Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2003, 20:46
Verwijderd
Ok, raar verhaal misschien.

Mijn ouders zijn sinds midden juli gescheiden, geen ruzie ofzo. Maar goed, ze wonen nu nog samen omdat het vinden van een woning nu wat moeilijk is en omdat ze het huis waar ze nu nog wonen graag nog ietsje op willen knappen voor ze het gaan verkopen. Ze slapen ook apart etc etc, leven nu vrijwel een geschieden leventje, als goede vrienden dus wel. Ze zijn ook apart op vakantie gegaan.
Maar goed, dat klinkt allemaal niet zo raar voor gescheiden ouders he?
Nu komt het; Mijn oma overleed (moeder van mijn vader dus he) en mijn vader kwam terug van zijn vakantie voor de begrafenis enzo. Op mijn moeders verjaardag besloot hij naar Denemarken te gaan om haar daar op te zoeken op haar vakantie. Nu hoorde ik vandaag van mijn zus dat daar vanalles gebeurt is;
Allereerst heeft mijn moeder heel kort wat met een of andere Deen gehad, zoiets vermoedde ik al want het stond op haar kaartje ('Heel mooi weer lekker gezwommen en een hele blonde Deen. Groetjes, Ella'). Maar goed, toen mijn vader er was heeft ze hem dat verteld.
Mijn vader en moeder besloten samen in 1 tent te slapen, en juist... er gebeurde het een en ander. Ok, troostseks, ik snap het op een of andere manier wel.
Maaar ze slapen nu nog steeds samen... Ik weet dat het voor mijn vader meer betekent dan voor mijn moeder... Hmm, maar goed, wat moet ik hier nu in vredesnaam van denken? En waarom vertelt mijn vader dit gewoon aan mijn zus?!?!

Mja, misschien hebben meer mensen dit met gescheiden ouders meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2003, 20:51
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
mijn ouders zijn ook pas gescheiden,maar leven en wonen wel apart...wel met redelijk wat ruzie,maar dat gaat wel goed de laatste weken, alleen nu zit mijn vader ook savonds heel vaak bij mn moeder TV te kijken en gaan ze samen uit eten, ook als vrienden en daar voelen ze zich allebei goed bij...oke misschien niet echt vergelijkbare situatie,maarja ik weet ook niet zo goed wat ik er van zou moeten denken als ik jou was...naja uhm als je nog iets wil weten ofzo,vraag het maar..kweetnie echt nog iets nuttigs geloof ik...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:56
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
tjah wat je er van moet denken weet ik niet... Het klinkt allemaal heel appart. Ik zou het gewoon aan je ouders vragen wat ze nou willen en wat de bedoeling is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:05
Verwijderd
Als ik jou was, zou ik tegen je ouders zeggen dat ze jullie buiten hun seksleven moeten houden. Jullie hebben er niets aan om te weten dat ze nog seks hebben en dat dat voor je vader meer betekent dan voor je moeder. Dat soort dingen delen ze maar met vrienden, maar niet met hun kinderen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:18
Verwijderd
Nee, precies, ik wil het ook allemaal helemaal niet weten... Maar ja, ik weet het wel nu...
Niet dat ik er erg mee zit ofzo, ze zoeken het maar uit wat ze doen, ze zijn er oud genoeg voor
Maar mja, 't is zo raar

