Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2017, 22:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ja daar had ik ook meer van verwacht. Maar ik ben pas bij aflevering 5 dus het heeft nog even.
Hnmmm I was not impressed....
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 27-06-2017, 08:18
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hnmmm I was not impressed....
Nee, ik dus ook niet. Ik heb echt wel met plezier gekeken, maar het sloeg te vaak nergens op.
Oud 29-06-2017, 19:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Afgelopen tijd eindelijk toegekomen aan seizoen 2 van The Man in the High Castle en het was weer prima
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-06-2017, 20:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
https://tvshowpatrol.com/news/sense8...lix-exclusive/ spoilers btw als je s2 nog niet gezien hebt


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2017, 21:30
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline


Oei wut, Ramsay wat doe je
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 29-06-2017, 21:50
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Oei wut, Ramsay wat doe je
Ik vind het wel leuk eigenlijk
Oud 29-06-2017, 22:40
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Wel eindelijk een superheldenserie die ik wil gaan kijken trouwens
Citaat:
Een gigantisch meh-gevoel bij de eerste afleveringen. Zo ben ik nog steeds niet voorbij aflevering 6 van Agents of SHIELD. Agent Carter heeft me nooit echt gepakt, The Flash vind ik leuk wat ik er van gezien heb maar ik moet nog de hele rits afmaken in de goede volgorde (alleen losse eps gezien). Daredevil kwam ik ook niet echt in. De rest heb ik nog niet gezien.

Tips tricks?
Was zelf twee jaar geleden ook halverwege gekapt met Daredevil. Maar vanwege Defenders toch maar alle vier de series (in volgorde) gekeken. Overwegend genoten. Jammer van de Iron Fist, maar ja.
__________________
Forumnist.
Oud 29-06-2017, 22:42
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Oka gezien trouwens. Vond hem tegenvallen. Deed me op sommige punten aan Snowpiercer denken die ik ook al niet zo spannend vond.
__________________
Forumnist.
Oud 29-06-2017, 22:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Goede film hoor.
Was wel plezant ja
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-06-2017, 22:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oka gezien trouwens. Vond hem tegenvallen. Deed me op sommige punten aan Snowpiercer denken die ik ook al niet zo spannend vond.
Snowpiercer is echt zo een schijtfilm. Ik snap al die lovende recensies echt niet.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2017, 12:27
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Dus dat. Ben toen ook na een uur de zaal uitgelopen.
__________________
Forumnist.
Oud 30-06-2017, 17:36
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Als daar "Lana" staat, moet ze beter haar best doen want het lijkt meer op Sara!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 30-06-2017, 22:12
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Kom er nu pas achter dat Andy Lilly Wachowski sinds vorig jaar ook vrouw is!
__________________
Forumnist.
Oud 17-07-2017, 23:12
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
"Best Nolan so far"

Ok, ik ben best benieuwd naar Dunkirk.

https://www.theguardian.com/film/201...-far?CMP=fb_gu
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-07-2017, 04:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja, flink wat hosanna . Wel jammer voor Haubenmeise dat er geen Duits in de film voorkomt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-07-2017, 04:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En natuurlijk is dit nou precies zo'n film waar imax een toevoeging is en whyyy is er geen imaxscherm in Utrecht.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-07-2017, 14:28
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dunkirk moet inderdaad in IMAX of op 70mm gezien worden - ik zag hem op het Warner-kantoor en vond er eerlijk gezegd geen fuck aan.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2017, 14:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dunkirk moet inderdaad in IMAX of op 70mm gezien worden - ik zag hem op het Warner-kantoor en vond er eerlijk gezegd geen fuck aan.
Maar jij bent ook zo'n lekkere rebel!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-07-2017, 15:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar jij bent ook zo'n lekkere rebel!
Neuh, meestal ben ik het wel eens met de consensus.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-07-2017, 12:38
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Neuh, meestal ben ik het wel eens met de consensus.
Citaat:
Maar jij bent ook zo lekker!

