Oud 17-05-2002, 15:17
Verwijderd


vandaag tijdens tekenen op een blaadje gekrabbeld, en hij is ergens wel goed gelukt.. even uitleg: (en ik quote hierbij mn vader) 'dat rare ding op haar voorhoofd' is een oog, en daar ben ik mee begonnen vandaar dat het er een beetje raar uitziet.. ben van plan om dat gedeelte weg te halen en iets anders te tekenen. ik wil kritiek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2002, 15:19
Faery
Faery is offline
Einduhluk

Iz wel koel.. alleejn.. mja.. dat rare ding he :] Whehe, past er gewoon totaal niet in. Niet dat alles ergens in moet passen, maargoed.. nu staat het gewoon ff niet
Verder issiej wel koel, met n guhweldige ketting oowk >:]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Einduhluk

Iz wel koel.. alleejn.. mja.. dat rare ding he :] Whehe, past er gewoon totaal niet in. Niet dat alles ergens in moet passen, maargoed.. nu staat het gewoon ff niet
Verder issiej wel koel, met n guhweldige ketting oowk >:]
het rare ding kon er ook niets aan doen dat er een heel poppetje om heen werd getekend, hoorde eigenlijk gewoon een los oog op een blaadje te blijven

maar het ding gaat weg, ik vind het er ook niet bij passen.. nu lijkt het net een blinddoek met rare friemeltjes er aan of iets dergelijks :/

hehe, en die ketting heb ik van jouw voorbeeld nagetekend.. mijn poppetjes houden ook van gootsteendingen ofzo (*zwijgt stilletjes over het feit dat ze er ook een heeft*)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:44
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
oog inderdaad niet mooi, oren te klein vergeleken bij het haar(haar splitst te vroeg). haar mond kan wel wat mooier getekend en de ketting is mooi
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:35
Ninnoc
Ninnoc is offline
-voorhoofd is te kort
-neus moet aan de onderkant iets meer onderkant krijgen, snap je, dus iets scherper naar rechts
-hoofd is van de zijnkant, borst en ketting niet, hoeft op zich ook niet hoor, maar ik had m zelf nog iets meer naar de zijnkant gedraait
-die streepjes die neem ik aan de sleutelbeenderen voorstellen zitten te hoog
-verer vind ik het oog lelijk en zit het net iets te hoog
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 20:15
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
-voorhoofd is te kort
-neus moet aan de onderkant iets meer onderkant krijgen, snap je, dus iets scherper naar rechts
-hoofd is van de zijnkant, borst en ketting niet, hoeft op zich ook niet hoor, maar ik had m zelf nog iets meer naar de zijnkant gedraait
-die streepjes die neem ik aan de sleutelbeenderen voorstellen zitten te hoog
-verer vind ik het oog lelijk en zit het net iets te hoog
hij klopt dus helemaal niet.
mond, oor, haar, slierten enzow
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
-voorhoofd is te kort
-neus moet aan de onderkant iets meer onderkant krijgen, snap je, dus iets scherper naar rechts
-hoofd is van de zijnkant, borst en ketting niet, hoeft op zich ook niet hoor, maar ik had m zelf nog iets meer naar de zijnkant gedraait
-die streepjes die neem ik aan de sleutelbeenderen voorstellen zitten te hoog
-verer vind ik het oog lelijk en zit het net iets te hoog
mja, hier heb ik tenminste wat aan
maar het voorhoofd vind ik juist goed zo, dus die blijft.. de ketting is inderdaad fout, maar ik durfde het niet aan om die overnieuw te beginnen omdat ie nu net goed gelukt was, en ja, de nek kwam achter de ketting.. t oog gaat sowieso weg.

als hij helemaal klaar en aangepast is dan post ik hem wel nog een keer (kan wel een tijd duren want tis op de achterkant van een tekening die ik volgende week moet inleveren)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.