Oud 21-12-2003, 18:45
Zahovic80
Zahovic80 is offline
Enige tijd geleden heb ik een leuk meisje ontmoet, we hebben een goed contact opgebouwd en inmiddels is er "meer' ontstaan. Op zich heel leuk natuurlijk, maar er zijn een aantal probleempjes:

- Ik word volgende maand 24, zij wordt pas in mei 18. Dat maakt mij niets uit, maar onze omgeving denk ik wel. En dat snap ik ook wel, want het is meer dan 6 jaar leeftijdsverschil. Bovendien zit zij nu in 6 VWO, terwijl ik bijna afgestudeerd ben. We zitten dus eigenlijk in een andere levensfase.
- Het klinkt misschien stom, maar ik heb tot nu toe eigenlijk nog nooit een vriendin gehad. Niet dat ik extreem lelijk of vreemd ben, maar het heeft me nooit meegezeten wat dat betreft. De meisjes die mij leuk vonden vond ik nooit leuk, en de meisjes waar ik verliefd op werd zagen mij nooit staan. Dit is de eerste keer dat het echt wederzijds is. Dus ik heb eigenlijk geen ervaring op dit gebied. En dan bedoel ik niet alleen seksueel gezien, maar ik weet dus ook net hoe het is om een relatie te hebben zeg maar.

En nou vraag ik me dus een aantal dingetjes af. Op de eerste plaats of deze relatie wel kan, want het is toch wel een heel groot leeftijdsverschil? En bovendien weet ik niet hoe zij zal reageren als ik haar vertel dat ik nog nooit een relatie gehad heb, want het is toch vreemd? Moet ik dit haar wel zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2003, 18:52
Verwijderd
Als je verliefd bent kan veel. Heb het er met dat meisje over, wat zij vindt. Soms maakt leeftijdsverschil niks uit in hoe mensen zijn enz. Mensen zijn geen computers, er is dus niet van te voren te zeggen of een relatie werkt. Uitproberen, dat is de enige manier om er achter te komen.