Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 20:35
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
We hebben afgelopen jaar toch genoeg dingen meegemaakt, van volendam tot new york.
Maar het kan allemaal nog wel gekker.

Wat wordt "het nieuws" van het aankomende jaar, zien jullie al dingen gebeuren, of vermoeden jullie al iets?
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Advertentie
Oud 07-01-2002, 20:37
Joyce-b
Joyce-b is offline
denk een nieuwe terroristische aanslag..

of als ik even heel negatief ga doen; een atoom-/3e wereld oorlog
maar dat laatste lijkt me niet waarschijnlijk, gelukkig
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Oud 07-01-2002, 20:48
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
daar kun je nou toch nog absoluut niets over zeggen?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 07-01-2002, 20:57
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
autodropje schreef:
daar kun je nou toch nog absoluut niets over zeggen?

je kan toch uit verschillende dingen concluderen, hoge spanningen die er nu zijn o.i.d.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 07-01-2002, 20:59
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
je kan toch uit verschillende dingen concluderen, hoge spanningen die er nu zijn o.i.d.
Daar ben ik het niet mee eens, hadden we vorig jaar ooit die brand in volendam kunnen verwachten, hadden we de aanslagen in amerika kunnen verwachten?
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 07-01-2002, 21:08
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
autodropje schreef:
Daar ben ik het niet mee eens, hadden we vorig jaar ooit die brand in volendam kunnen verwachten, hadden we de aanslagen in amerika kunnen verwachten?



Nee, maar door wat er nu is gebeurd die aanslagen dan, en de spanningen, en het gedoe in Afghanistan. Kan je wel een bijv. in gedachten hebben dat er weer een aanslag zou kunnen o.i.d. snappie
nie zo moeilijk doen
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 07-01-2002, 21:23
The great pretender
The great pretender is offline
Dat ik van me fiets val
Oud 07-01-2002, 21:49
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
Citaat:
The great pretender schreef:
Dat ik van me fiets val
ow..
Oud 07-01-2002, 22:04
waaromniet?
waaromniet? is offline
Dat ik aan de macht kom *grin*
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 07-01-2002, 22:14
PV
PV is offline
ik zou het zoeken rond israël of india. of weer iets in de vs, of voor de verandering europa.

tjah... is niet te voorspellen. zijn teveel mogelijkheden.
Oud 08-01-2002, 09:44
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
PV schreef:
ik zou het zoeken rond israël of india. of weer iets in de vs, of voor de verandering europa.

tjah... is niet te voorspellen. zijn teveel mogelijkheden.

Ik heb toevallig die voorspeller gezien in Life & Kookin' en die had ook de ramp op 11 september voorspeld, hij zei vorig jaar juni ofzow een keer dat er een grote scheepsramp of vliegtuigramp plaatsvind tussen augustus en oktober...klopte wel aardig vonnik...
Hij zei in die uitzending van zondag dat Londen aan de beurt is binnenkort, hij wist alleen niet wannneer, is er een reden om dat niet te geloven??? afgaande van zijn eerdere voorspellingen (hij voorspelde ook de verloving tussen max & alex...)
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Oud 08-01-2002, 10:18
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PrackaH schreef:
Ik heb toevallig die voorspeller gezien in Life & Kookin' en die had ook de ramp op 11 september voorspeld, hij zei vorig jaar juni ofzow een keer dat er een grote scheepsramp of vliegtuigramp plaatsvind tussen augustus en oktober...klopte wel aardig vonnik...
Hij zei in die uitzending van zondag dat Londen aan de beurt is binnenkort, hij wist alleen niet wannneer, is er een reden om dat niet te geloven??? afgaande van zijn eerdere voorspellingen (hij voorspelde ook de verloving tussen max & alex...)
Als er maar genoeg mensen wat voorspellen zal er van zelf wel een keer een goede bij zitten. (Als ik die persoon was zou ik maar oppassen, voor je het weet word ie opgepakt door de amerikanen )
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 08-01-2002, 10:20
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:

