Oud 24-03-2018, 21:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ach, ik heb ook op tinder matches gehad met dudes waarvan ik dacht dat ze okee waren, maar die ook meteen vrij onbehoorlijke dingen stuurden. 'Wanna suck my dick?' of 'ben je into bdsm?' zijn imo geen manieren om een gesprek te beginnen. Doe op z'n minst eerst 'hoi' ofzo.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 24-03-2018, 21:57
Verwijderd
Ja dat heb ik ook. Soms hef ik de match ook gewoon meteen op dan.

Ik krijg trouwens ook veel vaker berichten via instagram en facebook.
Oud 24-03-2018, 22:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja dat heb ik ook. Soms hef ik de match ook gewoon meteen op dan.

Ik krijg trouwens ook veel vaker berichten via instagram en facebook.
Ik krijg echt met enige regelmaat liefdesverklaringen tot huwelijksaanzoeken aan toe, ook via Instagram. Altijd mensen uit het buitenland trouwens, die het super gek vinden dat ik niet zo op zo'n bericht zit te wachten met m'n fotografieaccount
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-03-2018, 23:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik zie m'n chick voor het eerst in heel lang bijna twee weken niet en we hebben net een uur gebeld, omdat ik er een beetje doorheen zat. En dan zou ik zo graag willen dat er een knopje bestond dat ik in kon drukken en dat ik dan bij 'm op de bank zat. En hij dan een jointje voor ons zou draaien en dat we fijne stonede seks konden hebben konden praten tot het licht werd.

Maar wie weet gaat dat straks makkelijker. Hij huurt nu onder en zei net dat hij graag in Utrecht wil komen wonen. Ik vind dat een bijzonder goed idee.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-03-2018, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik zie m'n chick voor het eerst in heel lang bijna twee weken niet en we hebben net een uur gebeld, omdat ik er een beetje doorheen zat. En dan zou ik zo graag willen dat er een knopje bestond dat ik in kon drukken en dat ik dan bij 'm op de bank zat. En hij dan een jointje voor ons zou draaien en dat we fijne stonede seks konden hebben konden praten tot het licht werd.

Maar wie weet gaat dat straks makkelijker. Hij huurt nu onder en zei net dat hij graag in Utrecht wil komen wonen. Ik vind dat een bijzonder goed idee.
<33333333333!
Oud 25-03-2018, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg echt met enige regelmaat liefdesverklaringen tot huwelijksaanzoeken aan toe, ook via Instagram. Altijd mensen uit het buitenland trouwens, die het super gek vinden dat ik niet zo op zo'n bericht zit te wachten met m'n fotografieaccount
Ja idd.
Ik had eens een gestoorde die ging bellen via facebook joh.
Dus als je denkt ik ga eens accepteren voor de lol moet je ze meteen blokkeren
Oud 25-03-2018, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zie m'n chick voor het eerst in heel lang bijna twee weken niet en we hebben net een uur gebeld, omdat ik er een beetje doorheen zat. En dan zou ik zo graag willen dat er een knopje bestond dat ik in kon drukken en dat ik dan bij 'm op de bank zat. En hij dan een jointje voor ons zou draaien en dat we fijne stonede seks konden hebben konden praten tot het licht werd.

Maar wie weet gaat dat straks makkelijker. Hij huurt nu onder en zei net dat hij graag in Utrecht wil komen wonen. Ik vind dat een bijzonder goed idee.
Ik moet 'm nog steeds inspecteren! Neem hem mee ofzo op chillweekend!
Oud 25-03-2018, 00:41
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik moet 'm nog steeds inspecteren! Neem hem mee ofzo op chillweekend!
Oe ja!! Chillen bij jou!! Jullie zijn zeker weten een match.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-03-2018, 00:42
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
<33333333333!
Ho ho ho!! Niet zo doen he! het is gewoon casual weetje!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-03-2018, 00:52
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooooh tietgerlietje
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-03-2018, 01:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oooooh tietgerlietje
Laat me joh! Ik weet heus wel wat ik doe!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-03-2018, 09:12
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh je hoort mij ook niet zeggen van niet ;D
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-03-2018, 19:05
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Deze week iets van vier dagen met het meisje geweest waarmee ik had afgesproken dat het gewoon casual scharrelen en niet meer zou zijn. Die missie is wel een beetje gefaald.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 25-03-2018, 19:11
Verwijderd
Verliefd?
Oud 26-03-2018, 00:06
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ja fuck niet van die moeilijke vragen stellen
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 26-03-2018, 10:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hahaha Aumgn

