Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 17:54
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Wie heeft er leuke ideeen voor knaagdieren (ratten, hamsters) daarmee bedoel ik dus leuke afwisselingen in de kooi, materialen en handige tips?

Ik heb voor mijn ratten een (uitgeholde) kokosnoot gekocht, dat vinden ze geweldig hij is te hard om aan te knagen en ze passen er met z'n 2en perfect in

Mijn hamster heeft een soort houten 'schoen' die ik in de eerste plaats als speeltje had gekocht voor hem, maar hij gebruikt hem nu als toilet, wat eigenlijk heel hygienisch is mits je de schoen op tijd verschoont natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2005, 11:14
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb alleen speeltjes voor mijn cavia's

Ik heb bij de gamma zo'n buis met 3 ingangen gehaald in een y vorm, omdat mijn cavia's bij een normale buis altijd klem komen te zitten, omdat ze te koppig zijn om even op elkaar te wachten.

Ik heb dus ook een gewone buis (zo'n frettenbuis) en ik heb een hangmat (ook eigenlijk voor fretten) en ik heb ook een frettenbuis van stof, een soort tunnel. Ik heb 3 hooiballen aan kettingtjes hangen in het hok met gekleurde belletjes er aan. Ze hebben een maisstengel en een knaagappel van hout en ze hebben 4 huisjes, waaronder 1 bloempot en 1 met een trappetje. En voor de rest hebben ze elkaar dan nog.

Oja, ik heb ook nog twee mandjes en twee gekleurde rennen (van die gekleurde hekjes) en dan een groot zeil waar ze dan op kunnen lopen. En ik heb nog een snoepjesbal, als die rolt, komen er snoepjes uit en en en dat was alles denk ik Ik wil ooit nog een wip voor ze maken. Dat schijnt ook een groot succes te zijn.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 13:13
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
wc-rolletjes, papieren zakdoekjes, washandjes, loopwieltjes, handgmatjes van stoffen zakdoeken, zandbakje *is echt geweldig!*, meerdere niveaus in een kooi, grof touw aan de bovenkant hangen met wat knoopjes erin...
uhm...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:49
Verwijderd
het konijn van mijn zus krijgt regelmatig een wc-rol en daar is ze altijd super blij mee ze gebruikt 'm vooral om ermee door het hok te sjouwen en om 'm te slopen. Ratten kunnen dat ook met een wc-rol, hamsters kunnen erin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Vraag aan mede moderne games pessimisten
knijtert!
53 06-07-2006 10:45
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Liefde & Relatie relatiecrisis; weet het echt niet meer
groovy
33 06-12-2005 15:13
ARTistiek De economie van de Olympische Spelen
Marloeske
15 01-02-2005 16:01
Games Fable
Titus
87 14-11-2004 03:50
Lifestyle kamer schilderen --> ideetjes
platvoetje
72 03-08-2003 00:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.