Nee, maar door wat er nu is gebeurd die aanslagen dan, en de spanningen, en het gedoe in Afghanistan. Kan je wel een bijv. in gedachten hebben dat er weer een aanslag zou kunnen o.i.d. snappie
nie zo moeilijk doen
meestal zijn de grootste rampen juist de dingen die je niet verwacht, daarom zijn ze ook zo moeilijk te voorspellen.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 08-01-2002, 16:55
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
autodropje schreef:
meestal zijn de grootste rampen juist de dingen die je niet verwacht, daarom zijn ze ook zo moeilijk te voorspellen.

ja dat is wel waar, grote rampen zijn meestal onverwachts, maar er kunnen ook grote rampen komen die je "ziet aankomen"
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 08-01-2002, 17:12
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Sugar Lee Hooper als playmate....
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 08-01-2002, 17:43
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
ja dat is wel waar, grote rampen zijn meestal onverwachts, maar er kunnen ook grote rampen komen die je "ziet aankomen"
dat kan wel, maar meestal is het juist zo groot omdat men het niet zag aankomen, anders hadden ze wel iets geprobeerd om het tegen te houden
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 08-01-2002, 17:46
Griller
Griller is offline
Dat er een grote draaikolk in de maas komt en dat het heel maastricht erin zuigd!
__________________
Ik sta alleen!
Oud 08-01-2002, 17:49
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Griller schreef:
Dat er een grote draaikolk in de maas komt en dat het heel maastricht erin zuigd!
het ging hier om een ramp, griller!! (no offence, maastricht-pplz! )
Ads door Google
Oud 08-01-2002, 17:59
Ninnoc
Ninnoc is offline
bush wordt nog steeds niet afgezet en investeerd nog meer in een grotere en betere krijgsmacht (nee geen zin in discussie Fleet Admiral) en in kernbewapening en wapenschild en doet nog meer stipude dingen.

India-Pakistan wordt geen oorlog, wel een zooitje (I wish Gandhi was still alive)

Israel/Palestina blijft zooitje

Afghanistan ook, omdat het te diep in de mensen zit, zal veel tijd en aandacht kosten om Afghanistan een goede democratie te maken
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 08-01-2002, 17:59
Dutchy15
Dutchy15 is offline
wens: dat Pim Fortuyn een hartaanval ofzo krijgt, of dat hij gewoon inelkaar wordt gebeukt ofzoiets..!!

2002: geen id, het is wel moeilijk, je lult eigenlijk maar iets, maja ik denk misschien nog een paar kleine terro aanslagen of 1, misschien 2 grote aanslagen, ik hoop van niet natuurlijk, maar je kunt de toekomst niet voorspellen..
Oud 08-01-2002, 21:00
dutch lion
dutch lion is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
wens: dat Pim Fortuyn een hartaanval ofzo krijgt, of dat hij gewoon inelkaar wordt gebeukt ofzoiets..!!
ik denk dat jij eerder een hartaanval krijgt want jij ziet op 15 mei aanstaande dat LN 20 zetels heeft.
maar toch wens ik je veel geluk met het stemmen op Melkert de racist die vind dat zwarte scholen meer geld moeten krijgen dan witte scholen terwijl de witte scholen ook problemen hebben.
maar de grootste ramp van dit jaar is ongetwijfeld het begin van de bouw van de grootste moskee van Nederland in Rotterdam die over 5 maanden begint.
de minaretten worden 49 meter hoog.
Oud 08-01-2002, 21:04
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
wens: dat Pim Fortuyn een hartaanval ofzo krijgt, of dat hij gewoon inelkaar wordt gebeukt ofzoiets..!!
net alsof je daar wat mee opschiet, mensen genoeg die het over willen nemen.

