Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2018, 16:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline






ik ben fan <3 Voor alle Damien Rice / Glen Hansard / Aanverwanten fans, maar dan iets moderner.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 23-05-2018, 18:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oeh, tvp voor later
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-05-2018, 09:13
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Opmerkelijk dat het NOS-journaal gisteren tussen neus en lippen door noemde dat er sprake was van een hack door vermoedelijk Rusland; dit verhaal verdient m.i. toch wat meer coverage gezien de (mogelijke) impact
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-05-2018, 10:19
Verwijderd
Morgrn komen twee vriendinnen mijn buik beschilderen. Het idee was om dat met eenhoorns te doen. Kan iemand er als tegenhanger een kleine eddie the zombie er tussen zetten?
Oud 24-05-2018, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Opmerkelijk dat het NOS-journaal gisteren tussen neus en lippen door noemde dat er sprake was van een hack door vermoedelijk Rusland; dit verhaal verdient m.i. toch wat meer coverage gezien de (mogelijke) impact
Gelukkig is de rol van Cisco de afgelopen jaren gemarginaliseerd in vergelijking met de hegemonie die ze op SOHO en middelnetwerken hadden medio jaren '00.

En jeetje, die MH17 persconferentie; terugkijktip!
Oud 24-05-2018, 10:55
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Maar Cisco is 'slechts' de ontdekker; de exploit ziet op Linksys (weliswaar Cisco) maar ook MikroTik, NETGEAR, TP-Link, en QNAP. De scope van de exploit is dan ook impressive en dit is volgens mij nog maar het tipje van de sluier
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-05-2018, 11:12
Verwijderd
Ik heb het doorgestuurd naar de securitywerkgroep. Zowel infra als security ben ik alleen uitvoerend gelukkig.
Oud 24-05-2018, 13:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik begin allemaal vacatures op mijn mail te krijgen EN IK VIND HET MAAR RAAAAAR
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-05-2018, 15:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Beste meneer B,
Sinds je deelneemt aan NS extra heb je al heel wat gereisd. We hebben wat leuke feitjes van het afgelopen jaar voor je op een rijtje gezet
  • Je hebt in totaal al 21884 km per trein afgelegd.
  • Wist je dat je al 255 uur hebt gereisd?
  • Je hebt per trein 4902 kg CO2-uitstoot bespaard t.o.v. reizen per auto.
  • Je maakte al 751 x gebruik van de trein.
  • Je reist bijna twee jaar met NS Extra
  • Je langste rit begon in Meppel
  • Je langste reis ging naar Rotterdam Alexander
Dat zijn best veel kilometers in een jaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-05-2018, 18:52
Verwijderd
Met een redelijk hoge gemiddelde snelheid ook nog.
Oud 24-05-2018, 19:34
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Een groot deel van mijn reizen zou daar niet eens of maar deels bij meegeteld worden omdat ik constant gebruik maak van allerlei internationale vervoersbewijzen en dagkaarten.

Er zullen vooral veel reizen te zien zijn naar stations van waar een Länderticket geldig is.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-05-2018, 19:36
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik zit nu trouwens in de trein van Bratislava-Petržalka naar Wien Hbf. Die zou ook niet meegeteld worden.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-05-2018, 19:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Haubenmeise doet me altijd een beetje denken aan m'n pa, met z'n liefde voor treinen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-05-2018, 19:48
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Die treinrit is in dit geval meer bijvangst hoor. Ik reis graag met de trein, maar ik ga normaal niet treinreizen om het treinreizen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-05-2018, 19:50
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Volgende station: Gramatneusiedl.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-05-2018, 20:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn treinliefde heeft een beetje plaats gemaakt voor mijn autorijdliefde geloof ik
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-05-2018, 20:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Met een redelijk hoge gemiddelde snelheid ook nog.
Geen tussenstops/gekke wissels en wachtmomenten tussen Zutphen en Deventer scheelt ook
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-05-2018, 09:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Waarom kunnen clones en trolls tegenwoordig hier een paar dagen hun gang gaan zonder dat ze verbannen worden?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-05-2018, 09:41
Verwijderd
Omdat het huidige FB-team denkt dat een nieuw IP-adres betekent dat het een compleet nieuwe gebruiker is.
Oud 25-05-2018, 09:53
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-05-2018, 22:13
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik heb net op 'blaar zit vast aan sok' moeten googlen en er kwam niet echt een slimme oplossing uitgerold
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 25-05-2018, 22:36
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gin tonics en sjoelen is een fantastische combinatie
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 26-05-2018, 02:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb net op 'blaar zit vast aan sok' moeten googlen en er kwam niet echt een slimme oplossing uitgerold
Moest even denken aan deze:

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2018, 10:55
Verwijderd
Maar being minimalistic is straks weer helemaal in op onze leeftijd!
Oud 26-05-2018, 10:57
Verwijderd
Maar goed, ik wil nu ineens mijn kast/opberg-systeem veranderen in huis. Heb hele cheap dingen waardoor mijn kleding stofvrij blijft, maar dat is het. Toen ik hier kwam wonen dacht ik heel stoer dat ik zou gaan verhuizen/emigreren straks, maar dat denk ik nu dus niet meer en wil ik niet meer bukken voor mijn ondergoed.

Dus tips? Wel goedkoop eh, liever niet van Ikea
Oud 26-05-2018, 11:55
Verwijderd
Foto's van jou bukkend voor je ondergoed.
Oud 26-05-2018, 12:41
Verwijderd
ja ik dacht al dat menig man het niet een goed idee zou vinden
Oud 26-05-2018, 12:48
Verwijderd
Maar serieus wel tips nodig.
Oud 26-05-2018, 12:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wel goedkoop, niet IKEA... Dan kom je al gauw uit op de kringloop of marktplaats.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-05-2018, 12:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom niet IKEA?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-05-2018, 14:34
Verwijderd
Jysk, Leen Bakker en nog meer van die prut die op de gemiddelde woonboulevard ligt. Maar ik heb geen ervaring, want ikeahoertje.
Oud 26-05-2018, 14:34
Verwijderd
We hebben een droger
Oud 26-05-2018, 15:32
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Niet naar de jysk en leen bakker. Die bouwpakketten zijn zo kansloos kut in vergelijking met de Ikea.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-05-2018, 16:17
Verwijderd
Citaat:
ikeahoertje.
Lekker aan die balletjes sabbelen.
Oud 27-05-2018, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Niet naar de jysk en leen bakker. Die bouwpakketten zijn zo kansloos kut in vergelijking met de Ikea.
Jysk idd. Leenbakker is prima (soms).
Oud 27-05-2018, 09:44
Verwijderd
Ik sloop dingen van de Leenbakker... Nou, dan wordt het dus toch IKEA
Oud 27-05-2018, 10:35
Verwijderd
Mijn bureau is van Leen Bakker en echt een van de fijnste die ik ooit heb gehad, inclusief de dure op het werk.
Oud 27-05-2018, 10:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb een kledingkast van Leen Bakker. Veel stappen om hem in elkaar te zetten, maar tenminste niet zo’n standaard kast en heel degelijk in gebruik!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 27-05-2018, 12:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Kwantum, leen bakker en Jysk hebben allemaal vrijwel identieke kledingkasten
En het in elkaar zetten zelf is niet zo’n dingetje, maar de voorgeboorde gaten in het vrij prutte spaanplaat maken dat helemaal grotere constructies nooi helemaal stabiel staan. Vroegah was dat veel beter. Mijn ouders hebben op zolder kof mijn leen bakker kledingkasten van vroeger staan, die zijn echt sturdy as fuck. Als je ze nu uit elkaar moet halen on te verhuizen kun je beter een nieuwe kopen dan opnieuw in elkaar zetten.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 27-05-2018, 12:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Overigens zijn bedden en bureaus van de leenbakker wel echt . Ik heb mijn bureau al bijna 20 jaar en het is echt de fijnste ooit ook.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 27-05-2018, 12:55
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Waanzinnige show weer van Michael Page vs Rickels (heus geen bum) in Bellator 200. Carn naamzoek want deze man komt uit TKD en point fighting.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-05-2018, 13:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mijn bed is ook van de leenbakker en die heb ik al wel 10 jaar!
Oud 27-05-2018, 19:56
Verwijderd
Mijn bed is van Auping en die is lekker stevig, ik heb al echt twee keer een bed gesloopt. Niet in mijn eentje nee, maar toch.

