Oud 04-09-2017, 14:28
ValerioVito
ValerioVito is offline
Hoi, dit is mijn eerste bericht.
Ik zou graag willen weten hoe jullie je penis in je broek hebben. Dit is een hele rare vraag, sorryalvast. Maar als mijn penis erect is dan staat hij ook rechtop tegen de buik aan bijna, komt dit daardoor? Is het slecht als het rechtop tegen de buik in de broek staat (slap)

Gr
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 14:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je penis omhoog dragen of omhoog trekken wanneer je aftrekt is niet per definitie heel slecht. Maar let er wel op dat je penis aan deze houding en bepaalde bewegingen went. Wanneer je intiem bent met iemand anders is je penis tegen de buik aan hebben juist een vrij onhandige houding, ondanks dat het voor jouw penis misschien tegen die tijd wel natuurlijk voelt (en een andere houding daardoor mogelijk minder prettig is).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 15:25
ValerioVito
ValerioVito is offline
Citaat:
Je penis omhoog dragen of omhoog trekken wanneer je aftrekt is niet per definitie heel slecht. Maar let er wel op dat je penis aan deze houding en bepaalde bewegingen went. Wanneer je intiem bent met iemand anders is je penis tegen de buik aan hebben juist een vrij onhandige houding, ondanks dat het voor jouw penis misschien tegen die tijd wel natuurlijk voelt (en een andere houding daardoor mogelijk minder prettig is).
Waarom is het precies een onhandig houding. En wat kan ik nu dan het beste doen? Anders in m'n broek doen voelt heel raar en bovendien zie je dan opeens een heel andere "bobbel"
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 15:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom is het precies een onhandig houding. En wat kan ik nu dan het beste doen? Anders in m'n broek doen voelt heel raar en bovendien zie je dan opeens een heel andere "bobbel"
Bedenk eens in welke houding je seks hebt, of hoe iemand anders jou zou aftrekken. Dan is je penis tegen je buik aan best een gekke houding. Bij deze jongen heeft het altijd omhoog dragen van de penis tot pijn bij het vrijen geleidt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 17:01
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Je penis omhoog dragen of omhoog trekken wanneer je aftrekt is niet per definitie heel slecht. Maar let er wel op dat je penis aan deze houding en bepaalde bewegingen went. Wanneer je intiem bent met iemand anders is je penis tegen de buik aan hebben juist een vrij onhandige houding, ondanks dat het voor jouw penis misschien tegen die tijd wel natuurlijk voelt (en een andere houding daardoor mogelijk minder prettig is).
WTF Jouw reacties worden echt steeds gestoorder.

Valerio,

Hoe je jouw piemel in je onderbroek draagt heeft geen enkele invloed op hoe die stijf staat. Bij mij staat "ie" vaak ook een beetje omhoog als die stijf is. Dit betekent gewoon dat alles goed werkt en is geen enkel probleem.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 17:03
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Oh en ik draag em meestal naar beneden. Omhoog blijft ie bij mij nooit staan.. is ie te zwaar voor denk ik hahaha
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 17:30
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Bedenk eens in welke houding je seks hebt, of hoe iemand anders jou zou aftrekken. Dan is je penis tegen je buik aan best een gekke houding. Bij deze jongen heeft het altijd omhoog dragen van de penis tot pijn bij het vrijen geleidt.
Dit lijkt me tamelijk sterk Elin3
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 17:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit lijkt me tamelijk sterk Elin3
Er zijn gevallen waar het altijd omhoog dragen en aftrekken van de penis de natuurlijke houding van de penis zeker beïnvloed. Het leek mij in eerste instantie ook een beetje ver gezocht, maar een jongen in mijn directe omgeving heeft hier helaas wel last van. Toen ik uit nieuwsgierigheid hier eens naar zocht op internet ontdekte ik dat hij niet de enige was.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 18:54
Darrell
Darrell is offline
Lijkt me ook wel een sterk verhaal maarja... Waar rook is... Ik draag hem eigenlijk ook altijd naar beneden. Meestal links of rechts, niet zo vaak in het midden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 19:31
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Zolang er niks wordt afgekneld lijkt het me onwaarschijnlijk dat het iets uitmaakt of hij links of rechts of omhoog zit. En wat aftrekken betreft: hoeveel uur per dag kan je dat doen?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 22:12
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
De penis omhoog als die stijf is, is de natuurlijk(st)e houding en de makkelijkste voor penetratie. Of dat nu vaginaal of anaal is. De 'raad' van Eline in deze slaat nergns op

Bovendien, een penis gaat echt niet scheef groeien als je die omlaag draagt, of schuin omhoog of in wat voor'n positie dan ook.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 06:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoe je hem slap draagt heeft inderdaad niets te maken met wat er gebeurt als je penis stijf wordt. Ik zou dus vooral doen wat comfortabel is.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 10:11
Verwijderd
WTF Elin3 Bizar dit.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 10:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
WTF Elin3 Bizar dit.
Ik gok dat die gevallen inderdaad meer veroorzaakt werden door de houding van de stijve penis en masturbatiegedrag. Mijn excuses voor het aanhalen van een voorbeeld wat in dit topic niet relevant was.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 10:22
Verwijderd
Ik vind je te aardig om echt te schrijven wat ik denk inclusief krachttermen, maar typisch dat je zo geïndoctrineerd bent door de kerk dat je denkt dat masturbatiegedrag iets te maken heeft met de houding van de penis.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 10:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind je te aardig om echt te schrijven wat ik denk inclusief krachttermen, maar typisch dat je zo geïndoctrineerd bent door de kerk dat je denkt dat masturbatiegedrag iets te maken heeft met de houding van de penis.
Dit heeft weinig met de kerk te maken Ertur. Vooral met (andere) online fora waar ik gelezen heb over de ervaringen met een penis die (te) ver omhoog (recht tegen de buik) aan stond, en over gevallen waar dat pijn bij het vrijen veroorzaakte. Hier werd dit in verband gebracht met masturberen in een bepaalde houding. De jongen waarmee ik in gesprek was hierover zei ook dat hij het heel onwennig en wat onprettig vond wanneer hij door iemand anders afgetrokken werd, omdat hij zo gewend was om de penis recht omhoog (bijna tegen de buik) te stimuleren.


Dat is natuurlijk eigenlijk geen excuus voor het verstrekken van informatie die ik niet dubbel gecheckt heb/ wetenschappelijk kan onderbouwen, dus nogmaals mijn excuses.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 05-09-2017 om 10:34.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 12:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik wil het even opnemen voor Elin3. We hebben hier wel vaker FB's gehad met een christelijke achtergrond/overtuiging en dat ben ik zelf allesbehalve maar zij is de meest ruimdenkende die hier al langere tijd forumbazint! Altijd meelevend en proberen goede adviezen te geven zonder de bijbel er bij te slepen. En als ze er eens naastzit is ze niet te beroerd om dat ruimhartig toe te geven. Hierbij een pluim, aan te brengen op een plek naar keuze.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 12:21
Verwijderd
Ik heb Elin3 ook hoog zitten en denk niet dat ze het bewust doet.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Hoe moet ik beginnen?
steffanx3
21 22-01-2012 17:08
Lifestyle Hoe te dragen..?
Kacheltje
15 16-06-2011 19:23
Lifestyle Zwarte kleding in de zomer
feline
65 03-05-2003 14:17
Seksualiteit Hoe lang duurt het gemiddeld voor dat een meisje klaarkomt als je haar vingerd?
Dr_Love
18 21-08-2002 20:38
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.