Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2017, 08:40
Verwijderd
Hey mensen, van de week kreeg ik een vraag van iemand om naar haar toe te komen en zij was met een vriendin van haar waar ik heel erg goed mee kan. Nu kon ik helaas niet maar ik geloof niet dat het vanuit haar komt dat ik naar hun toe moest komen... ik denk eerder dat t vanuit haar vriendin komt waar ik ook erg goed mee kan. Nu heb ik alleen 1 probleem ik durf haar goede vriendin niet mee uit te vragen want ik ben bang om op Mn bek te gaan om het zo te zeggen heeft iemand tips om dit hoe ik dit kan aanpakken?

Als het onduidelijk is hoor ik het graag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2017, 09:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Stel voor om iets te gaan doen wat niet direct een romantische date is. Doe iets laagdrempeligs, dan is er minder druk en dus ook minder reden voor haar om nee te zeggen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-08-2017, 23:45
Verwijderd
En dat bedoel je dan als bijvoorbeeld dagje stad?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2017, 09:32
Anoniempju
Anoniempju is offline
Ja bijvoorbeeld. Of gewoon vragen of jullie samen kunnen chillen bij jou thuis of bij haar. Maar dan voelt het eerst nog een beetje als vriendschappelijk, voelen jullie je allebij meer op je gemak. En dan kan je zelf bepalen of je haar dan al wil vragen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2017, 15:31
badmuts2000
badmuts2000 is offline
Of je vraagt of ze een keer film komt kijken of je gaat naar de bios. Hoef je ook nii zoveel te praten. Scheeld een hoop awkward stiltes
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 21:49
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Begin gewoon een keertje over films en werk vanaf daar naar een keertje samen naar de bios toe... Dat maakt het een stuk minder ongemakkelijk

Enne succes he
Met citaat reageren
Oud 03-09-2017, 00:03
Verwijderd
Heb het gedaan, ze zei ja is leuk (het is sowieso nog vriendschappelijk en wat niet is kan nog komen) het is alleen dat ik beetje gevoel heb dat ze zegt ja is leuk om me niet te kwetsen en dr daarna onderuit probeert te praten
Met citaat reageren
Oud 03-09-2017, 06:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kijk het eerst eens even aan, niet gelijk zo onzeker en negatief. Misschien vind ze het oprecht wel leuk! Probeer concreet een moment af te spreken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie WEiRD
Na-x-Omi
6 17-12-2008 16:21
Liefde & Relatie relatiecrisis; weet het echt niet meer
groovy
33 06-12-2005 15:13
Liefde & Relatie Ik weet het even niet meer..
Mariekje*
15 13-09-2005 17:05
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien
Verwijderd
0 03-06-2004 20:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap boycot op de Albert Heijn?
Sjied No Clue
120 19-09-2003 22:34
Liefde & Relatie wanneer weet je nou of iemand je leuk vindt??
icegirl.com
26 10-09-2002 21:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.