Ik hoop dat m'n vader snel een nieuwe woning vindt en dat alles snel 'normaal' gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:19
Verwijderd
Ik denk dat ze gewoon allebei erg in de war zijn. Ze zijn zo lang samengeweest. En er is toch geen woningnood in Enschede?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Para! schreef op 03-09-2003 @ 22:19:
Ik denk dat ze gewoon allebei erg in de war zijn. Ze zijn zo lang samengeweest. En er is toch geen woningnood in Enschede?
Nee, geen woningnood... maar mja, mijn vader heeft geen werk en dan is het wel moeilijk iets fatsoenlijks te vinden.. Mijn moeder zal geen problemen hebben, die verdiend goed enzo.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:59
devils_dare
devils_dare is offline
mijn ouders zijn al jaar of 7 gescheiden.
maar wonen dus ook a 7 jaar apart
vindt het prima zo
alleen heeft mijn ma sinds en tijdje (januari) een vriend.
en na een tijdje ging hij weg.
maar na een tijdje kwam hij weer terug.
en 2 mnd later ging ie weer weg.
en na week kwam ie weer terug.
wat moet ik hier nou van denken
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 21:25
feline
feline is offline
Het zijn natuurlijk ook gewoon mensen. In de war.. waarschijnlijk houden ze toch weer teveel van elkaar om elkaar zomaar los te kunnen laten. Maar ik zou er niet op rekenen dat het nog goedkomt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 21:36
Thomas
Thomas is offline
Het lijkt mij ook een beetje vreemd om zoiets te weten.

Hopen dat een van je ouders snel verhuist.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 15:51
Verwijderd
Raar? zie topic: sex met je ex.

Dat vind ik raarder dan dat je een zo veel jarighuwelijk hebt gehad. Als je een goede relatie hebt gehad kun je ook sex met alkaar hebben dus wrom niet als je getrouwd bent geweest.

Gaat wel over..

iig sterkte!

xxx suusjuhhh
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 16:09
poesiefox
poesiefox is offline
Mens wees blij. Toen mijn moeder zei dat ze weg wilde, heeft hij haar een uur gegeven om haar spullen te pakken en op te rotten.

Daarna zijn alle ruzies via mij gevoerd, ze maakten met mij allebei plaatsvervangend ruzie met de ander, en heb ik ook de boedelscheiding en de alimentatie voor ze moeten regelen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 17:19
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 07-09-2003 @ 17:09:
Mens wees blij. Toen mijn moeder zei dat ze weg wilde, heeft hij haar een uur gegeven om haar spullen te pakken en op te rotten.

Daarna zijn alle ruzies via mij gevoerd, ze maakten met mij allebei plaatsvervangend ruzie met de ander, en heb ik ook de boedelscheiding en de alimentatie voor ze moeten regelen.
Maar zij is jou niet. Dit is haar situatie en er zullen er ongetwijfeld zijn die het nog erger hebben meegemaakt, maar heeft zij daar wat aan?

Ik kan er helaas niet echt iets over zeggen...heb het niet mee gemaakt, 't lijkt me wel raar. Misschien idd tegen je ouders zeggen dat ze jullie buiten hun sexleven moeten houden. En/of als je een goed contact hebt met je ouders, er met ze over praten (niet over hun sexleven, maar over het wel/niet gescheiden zijn oid...)?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 12:03
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 07-09-2003 @ 17:09:
Mens wees blij. Toen mijn moeder zei dat ze weg wilde, heeft hij haar een uur gegeven om haar spullen te pakken en op te rotten.

Daarna zijn alle ruzies via mij gevoerd, ze maakten met mij allebei plaatsvervangend ruzie met de ander, en heb ik ook de boedelscheiding en de alimentatie voor ze moeten regelen.
Ik ben ook wel blij dat ze geen ruzie hebben, maar daarom is het nog steeds wel enorm raar.. Vooral nu ze weer zo naar elkaar toe gaan, eerst merkte ik echt dat er iets weg was, nu helemaal niet meer. 't Voelt gewoon helemaal niet fijn, kan niet precies uitleggen waarom niet. Misschien omdat ik weet dat het niet goedkomt.. en het voelt alsof zij dat nog niet echt doorhebben...

Mja, elkaar overtreffen met gebeurtenissen en gevoelens is natuurlijk 'raar', ik ben ik en jij bent jij.

Ik hoop dat ze snel verhuizen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie 'Veeleisende' ouders...
duivelaartje
55 31-10-2004 18:44
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52
Liefde & Relatie Verhuizen
shameonme
7 27-08-2003 15:26
Psychologie Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9..
Static Dollie
21 11-02-2003 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.