Ik had het laatst met een klasgenoot en nu collega over scharrels. We waren het erover eens dat er gemiddeld zo'n maximaal twee maanden gescharreld kan worden en dat het dan ofwel over is, ofwel iemand - of allebei- verliefd wordt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-03-2018, 14:08
Verwijderd
Kleine belevingswereld dus?
Oud 26-03-2018, 16:49
Verwijderd
In mijn beleving klopt dat ook wel ongeveer..


Ik las laatst ergens dat een man er gemiddeld 8 dagen over doet om verliefd te worden en een vrouw 20.

Maarja als je elkaar maar een keer per week ziet zal dat natuurlijk ook meespelen.
Oud 26-03-2018, 17:22
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hahaha Aumgn

Ik had het laatst met een klasgenoot en nu collega over scharrels. We waren het erover eens dat er gemiddeld zo'n maximaal twee maanden gescharreld kan worden en dat het dan ofwel over is, ofwel iemand - of allebei- verliefd wordt.
Citaat:
In mijn beleving klopt dat ook wel ongeveer..


Ik las laatst ergens dat een man er gemiddeld 8 dagen over doet om verliefd te worden en een vrouw 20.

Maarja als je elkaar maar een keer per week ziet zal dat natuurlijk ook meespelen.
Kunnen we dit met literatuur onderbouwen?? Dan stuur ik het meteen naar m'n chick!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-03-2018, 17:30
Verwijderd
Oeh, materiaal voor in jullie boek!
Oud 26-03-2018, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Kleine belevingswereld dus?


Citaat:
In mijn beleving klopt dat ook wel ongeveer..


Ik las laatst ergens dat een man er gemiddeld 8 dagen over doet om verliefd te worden en een vrouw 20.

Maarja als je elkaar maar een keer per week ziet zal dat natuurlijk ook meespelen.


Citaat:
Kunnen we dit met literatuur onderbouwen?? Dan stuur ik het meteen naar m'n chick!!
Ik dacht precies aan jou idd, en aan mij.

Citaat:
Oeh, materiaal voor in jullie boek!
En dit ook:

Ik heb mannen in mijn bed gehad die na 1 keer al helemaal verliefd waren en shit. En mannen die wat chiller zijn en dan komt het later.

Zelf word ik niet zo snel verliefd geloof ik, maar goed ook want ik moet natuurlijk veel in mijn draaimolentje rennen.
Oud 26-03-2018, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sommige mensen zijn ook echt wel snel overmatig geïnteresseerd (al dan niet verliefd). Zo ook ik, toen ik 15 was Ik had ooit projectweek en er was één jongen in de klas die heel zelfverzekerd was en duidelijk de leiding nam (ik was binnen no time erg geïnteresseerd) en één jongen die een beetje buiten de groep viel, en waarmee ik dus extra veel tijd doorbracht in een poging hem meer bij het project te betrekken. Wat die leuke zelfverzekerde jongen van mij dacht ben ik nooit achtergekomen, maar de andere jongen heeft echt enorm zijn best gedaan om mij te versieren. Tot het sturen van kaartjes vanaf zijn vakantie-adres aan toe. (Helaas voor hem vond ik hem dan weer niet zo leuk )
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-03-2018, 00:19
Verwijderd
Er loopt dus al een tijdje een gast achter me aan die vrienden van een vriend van me is. En nu zit ie ook op alle apps. Ik geloof dat het wel duidelijk is dat ik hem niet hoef.