Ok, fixed!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 20-07-2017, 15:57
Verwijderd
Confederate aangekondigd. Ben benieuwd.
Oud 20-07-2017, 15:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline


Hehehe
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-07-2017, 23:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
choochoo, comiccon trailerdump.









__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-07-2017, 22:31
Abby.
Abby. is offline
Ik vond Dunkirk fantastisch. Wel echt bioscoop-materiaal ja. Niet echt iets om thuis op je laptopje te kijken
Oud 07-08-2017, 22:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Holy shit @game of thrones
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-08-2017, 07:54
Verwijderd
Citaat:
"Best Nolan so far"

Ok, ik ben best benieuwd naar Dunkirk.

https://www.theguardian.com/film/201...-far?CMP=fb_gu
Citaat:
Dunkirk moet inderdaad in IMAX of op 70mm gezien worden - ik zag hem op het Warner-kantoor en vond er eerlijk gezegd geen fuck aan.
Citaat:
Ik vond Dunkirk fantastisch. Wel echt bioscoop-materiaal ja. Niet echt iets om thuis op je laptopje te kijken

Grappig, ik zit er een beetje tussenin. De film was prima te pruimen, ik heb me niet verveeld. Maar hij heeft 94 op metacritic, 93 op rotten tomatoes, 8,5 op IMDB. Dat vond ik de film echt bij lange na niet waard. Ik had Carn's post van the Guardian gelezen. Mijn verwachtingen waren echt hoger dan de film waar kon maken, en daarmee viel hij toch wat tegen.
Oud 08-08-2017, 09:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Gisteren begonnen aan Orphan Black. Kon me nog niet echt boeien. Moet ik doorzetten?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-08-2017, 09:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Gisteren begonnen aan Orphan Black. Kon me nog niet echt boeien. Moet ik doorzetten?
Ja, wat mij betreft wel. Maar het verhaal komt pas goed op gang als echt alle clones in beeld zijn. Alison is echt hilarisch (en goed gespeeld).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-08-2017, 10:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja! Blijven kijken
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-08-2017, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Holy shit @game of thrones
Dit inderdaad. What the hell.
Oud 12-08-2017, 00:07
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Top of the lake
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-08-2017, 16:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Orphan black net uit
Oud 21-08-2017, 22:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vind GoT er niet beter op worden dit seizoen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-08-2017, 09:51
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Subtiliteit is al even de deur uit en de timeskips zijn irritant. Ze hadden imo toch beter 10 afleveringen gemaakt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-08-2017, 10:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind GoT er niet beter op worden dit seizoen.
Ja, t begint steeds meer op slecht geschreven fanfiction te lijken. Het spektakel kan daar niet tegenop wat mij betreft, mn ogen rolden bijna mn kop uit bij de laatste aflevering. Krijg nu het zelfde gevoel als bij Lost toentertijd; zo van "please let it end".
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2017, 16:16
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik kijk nu The Killing en het begint echt bij de voorlaatste episode van seizoen 1 een beetje spannend te worden imo.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-08-2017, 16:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
De Amerikaanse?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2017, 16:24
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
De Amerikaanse?
Ja. Maar vrees dat ik een kapitale fout heb gemaakt door die te kijken en niet het origineel.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-08-2017, 16:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Niet onwaarschijnlijk; alhoewel ik de Deense wel op n gegeven moment wel lang genoeg vond duren; heel Kopenhagen was inmiddels wel n keer verdacht geweest. Ik geloof dat de voor de Amerikaanse versie wel een andere dader hebben bedacht; maar dat het verder in grote lijnen de Deense verhaallijn volgt. Na S1 wijkt men daar wel van af geloof ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-08-2017, 08:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja, t begint steeds meer op slecht geschreven fanfiction te lijken. Het spektakel kan daar niet tegenop wat mij betreft, mn ogen rolden bijna mn kop uit bij de laatste aflevering. Krijg nu het zelfde gevoel als bij Lost toentertijd; zo van "please let it end".
Dat is idd wel een passende beschrijving. Het werkt zo echt niet meer en het wordt nu echt voorspelbare Hollywood shit.
Spoiler

