Advertentie | |
|
04-04-2013, 20:59 | |
Mijn moeder is een fatty, altijd al geweest. Ze zeurt altijd dat ze er niks aan kan doen en dat het door de medicijnen komt, maar dat geloof ik niet. Ze eet nooit normaal. Avondeten eet ze amper, maar daarna zit ze meteen weer de hele avond aan drop, snoep en chocola. Daarnaast leeft ze ook daarop, want ze eet nooit normaal ontbijt of normale lunch En ze beweegt niet, ze neemt zelfs de traplift als ze naar boven/beneden wil.
04-04-2013, 21:04 | ||
Citaat:
Hoezo dat dan? Ik heb de 99% nog nooit op, ook nooit gezien volgens mij, maar die 85...omnomnom! Daar kan ik zo een hele reep van op hoor.
04-04-2013, 21:09 | |
Verwijderd
|
als je de burgers van Burgerz hebt gegeten wil je nooit meer anders. http://www.burgerz.nl/
kklekker, biologisch en vers |
04-04-2013, 21:11 | ||
Citaat:
Ze doet dit al minstens een jaar en ik heb 'r nog geen grammetje zien afvallen. Ook zo dom, ze eet vrij ongezond, maar als ze dan een gigantische bak salade erbij neemt (met dressing, waar ik altijd over klaag, maar ze luistert niet) vind ze dat 't ok is want 'ik heb toch sla op?' Dat ze dik is maakt me geen kont uit, maar ze heeft ook nog eens zware bronchitis, ze is constant aan het hoesten of hijgen, en ik ben bang dat dit ooit echt fout gaat. Ze moet minstens 90 worden, verdomme!
04-04-2013, 21:13 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
04-04-2013, 21:13 | |
Verwijderd
|
De philadelfiaburger van de Quick, daar heb ik nu nog verlangen naar, is nu 10 jaar geleden denk ik. Donkerbruin broodje, een burger die naar vlees smaakte, philadelfi, tomaat en een groene saus/pesto/dressing (en sla maar die moest ik niet). De meest waanzinnig lekkere burger ever. Ik heb op de planning staan om hem na te maken.
En bij de mcDonalds vond ik de chicken salsa heel lekker. Ik heb pas een chickentoestand bij de BK getest maar ik ond het te ranzig voor woorden, dus tenzij de chicken salsa of de philadelfiaburger terugkomt, heb ik niet meer het verlangen nog een fastfoodrestaurant binnen te gaan. |
04-04-2013, 21:15 | ||
Citaat:
Deze tent heeft een briljante naam, maarrrr het schijnt dat ze alleen maar vegetarisch voer hebben dat nogal tegenvalt en dat het enorm hipster is. Zo jammer.
04-04-2013, 21:17 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
die naam het hipstergehalte is trouwens ook wel hoog in burgerz hoor, maar ja who cares als het vreten zo goddelijk is. |
04-04-2013, 21:18 | ||
Citaat:
04-04-2013, 21:19 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is ook echt gitzwart Hier is 70%: Als je sojamelk opwarmt en er wat van deze chocola in oplost, met wat vanille erbij (van die heuse) dan krijg je volgens mij heel lekkere chocolademelk. |
04-04-2013, 21:21 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
04-04-2013, 21:32 | ||
Citaat:
Ook zoiets geks. 'Ik weet niks te doen, dus ik ga maar slapen.' Zoek een fucking hobby, ofzo
04-04-2013, 21:42 | |
Verwijderd
|
Mijn vader is ooit 40 kilo afgevallen en eet nu heel normaal en verantwoord. Mijn moeder leeft letterlijk alleen maar van cola en crackers want ze heeft iets waardoor ze erg misselijk wordt van bijna al het eten. Dat is begonnen met een allergie voor dierlijk eiwit maar inmiddels is het uitgebreid naar bijna alles. Aantoonbaar, overigens, bij allergietests in het ziekenhuis licht zo'n beetje alles op. Maar een oorzaak kunnen ze niet vinden.
Mijn broertje eet voornamelijk brood en magnetronmaaltijden want dat vindt hij 'zelf koken'. |
04-04-2013, 21:43 | ||
Citaat:
Ze vraagt ook altijd irrelevante dingen. Als ik ergens ben geweest, reageert ze ten eerste verbaasd dat ik dat zomaar heb gedaan. Vervolgens vraagt ze of ik daar wel geld voor had, hoe laat ik er was, met wie ik was en hoe ik er ben gekomen. Daarna verwijt ze me nog weleens dat ik wel tijd had voor dat en niet voor haar. En ergens tussendoor vraagt ze nog of het leuk was en wat ik heb beleefd. Of meestal vraagt ze dat niet eens.
|
|
|