Maar kasten in elkaar zetten en het hout is prut, is niks voor mij, ik sloop dat gewoon.
Oud 28-05-2018, 08:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Voor komend theaterseizoen kaartjes voor Peter Heerschop, Lebbis, Van der Laan & Woe, Brigitte Kaandorp, Miss Montreal, Harrie Jekkers & Klein Orkest en Cabarestafette
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-05-2018, 09:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Waanzinnige show weer van Michael Page vs Rickels (heus geen bum) in Bellator 200. Carn naamzoek want deze man komt uit TKD en point fighting.

Heb m gezien! Wat een figuur zeg (volgens mij zn roots in karate overigens en geen tkd, maar dat maakt allemaal niet zo veel uit qua point fighting ;P)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-05-2018, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Waanzinnige show weer van Michael Page vs Rickels (heus geen bum) in Bellator 200. Carn naamzoek want deze man komt uit TKD en point fighting.
Haha hier heb ik gewoon overheen gelezen.

Vond Aaron Chalmers vs Ash Griffiths ook wel mooi
Oud 28-05-2018, 13:00
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Heb m gezien! Wat een figuur zeg (volgens mij zn roots in karate overigens en geen tkd, maar dat maakt allemaal niet zo veel uit qua point fighting ;P)
Ah ja! Hij heeft een karate-achtergrond, maar is wel gevraagd voor het Olypmische TKD-team van GB. Ergens zorgde die wetenschap voor de vergissing in tak van sport, ik word immers ook al een dagje ouder.

Citaat:
Haha hier heb ik gewoon overheen gelezen.

Vond Aaron Chalmers vs Ash Griffiths ook wel mooi
Ah die partij heb ik nog niet gezien. Ik ken die namen ook niet

// Meanwhile word ik een beetje simpel van de Nederlanders die blijven afgeven op Max Verstappen zonder dat ze shit in perspectief plaatsen. Wat een vervelende eigenschap is dat toch van Nederlanders. Ja, hij maakt fouten. Maar fucking hell, 't ventje moet gewoon nog veel leren; men vergeet wel eens hoe jong hij is (i.e. Senna kroop 'pas' op z'n 24e of zo in een F1-waggie). Dan fuckt hij z'n kwalificatie up dit weekend, is daar volstrekt eerlijk en helder over, presteert het alsnog om als 9e te eindigen op Monaco. Ja, hij had die fout niet moeten maken, ja, hij had op het podium moeten eindigen. In plaats daarvan maakt hij een fout, maar houdt z'n hoofd er bij en maakt op Monaco een inhaalslag waar je 'u' tegen zegt.

Mensen beseffen niet dat een wereldtitel voor Verstappen een kwestie van tijd is.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-05-2018, 14:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline



vet veel zin in de nieuwe plaaaaaat
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-05-2018, 23:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Een of andere gekke buurvrouw roept al een half uur telkens “HAAAALLLOOO” ergens tegen? En soms lacht ze heel gek...? Klinkt best akelig zo laat op de avond
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-05-2018, 15:52
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
En nu lekker in een wolkbreuk naar huis fietsen. Nondeju, wat een water
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.