Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2018, 16:23
Verwijderd
Ik zou niet eens weten hoe dat moet. Al heb ik wel eens dat sommige mannen eigenlijk wel beschermd zouden moeten worden tegen hun eigen gemakszucht wanneer ze met een wel heel wanhopig type meegaan, maar ja daar kun je ze later weer om uitlachen dus dat ga ik ook niet tegenhouden
Advertentie
Oud 29-04-2018, 23:17
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb m'n chick afgelopen week echt 6 dagen gezien en het wordt alleen maar leuker.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-04-2018, 12:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik heb m'n chick afgelopen week echt 6 dagen gezien en het wordt alleen maar leuker.
Is het al officieel?
Oud 30-04-2018, 12:57
Verwijderd
IK WIL HEM OOK ZIEN DAN IS HET PAS ECHT ECHT
Oud 30-04-2018, 13:31
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Is het al officieel?
Nope!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-04-2018, 13:31
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
IK WIL HEM OOK ZIEN DAN IS HET PAS ECHT ECHT
DAT SOWIESO!! ALS JIJ 'M NIET MOT, DUMP IK HEM NATUURLIJK OOK!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-04-2018, 13:33
Verwijderd
Ja nou jah, beter niet Maar wel goed voor m'n ego <3
Oud 30-04-2018, 13:45
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
We zaten zaterdag de krant te lezen. En toen riep hij me. Ik keek op en hij maakte een foto van me. Hij liet me die foto zien ze zei: "Kijk nou hoe mooi je bent. Ik vind je echt prachtig".

Hij stuurde die foto vervolgens naar een vriend in India (waar hij 14 jaar woonde), die heb appte of hij al getrouwd was, met daarbij de tekst: "Nope, but I have the coolest girlfriend in the world".

Dus zonder het uit te spreken, zit het denk ik wel snor.

Ik hoop gewoon dat hij er net zo chill onder blijft als nu. En zich niet benauwd gaat voelen doordat zijn vrienden en familie allemaal roepen hoe leuk ze me vinden.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-04-2018, 13:50
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
IK WIL HEM OOK ZIEN DAN IS HET PAS ECHT ECHT


Citaat:
Nope!!
Ach, labels zijn overrated.
Oud 30-04-2018, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet eens weten hoe dat moet. Al heb ik wel eens dat sommige mannen eigenlijk wel beschermd zouden moeten worden tegen hun eigen gemakszucht wanneer ze met een wel heel wanhopig type meegaan, maar ja daar kun je ze later weer om uitlachen dus dat ga ik ook niet tegenhouden
Nou je kunt bijvoorbeeld ineens tussen twee personen in staan en heel irritant gaan dansen en schreeuwen enzo terwijl die gene al bezig was met iemand scoren.
Oud 30-04-2018, 14:03
Verwijderd
Dat is echt een beetje kinderachtig wel..
Oud 30-04-2018, 14:04
Verwijderd
Een vriend van mij zei gewoon "als je met haar naar huis gaat/als je haar zoent breek ik je neus" als iemand ernstig onder zijn niveau aan het flirten was.
Oud 30-04-2018, 14:04
Verwijderd
Kun je dat ngo beter doen, geloof ik.
Oud 30-04-2018, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt een beetje kinderachtig wel..
Mwah, het is ook wat onbeleefd om op een avondje uit je vrienden te laten zitten om met een of andere draak (in de spreekwoordelijke vorm ik benoem hier geen oordeel over uiterlijk ) te gaan staan bekken. Mag je als vriend best wat van zeggen.
Oud 30-04-2018, 14:08
Verwijderd
Meh. Ik ben het niet ontzettend met je eens, maar tussen er wat van zeggen en letterlijk tussen mensen in gaan staan en belachelijk gaan doen vind ik kinderachtig.
Oud 30-04-2018, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Mwah, het is ook wat onbeleefd om op een avondje uit je vrienden te laten zitten om met een of andere draak (in de spreekwoordelijke vorm ik benoem hier geen oordeel over uiterlijk ) te gaan staan bekken. Mag je als vriend best wat van zeggen.
Zou hij dat ook doen als je al met ondergetekende had staan zoenen? (y )
Oud 03-05-2018, 23:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ok, ik denk dat ik verkering heb.

Hij: "Kut, ik wilde je nog iet vragen, maar ik weet het niet meer"
Ik: "O, je wilde verkering vragen?"
Hij: "Ja uhhhh, dat hebben we stiekem natuurlijk al lang"

TIIIHIIIIIIIIII. ::lief::: D
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-05-2018, 23:33
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
eindelijk
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 03-05-2018, 23:33
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ok, ik denk dat ik verkering heb.

Hij: "Kut, ik wilde je nog iet vragen, maar ik weet het niet meer"
Ik: "O, je wilde verkering vragen?"
Hij: "Ja uhhhh, dat hebben we stiekem natuurlijk al lang"

TIIIHIIIIIIIIII. ::lief::: D
Woohoo!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-05-2018, 16:30
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ok, ik denk dat ik verkering heb.

