Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2017, 22:21
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben er ook wel blij mee Bij mij moet het ringetje er juist nog in.

Ah ok. Hopelijk heb je er snel geen last meer van.
Advertentie
Oud 25-06-2017, 22:24
Verwijderd
Mijn zus vindt dat ook supergaaf, maar zij heeft twee hoortoestellen dus kan ze alleen haar oorlellen piercen. Zo stom. Daar ben ik ook een beetje bang voor.
Oud 25-06-2017, 22:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Een abces ontlasten als hij rijp is is de goede behandeling, maar zo niet dan heeft het geen zin. Maar beter laat je even een huisarts oid kijken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-06-2017, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus vindt dat ook supergaaf, maar zij heeft twee hoortoestellen dus kan ze alleen haar oorlellen piercen. Zo stom. Daar ben ik ook een beetje bang voor.
maar then again - als ik ooit van die belachelijk grote hoortoestellen moet, ga ik ze (laten) beschilderen

Citaat:
Een abces ontlasten als hij rijp is is de goede behandeling, maar zo niet dan heeft het geen zin. Maar beter laat je even een huisarts oid kijken.
Ik wacht even een paar dagen af, als het niet minder wordt ga ik naar de piercing shop. Voor- en nadeel is dat ik het niet kan zien. Er kan dus niet aan geprutst worden, maar ik kan zelf ook niks doen. Ach. Shop heeft dertig jaar ervaring en staat heel goed aangeschreven, ik heb d'r wel vertrouwen in.
Oud 25-06-2017, 22:38
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Mijn zus vindt dat ook supergaaf, maar zij heeft twee hoortoestellen dus kan ze alleen haar oorlellen piercen. Zo stom. Daar ben ik ook een beetje bang voor.
Jammer!

Citaat:
maar then again - als ik ooit van die belachelijk grote hoortoestellen moet, ga ik ze (laten) beschilderen
Oud 26-06-2017, 16:32
Verwijderd
Knoflook gesneden en bu ruiken mijn vingers zo lekker
Oud 26-06-2017, 17:14
Verwijderd
Wil je dan niet liever een CI?
Oud 26-06-2017, 20:24
Verwijderd
Een wat?
Oud 26-06-2017, 20:30
Verwijderd
Oh, daar moet je echt heel erg slechthorend voor zijn. Heel heel erg. Zo ver ben ik nog lang niet. En dan zou mijn voorkeur uitgaan naar een baha, heeft mijn zusje ook. Is duisent veel minder zichtbaar.
Oud 27-06-2017, 11:10
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hoi
__________________
Forumdownie
Oud 27-06-2017, 21:29
Verwijderd
Hoi Cris
Oud 27-06-2017, 21:49
Verwijderd
Waarom heet deze topic niet Hoitegolf?
Oud 27-06-2017, 22:15
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Beter doeitegolf. Meer zon
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 27-06-2017, 22:23
Verwijderd
Hoite- en doeitegolf
Oud 28-06-2017, 14:16
Verwijderd
iemand nog tips voor antwerpen? Ik zit er nog een maand
Oud 30-06-2017, 22:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik was vandaag ook in Antwerpen en heb het Museum Plantin-Moretus bezocht. Dat was behoorlijk de moeite waard. Verder heeft het Fotomuseum ook nog weleens interessante tentoonstellingen en kun zou je het MAS (Museum aan de stroom) een keer kunnen bezoeken.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-07-2017, 15:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga morgen voor het eerst zeilen, ben benieuwd!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-07-2017, 08:31
Verwijderd
Mijn zusje is nu master in de kunsten en had zoiets gaafs gemaakt en Antwerpen is zo leuk
Oud 03-07-2017, 21:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Net even fijn aan m'n site gewerkt. Niet 100% tevreden met het ontwerp (het is mooi strak, maar ook wel een beetje onpersoonlijk misschien), maar mijn portfolio staat er wel beter op zo
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-07-2017, 17:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Meisje in de metro naast mij draagt echt een heel lekker parfum Ik gok dat het die Beyonce Heat Rush met de oranje flesje is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-07-2017, 18:38
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Meisje in de metro naast mij draagt echt een heel lekker parfum Ik gok dat het die Beyonce Heat Rush met de oranje flesje is
'Met de oranje flesje'?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 05-07-2017, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
'Met de oranje flesje'?
Auw. Geen idee of autocorrect een gekke suggestie deed of dat ik totaal ergens anders mee bezig was, maar het is het flesje, uiteraard. Misschien bedacht ik halverwege dat ik i.p.v. verpakking, fles, spuitfles of flacon toch flesje wilde zeggen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-07-2017, 18:51
df
Avatar van df
df is offline
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.

