Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 20:44
Just-Rian
Avatar van Just-Rian
Just-Rian is offline
heyy mensen!
Nu lekker meivakantie... leervakantie!
Maar is iedereen ook echt aan het leren?
Als (Áls) ik aant leren heb ik bezwel het gevoel dat ik de enigste ben.. en ik kan ik me er echt moeilijk toe zetten.
Ik heb dus ook nog nie zoveel gedaan .
Moet wel!! ik weet het, maar ik ben ook zooooooo luiiiii .
Ik wil ook wel een planning gaan maken.. maarja.. dat doe ik morgen ofzow wel ga ik dan bezig.. (en ja, ik stel ook altijd dingen uit..) khoop dat ut goed gaat komen!! (en anders heb ik het ook aan mezelf te danken..) En dan wil ik hierna ook nog 'ns havo gaan doen (ik doe nu mavo) Ik hoor van iedereen dat ik het wel kan.. maar kben zooo lui.. Er moet echt een knop bij me omgezet worden.. anders gaat het denk ik niet lukken. Maarja.. die knop gaat nie zo makkelijk om... en dan lijkt het ook nog 'ns (als ik dit ff nalees) dat ik mezelf zielig vind, terwijl ik het Hard aan mezelf heb te danken.

Hmm. ik dwaal af.. Ik vroeg me alleen af..... Zijn jullie allemaal al vet aan het leren enzo?? houden jullie je allemaal aan een planning? Gaat het lukken??????????????

Veel succes iedereen!


(een heeft iemand.. misschien een tip voor m'n walchelijke luiheid?)
Advertentie
Oud 05-05-2003, 20:48
Sophia
Sophia is offline
Tja, ik ben wel aan het leren (ik doe VWO, 8 vakken), maar wordt steeds afgeleid door heel veel andere dingen...
Voor de meeste vakken hoef ik echter nog maar een 3 te halen, dus ik heb wel een sprankje hoop...
__________________
Rome sweet Rome...
Oud 05-05-2003, 20:50
Just-Rian
Avatar van Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Sophia schreef op 05-05-2003 @ 21:48:
Tja, ik ben wel aan het leren (ik doe VWO, 8 vakken), maar wordt steeds afgeleid door heel veel andere dingen...
Voor de meeste vakken hoef ik echter nog maar een 3 te halen, dus ik heb wel een sprankje hoop...
Hehe, daz mooi!! is wel fijn die zekerheid! Ik sta der opzich ook wel lekker voor de meeste dingen rond de 7.. dus hoef ik maar een 4 te halen.. ach ik heb er ook nog wel een beeetje vertrouwen in..
Oud 06-05-2003, 06:12
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Ik doe ook VWO, ben nog niet begonnen. Ook alleen maar de 6 vakken die iedereen minimaal moet doen met E&M (En, Ne, Wa2, Ec2, Ak, Gs). Eigenlijk alleen Wa2, Ec2, Ak en GS dus. Alleen voor Ak sta ik een 5,5, daarna is een 6,7 van Ec2 mijn laagste cijfer. En die cijfers hadden allemaal een stuk hoger kunnen zijn als ik de PO's een beetje serieus had genomen (Ec2 PO = 3,7. Ak PO = 5. Maatschappijleer PO = 4,5. Gs PO = 5 en zo kan ik nog wel even doorgaan ). Nee, voor de toetsen haalde ik altijd ruime voldoendes zonder te leren, ik zie het allemaal wel rooskleurig in moet ik zeggen.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.