Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 21:43
Verwijderd
k vond ze toevallig en sinds wel meer mensen hun foto's hier plaatsen dacht ik waarom niet. dit is in Tjechie









Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2003, 21:46
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
weet nie zoveel over fotos dus ik hou m'n mond maar die 2e straalt veel snelheid uit op de een of andere manier.. naar mijn weten is die erg goed gelukt!
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:46
funest
Avatar van funest
funest is offline
niet erg orginele beeldopvulling met zulke geweldige locaties...
maar toch wel aardige beelden

vooral onderste, maar komt meer door de 'hijskraan' zelf, dan door de plaatsing in de foto

leuk als vakantiekiekjes...misschien wel iets leuker dan dat...maar meer is het helaas niet imo
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:37
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik vind die derde met het huis wel -droog-
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
AM schreef op 23-04-2003 @ 22:46:
niet erg orginele beeldopvulling met zulke geweldige locaties...
maar toch wel aardige beelden

vooral onderste, maar komt meer door de 'hijskraan' zelf, dan door de plaatsing in de foto

leuk als vakantiekiekjes...misschien wel iets leuker dan dat...maar meer is het helaas niet imo
ja de composities zijn vrij boring ..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:59
Type
Avatar van Type
Type is offline
de eerste vindi k nog de mooiste, vooral door het (imho) bneeld van eenzaamheid dat het uitstraalt...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:36
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2003 @ 23:52:
ja de composities zijn vrij boring ..
maar goed...
is dit digicam? of gewoon spiegelreflex?

en heb je kleuraanpassingen gedaan in ps?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:47
Verwijderd
Citaat:
AM schreef op 24-04-2003 @ 00:36:
maar goed...
is dit digicam? of gewoon spiegelreflex?

en heb je kleuraanpassingen gedaan in ps?
hehe "'gewoon' spiegelreflex" grappenmakertje nee het is een normale huis tuin en keuken digitale camera van fujiutsu (oid) 2 megapixel

Ik heb de kleuren niet aangepast ze zijn vrij dof dat komt omdat de foto's laat in de middag gemaakt zijn. Sommige mensen vinden het lelijk ik vind 't zelf wel bijdragen aan de sfeer ofzo?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 14:22
Thomas
Thomas is offline
Beetje standaard.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:40
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
artistiek gezien weloverwogen standpunten, beeldvullingen, compositie en diepte werking


chapeau!



*kuch kuch*
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:46
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
typisch Tsjechië koele pics!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:22
Trebbor
Trebbor is offline
1e foto: compositie rammelt, je hebt de bulldozer precies in het midden gezet. Er ontbreekt spanning, het is nu 'gewoon' een bulldozer. Een ander standpunt had veel geholpen. Jammer ook dat je zoveel lucht in beeld hebt genomen.
Die takjes rechtsonderaan zijn storend; je oog wordt daardoor van je hoofdonderwerp (de bulldozer) af getrokken.
2e foto: het idee van de verdwijnende diagonalen is leuk. De auto in de verte leidt af. Kleuren zijn te blauw imo, maar als jij het sfeerverhogend vindt moet je het gewoon zo laten.
3e foto: jammer dat de boom links er net niet helemaal opstaat, twee millimeter extra foto was genoeg geweest. De schuur (?) zelf is een beetje onderbelicht, de details in het hout gaan nu helaas verloren in het zwart.
4e foto: rommelige compositie; de kraan links staat half op de foto. Het huis is te klein om hoofdonderwerp te kunnen zijn. De rommel in de sneeuw van voren leidt af. Verder staat er weer teveel lucht op. Misschien was de foto mooier als je hem verticaal had gemaakt.
5e foto: weer 'gewoon' een kraan. Een lager standpunt, met de top van de kraan dreigend omhoog en de lucht erachter had meer impact gegeven. De grassprieten voor en de auto oid rechts leiden weer af. Verder is de kraan zelf onderbelicht. Welke kelur had die kraan; geel of oranje ofzo? Jammer dat je het niet goed kan zien.

Hopelijk heb je er wat aan.
Robbert
__________________
Wees consequent, maar niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:00
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
eXo schreef op 24-04-2003 @ 00:47:
hehe "'gewoon' spiegelreflex" grappenmakertje nee het is een normale huis tuin en keuken digitale camera van fujiutsu (oid) 2 megapixel

Ik heb de kleuren niet aangepast ze zijn vrij dof dat komt omdat de foto's laat in de middag gemaakt zijn. Sommige mensen vinden het lelijk ik vind 't zelf wel bijdragen aan de sfeer ofzo?
hehe tja, arrogantie
maar goed... wel goede pics voor camerea van die kwaliteit...
ben et wel eens over wat je van kleuren zegt
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:00
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
photo not found/foto nicht gefunden grrrrrrrrr
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Trebbor schreef op 24-04-2003 @ 20:22:
1e foto: compositie rammelt, je hebt de bulldozer precies in het midden gezet. Er ontbreekt spanning, het is nu 'gewoon' een bulldozer. Een ander standpunt had veel geholpen. Jammer ook dat je zoveel lucht in beeld hebt genomen.
Die takjes rechtsonderaan zijn storend; je oog wordt daardoor van je hoofdonderwerp (de bulldozer) af getrokken.
2e foto: het idee van de verdwijnende diagonalen is leuk. De auto in de verte leidt af. Kleuren zijn te blauw imo, maar als jij het sfeerverhogend vindt moet je het gewoon zo laten.
3e foto: jammer dat de boom links er net niet helemaal opstaat, twee millimeter extra foto was genoeg geweest. De schuur (?) zelf is een beetje onderbelicht, de details in het hout gaan nu helaas verloren in het zwart.
4e foto: rommelige compositie; de kraan links staat half op de foto. Het huis is te klein om hoofdonderwerp te kunnen zijn. De rommel in de sneeuw van voren leidt af. Verder staat er weer teveel lucht op. Misschien was de foto mooier als je hem verticaal had gemaakt.
5e foto: weer 'gewoon' een kraan. Een lager standpunt, met de top van de kraan dreigend omhoog en de lucht erachter had meer impact gegeven. De grassprieten voor en de auto oid rechts leiden weer af. Verder is de kraan zelf onderbelicht. Welke kelur had die kraan; geel of oranje ofzo? Jammer dat je het niet goed kan zien.

Hopelijk heb je er wat aan.
Robbert
Dankjewel voor de opbouwende kritiek Robbert

En ja, ik heb ze bij Pixum geupload en die wisselen de URL van de plaatjes om de zoveel tijd om remote linking tegen te gaan. Als er animo is wil ik ze wel updaten
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:52
sayang-steelo
sayang-steelo is offline
foto nicht gefunden.. beetje jammer,,,
__________________
..life is what you make it to be.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.