Laatst gewijzigd op 06-07-2017 om 20:28.
Oud 06-07-2017, 20:21
Verwijderd
kruisje.
Oud 06-07-2017, 20:29
df
Avatar van df
df is offline
aub!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 09-07-2017, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn zusje is nu master in de kunsten en had zoiets gaafs gemaakt en Antwerpen is zo leuk
Ik zag jou dus naar buiten lopen op die expo!!! Maar je was met een groep en ik legde pas laat het verband dat jij het was. Ik weet niet of je me herkende Welk werk was van jouw zusje?
Oud 09-07-2017, 01:08
Verwijderd
Citaat:
iemand nog tips voor antwerpen? Ik zit er nog een maand
Waar in Antwerpen zit je en tot Hoelang? We kunnen een keer bier drinken als je wilt! Of thee. En verder is er de zomerfabriek en dat is uberhip vind ik.
Oud 09-07-2017, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zag jou dus naar buiten lopen op die expo!!! Maar je was met een groep en ik legde pas laat het verband dat jij het was. Ik weet niet of je me herkende Welk werk was van jouw zusje?
Aaaaaaah nee was jij met die fiets? Er ging heel in de verte een heel ini mini belletje rinkelen maar dat was ook heel snel weer weg

Haar werk heet Blue Solution en was de grote blauwe hexaflexagon. Wij hebben er nog een hele tijd mee staan vouwen
Oud 11-07-2017, 13:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ze zijn hier al anderhalve week aan het heien van 7 tot 16 uur. Ik wordt er een beeeeeeeetje agressief van ondertussen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-07-2017, 14:03
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ze zijn hier al anderhalve week aan het heien van 7 tot 16 uur. Ik wordt er een beeeeeeeetje agressief van ondertussen.
*Zoef oordoppen geef*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 11-07-2017, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn hier al anderhalve week aan het heien van 7 tot 16 uur. Ik wordt er een beeeeeeeetje agressief van ondertussen.
Anderhalve week? Wtf zijn ze aan het bouwen?
Oud 11-07-2017, 17:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Een nieuw appartementencomplex incluis parkeergarage geloof ik.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-07-2017, 17:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Overigens is het niet echt compleet 7 tot 16 meer van 7 tot like 7.45, zodat ze zeker weten dat de hele buurt wakker is. En dan weer van 9 tot 16
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-07-2017, 21:41
Verwijderd
Gisteravond en vanochtend weer op mijn oude groep gewerkt n eenn van de cliënten heeft een hele typische geur en heeft beide dagen gebraakt en nu ruik ik dat al de hele dag :huil:
Oud 12-07-2017, 00:33
Verwijderd
Pfffrrrrt ik heb helemaal geen zin om nog drie uur vrolijk te moeten doen.
Oud 12-07-2017, 01:38
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Waar heb je dan zin in?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 12-07-2017, 03:16
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je dan zin in?
Hot tub
Oud 12-07-2017, 11:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik hartje Bratislava.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-07-2017, 18:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Grrr, hoe plak je een screenprotector zonder stof of luchtbellen er tussen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2017, 19:14
Verwijderd
Door het goed te doen. Met een iets van hout of kunststof zoals een spatel of schuimspaan.
Oud 12-07-2017, 19:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Krijg je er niet vaak zo een plastieken dingetje bij om te helpen?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-07-2017, 19:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Krijg je er niet vaak zo een plastieken dingetje bij om te helpen?
Zelfs als ik het heel keurig doe en met een pasje alles gladstrijk heb ik vaak nog een vuiltje er onder. Heb nu zo'n glazen screenprotector besteld, maar ik durf hem er nog niet op te doen omdat ik zo slecht ben in die dingen netjes er op plakken. Of zouden die makkelijker gaan?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-07-2017, 19:21
Verwijderd
Die screenprotector dingen, dat werkt toch voor geen meter?
Oud 12-07-2017, 19:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Die screenprotector dingen, dat werkt toch voor geen meter?
Een van mijn klasgenoten zweert erbij. Vorig jaar liet ik mijn houten kam op mijn telefoon vallen en toen was dus in één tik het scherm kapot. Dat wil ik liever niet nog een keer, dus als dit helpt...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-07-2017, 19:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had krassen op mijn screenprotector maar door dat ding niet op mijn scherm
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2017, 19:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik had krassen op mijn screenprotector maar door dat ding niet op mijn scherm
Ja, dat sowieso, maar dat is met die dunne plastic screenprotectors ook het geval.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-07-2017, 20:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Een van mijn klasgenoten zweert erbij. Vorig jaar liet ik mijn houten kam op mijn telefoon vallen en toen was dus in één tik het scherm kapot. Dat wil ik liever niet nog een keer, dus als dit helpt...
Ja maar, als je je telefoon laat vallen helpt zo'n protector toch niks? Het is meer om krassen te voorkomen als je bijv. je telefoon in je zak doet met je sleutels ofzo.
Maar volgens mij hebben veel nieuwere telefoons al een krasbestendig scherm. Ik heb iig al jaren een foon met gorilla glass, en zelfs na een hoop smijten zit er nog geen krasje op.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-07-2017, 20:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had zo'n screenprotector er door de winkel laten opplakken en toen zaten er alsnog luchtbellen onder
Oud 12-07-2017, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Ja maar, als je je telefoon laat vallen helpt zo'n protector toch niks? Het is meer om krassen te voorkomen als je bijv. je telefoon in je zak doet met je sleutels ofzo.
Maar volgens mij hebben veel nieuwere telefoons al een krasbestendig scherm. Ik heb iig al jaren een foon met gorilla glass, en zelfs na een hoop smijten zit er nog geen krasje op.
Ja precies.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.