Oud 23-07-2018, 00:12
Meisje12131312
Meisje12131312 is offline
Hoi, ik ben pas 12 maar ik heb het gevoel dat ik totaal niet gelukkig ben (zeggen testen ook over mij) maar ik wil dat er iets heel ergs bij me overkomt en ik weet niet waarom soms denk ik (zal ik mezelf snijden met een mes?? Maar ik doe het meestal nie want ik woon nog bij men ouders dus, als ze dat zien worden ze super boos dus soms denk ik zal ik proberen nep flau te vallen maar op het internet zeggen ze dat je dan je raar kan gaan gedragen en dat je je daarna niks meer herinnerd en .1 men ouders zullen het raar vinden en het opzoeken en .2 we hebben camera’s binnen dus als ze het niet zien zien ze het zo�� Dus heeft iemand iets van dit kun je doen, want ik wil gewoon dat er iets ergs gebeurd op aarde waardoor ik , weet ik veel met wat tieners van mijn leeftijd of ouder vast te zitten in de bossen waar geen ander mens kan komen, of meschien dat ik geen familie meer heb en weg ga van huis zonder iemand. ik wil zoveel mogenlijk mensen die iets willen bedenken

Laatst gewijzigd op 23-07-2018 om 06:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2018, 00:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoi, ik ben pas 12 maar ik heb het gevoel dat ik totaal niet gelukkig ben (zeggen testen ook over mij) maar ik wil dat er iets heel ergs bij me overkomt en ik weet niet waarom soms denk ik (zal ik mezelf snijden met een mes?? Maar ik doe het meestal nie want ik woon nog bij men ouders dus, als ze dat zien worden ze super boos dus soms denk ik zal ik proberen nep flau te vallen maar op het internet zeggen ze dat je dan je raar kan gaan gedragen en dat je je daarna niks meer herinnerd en .1 men ouders zullen het raar vinden en het opzoeken en .2 we hebben camera’s binnen dus als ze het niet zien zien ze het zo🙄 Dus heeft iemand iets van dit kun je doen, want ik wil gewoon dat er iets ergs gebeurd op aarde waardoor ik , weet ik veel met wat tieners van mijn leeftijd of ouder vast te zitten in de bossen waar geen ander mens kan komen, of meschien dat ik geen familie meer heb en weg ga van huis zonder iemand
Weten anderen dat jij je zo ongelukkig voelt? Je ouders bijvoorbeeld, of een docent op school. Heb je dit weleens met je huisarts besproken, of met een psycholoog?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 06:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb je een eigen topic gegeven.
Wat is je idee van dat er iets ergs moet gebeuren? Denk je dat jij daar dan gelukkig van wordt? Of wil je graag dat iemand zich zorgen om je maakt?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-08-2018, 18:18
nikkimcrway
Avatar van nikkimcrway
nikkimcrway is offline
Weet je ook waarom je niet gelukkig bent? Wat ik van mezelf heb geleerd is dat als je je ongelukkig voelt je niet op therapie of zulke moet gaan omdat dat niet voor mij werkt, maar dat je de situaties om je heen aanpast verandert. Iets doen tegen de directe redenen die je slecht laten voelen. Doe asjeblieft jezelf niks aan. Ik ben daar namelijk geweest, snijden enook het gevoel hebben dat me iets overkomt, maar het is geen oplossing. Het had alleen voor een ontelbaar meer problemen gezorgd
Met citaat reageren
Oud 28-08-2018, 23:03
Area51
Area51 is offline
Je schreef dat er camera's in huis hangen.
Dat lijkt mij nogal een beklemmend gevoel te geven.
Misschien vandaar ook het idee dat je liever ergens anders zou willen zijn.
Hopelijk kun je wat mensen vinden die ook een beetje denken zoals jij.
Vooral als je wat anders denkt dan gebruikelijk ( normaal) wordt dat vooral door psychologen soms wat overdreven ingeschat.
Wat iemand zegt hoeft niet altijd zo te zijn.
En inderdaad op zoek gaan naar avontuur en je eigen weg kan interessant zijn. Maar op zoek gaan naar iets ergs betekend vaak dat je het zal vinden ook.
Daar van kunnen de resultaten veel langer duren dan een verkeerde beslissing die meestal snel gemaakt is.
Persoonlijk zou ik gaan bunjee jumpen of zoiets. Met hoogtevrees zou ik dan zo bang zijn dat ik zeker zou zijn graag te willen leven en eigelijk soms ook best happy te zijn.
Skateboarden? Leuk beetje gevaarlijk en toch moet je je concentreren. Mensen die je accepteren zoals je bent vinden en vooral jezelf wat beter begrijpen en accepteren.
Hopelijk heb jer wat aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Maak de zin af topic
dead person
79 10-12-2009 12:32
De Kantine Fototopic
All Out Of Love
500 05-01-2008 00:09
Vrije tijd WWE Wrestling #2
Verwijderd
501 08-01-2007 19:12
Psychologie Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.')
Lucky Duck
125 13-06-2004 09:35
Psychologie Willen dat er iets ergs gebeurt...
Pessie
44 12-07-2003 11:30
Psychologie Mijn zomervakantie tot nu
Eend
22 25-02-2002 17:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.