Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2007, 22:27
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Kijk in de toekomst v/d forumer boven je en meld je bevindingen!
Hoe gaat t met school/studie/werk?
Hoe gaat t met vrienden/relatie?
Waar woont hij/zij?
Hoe gaat het met de gezondheid?
Hoe gaat het verder?



Go! wederom een prachttopic in de maak
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2007, 22:28
Verwijderd
Iemand moet mij doen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 22:29
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Vriendje in zuid amerika, werkt in Brazilie bij n krantenstand. Woont in een hut in een sloppenwijk, maar zn vriendje verzorgt m goed Verder is ie gezond.

P.S. niet zo voorkruipen ^_^ dan maak ik m mooier
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 22:32
Verwijderd
Goed betaalde baan, erg lief vriendinnetje (die twee matchen soms moeilijk, maar hij doet zijn uiterste uiterste best om beide veel aandacht te geven), wonend in Utrecht, leuk huisje, wel veel geluidsoverlast, door stress soms slaaptekorten, maar dat haalt ie in de vakanties wel weer in.

Mocht ik te laat zijn; deze was voor Trophus.
Wat een leuk topic heb je geopend!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 22:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Minke werkt later regelmatig aan onafhankelijke theaterproducties en heeft een leuke vriend die langer is rationeler is dan zij. Die vriend zegt soms dat ze commercieler theater moet maken, maar ze wil haar integriteit niet verliezen! Ik denk eigenlijk dat ze misschien in Utrecht of Haarlem woont, of een dergelijke stad.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 23:00
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Na een heftige internet haat-liefde relatie besluiten Sylph en Uice elkaar toch te ontmoeten en er bloeit wat op tussen die twee. Ze gaan samenwonen in een dorp als Driebergen, waar Uice de kost verdient met werken in een snackbar.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 23:03
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
TRA verdwijnt op een dag in een trein. Volgens legende's zit hij daar nog steeds. ZO nu en dan beweerd iemand de legendarische TRA te hebben gezien. Dan vluchten zij, uit angst voor het onbekende. ZO voed TRA zich op het eten wat passagiers voor hem achterlaten.
Totdat hij de liefde van zijn leven tegenkomt, een beeldschone vrouwe die ook dol is op treinen. Zij neemt hem mee naar haar huis (een oud verlaten station) waar zij samen lang en gelukkig leven.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 23:05
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
<3

Trophus geldt nog steeds.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 11:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Conducteur met een leuke vrouw en 2 kinderen, die hij Trien en Mart noemt.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 11:49
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Conducteur met een leuke vrouw en 2 kinderen, die hij Trien en Mart noemt.
Citaat:
<3

Trophus geldt nog steeds.
Lees es
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 11:53
Verwijderd
Hoe gaat t met school/studie/werk? goed, hij maakt netjes zijn studie af
Hoe gaat t met vrienden/relatie? hij wordt volgend jaar ontmaagd
Waar woont hij/zij? in een boerendorp met een boerentrien
Hoe gaat het met de gezondheid? hij krijgt later last van hartproblemen
Hoe gaat het verder? oke
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:01
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Geinig topic.

Ze heeft haar studie als modeontwerpster afgerond. Ze woont samen met een leuke man in een luxe appartement in het hartje van Amsterdam. Ze heeft een uitgebreide vriendenkring.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:16
Verwijderd
Getrouwd en twee kinderen, afgestudeerd in iets hips en woonachtig in Vierhouten, gemeente Nunspeet of Huis ter Heide, gemeente Zeist. In ieder geval in een dorpje!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Krijgt een vriend die graag kinderen wil adopteren, maar dat ziet hij niet zitten. De vriend zeurt er vaak over, maar uiteindelijk gebeurt het niet. Doet administratief werk ofzo, en de vriend doet iets creatiefs en wil vaak op avontuur. Ze wonen in Zeist.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:19
Verwijderd
Administratief werk? Hoe durf je.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Okee, blijft voor eeuwig in de Kiosk op Utrecht Centraal werken. Daar ontmoet hij ook zijn vriend. Die komt een blikje cola kopen en wordt spontaan verliefd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:20
Verwijderd
De Kiosk verkoopt enkel flesjes cola.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Daardoor ontstaat dan ook het conflict dat jullie dichter bij elkaar brengt. Zoals vaak in romantische komedies begint de liefde met een ruzie. En jouw leven wordt een grote romantische komedie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2007, 12:22
Verwijderd
Mijn leven is en wordt een slechte soap!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Pleegt zelfmoord op zijn twintigste verjaardag omdat er niemand op zijn feestje komt, einde!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:22
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Gaat volgend jaar meelopen op de gay parade in Polen. Helaas breekt er een conflict uit met de Poolse politie, die vervolgens met scherp schiet en de arme Sylph word helaas geraakt in zijn voorhoofd en is dood voordat ie de grond raakt...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:35
Verwijderd
Zeg nou niets over Sylph... dan zijn we zo weer 80 posts verder omdat ie het er niet mee eens is.