De naam van George kwam wel terug in de begintitels, maar ik vraag me af in hoeverre hij zich er nog mee bemoeit. Ik ga het waarschijnlijk wel afkijken, hier nog 1 aflevering en dan nog 1 kort seizoen, alleen al om ergens een einde te hebben, de kans dat George dood is voor de boeken af zijn is ook nog wel aanzienlijk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 23-08-2017, 09:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
De naam van George kwam wel terug in de begintitels, maar ik vraag me af in hoeverre hij zich er nog mee bemoeit. Ik ga het waarschijnlijk wel afkijken, hier nog 1 aflevering en dan nog 1 kort seizoen, alleen al om ergens een einde te hebben, de kans dat George dood is voor de boeken af zijn is ook nog wel aanzienlijk.
Weinig, aldus recente interviews met hem. De makers van de serie hebben wel van hem "in grote lijnen" te horen gekregen hoe het verhaal zal eindigen; maar ik geloof dat de beste man verder zowaar "druk" (huhu) bezig is om die boeken eens af te ronden; en hij bemoeit zich inmiddels ook met wat andere series die nog gemaakt moeten worden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-08-2017, 13:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Spoiler
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-08-2017, 15:41
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Spoiler
Precies dit
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 23-08-2017, 17:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Spoiler
Spoiler
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 23-08-2017, 18:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Spoiler


Merk dat ik nu een beetje aan het draaien ben naar de negatievere kant nu de aflevering wat bezinkt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-08-2017, 19:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Het blijft een fantasy serie. Als je het zo kritisch gaat bekijken (wat ik stiekem ook een beetje doe hoor) is er niet veel meer aan
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 23-08-2017, 20:16
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Natuurlijk blijft het fantasy. Daar heb ik niet meteen een probleem mee, maar wel dat dingen gewoon niet kloppen die dat eerst wel deden, nu rare tijdsprongen die heel ongeloofwaardig zijn in een verhaal wat eerst logisch tijdsverloop had, teveel 'toeval' wat net fantastischuit komt. Fantasy kan ook wel geloofwaardig zijn, bepaalde basis zaken moeten gewoon kloppen en vooral consistent zijn.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 23-08-2017, 20:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Spoiler


Merk dat ik nu een beetje aan het draaien ben naar de negatievere kant nu de aflevering wat bezinkt.
Eens met je punten.
Spoiler


Ik hoop dat het nog wat gaat worden, maar tot nu toe vind ik het langzaam steeds slechter worden. Helaas, het was juist ontzettend sterk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 28-08-2017, 07:44
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Heb al jaren geen GoT gekeken, want downloadmoe sinds Netflix. Maar klinkt wel typisch, dat een goede serie na een bepaald aantal seizoenen ongeloofwaardig wordt. Meestal met soap-achtige drama en twist na twist zonder toegevoegde waarde.
__________________
Forumnist.
Oud 28-08-2017, 09:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het blijft een fantasy serie. Als je het zo kritisch gaat bekijken (wat ik stiekem ook een beetje doe hoor) is er niet veel meer aan
Beetje een kulargument. Met "het blijft een fantasy serie" zou je ook kunnen beargumenteren dat men gewoon een geanimeerde drol met grappig hoedje in de serie kan schrijven, want het is immers fantasy. Alhoewel Emilia Clarke aardig haar best doet op dat vlak. Maar wat Ieke zegt; men tornt erg aan de eigen "geloofwaardigheid" die men jaren zorgvuldig heeft opgebouwd, en dat is gewoon zonde. Voor slecht schrijfwerk is geen excuus, ongeacht het genre Als je me had verteld dat dit seizoen door twee andere producers werd gemaakt dan had ik het meteen geloofd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.