Hij: "Kut, ik wilde je nog iet vragen, maar ik weet het niet meer"
Ik: "O, je wilde verkering vragen?"
Hij: "Ja uhhhh, dat hebben we stiekem natuurlijk al lang"

TIIIHIIIIIIIIII. ::lief::: D
Oud 04-05-2018, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik denk dat ik verkering heb.

Hij: "Kut, ik wilde je nog iet vragen, maar ik weet het niet meer"
Ik: "O, je wilde verkering vragen?"
Hij: "Ja uhhhh, dat hebben we stiekem natuurlijk al lang"

TIIIHIIIIIIIIII. ::lief::: D
* O*
Oud 04-05-2018, 21:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ok, ik denk dat ik verkering heb.

Hij: "Kut, ik wilde je nog iet vragen, maar ik weet het niet meer"
Ik: "O, je wilde verkering vragen?"
Hij: "Ja uhhhh, dat hebben we stiekem natuurlijk al lang"

TIIIHIIIIIIIIII. ::lief::: D
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-05-2018, 13:47
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Ok, ik denk dat ik verkering heb.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 09-05-2018, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mij zei gewoon "als je met haar naar huis gaat/als je haar zoent breek ik je neus" als iemand ernstig onder zijn niveau aan het flirten was.
hoe erg laat je je dan kennen? Als je met geweld moet dreigen om flirtgedrag tegen te houden is een relatie al niet meer te redden....


Als ik zo bedreigd zou worden terwijl ik een meisje versier zou het mij alleen maar aanmoedigen om nog beter mijn best te doen (met uitzondering als het 10 russische mafiozo kleerkasten zijn van 110 kilo)
Oud 10-05-2018, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Als ik zo bedreigd zou worden terwijl ik een meisje versier zou het mij alleen maar aanmoedigen om nog beter mijn best te doen (met uitzondering als het 10 russische mafiozo kleerkasten zijn van 110 kilo)
Ja maar jij bent ook G, de meesterhosselaer
Oud 11-05-2018, 21:23
Verwijderd
Ik zit weer in de daten-is-kut vibe en ik weet niet hoe ik eruit kom
Oud 11-05-2018, 22:55
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik stoot mannen af
Oud 12-05-2018, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Ik zit weer in de daten-is-kut vibe en ik weet niet hoe ik eruit kom
Wat vind je er precies kut aan?

Serieuze vraag, want ik deel ergens wel je mening.
Oud 13-05-2018, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je er precies kut aan?

Serieuze vraag, want ik deel ergens wel je mening.
Ik heb gewoon het idee dat het daten zoals dat in veel gevallen gaat niet echt een oprechte interesse in andere mensen is maar meer het zoeken naar zelfbevestiging bij een ander.
Ik ben daar zelf ook schuldig aan hoor. Het is ook vaak zo'n versterkend effect, als je super lekker in je vel zit heb je geen dating apps of wat dan ook nodig en kom je de leuke mensen overal wel tegen. Als je je even wat eenzamer voelt ga je op zo'n app zitten maar daar krijg je dan meestal ook niet uit wat je wilt.
Dan denk je, pff weer zo'n gesprek wat het niveau 'en heb je nog leuke plannen voor dit weekend' niet weet te ontstijgen.
Oud 13-05-2018, 16:43
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik heb de laatste tijd best wel leuke gesprekken op die datingapps. Alleen niet echt tijd om met iedereen af te spreken.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 13-05-2018, 16:49
Verwijderd
Wat is er gebeurd met die chick
Oud 13-05-2018, 17:09
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Wat is er gebeurd met die chick
We hadden afgesproken wat qua scharrelen ok was en wat niet, en daar hield ze zich niet aan dus sindsdien heb ik haar niet meer gesproken.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 13-05-2018, 17:16
Verwijderd
Ah jammer.
Oud 14-05-2018, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewoon het idee dat het daten zoals dat in veel gevallen gaat niet echt een oprechte interesse in andere mensen is maar meer het zoeken naar zelfbevestiging bij een ander.
Ik ben daar zelf ook schuldig aan hoor. Het is ook vaak zo'n versterkend effect, als je super lekker in je vel zit heb je geen dating apps of wat dan ook nodig en kom je de leuke mensen overal wel tegen. Als je je even wat eenzamer voelt ga je op zo'n app zitten maar daar krijg je dan meestal ook niet uit wat je wilt.
Dan denk je, pff weer zo'n gesprek wat het niveau 'en heb je nog leuke plannen voor dit weekend' niet weet te ontstijgen.
Hahaha.

Ja ik snap wel een beetje wat je bedoelt, hoor. Ik ben het op een gegeven moment als een spel gaan zien. Ik vis is in een vijver waar je eigenlijk snel moet regelen, omdat de kans op een match echt heel groot is hier. Ik weet niet hoe het voor jou zit.

Ik heb tinder overigens verwijderd, wat een fucking trash ben ik daar tegen gekomen en gedate. Heb ook wel gesprekken gehad die wat dieper gingen, maar ik heb nu zelf ook een lijst in mijn hoofd die afvink en gooi er best snel directe vragen in het gesprek en laat best snel veel van mezelf zien. Prima als een gast het dan laat afweten op een gegeven moment, heb mezelf daardoor best veel zinloze dates bespaard.