Juice:
Juice gaat ooit een zeer goed essay schrijven over Batman, waarmee hij internationale bekendheid verwerft en zo wordt hij uiteindelijk een soort Europese Jac Goderie/René Mioch (maar dan wel leuk om naar te luisteren). Hij heeft helaas weinig tijd voor (vaste) vriendinnetjes, maar hij is ook wel gelukkig met zijn vrienden en zijn passies en zijn one night stands. Verder gaat ook alles prima.

Eye of Sauron wordt opgegeten door een hobbit en vraagt zich de laatste seconden van zijn leven af wat hij die hobbits toch misdaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:38
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
MadameMinke kan Tilburg toch niet achter haar laten en gaat daar midden - levendig en bruisend - in de stad wonen, alwaar ze in het theater doorbreekt met één of andere succesvolle productie. Ze blijft toch heel gewoon en blijft gewoon doorgaan met het werk waar al haar passie in ligt.
Als ze wat ouder is besluiten ze, zij en haar vriend, om te verkassen naar een ander huis en daar wordt het standaard: huisje, boompje, beestje. :')
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Zeg nou niets over Sylph... dan zijn we zo weer 80 posts verder omdat ie het er niet mee eens is.
Je kunt er gewoon niet tegen dat ik meer nadenk dan jij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2007, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Je kunt er gewoon niet tegen dat ik meer nadenk dan jij
Dat had wat mij betreft niets met nadenken te maken!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:40
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
MadameMinke word groots in de kunstwereld, ze neemt de Theaters van Jon De Mol over en gaat wonen in Utrecht samen met haar ideale vriend die haar alle ruimte geeft voor het crearen van legendarische theaterstukken.

Alom gerespecteerd word ze op gegeven moment moe van alle faam en verkoopt de theaters, van de winst kan ze leven zo lang ze wil en in haar vrije tijd gaat ze kinderen helpen met het voorbereiden en uitvoeren van toneelstukken op school. Hiermee heeft ze een ongekende impact op het culturele bewustzijn v/d jeugd en schept ze een hele nieuwe generatie met een kunstzinnige interesse, genaamd "de golf van Minke"
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
TRA krijgt een lieve vrouw die zich eraan ergert dat hij obsessief met zijn speelgoedtreintjes speelt in de kelder. Het wordt ook steeds erger; na enkele jaren huwelijk komt hij nauwelijks nog de kelder uit en zit hij de hele tijd maar naar zijn treinen te kijken, die steeds hetzelfde rondje rijden over het spoorlijntje. De vrouw wil er een psychiater bijhalen, maar TRA beweert steeds dat het goed gaat. Uiteindelijk gooit de vrouw in een keer alle treintjes weg, waardoor TRA instort en haar onmiddelijk verlaat. Hij gaat in een cafe bij een spoorweg zijn verdriet wegdrinken en springt in een wanhopige, bezopen toestand voor een trein. De vrouw is er kapot van en wil nooit meer een trein zien. Ze reist voortaan alleen nog maar met de bus.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Dat had wat mij betreft niets met nadenken te maken!
hoe durf je
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:06
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Uice blijft zijn hele leven vrijgezel en kan ook geen fatsoenlijke baan vinden. Hij word uiteindelijk maar beroeps-WWer en brengt vervolgens de hele dag door in foute linkse kroegen waar hij gaat klagen over de verderfelijke westerse consumptiemaatschappij met zijn lotgenoten. Uiteindelijk gaat hij dood aan een overdosis.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:09
Verwijderd
Eye of Sauron wordt doodgeschoten door een dolgedraaide veganist.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:15
Verwijderd
Sylph vindt een vibrator uit, noemt hem "Sylphs lid" en roem en rijkdom valt hem ten deel.
Hij is desondanks niet echt gelukkig, maar dan ontmoet hij een leuke man, ze gaan samenwonen in Nepal, en ze leven nog lang en gelukkig.
Einde doei
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke word groots in de kunstwereld, ze neemt de Theaters van Jon De Mol over en gaat wonen in Utrecht samen met haar ideale vriend die haar alle ruimte geeft voor het crearen van legendarische theaterstukken.

