Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2017, 09:10
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Hoi

Ik ben een man van 22 jaar en ik heb nog geen liefje. Ik heb al wel wat pogingen gedaan maar het mag niet zijn. En om eerlijk te zijn het interesseert mij de laatste tijd ook niet echt meer.

Natuurlijk zoals dat bij jullie allemaal het geval is heb ik ook driften en lusten. Dus ja 22 en nog maagd leek mij niet echt tof en er zat niet direct verandering in te komen. Dus ik bezocht een bordeel, voor de eerste keer in mijn leven.

Ik was lichtjes gestresseerd. We veranderden vaak van standje. uiteindelijk terwijl ik haar bevredigde op het laatste, masturbeerde ik en kwam ik klaar.

Is het normaal dat die eerste keer nog niet super is?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2017, 10:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien had de dame in kwestie wat meer haar best kunnen doen om het voor jou een aangename ervaring te laten zijn. Maar tegelijkertijd zijn er maar weinig dingen die de eerste keer perfect gaan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2017, 10:32
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Had je verteld dat je 1e keer was? En jah geen ervaring is ff gekloot in begin. Het word beter
Met citaat reageren
Oud 30-06-2017, 12:31
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Alles moet geleerd worden. Seks ook. En waarschijnlijk heb jij nog geluk gehad: er zijn jongens die bij de eerste keer zo gestressed of opgewonden zijn dat ze óf helemaal geen stijve krijgen óf al klaarkomen als hun piemel wordt aangeraakt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 30-06-2017, 19:58
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Citaat:
Had je verteld dat je 1e keer was? En jah geen ervaring is ff gekloot in begin. Het word beter
Ja zou wel kunnen.

Ik heb wel het gevoel dat ze echt haar best deed, en ze wist dat het mijn eerste keer was. Maar ik was best gestresseerd. Ik moest nog eegens zijn. Misschien in het vervolg best als ik meer tijd heb.

En ik ben wel klaargekomen uiteindelijk.

Niet vrijen als je stress hebt dus ;-)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2017, 21:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dat komt heel vaak voor, het is toch ook best spannend om seks te hebben met een wildvreemde? Het gaat erom dat jullie een leuke tijd hadden en niet hoe 'goed' je presteerde. En klaarkomen is overigens geen verplichting of iets dat bevestigt hoe goed de seks was.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2017, 08:10
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
Citaat:
Dat komt heel vaak voor, het is toch ook best spannend om seks te hebben met een wildvreemde? Het gaat erom dat jullie een leuke tijd hadden en niet hoe 'goed' je presteerde. En klaarkomen is overigens geen verplichting of iets dat bevestigt hoe goed de seks was.
Kan je wel volgen langs ergens.

En inderdaad het was best spannend, om te vrijen met een wildvreemde! Mijn hart klopt zowat met lichtsnelheid.

Maar mja het klaarkomen vindt ik een meerwaarde, maar mja niet slecht voor eerste keer. Doesn't matter, had sex!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Heb je al eens seks gehad?
Bright Blue
406 23-11-2012 22:04
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 113#
rare kwast
496 15-11-2007 16:42
De Kantine Weerwolfspel #33
Verwijderd
500 25-05-2007 20:24
Drugs & Alcohol mdma capsules
Verwijderd
55 12-02-2004 14:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekrecensie --> Floortje Bloem
ChicaBonita
7 01-02-2002 16:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.