Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2003, 15:41
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Jawel, de scanner heeft kuren dus ik zal hier later nog wel iets neerzetten, maar tot die tijd nodig ik (de sociaalheid zelve) iedereen uit om hier een tekening te posten (mag met de computer ingekleurd zijn maar moet toch echt met de hand getekend worden) en, het belangrijkste, erbij zetten hoelang je erover gedaan hebt. Kunnen we eens kijken naar de gemiddelde tekensnelheid van onze medeforummers (en het is goed voor je ego als je iemand ziet die slechter en langzamer tekend dan jij, gnagnagna)
Start de klok!

<edit door Morgan> *copy and paste*

Het regelement!

ik bedoel eigenlijk dat alle stijlen kunnen, van realistisch, tot manga (drie keer raden wat ik ga posten), zolang er wel te zien is dat er moeite inzit, dus geen poppetjes die alleen maar een beetje dom staan te kijken en alleen maar een t-shirt en een broek aanhebben. Er moet wel te zien zijn dat de tekenaar er een beetje z'n best op heeft gedaan (dus geen Jip en Janneke/Shinchan klonen). Kleur is trouwens verplicht. Zo, dat was alles, volgens mij heb ik niets gemist, ik zet ze nog één keer op een rijtje (sorry, ben niet goed met de list tag):

- Het thema is jezelf als superheld.

-je moet er volledig opstaan. portretten of twee armen die boven een schutting uitsteken zijn dus niet toegestaan

- de tekening moet in kleur. Alle kleurtechnieken zijn toegestaan. Potlood, krijt, verf en computerkleuren zijn enkele suggesties maar als je zelf iets beters weet ga gerust je gang

- er moet bijstaan hoeveel tijd je eraan besteed hebt. gelieve de teken en de inkleurtijd apart te houden, dit om het-is-niet-eerlijk-flamewars tussen verfmensen en computerkleurders te voorkomen.

- orginaliteit word op prijs gesteld, maar kostuums jatten is toegestaan. vermeld in het latste geval wel even waar je het vandaan hebt.

- Alle stijlen, van realistisch tot manga zijn toegestaan, zolang er maar te zien is dat je een beetje je best hebt gedaan (dus geen Shinchan/Jip en Janneke figuren)

- Het is geen wedstrijd van wie-is-het-snelst, dit topic is puur om te kijken hoe slecht en langzaam ienedeer vergeleken met jou is, zodat je iets hebt om later, in je handen wrijvend van genoegen, aan je kleinkinderen te vertellen.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 10:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 15:48
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
hmmz.. dis wel geinig, maar als we nou ook ff een opdracht geven van 'teken dit of dat' dan wete we zeker dat niemand vals speelt ik doe mee iig!
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:02
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Een opdracht... Hmm.... Okay! Teken..... jezelf (hoe orgineel) als superheld!!! (en voor de luide donders onder ons: van top tot teen, geen portretten!), alle stijlen mogen, zolang je werk maar niet in de dat-kan-mijn-buurmeisje-van-drie-ook-categorie valt)
P.S. Voor de fantasieloze forummers: powerranger en spiderman costuums zijn toegestaan (vermeld dan wel effe waar de outfit vandaan komt), maar het is leuker als je zelf wat bedenkt... P.S. P.S. Je hoefd je niet te beperken tot maar één tekening, hoe meer hoe leuker!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor

Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 16:06.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef:
alle stijlen mogen, zolang je werk maar niet in de dat-kan-mijn-buurmeisje-van-drie-ook-categorie valt)
Das natuurlijk heel breed...niet echt goede afbakening van een gebied.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:26
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Das natuurlijk heel breed...niet echt goede afbakening van een gebied.
okay, da's wel waar: ik bedoel eigenlijk dat alle stijlen kunnen, van realistisch, tot manga (drie keer raden wat ik ga posten), zolang er wel te zien is dat er moeite inzit, dus geen poppetjes die alleen maar een beetje dom staan te kijken en alleen maar een t-shirt en een broek aanhebben. Er moet wel te zien zijn dat de tekenaar er een beetje z'n best op heeft gedaan (dus geen Jip en Janneke/Shinchan klonen). Kleur is trouwens verplicht. Zo, dat was alles, volgens mij heb ik niets gemist, ik zet ze nog één keer op een rijtje (sorry, ben niet goed met de list tag):

- Het thema is jezelf als superheld.