Alom gerespecteerd word ze op gegeven moment moe van alle faam en verkoopt de theaters, van de winst kan ze leven zo lang ze wil en in haar vrije tijd gaat ze kinderen helpen met het voorbereiden en uitvoeren van toneelstukken op school. Hiermee heeft ze een ongekende impact op het culturele bewustzijn v/d jeugd en schept ze een hele nieuwe generatie met een kunstzinnige interesse, genaamd "de golf van Minke"
Ik vind je heel lief enzo hoor, en fijn dat ik in je verhaal zo'n bijzondere rol in het theater ga krijgen, maar... theaters van John de Mol?

Sylph stikt van woede.

edit: Stefenootje wordt een groot journaliste, maar van een kwaliteitskrant waar zij eigenlijk helemaal niet achter staat. Toch houdt ze het vrij lang vol, het betaalt goed en haar werk wordt gewaardeerd. Maar haar idealen gaan toch zwaarder wegen en zo kiest ze uiteindelijk voor haar man en haar huisje, boompje en beestje. En maakt ze documentaires, maar die worden nooit uitgezonden, zelfs niet op lokale zenders. Ze vindt het niet erg.

Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 14:20. Reden: natuurlijk weer te laat...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:18
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik vind je heel lief enzo hoor, en fijn dat ik in je verhaal zo'n bijzondere rol in het theater ga krijgen, maar... theaters van John de Mol?

Sylph stikt van woede.
Ja die flip met de Theaters is toch John de Mol? of haal ik ze nu weer door elkaar? die mollen en honden enzo.....

iig, hij stikt in een appel en jij krijgt door je grootse talent de theaters
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ja die flip met de Theaters is toch John de Mol? of haal ik ze nu weer door elkaar? die mollen en honden enzo.....

iig, hij stikt in een appel en jij krijgt door je grootse talent de theaters
Joop van den Ende bedoel je waarschijnlijk.

En ik mag hem (en zijn smaak en invloed op theater in Nederland vooral) niet, maar om hem nou te laten stikken in een appel en mij zo laten opschepen met véél te grote theaters.


Trouwens, ik ga verder niet discussiëren, want ik vond het eigenlijk best een mooi verhaaltje.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:39
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Joop van den Ende bedoel je waarschijnlijk.

En ik mag hem (en zijn smaak en invloed op theater in Nederland vooral) niet, maar om hem nou te laten stikken in een appel en mij zo laten opschepen met véél te grote theaters.


