Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2015, 11:39
DriesDW
DriesDW is offline
Hallo,
Ik heb een vraagje aan de ervaren meisjes. Ik vinger mijn vriendin heel veel, omdat we geen penetratie kunnen doen wegens privé redenen. Nu doen we dat vaak met 3 vingers etc. nu heb ik enkele vraagjes aan meisjes die wel al penetratie hebben gehad. Voelt dat zo anders dan met 3 vingers? Voelt dat beter? intenser? Komen jullie er beter door klaar? Kunnen jullie ook genieten van seks zonder penetratie of is penetratie een "must" op een compleet te maken?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 13:11
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat voor "privé redenen"?

De meeste meisjes komen makkelijker klaar door stimulatie van de clitoris (bijv. met je vingers of tong/mond) dan door penetratie (ook niet door "penetratie van de vagina met je vingers").
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 16:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is eigenlijk niet zo belangrijk waar andere meisjes van klaarkomen, want dat verschilt zoveel dat je daar misschien wel niks aan hebt bij jouw vriendin. Vraag aan haar wat ze lekker vindt, hoe ze zichzelf vingert, waarover ze fantaseert, probeer dingen en kijk naar haar reactie.

Penetratie met een Penis is anders dan met vingers ja. En weer andersis het met objecten en ook is het met vingers van verschillende mensen anders. Van al die dingen kunnen sommige mensen klaarkomen en andere niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 17:46
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik kom alleen maar klaar door te denken aan mijn fetisj, nooit door penetratie. Dat is absoluut geen must, seks gaat ook niet om handelingen op zich, alles kan stom of leuk zijn afhankelijk van wie je voor je hebt.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 19:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Een gemiddeld meisje laten klaarkomen met penetratie (mits ze dat überhaupt kan) gaat makkelijker met vingers dan met een pik. Tenzij je heel hard en heel lang kunt neuken onder een precieze hoek, maar dat kan bijna geen enkele man. De hoeveelheid vingers maakt dan wat minder uit dan tempo en uithoudingsvermogen.

Maar vingers voelen wel wat minder lekker, omdat er knokkels op zitten en ze qua pasvorm niet gebouwd zijn om mooi in een vagina te passen.

Het heeft puur qua fysiek gevoel allebei z'n voor- en nadelen, dus. Maar seks gaat niet alleen om fysiek gevoel. De dingen die je vriendin sexy vindt zitten niet in haar kut, ze zitten in haar hoofd. Voelt ze zich graag bekeken? Genomen? Gepenetreerd of juist omsingeld? Ondeugend of juist braaf? Kun je haar met je handen een gevoel van saamhorigheid geven? Dat soort dingen zijn waar je je op moet focussen. Dan kun je daarna nog altijd vragen of ze nog een voorkeur heeft qua hoeveelheid vingers.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 20:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik ben niet zo'n fan van vingers, die zijn namelijk nogal ruw en dat gaat na een tijdje pijn doen. Een piemel is natuurlijk gemaakt voor een vagina, dus dat gaat eigenlijk ook makkelijker dan een stel vingers. Maar dat heeft allemaal niks met klaarkomen te maken. Seks kan ook lekker zijn zonder orgasme.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30
Psychologie onderzoek over aanranding> meisjes met zo'n gebeurtenis gezocht!
anhur
3 26-09-2008 22:07
Liefde & Relatie Vanavond een date. Tips gevraagd.
Athlon
106 27-11-2007 16:28
De Kantine Haten jullie mij?
sexylexy
24 16-03-2006 21:18
Liefde & Relatie Ervaring?
Mark Almighty
87 03-03-2006 14:33
Psychologie Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens
Gothic
51 29-06-2002 09:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.