Klopt wel dat sommige mensen daar alleen zitten voor een beetje aandacht, het is een beetje goed zoeken in de overdaad van sukkels. Het zijn gelukkig niet allemaal sukkels. IRL heb ik ook niet zoveel tijd om te daten of iemand tegen te komen en ik drink ook nog eens niet tot nauwelijks.

En heb de apps vaak genoeg gewoon uitgezet voor een tijd, omdat ik echt geen zin meer had, zoals jij.
Oud 14-05-2018, 15:54
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik heb de laatste tijd best wel leuke gesprekken op die datingapps. Alleen niet echt tijd om met iedereen af te spreken.
*Grindr start*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 19-05-2018, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewoon het idee dat het daten zoals dat in veel gevallen gaat niet echt een oprechte interesse in andere mensen is maar meer het zoeken naar zelfbevestiging bij een ander.
Ik ben daar zelf ook schuldig aan hoor. Het is ook vaak zo'n versterkend effect, als je super lekker in je vel zit heb je geen dating apps of wat dan ook nodig en kom je de leuke mensen overal wel tegen. Als je je even wat eenzamer voelt ga je op zo'n app zitten maar daar krijg je dan meestal ook niet uit wat je wilt.
Dan denk je, pff weer zo'n gesprek wat het niveau 'en heb je nog leuke plannen voor dit weekend' niet weet te ontstijgen.
Kristaco, we vissen in een vijver met te weinig mannen. En dan ook nog te lui door de overdaad aan vrouwen. Beetje dom lullen en weinig actie. Weinig serieuze actie althans.

Zullen we maar lesbisch worden? Of zullen we verhuizen naar Delft? Of wacht, misschien moeten we daar op de uni-campus gaan zitten en onze happn en IC aanzetten.
Oud 19-05-2018, 20:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Delft is best gezellig, op de overvallen en schietpartijen van de afgelopen 2 weken na
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-05-2018, 20:49
Verwijderd
Delft valt nog wel binnen mijn Tinder-bereik
Oud 19-05-2018, 20:51
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb een broer in Delft die nodig aan de vrouw moet!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-05-2018, 20:55
Verwijderd
Ohhhhh ik doe geen Tinder meer hoor.
Oud 19-05-2018, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een broer in Delft die nodig aan de vrouw moet!
Hoe oud? En kleur haar en ogen enz.

Hoewel ik nog wel een lijn heb lopen, graag alsnog info.

Anders ga ik alsnog in het nonnenklooster ons boek schrijven.
Oud 19-05-2018, 21:35
Verwijderd
Gisteravond weer een halvelingse liefdesverklaring ontvangen van een 45jarige kerel waar ik het wel goed mee kan vinden

Ik wacht nog altijd op een nieuwe brief van de briefschrijfjongen.

Had eergisteren een spontane date met een geinige kerel en die wilde ook nog wel eens afspreken dus ben benieuwd. Hij reageert supergrappig op alle onzin die ik uitkraam.

Dinsdag een date met een andere jongen die ik nog niet heb ontmoet maar die me wel een cursus praktisch nadenken wilde geven. Ben heel benieuwd.

ik ben best erg
Oud 19-05-2018, 21:47
Verwijderd
Lolz Kristaco misschien moeten we gewoon emigreren naar Vlaanderen.
Oud 19-05-2018, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Lolz Kristaco misschien moeten we gewoon emigreren naar Vlaanderen.
OMG ja komen jullie bij mij wonen ik heb echt een superleuk huisje en dan kunnen we samen eten en daten en klessebessen enzo jaaaa
Oud 19-05-2018, 22:05
Verwijderd
Uhhhhh ik geloof dat dit niet voor een man dan is. Lal wat kan een avond toch gek lopen.
Oud 19-05-2018, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Uhhhhh ik geloof dat dit niet voor een man dan is. Lal wat kan een avond toch gek lopen.
Ik snap het niet haha
Oud 19-05-2018, 22:11
Verwijderd
Citaat:


Ik HOUD van je <333333333333333
Hahaha ik vond het vooral heel grappig dat ‘ie vijfeneenhalfuur op me heeft zitten wachten hahahahahahahhahaa
Oud 19-05-2018, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het niet haha
Ik maakte als grap voor Kristaco dat we naar Vlaanderen moesten verhuizen voor grotere kans op dates, want jij date wat af daar.

Maar ik geloof dat ik wat ga doen binnenkort
Oud 19-05-2018, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Ik maakte als grap voor Kristaco dat we naar Vlaanderen moesten verhuizen voor grotere kans op dates, want jij date wat af daar.
Hahaha ja dat snapte ik maar ‘ik geloof niet dat dit voor een man dan is’ snapte ik dus niet haha
Oud 19-05-2018, 22:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik krijg maar weinig matches op Tinder, maar heb ook niet echt zin om moeite te steken in foto's
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.