Trouwens, ik ga verder niet discussiëren, want ik vond het eigenlijk best een mooi verhaaltje.
Ik mag hem ook niet Ik denk dat jij het veel beter zou doen met die theaters
Vandaar
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2007, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Ik mag hem ook niet Ik denk dat jij het veel beter zou doen met die theaters
Vandaar
Heel goed Ahh, dat is lief.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 15:52
Verwijderd
Madameminke wordt melkmeisje en gaat wonen op een boerderij. Via Yvon Jaspers komt ze aan een leuke man. Ze krijgen vijf kinderen: Bouke, Jip, Klaas-Bart, Joen en Mineke.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 17:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mr Soija wordt een kantoorklerk met leuke collega's. Hij ontmoet zijn vriendin ook op het werk, bij de kopieermachine. Ze zegt vaak dat hij niet romantisch genoeg is, en dan neemt hij haar mee uit eten. Uiteindelijk vraag ze hem ten huwelijk. Hij komt in forumgeel naar de bruiloft. Ze krijgen vijf kinderen: Rolnap, Hudda, Ienze, Lifsnor een Beerkel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 18:02
Verwijderd
Uice loopt volgend jaar onder een auto in. Tot die tijd vindt hij zichzelf wel heel leuk, hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 18:52
Verwijderd
Lisaaah wordt een succesvolle oorlogsjournalist.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Sylph trouwt met een aap. De aap bijt hem en hij sterft aan een apenziekte.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:39
Verwijderd
Uice wordt een echte workaholic, dit kan nog eens slecht uit pakken
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
_Mosquito_ heeft morgen trek in een koekje, maar er zijn geen koekjes, dus dat feest gaat mooi niet door!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:46
Verwijderd
Uice krijgt morgen een koekje van eigen deeg
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:56
Verwijderd
Mosquito gaat de komende jaren steeds heftiger vinden dat ze uniek is en dat ze nooit zo'n ingeslapen sufmuts zal worden als andere mensen. We verliezen haar daarna even uit het oog, maar als ze vijfenveertig is komt ze weer opdagen. Ze werkt dan deeltijd in een of ander baantje dat wel bij haar opleiding past maar totaal niet uitdagend is, en haar twee kinderen van achttien en zestien hebben niet zo veel zorg meer nodig, dus besteed ze haar vrije tijd vooral aan het lezen van vrouwenbladen en voor de tv eten met haar man als die om halfzes thuiskomt. Haar kinderen zijn leuk en doen het heel redelijk op school; ze heeft geen slechte band met ze maar wel af en toe het gevoel dat ze niet echt tot ze doordringt. Verder zit ze in een boekenclubje en heeft ze elke maand een etentje met vriendinnen waarover ze altijd "oooh, we hebben laatst zo geláchen!!" tegen haar man zegt, na de wekelijkse seks.

Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 19:56. Reden: typfout
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 20:29
Verwijderd
Sarah beseft dat haar studie haar niet veel vreugde zal brengen, ze wil toch liever kunstenares worden. Beeldhouwen is haar echte passie. Ze ontwikkelt zich tot mannenhater maar begint op haar 58e een relatie met haar onderdanige tuinman. Op haar 78e trouwt ze eindelijk met hem, maar ze sterft op hun huwelijksreis.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:42
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Lisaaah gaat morgen een extra klinker kopen.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:59
Verwijderd
Ga weg ik wil een échte toekomstvoorspelling.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 22:15
Verwijderd
lisaaah kwam in 2009 haar oude vriendje van de basisschool weer tegen en besloot "for old times' sake" wat met deze jongen, genaamd Bart, te gaan drinken. de oude liefde bloeide bijna direct weer op, wat eindigde in een heerlijke nacht, waarin lisaaah naakt op Bart's buik sliep. dat zij daarbij oorverdovend hard snurkte, kon hem niets schelen.
samen kregen zij 2 kindjes, genaamd Ylvie en Simon. lisaaah besloot te stoppen met haar werk in een natuurwinkel en voortaan haar geitenwollen sokken thuis te breien.
uiteindelijk kwam bart een vriendinnetje tegen van de peuterspeelzaal en een scheiding leek dichtbij. gelukkig vond lisaaah een extra hulp in het huishouden geen probleem, waarna zij "big love" gezellig samen oud werden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Het vreemde verhalen topic!
Issun
4 01-07-2010 23:21
De Kantine wat is het saai # 78
Verwijderd
500 27-11-2007 16:48
Beleidszaken posts wijzigen?
Verwijderd
3 18-11-2007 22:10
De Kantine Wat zaai seg # 48
Verwijderd
500 27-10-2007 15:58
Verhalen & Gedichten Wat er afspeelt in mijn bol
liekedepieke
5 18-11-2002 22:03
ARTistiek Mijn toekomst....
Secreet
2 30-11-2001 10:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.