunny89
e-bunny89 is offline
liefde kent geen leeftyd

ik geloof dat liefde echt geen leeftyd kent. als jullie van elkaar houden dan is het toch goed? ik zou het je moeder wel vertellen, anders zou ze zich veraden voelen als ze het zelf uit moet vinden. ookal zullen sommige mensen het niet eens zyn met jullie relatie, laat dat niet in de weg komen met de liefde die jullie voor elkaar voelen!
succes
__________________
Coffee Crisp... Mmm...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 07:43
Verwijderd
Citaat:
prediker schreef:
Anderen bannen ze om zulke uitspraken...
Ik stel een vraag en zeg gewoon wat ik denk. Ik schrijf het dus niet om hem te stangen, maar snap het gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Icey schreef:
Als het toch goed gaat?
Hoe lang zal het goed gaan?

Damn, een jon .. err .. man van 22 heeft ook behoeftes

Nee, sorry. Liefde kent geen leeftijdsgrens .. zal best, we spreken hier over relaties en niet over liefde. Tuurlijk kan een 82 jarige opa van zijn 8 jarige kleinkind houden

Een relatie is echter iets anders. 14 en 22 is strafbaar notabene..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 09:57
Verwijderd
Wettelijk gezien is het pedofilie...

Gevoelsmatig...tja, alles kan...maar toch... 't zou mijn keus niet zijn, maar dat doet er ook niet toe. En ja, het lijkt me heel handig het aan je moeder te vertellen, dat zou je toch ook gedaan hebben als ei van jouw leeftijd was geweest? Als het blijvend is zal ze hem vroeg of laat toch wel ontmoeten, waarom dan niet nu?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 10:05
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:


Een relatie is echter iets anders. 14 en 22 is strafbaar notabene..
Volgens mij is een relatie hebben niet strafbaar, maar wel sex hebbben met een 14-jarige.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 10:33
viekemieke
viekemieke is offline
ze moet maar zelf ondervinden wat haar vriend van haar na een tijd zal verwachten.maar z'on relaties hebben geen evenwicht om op te steunen. dus zal het niet lang duren
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 10:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
moenbase schreef:


Volgens mij is een relatie hebben niet strafbaar, maar wel sex hebbben met een 14-jarige.
Met iemand van 14 naar bed gaan, is strafbaar, zogauw de ouders of de persoon van 14 er iets mee doet...

Ik dacht dat je vanaf 16 legaal seks mag hebben...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:


Met iemand van 14 naar bed gaan, is strafbaar, zogauw de ouders of de persoon van 14 er iets mee doet...
Daarvoor is het net zo strafbaar, hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 11:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Daarvoor is het net zo strafbaar, hoor.
, je snapt wat ik bedoel... het is idd strafbaar, maar ja, zolang er niemand iets van zegt ofzo, dan is er 'niets' aan de hand, je neemt natuurlijk wel een risico...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 14:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik val btw zelf ook op oudere jongens. Ben zelf 17 en mijn vriend is pas 25 geworden. Ja, het botst regelmatig, maar ik vind het heel fijn bij hem.
Ook voordat ik een relatie met hem kreeg ging ik met oudere jongens om. Toen ik 15 was had ik een vriend van 21 wn toen ik 16 was zelfs eentje van 38. Beetje walgelijk ja...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:21
prediker
prediker is offline
Citaat:
Gothic schreef:


, je snapt wat ik bedoel... het is idd strafbaar, maar ja, zolang er niemand iets van zegt ofzo, dan is er 'niets' aan de hand, je neemt natuurlijk wel een risico...
Alsjeblieft zeg! Vind je dit zelf ook niet een beetje kortzichtig?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
prediker schreef:


Alsjeblieft zeg! Vind je dit zelf ook niet een beetje kortzichtig?
Jij vindt dat je geen risico neemt als je naar bed zou gaan met een meisje van 13? Een meisje van 13 gaat zich net lichamelijk ontwikkelen, komt net in de pubertijd, raakt in de war op zijn minst... Beschermende ouders... Je moet wel erg zeker zijn van je relatie lijkt mij om naar bed te gaan met iemand van 13...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:39
prediker
prediker is offline
Citaat:
Gothic schreef:


Jij vindt dat je geen risico neemt als je naar bed zou gaan met een meisje van 13? Een meisje van 13 gaat zich net lichamelijk ontwikkelen, komt net in de pubertijd, raakt in de war op zijn minst... Beschermende ouders... Je moet wel erg zeker zijn van je relatie lijkt mij om naar bed te gaan met iemand van 13...
Ja, en dat was precies waar ik de abt van sion tegen tekeer zag gaan de laatste weken. Maar blijkbaar ging het de forumbazen meer om de vorm dan om de inhoud. Helaas heeft hij daarom het veld moeten ruimen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 23:05
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
moenbase schreef:


Volgens mij is een relatie hebben niet strafbaar, maar wel sex hebbben met een 14-jarige.
Lichamelijk contact verboden. Zoenen valt daar ook onder. In een relatie zoen je meestal. Dus, nee.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 07:52
Tactic
Tactic is offline
Ach ik ben ook verliefd op een meid van 15. Kan er weinig aan doen, het is langzaamaan zo gegroeid. Ken haar al een tijdje en zag haar eerst helemaal niet zo.

Maar de laatste tijd. Tsjah. Ik doe het overigens rustig aan... Aan sex denk ik nog LANG niet, daar is zij gewoon nog niet aan toe. Sim-pel.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:31
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ik vind 47 en 18 niet kunnen, maar volgens mij ben ik niet de enige hier. Clerky, kon je geen vriendin krijgen toen je zélf rond die leeftijd was?

En 16 en 27... Nee, ook niet. Zit nog te ver uit elkaar, en hebben vooral ook een heel andere belevingswijze van de wereld om zich heen. Andere beleving van op het oog dezelfde interesses lijkende dingen, maar ook een andere beleving van een relatie.

Het bestaat niet dat jullie op 1 lijn zitten, ook al wordt hier beweerd van wel.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:58
Uneksia
Uneksia is offline
ik ben het wel eens met het feit dat een groot leeftijdsverschil vaak ook nogal een verschil in beleveniswereld betekent, maar ik vind niet dat dit altijd slecht is.
Ik vind op dit moment een jongen van bijna 29 leuk (hij mij gelukkig ook) en we hebben inderdaad hele verschillende levens. Hij heeft een vaste baan, ik moet nu pas een beetje gaan denken over wat ik misschien wil gaan studeren. Hij heeft veel meer levenservaring en veel meer meegemaakt. Toch gaat het goed tussen ons en zitten we op de meeste vlakken wel degelijk op 1 lijn.

Kijk, zolang het geen probleem is voor jou en niet voor hem, wie zijn andere mensen dan om erover te oordelen (zolang het een 'gezonde' relatie is natuurlijk, en er geen sprake is van machtsposities en misbruik enzo)
__________________
Flew too high and burnt the wings, lost my faith in everything
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 00:55
Icey
Icey is offline
Citaat:
Gothic schreef:


, je snapt wat ik bedoel... het is idd strafbaar, maar ja, zolang er niemand iets van zegt ofzo, dan is er 'niets' aan de hand, je neemt natuurlijk wel een risico...
ja oh hoi hoi, net alsof iemand zich ermee gaat bemoeien
__________________
Love for the one you love
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 00:58
Icey
Icey is offline
Citaat:
moenbase schreef:


Volgens mij is een relatie hebben niet strafbaar, maar wel sex hebbben met een 14-jarige.
Ja tuurlijk.
Ze gaan ook echt controleren of ik met hem naar bed ga.
denk ff na joh
__________________
Love for the one you love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Liefde & Relatie leeftijd.
merels
87 11-03-2004 16:37
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 09:56
Liefde & Relatie leeftijdsverschil!!!van........
escona
57 18-03-2002 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.