__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Oud 08-01-2002, 21:19
drama
Avatar van drama
drama is offline
Wat een onzinnige, trieste topic.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Oud 08-01-2002, 22:30
Het Sportforum
Het Sportforum is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Wat wordt dit jaar's grootste ramp?
invoering van de euro
Oud 08-01-2002, 22:33
Het Sportforum
Het Sportforum is offline
al die 65+ ers (in heel europa) die er niks van snappen..
Advertentie
Oud 08-01-2002, 22:40
hehe good one
Oud 08-01-2002, 22:43
Het Sportforum
Het Sportforum is offline
het kampioenschap van feijenoord (waar we niet van uitgaan) is natuurlijk ook een grote ramp
Oud 09-01-2002, 16:40
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
dutch lion schreef:
Citaat:
Dutchy15 schreef:
wens: dat Pim Fortuyn een hartaanval ofzo krijgt, of dat hij gewoon inelkaar wordt gebeukt ofzoiets..!!
ik denk dat jij eerder een hartaanval krijgt want jij ziet op 15 mei aanstaande dat LN 20 zetels heeft.
maar toch wens ik je veel geluk met het stemmen op Melkert de racist die vind dat zwarte scholen meer geld moeten krijgen dan witte scholen terwijl de witte scholen ook problemen hebben.
maar de grootste ramp van dit jaar is ongetwijfeld het begin van de bouw van de grootste moskee van Nederland in Rotterdam die over 5 maanden begint.
de minaretten worden 49 meter hoog.
hhaha, sjonge jonge, kan je niet wat hebben ofzo? zo te zien niet!
20? haha, nou boeie leuk voor ze, over 10 jaar bestaan ze toch niet meer denk ik.
oke, ik ben 16 dus ik mag niet eens stemmen, en bovendien, melkert? wie zei dat?
ik zie over 2 jaar wel waar ik op ga stemmen.
bovendien ben ik ervoor dat al die islamtische scholen verdwijen, velen zijn er idd gevaarlijk van, zijn alle normale turken t ook mee eens, behalve diegene die een beetje dat rechts-extremisme in zich hebben, dat zijn er wel een behoorlijk aantal, maar dan moet de overheid maar es wat harder optreden!! eigen schuld
er moet toch 1 grootste zijn in een land? 49 meter, nou dat is hoog zeg, heel hoog een minaret hoort hoog, en 49 meter valt reuze mee. jij weet vast niet eens dat er meer kerken in turkije staan dan in ''half-nederland'', je bent sowieso iemand die denkt dat de nederlandse cultuur, dat geen nederlandse is maar een multi-culturele, want nederland heeft geen ''eigen'' cultuur, omdat t land niet zo oud is, de beste cultuur is enzo, en dat er nix mis mee is
Oud 09-01-2002, 16:41
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
autodropje schreef:
net alsof je daar wat mee opschiet, mensen genoeg die het over willen nemen.

t gaat om t idee en ja helaas wel!!
Oud 09-01-2002, 21:41
ThaFox
Avatar van ThaFox
ThaFox is offline
Grootste ramp uuuhhh even denken oh ja: Leefbaar Nederland wordt de grootste partij en Pimmetje's rotkop zien we elke dag op televisie. Hij wordt ook de eerste minister-president die in een jurk meeloopt in de Gay Parade......
__________________
Keep your friends close but your enemies closer.....
Oud 09-01-2002, 22:03
Adamh
Adamh is offline
Natuurrampen, brand in Australie, aardbevingen in Azie...

gokje
__________________
veni vidi vici
Oud 09-01-2002, 22:26
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Dat Bush nieuwe records vestigd.

Dat hij de meeste domme fouten maakt van alle vorige Presidenten en van alle wereldleiders.

Dat record haalt hij makkelijk!!

Groetjes
Ben(die Gore als president had willen zien
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Oud 10-01-2002, 02:11
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
drama schreef:
Wat een onzinnige, trieste topic.
Ben ik het eigenlijk ondertussen wel mee eens. Geen discussie punt, niet serieus temen. Kortom, iets voor de kantine
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Vrije tijd GP van VS
bartke518
256 01-07-2005 20:52
Levensbeschouwing & Filosofie Wat kost een mensenleven? NOU?
IGRA
56 15-08-2004 23:50
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam...
BiL@L
36 15-05-2003 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.