Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2017, 09:43
levike1
levike1 is offline
Oké, ik ga het hier maar eens proberen omdat ik niet precies weet hoe ik ermee moet omgaan. Sinds drie maanden geleden heb ik een leuk meisje leren kennen. Het klikte vanaf het eerste moment al erg goed. We spreken af, hebben seks en doen eigenlijk alle dingen die je normaal gesproken ook doet als je een relatie hebt. Na een aantal keren te hebben afgesproken wilde ik wel wat meer duidelijkheid over wat er nou precies tussen ons is.

Ze gaf aan dat ze hier over na moest denken. N.a.v. het nadenken spraken we nogmaals af en de date liep weer exact zoals het eerder ook al is gegaan. Na de date gaf ze me WhatsApp. aan dat ze niet precies weet of ze voldoende voor me voelt om een relatie te beginnen. Ze zegt dat het heel vertrouwd en fijn is en dat ze dat gevoel niet kwijt wil. Maar zelf denkt ze dat ze voor een relatie meer moet voelen. Ze heeft in haar leven maar een hele korte relatie gehad van drie maanden.
We spraken naar aanleiding van dat gesprek af om gewoon vrienden te blijven. Nu geeft ze aan dat ze me echt mist en alles wat we samen hadden samen. Ze zegt dat ze tijd nodig heeft en dat ik te veel duidelijkheid vraag.
Kortom; ze zegt letterlijk: 'ik kan geen keuze maken wat ik precies wil'.
Ik vind haar echt een heel leuk meisje, en ik zou ook echt wel meer willen.

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan, zodat ik geen dingen doe die het uiteindelijk verpesten?

Ik hoor het graag van jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2017, 11:28
Darrell
Darrell is offline
Gewoon doorgaan zoals het was, ik denk hoe langer dat doorgaat hoe meer ze zal beseffen hoe leuk het is en hoe meer ze je zal missen als het een keer anders loopt. Zoals het klinkt hebben jullie eigenlijk al een halve relatie maar misschien heeft ze meer tijd nodig om dat door te laten dringen
Ik weet niet wat jullie allemaal samen doen, maar probeer naast seks ook andere dingen te doen zodat je niet alleen maar 'friends with benefits' bent, die zijn makkelijker inwisselbaar...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2017, 13:00
levike1
levike1 is offline
@Darrell, het komt inderdaad vooral neer op seks en dat soort dingen. We hebben elkaar de afgelopen tijd niet meer veel gezien omdat we beiden nogal een druk leven hebben. We appen wel de hele dag.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2017, 14:24
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als jij behoefte hebt aan duidelijkheid dan zou ik het niet doen.

Als je het oprecht oké vindt om zo'n onbenoemde connectie te hebben dan kun je doorgaan zoals eerst.

Ik zou in elk geval praten over of jullie beiden monogaam willen zijn, en misschien eens googlen op 'relationship anarchy'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Iemand goede film tips?
anjali
22 01-06-2010 00:58
Lifestyle HAAR & DREAD topic
Back Door Man
500 12-06-2007 13:22
ARTistiek Tip gevraagd:
M-Bas
2 11-05-2005 17:24
Vrije tijd Skateboarden, tips
muziek_fan
7 25-10-2003 21:09
Eindexamens 2003 Nederlands SAMENVATTING, iemand goede tips?
Flasher
84 19-05-2003 16:05
Games Laatste level dungeon keeper 2: heeft iemand een tip?
Chill
2 17-03-2002 11:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.