Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2014, 09:18
LizardKing
LizardKing is offline
Ik heb laatste vrijdag 2 likjes mdma genomen en voelde daar meer van als verwacht, dus was ik ook van plan volgende week vrijdag hard te gaan en dan ongeveer dezelfse hoeveelheid en het zelfde spul, kan iemand mij vertellen of bij jullie de dip harder aankomt als je zegmaar 2 keer in 2 weken gebruikt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2014, 09:35
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Bij mdma komt er serotonine vrij. Die raakt uitgeput en vult ook niet zo snel aan. De dip zal dus wel harder zijn.

Maar een dip is van heel veel meer factoren afhankelijk. Daar valt dus weinig zinnigs over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 09:36
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Het kan zomaar zijn dat het effect aankomende keer bij dezelfde hoeveelheid ook minder is.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 19:05
pj eilander
pj eilander is offline
Er wordt aanbevolen om niet vaker dan eens in de 6-8 weken te gebruiken. Als je vaak gebruikt, wordt je tolerantie hoger. Dan heb je dus steeds meer nodig voor hetzelfde gevoel. Bij vaak gebruiken gaat de magie er ook een beetje af, het voelt minder bijzonder. Er zijn ook nadelige gevolgen voor je gezondheid, je hebt een grotere kans op depressie en kan bij langdurig overmatig gebruik bijvoorbeeld last krijgen van je geheugen.

Lees de pagina van Unity even door: http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma
Onderaan de pagina staat een lijst met tips die het mooi samenvat, mocht je het teveel tekst vinden.

Dit filmpje (wat ook op die pagina te vinden is) legt het goed uit:

Met citaat reageren
Oud 10-12-2014, 20:46
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
^ amen.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.