Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2015, 07:59
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Hoe kun je een Triootje krijgen met 2 meiden.. Ben heel benieuwd wat willen meisjes en wanneer willen ze het?

Gr
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 09:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Het is handig als je al 1 meisje "hebt" die er voor openstaat een ander meisje erbij te vragen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 10:57
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
waarom wil je dat zo graag?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 12:46
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hier is een uitgebreid stuk van een meisje dat graag triootjes doet. Ze beschrijft dom gedrag van mensen die op zoek zijn naar trio's, en wanneer ze wel/niet iets wil doen met een stel.

Het voornaamste probleem is dat stelletjes die een trio zoeken bijna nooit daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in een trio. Meestal is 't een passief heteroseksueel meisje, met een vriend die van lesbische actie houdt, en willen ze een trio omdat dat leuk is voor hem. Zij doet zelden leuk mee, hij probeert juist iedereen te sturen zodat het meer lijkt op zijn fantasie, de seks is matig, en de avond is ongemakkelijk en saai. Als derde persoon is daar niets aan.

Trio's krijg je door goed te zijn in bed, goed te reflecteren op je gedrag, niet bang te zijn om over seks te praten, geen seks te willen als niet iedere aanwezige daar enthousiast mee instemt, en veel vrienden te hebben die op jou lijken.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 16:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dekaloog vult min of meer wat ik "openstaan" noemde prima in
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 00:43
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
is te regelen door geld te betalen..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 22:35
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Citaat:
waarom wil je dat zo graag?
Kan toch geen kwaad? Lijkt me wel leuk lekker en fijn.☺️

EDIT: Het is al fijn om met een iemand seks te hebben en met 2 meiden lijkt het me nog beter, en alles zo zn eerste keer he

Laatst gewijzigd op 08-11-2015 om 22:52. Reden: Vraag niet beantwoord
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 22:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan toch geen kwaad? Lijkt me wel leuk lekker en fijn.☺️
Dat is geen antwoord op de gestelde vraag.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 22:52
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Citaat:
Dat is geen antwoord op de gestelde vraag.


Edited
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 23:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Kan toch geen kwaad? Lijkt me wel leuk lekker en fijn.☺️

EDIT: Het is al fijn om met een iemand seks te hebben en met 2 meiden lijkt het me nog beter, en alles zo zn eerste keer he
Aha, was gewoon nieuwsgierig.
Je zegt alles zo z'n eerste keer, maar dat ben ik niet met je eens. Je hoeft helemaal niet alles een keer te proberen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 23:24
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Citaat:
Aha, was gewoon nieuwsgierig.
Je zegt alles zo z'n eerste keer, maar dat ben ik niet met je eens. Je hoeft helemaal niet alles een keer te proberen.
Haha, heb je ook wel gelijk in
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 23:37
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Dat is geen antwoord op de gestelde vraag.
Iets leuk/fijn/lekker lijken, kan toch een argument zijn om te doen? Hoezo geen antwoord op de vraag?
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 06:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Iets leuk/fijn/lekker lijken, kan toch een argument zijn om te doen? Hoezo geen antwoord op de vraag?
Ik vond dat hij reageerde alsof de vraag aanvallend bedoeld was, door het "kan geen kwaad", alsof hij dat moest bewijzen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 06:01
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Citaat:
Ik vond dat hij reageerde alsof de vraag aanvallend bedoeld was, door het "kan geen kwaad", alsof hij dat moest bewijzen.

Nee nee, via een forum kunnen mensen dingen verkeerd opvatten, ik bedoel het niet slecht, maar het lijkt me echt geweldig ook als ik er aan denk

Grtz
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 11:51
annemijn123
annemijn123 is offline
ik heb een keer een trio gehad en ben der nog steeds niet over uit of je dit met je vriendje moet doen of juist niet, ik kan uit ervaring zeggen dat je toch wat jalosie krijgt door het andere meisje ik denk dat je als jongen dit moet vragen aan een meisje waar je misschien al een keertje seks mee hebt gehad en niet perse je vriendin
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 13:29
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Citaat:
ik heb een keer een trio gehad en ben der nog steeds niet over uit of je dit met je vriendje moet doen of juist niet, ik kan uit ervaring zeggen dat je toch wat jalosie krijgt door het andere meisje ik denk dat je als jongen dit moet vragen aan een meisje waar je misschien al een keertje seks mee hebt gehad en niet perse je vriendin
Nee klopt lijkt mij indd het slimst
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 16:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of je het nou doet met bekenden of vreemden, met partners of fuckbuddies, het is hoe dan ook heel belangrijk dat je weet wat je eigen verwachtingen zijn en die van de ander, dat je blijft communiceren en dat je bereid bent te stoppen als één persoon het niet meer chill vindt.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 17:26
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
En dat je dus ook echt alledrie geïnteresseerd bent in een trio. Alle betrokkenen moeten elkaar sexy vinden. Niet dat er iemand is die vooral meedoet om iemand anders een plezier te doen, of omwille hun imago/zelfbeeld, of andere niet-sexy redenen. Dat gaat knagen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 06:09
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Citaat:
En dat je dus ook echt alledrie geïnteresseerd bent in een trio. Alle betrokkenen moeten elkaar sexy vinden. Niet dat er iemand is die vooral meedoet om iemand anders een plezier te doen, of omwille hun imago/zelfbeeld, of andere niet-sexy redenen. Dat gaat knagen.

Nee dat klopt! Een trio moet je doen met mensen die willen geven en nemen om het zo te noemen maar ook om nieuwe standjes of iets te leren kennen, en ervaring op doen.
maar het lijkt me echt heerlijk.

Mja greeeets
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.