Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 13:54
GreeKAnGeL
Avatar van GreeKAnGeL
GreeKAnGeL is offline

Demon Girl (me eerste anime tekening)





ben erug trots op me tekeningen! (namelijk nooit les gehad )
als je vind dat het beter kan wil ik het graag van je horen! dat zou een hoop helpen! KiSs
__________________
.•°¤*(¯`°°´¯)*¤°•.Eva Grabiela.•°¤*(¯`°°´¯)*¤°•.

Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 14:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 13:57
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
De eerste vind ik persoonlijk erg goed gelukt, beter dan de tweede. Bij de onderste klopt namelijk haar linker hand niet
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:14
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Ik vind je tekeningen wel mooi, vooral de gezichten eigenlijk, maar er lijken nog een paar kleine dingetjes niet te kloppen.

Bij de eerste lijkt de verhouding van de lengte van haar benen en de lengte van haar bovenlijf niet te kloppen. Het benengedeelde moet dus nog een stukje naar boven. Haar voeten vind ik niet zo mooi en aan haar linkerknie lijkt ook iets te schelen(vr kijker rechts).

Bij de tweede vind ik de onderbenen niet zo goed gelukt en haar borsten lijken niet helemaal juist te zitten, ze zitten precies wat hoog tov haar buiknavel en wat laag tov haar hoofd.
Het kleine stukje van de cape die langs haar linkerbeen (kijker weer rechts) hoort te lopen loopt trouwens ook over in haar been.

Bij de derde stoort haar rechter onderbeen en linkerhand me een beetje en er klopt precies iets niet te kloppen aan haar bovenlichaam, ik zie bvb geen nek. Ik snap eigenlijk ook het zwarte deel naast haar hoofd niet helemaal.

Dit klinkt misschien vrij negatief allemaal, maar je tekeningen zijn wel al goed. Nog een beetje letten op de verhoudingen dus en dan worden ze nog veel beter.
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~

Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 14:24.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 23:41
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
geil, je hebt aanleg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.