Maar toch gaf ie me een superlike op Tinder. Dude is volhardend.
Oud 27-03-2018, 08:32
Verwijderd
Citaat:
We waren het erover eens dat er gemiddeld zo'n maximaal twee maanden gescharreld kan worden en dat het dan ofwel over is, ofwel iemand - of allebei- verliefd wordt.
Het is wellicht een definitiekwestie van het woord scharrel, maar ik heb meerdere scharrels (zo zou ik het noemen) jarenlang gehad. Geen seconde verliefd geweest en heb het idee dat dat bij de andere kant ook zo was.

Citaat:
maar de andere jongen heeft echt enorm zijn best gedaan om mij te versieren. Tot het sturen van kaartjes vanaf zijn vakantie-adres aan toe.
Is dat enorm je best doen? Toen ik vrijgezel was, stuurde ik ansichtkaarten naar meerdere dames ik vond dat juist heel gemakkelijk punten scoren en voelde helemaal niet als "mijn best doen". Het feit dat ik het naar meerdere tegelijk deed geeft dat ook wel een beetje aan
Oud 27-03-2018, 09:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Is dat enorm je best doen? Toen ik vrijgezel was, stuurde ik ansichtkaarten naar meerdere dames ik vond dat juist heel gemakkelijk punten scoren en voelde helemaal niet als "mijn best doen". Het feit dat ik het naar meerdere tegelijk deed geeft dat ook wel een beetje aan
Voor een verlegen jongen van 15 vond ik het heel wat. Hij stuurde een kaart, met een foto van zijn gezin er op, en een heel verhaal over zijn vakantie. Heel mijn gezin zag zo'n kaart natuurlijk ook. En het was niet of we echt goede vrienden waren ofzo, we kenden elkaar nog niet zo lang en zagen elkaar af en toe op school. Die kaart vond ik een groter gebaar dan de sms'jes die ik normaal kreeg waarvan de afzender op school in de gang nog geen "hoi" durfde te zeggen als zijn vrienden er bij stonden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-03-2018, 10:04
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Snel verliefd ben ik niet echt, maar ik heb wel een beetje het tegenovergestelde van bindingsangst in dat ik me vrijwel meteen enorm aan iemand hecht.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 27-03-2018, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Kunnen we dit met literatuur onderbouwen?? Dan stuur ik het meteen naar m'n chick!!
https://www.telegraph.co.uk/news/new...-love-you.html

Hier gaat het zelfs over weken vs. maanden.
Oud 27-03-2018, 12:21
Verwijderd
Ik weet eigenlijk niet of ik ooit wel verliefd geweest ben, op wat heftige puberbevliegingen na.
Oud 27-03-2018, 12:27
Verwijderd
Ik ben niet zo snel verliefd, maar ik heb wel Heel Veel crushes en dan kan ik een aantal weken helemaal onder de indruk zijn van iemand. Man of vrouw of iets daar tussenin maakt niks uit, terwijl ik alleen romantisch verliefd word op mannen.
Oud 27-03-2018, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Snel verliefd ben ik niet echt, maar ik heb wel een beetje het tegenovergestelde van bindingsangst in dat ik me vrijwel meteen enorm aan iemand hecht.
Oppassen voor pussytraps dan!
Oud 27-03-2018, 18:50
Verwijderd
Citaat:
https://www.telegraph.co.uk/news/new...-love-you.html

Hier gaat het zelfs over weken vs. maanden.
Omg Tigerly 😂
Oud 27-03-2018, 19:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
https://www.telegraph.co.uk/news/new...-love-you.html

Hier gaat het zelfs over weken vs. maanden.
Citaat:
Omg Tigerly 😂
Hahahaha oeiiiii!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 27-03-2018, 22:01
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hier moest ik om lachen.

Oud 27-03-2018, 22:05
Verwijderd
Ik zit nu weer met da leuke meisje op snapchat 😊👍🏻
Oud 27-03-2018, 23:49
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hier moest ik om lachen.