-je moet er volledig opstaan. portretten of twee armen die boven een schutting uitsteken zijn dus niet toegestaan

- de tekening moet in kleur. Alle kleurtechnieken zijn toegestaan. Potlood, krijt, verf en computerkleuren zijn enkele suggesties maar als je zelf iets beters weet ga gerust je gang

- er moet bijstaan hoeveel tijd je eraan besteed hebt. gelieve de teken en de inkleurtijd apart te houden, dit om het-is-niet-eerlijk-flamewars tussen verfmensen en computerkleurders te voorkomen.

- orginaliteit word op prijs gesteld, maar kostuums jatten is toegestaan. vermeld in het latste geval wel even waar je het vandaan hebt.

- Alle stijlen, van realistisch tot manga zijn toegestaan, zolang er maar te zien is dat je een beetje je best hebt gedaan (dus geen Shinchan/Jip en Janneke figuren)

- Het is geen wedstrijd van wie-is-het-snelst, dit topic is puur om te kijken hoe slecht en langzaam ienedeer vergeleken met jou is, zodat je iets hebt om later, in je handen wrijvend van genoegen, aan je kleinkinderen te vertellen.


Veel succes!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor

Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 16:32.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:33
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
count me in! hehe.. 't gaat erom de tijd die je eraan besteed huh.. als ik over 2 weken pas wat heb kenk er nog wel maar een half uur over gedaan hebbe..
kan zijn namelijk dat 't voor mij nog wel ff duurt..

NO CHEATERS ALLOWED!
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:35
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
*vraagt toestemming aan forumbazen om tot die tijd dit topic zo nu en dan te uppen*
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:29
Verwijderd
leuke 'opdracht'!
jammer dat ik zo bagger ben in inkleuren
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:47
Rem
Avatar van Rem
Rem is offline


Ik wilde beginnen met een superheld, maar het werd uiteindelijk een soort van schurk. Da's toch niet zo erg?

Hoe lang ik over het tekenen gedaan heb:
de schets van het mannetje heb ik ongeveer een half uur over gedaan. daarna ben ik alles uit gaan werken, door het met zwarte pen over te tekenen (10 minuten) en er een simpele achtergrond bij te maken en alles zwart-wit opvullen en uitwerken. (half uurtje)

Dus de tekening zelf heb ik in ongeveer 70 / 80 minuten gemaakt.

Het inkleuren heb ik met fotoshop gedaan en ik had er 2 uur over gedaan. Ik ben er niet zo heel handig in, en heb weinig geduld daarvoor,... dus wat het kleurwerk betreft is het een beetje afgeraffeld....
__________________
Enjoy the silence
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 12:52
Verwijderd
ik wil ook wel meedoen maar dat duurt nog ff voordat jullie mijn tekening dan kunnen beoordelen op dit forum.. heb hier geen werkende scanner.. dus tja.. ik vind dit egt heel leuk bedacht!!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:06
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik heb m'n tekening af, maar ik moet alleen nog wachten tot pap ein-delijk de scanner repareerd! grrr....
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:39
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Rem schreef:


Ik wilde beginnen met een superheld, maar het werd uiteindelijk een soort van schurk. Da's toch niet zo erg?

Hmmm... het is wel vervelend, aangezien de bedoeling toch echt JEZELF als Superheld was. Ik zit niet schuimbekkend achter het toetsenbord, maar doe het liever niet meer, hé? Ik zou het toch wel leuk vinden als dit topic een beetje serieus werd genomen, en dat het niet veranderd in een anything-goes-slagveld. Wel leuke tekening trouwens.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor

Laatst gewijzigd op 06-03-2003 om 13:43.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:04
Verwijderd


hier ben ik dan

heb er 40 minuten over gedaan, 20 minuten om te schetsen en te inkten, en nog eens 20 minuten om het geheel op de comp te kleuren, is niet een al te sterke gespierde held omdak ook nie echt gespierd ben, beetje zelfspot kan nooit kwaad lijkt me..cool topic trouwes....

Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:31
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
hahahhaa te gek zeg!!! erg toffe steil hahaha super! kmoet ook maar ens beginnen als belooft..
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:17
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:


hier ben ik dan

ikziehemniet :-(
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
ikziehemniet :-(
nog n keertje kijken, nog n keertje kijken!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:51
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
*doet ook mee*
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:01
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
nog n keertje kijken, nog n keertje kijken!
haha ik vind hem echt heel cool, alleen zn vinger zijn eng, lijken net van die heel lang gegroeide nagels!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
haha ik vind hem echt heel cool, alleen zn vinger zijn eng, lijken net van die heel lang gegroeide nagels!
neej joh,. zijn gewoon supervingers
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:28
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
neej joh,. zijn gewoon supervingers

Joost, je blijft een ster
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 10:17
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Zuig schreef:
*ding*


in een kwartiertje ofzo, mayb iets langer
Forumbazen, als jullie dit zien, kunnen jullie 'm daf effe verwijderen? Sommige mensen zijn blijkbaar te lui om effe het regelement door te lezen...

<edit door Morgan> Goed, voor deze keer. En mensen, het regelement lezen
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:24
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik doe mee. hehe.
hip. mensen zend eens een beetje in!

damn dit is echt stom


duidelijk enzo. ik ben catwoman. ha. best kuttekening. nee niet zo trots. maar anders zou ik er lang over doen. 2 uur. dr ogen en dr mond zjn wel gekleurd echt.
__________________
voorikvergeet

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 13:53.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:16
Verwijderd
Wim Wok r0xx0rz

Previewtje van mij, een schetsje.
Is overigens op een memoblokblaadje gedaan


Hele tekening komt nog wel............hoop ik dan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:27
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Zucht... ik wil echt niet muggezifterig doen hoor, maar zoals in de regels stond: tijden erbij en IN KLEUR!!!!! Kom op mensen, jullie creativiteit word erg gewaardeerd, maar het zou leuk zijn als er een beetje serieus werd ingezonden...
P.S. Cycloner, die preview word (ja, ik ben de vergevigheid zelfve, wees me maar erg dankbaar ik al zou ik er zelf niet veel tegen beginnen ) je vergeven, hij ziet erg leuk uit, maar als 'ie klaar is (in kleur, hé?), vergeet dan niet je tijd bij te houden iedereen wacht met spanning af...
P.S. P.S. [edit] *ziet net dat avelon wel wat kleur had gebruikt* oeps... sorry, maar erg duidelijk zijn de kleuren niet, en er staat niet bij hoe lang je over het inkleuren hebt gedaan (zo, nu heb ik m'n exuses gemaakt en ik ga toch niet helemáál af als een gieter. Slim gedaan, toch? )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor

Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:35
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
* is trouwens een grote van van Wim Wok's creaties*
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 23:00
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 12-03-2003 @ 21:27:
Zucht... ik wil echt niet muggezifterig doen hoor, maar zoals in de regels stond: tijden erbij en IN KLEUR!!!!! Kom op mensen, jullie creativiteit word erg gewaardeerd, maar het zou leuk zijn als er een beetje serieus werd ingezonden...
P.S. Cycloner, die preview word (ja, ik ben de vergevigheid zelfve, wees me maar erg dankbaar ik al zou ik er zelf niet veel tegen beginnen ) je vergeven, hij ziet erg leuk uit, maar als 'ie klaar is (in kleur, hé?), vergeet dan niet je tijd bij te houden iedereen wacht met spanning af...
P.S. P.S. [edit] *ziet net dat avelon wel wat kleur had gebruikt* oeps... sorry, maar erg duidelijk zijn de kleuren niet, en er staat niet bij hoe lang je over het inkleuren hebt gedaan (zo, nu heb ik m'n exuses gemaakt en ik ga toch niet helemáál af als een gieter. Slim gedaan, toch? )
-ik wou al gaan zeuren. maar hij staat toch nog niet god op mn computer. en men ziet zelf ook wel dat dat kleuren niet langer dan een seconde heeft geduurt. aangezien het slechts lippen ogen en hier endaar wat streepjes zijn. schaduw doe ik niet afzonderlijk van omtrek.
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:47
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Ik als superheld? Dat wordt geheid materiaal voor boven de 18. Helaas, dus
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:42
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik ben bijna klaar, het wachten is op de afloop van de Strijd der Titanen (pa versus de scanner)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 23:35
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
zo scan:


(ik wil nooit een catwoman worden!)
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 13:09
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
wok, hoe doe je dat inkten precies ?
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 10:42
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Wil ik ook wel weten eigenlijk
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:59
Verwijderd
de outlines maak ik met edding of dunnere zwarte stiftjes, dan scannen en kleuren met metal creations mbv tekenpen...moet nog steeds met illustrator leren omgaan..ga maar ns n boek kopen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 07:37
JennyMindTricks
Avatar van JennyMindTricks
JennyMindTricks is offline
*Doet ook wel ff mee*
__________________
CoTN
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:35
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
oops.. moet me er nog steeds aan wagen maar hij komt nog wel!
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
dit is wel een idee om de verveling tegen te gaan he?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:11
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Qimm schreef op 01-04-2003 @ 14:49:
dit is wel een idee om de verveling tegen te gaan he?
Klein beetje maar
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2003, 15:57
Verwijderd
Leuk-leuk. Ik doe meeee.
En ik teken walgelijk langzaam, dus wie wil mag alvast beginnen met zichzelf beter vinden dan ik.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:13
Lyra
Avatar van Lyra
Lyra is offline
I'm in!!!!
en het horloge gaaat NU in..

supersanne, de scanner nog niet klaar?? *benieuwt*
__________________
isn't it ironic- play a mind game with me honey-
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:34
scala
scala is offline
SuperWok moehha te koel gewoon
CycLoner&Avelon, koel gedaan Avelon, 't gezicht lijkt ook echt op je vind ik
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:36
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 05-03-2003 @ 16:41:
- Het is geen wedstrijd van wie-is-het-snelst, dit topic is puur om te kijken hoe slecht en langzaam ienedeer vergeleken met jou is, zodat je iets hebt om later, in je handen wrijvend van genoegen, aan je kleinkinderen te vertellen.
nou geloof me, ik ben een stuk sneller dan ienedeer, dat is zeker.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 00:17
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
MIDGETMAN using his special powers for his own good blaat




lijnen euhm best wel lang, zat naar een goede compositie te zoeken maar kon er niet echt een vinden. ik moet meer aan mijn interieur/omgeving technieken werken ofzo. totaal van 4-5 uur lijnen trekken . inkleuren 2 uur maar en dat zie je dus ook heh. naja was voor de fun en vond de lijnen niet zo geslaagd dus wilde het ook niet helemaal uitgebreid uitwerken anders was ik wel zo'n 10+ uur bezig gweest.

Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 00:19.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 00:24
scala
scala is offline
whaha koel zelfde thema als bij die van berbart&ADHD
grappig mannetje en phat getekend alleen, wrom zweeft ie?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 00:26
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
hehe omdat hij te klein is om in de pisbak te pissen. niet geslaagd getekend dus hehe naja. ik moet nog veel leren
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 00:31
scala
scala is offline
ghehe kdacht een of andere superreden, maar gwoon heel praktisch dus wrom tekende je de vloer dan niet wat hoger oid? 't heeft wel een phat effect eigelijk...
naja oefening baart kunst
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 00:40
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
volgens mij snap je me niet helemaal :] ik heb altijd moeite met hoge pisbakken, moet altijd op me teentjes staan en wenste altijd dat ik kon vliegen heh *genant*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 00:53
scala
scala is offline
lol muhaha ik begreep um ff verkeerd, maar ik vat um nu dan issie nog er bedacht
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 16-04-2003 @ 01:17:
MIDGETMAN using his special powers for his own good blaat

[afbeelding]


lijnen euhm best wel lang, zat naar een goede compositie te zoeken maar kon er niet echt een vinden. ik moet meer aan mijn interieur/omgeving technieken werken ofzo. totaal van 4-5 uur lijnen trekken . inkleuren 2 uur maar en dat zie je dus ook heh. naja was voor de fun en vond de lijnen niet zo geslaagd dus wilde het ook niet helemaal uitgebreid uitwerken anders was ik wel zo'n 10+ uur bezig gweest.
hehe droog idee, ook mooi/doop getekend alweer, dope stijl,maar vind alleen dat er niet echt goed uitkomt dattie klein is, lijkt meer of zn benen afgehakt zijn, snap je? verhoudingen benen/bovenlijf kloppen nie helegaar, maar spieren zijn weer doop gekleurd dus da compenseert reen hoop xx
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:41
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
dankjewel lieve joost. ik zal het verbeteren -xxx- en lebber aan emma muha
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:13
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Zuig schreef op 09-03-2003 @ 21:28:
Joost, je blijft een ster
Sjans van een 57 jarige vrouw, genaamd: Zuig.....
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:38
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
ik doe ookw mee uploaden benk alleen beetje lui voor maar je ziet het vanzelf verschijnen
flo
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 20: Out Of Time + VERWACHT: SHREK 2.
AJMouse
17 28-06-2004 16:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.