Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2017, 22:54
Bliksembam
Bliksembam is offline
Hee ik had een vraag waar ik al best een tijd mee zit. Ik heb dus wel eens seks alleen het rare is dat ik er nooit echt van geniet. Ik heb altijd heel veel zin in seks en het voorspel waar je bijvoorbeeld de geslachtsdelen al tegen elkaar voeld met ondergoed aan maakt me ook altijd wel opgewonden alleen zodra het bezig is voelt het helemaal niet lekker, niet vervelend of iets of pijnlijk alleen het gevoel is niet lekker of opwindend! Het is een beetje lastig uit te leggen alleen ik merk gewoon dat iedereen het natuurlijk altijd heel fijn vinden en mijn vriendinnen ook alleen ik lijk er niet zo van te genieten! Weet iemand hoe dit kan komen,?

Xx
Met citaat reageren
Oud 06-08-2017, 23:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ben je een meisje?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 12:21
Bliksembam
Bliksembam is offline
Jaa
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 13:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit hoort op seksualiteit. Ik verplaats het daarheen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 09:49
Darrell
Darrell is offline
Ben je wel helemaal ontspannen tijdens de seks (misschien probeer je juist te hard)? Is zijn penis misschien aan de kleine kant of gebruikt hij hem niet goed?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 09:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat vind je precies lekker voelen aan het voorspel, wanneer je opgewonden wordt? Wat voor gedachten en gevoelens komen hierbij kijken? Hoe kun je deze gedachtes of gevoelens hebben terwijl de seks verder gaat?
Je grootste seksuele orgaan is je hersenen, dus verwaarloos die niet!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 11:12
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Eerste seks partner?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 12:50
Bliksembam
Bliksembam is offline
Nee meerdere
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 12:53
Bliksembam
Bliksembam is offline
Citaat:
Dit hoort op seksualiteit. Ik verplaats het daarheen.
Dat ik op meisjes val denk je?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 12:54
Bliksembam
Bliksembam is offline
Citaat:
Ben je wel helemaal ontspannen tijdens de seks (misschien probeer je juist te hard)? Is zijn penis misschien aan de kleine kant of gebruikt hij hem niet goed?
Nee ze zijn niet klein, ben wel onspannen, misschien af wn toe beetje onzeker over me lichaam maar verder gebruikt hij het denk ik gewoom goed, is denk ikgeen andere manier voor
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 12:55
Bliksembam
Bliksembam is offline
Citaat:
Wat vind je precies lekker voelen aan het voorspel, wanneer je opgewonden wordt? Wat voor gedachten en gevoelens komen hierbij kijken? Hoe kun je deze gedachtes of gevoelens hebben terwijl de seks verder gaat?
Je grootste seksuele orgaan is je hersenen, dus verwaarloos die niet!
Ja gewoon de gedachte van seks
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 15:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Penetratie (dus penis in vagina) is voor een hele hoop vrouwen niet genoeg om een heel fijn gevoel te geven of klaar te komen.
Wat kan helpen is om verschillende standjes te proberen (niet iedere positie stimuleert even veel), of als jij zelf of je partner je clitoris stimuleert tijdens de seks. En er zijn ook een hele hoop speeltjes. Er is ook niets op tegen om het voorspel heel lang te rekken als je dat het lekkerst vindt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2017, 14:59
T-rex 1994
T-rex 1994 is offline
En beft hij jou?

Misschien moet je daarmee eindigenden. Eerst penetratie, hij komt dan klaar en dan kan hij jou erna beffen zodat jij ook je orgasme bereikt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 08:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja gewoon de gedachte van seks
Dat is niet erg specifiek. Als je uitvindt WAT je aan seks precies opwindend vindt, wat deze 'gedachte aan seks' inhoudt - is het intimiteit? Stoute dingen doen? Geheime dingen doen? Je geven aan iemand, of van iemand iets krijgen? Een naakt lichaam gaan zien? Als je dat weet, wordt het makkelijker om seks lekker te maken voor jezelf en elkaar.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 10:10
Gerardfd
Gerardfd is offline
Probeer misschien eerst met jezelf uit wat je lekker vind? Masturberen met vingers en hand of koolmezen (kleine) vibrator. Als je weet wat je fijn vindt, kan je datbaangeven bij je vriendje.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatieproblemen
suvannah
268 13-04-2012 22:36
Liefde & Relatie Relatie is niet wat je er van dacht...
SimplyABoy19
5 01-04-2006 04:27
Seksualiteit seks gaat 'opeens' niet meer zo goed..
groovy
9 10-10-2005 15:52
Seksualiteit Vriendin wil niet
Maroon
162 28-06-2005 19:05
Seksualiteit Naar het toilet na masturbatie?
carla-tje
51 23-06-2004 17:48
Seksualiteit onaangename seks
druiveke
7 11-05-2004 21:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.