[afbeelding]
The latter, obviously! Dus eigenlijk ben ik nu klaar in het leven!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-03-2018, 00:59
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Oppassen voor pussytraps dan!
Nou daar hoef ik me nu in ieder geval totaal geen zorgen om te maken
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 28-03-2018, 05:40
Verwijderd
Nou ik heb dus met de grappige jongen afgesproken waar ik superveel mee appte en zijn beste vriendin. Zijn beste vriendin was retecool en hij zat er zo’n beetje voor spek en bonen bij en vond hem ook eigenlijk totaal niet aantrekkelijk oid. Lastiiig..

Oh en er is een andere jongen die ik niet ken waar ik direct voorstelde om echte brieven te schrijven en die gaf me zijn adres dus ik heb gisteren een brief op de bus gedaan en ben superbenieuwd of ik een antwoord ga krijgen
Oud 28-03-2018, 05:41
Verwijderd
En ik had een match met iemand die ik vaag kende maar dat bleek dus een klant uit de winkel te zijn ooit eens en daar heb ik nauwelijks mee gepraat maar die wilde graag afspreken en ik kan me hem behalve zijn hoofd verder niet meer zo goed voor de geest halen dus ik ben benieuwd hoe awkward dit gaat zijn
Oud 28-03-2018, 05:44
Verwijderd
En twee zaterdagen geleden zat een andere kerel midden in de winkel alle stiftjes uit te testen aan een tafel. Mijn collega en ik vonden dat wat vreemd; mijn collega dacht nog te vragen of hij ze liefst niet wilde opgebruiken, maar uiteindelijk hebben we er niets van gezegd.
Heb ik een dag later dus een match met een of anderfiguur die op een gegeven moment zegt; ja, we hebben elkaar wel gezien! Ik was die jongen die aan de tekentafel ik de winkel stiftjes uittestte dus ik huilend van het lachen screenshots naar mijn collega sturen
Oud 03-04-2018, 14:05
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Oe! Hij zei ineens dat hij verliefd op me is. En toen heb ik maar hetzelfde teruggezegd.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-04-2018, 16:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Potallemachtigthatsaboutfreakingtime!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 03-04-2018, 16:31
Verwijderd
Omg zijn nu jullie nu al een stelletje? Servies en gordijnen uitgezocht? Anwb jassen gekocht? Wandelvakantie gereserveerd met de caravan? Poepen in elkaars gezelschap? Gezamenlijke kerstkaartjes?

Zo blij voor jullie omg
Oud 03-04-2018, 17:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Jaaaaaaa noujaaaaaaaaaaa wat er nu anders is dan het was weet ik niet precies, maar dit was al een hele openbaring! Ik denk ook niet dat we nu officieel verkering hebben. Hooguit dat we exclusief zijn. Babystapjes voor gewonen mensen, zevenmijlsstappen voor bindingsangstige mannen.

O en toen zei hij ook nog: "en over 5 jaar trouw ik met je". Hahahahaha.

En hij ging paaseieren voor me verstoppen en koken met lamsvlees. O en ineens heb ik ook allemaal vriendschapsverzoeken op Facebook van zijn vrienden. Daar is het kennelijk ook wel duidelijk.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-04-2018, 17:26
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Oe! Hij zei ineens dat hij verliefd op me is. En toen heb ik maar hetzelfde teruggezegd.
😍😍😍
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 03-04-2018, 17:29
Verwijderd
Oud 03-04-2018, 19:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-04-2018, 21:23
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 03-04-2018, 22:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 03-04-2018, 23:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oe! Hij zei ineens dat hij verliefd op me is. En toen heb ik maar hetzelfde teruggezegd.
EINDELIJK
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2018, 11:24
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Oe! Hij zei ineens dat hij verliefd op me is. En toen heb ik maar hetzelfde teruggezegd.
Ahyes
__________________
#JeSuisAldi
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.