Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 21:17
Verwijderd
Ik ben niet blij met dit kabinet. Wat vind jij ervan ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2010, 00:20
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Waarom ben je niet blij?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 07:06
Verwijderd
Omdat geert wilders oorlog veroorzaakt. Tevens gaat zorg voor jongeren tussen de 18-21 jaar kapot. Zou moeten wij de tandarts helemaal zelf gaan betalen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Omdat geert wilders oorlog veroorzaakt. Tevens gaat zorg voor jongeren tussen de 18-21 jaar kapot. Zou moeten wij de tandarts helemaal zelf gaan betalen.
Welke landen heeft Geert Wilders binnengevallen en hoeveel slachtoffers zijn daar tot nu toe bij gevallen?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 10:50
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik ben medium blij met dit kabinet.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 11:02
Verwijderd
Ik echt niet.. Uitkeringen worden veel minder.. (Waar moet ik van leven) En iedereen tussen die 18 en 21 jaar moeten de tandarts uit eigen zak moeten betalen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Ik echt niet.. Uitkeringen worden veel minder.. (Waar moet ik van leven)
Wat dacht je van werken? Aan een heleboel uitkeringen verandert niets trouwens.

Citaat:
En iedereen tussen die 18 en 21 jaar moeten de tandarts uit eigen zak moeten betalen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 11:36
Verwijderd
Zolang ik nog geld van overheid krijg en arbeidsongeschikt ben.. Zal ik het van het UWV moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 11:37
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik echt niet.. Uitkeringen worden veel minder.. (Waar moet ik van leven) En iedereen tussen die 18 en 21 jaar moeten de tandarts uit eigen zak moeten betalen.
Ga werken, heb je EN geen last van die lage uitkering EN kun je de tandarts betalen

Arbeidsongeschikt? Volgens mij kun je best typen toch?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 11:48
ganralph
ganralph is offline
Het is niet aan jullie om te bepalen wie er wel en geen recht heeft op een uitkering.

Er is een stelling geplaatst:
Citaat:
Ik ben niet blij met dit kabinet.
[...]
Omdat geert wilders oorlog veroorzaakt. Tevens gaat zorg voor jongeren tussen de 18-21 jaar kapot. Zou moeten wij de tandarts helemaal zelf gaan betalen.
Daar kan hier over gepraat worden; als dat niet lukt, dan gaat het topic dicht.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 15:28
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Wat dacht je van werken? Aan een heleboel uitkeringen verandert niets trouwens.
Dan is het maar goed dat er banen in overvloed zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 15:36
Verwijderd
Mijn vraag is dus Wat vind jij van het nieuwe kabinet? en waarom?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Dan is het maar goed dat er banen in overvloed zijn.


De uitkeringen waar je recht op hebt als je geen werk hebt blijven ze dus van af.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 15:47
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik heb het regeerakkoord eens doorgelezen en volgens mij komt het wel goed.
Dat van die tandarts, tja, als je gewoon goed poets zal het niet zo erg zijn. Toch zijn er wel mensen met sowieso een zwak gebit en voor hen is het maar goed dat het 3 jaartjes is dat ze zelf moeten betalen en niet meer.

Volgens mij zet deze maatregel mensen juist aan het denken. Dat men eens wat meer aandacht besteedt aan het gebit.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 16:24
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:


De uitkeringen waar je recht op hebt als je geen werk hebt blijven ze dus van af.
Dus eigenlijk veranderen ze alleen de uitkeringen die zelfs werkenden nog nodig hebben? Da's lullig voor mensen met gehandicapte kinderen e.d.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 18:41
ganralph
ganralph is offline
Verder praten over gehandicapte kinderen kan hier.

Gaan we in dit topic weer verder op de nieuwe coalitie.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 20:16
Verwijderd
Een centrumrechtse coalitie is natuurlijk slecht voor de economie en het afbetalen van de staatsschuld (als we op het verleden afgaan tenminste), maar ach, er zijn wel meer CDA/VVD-kabinetten geweest en dat hebben we ook overleefd. De PVV heeft verder weinig inbreng gehad in het akkoord.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 13:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik ben op zich blij met het kabinet. Veel compromissen richting de PVV zijn waardeloos. De AOW leeftijd wordt niet verhoogd, ontslagrecht blijft star...

Daar tegenover staat wel dat we nu tenminste financieel een gezond beleid gaan voeren. Na Balkenende IV (grootste en snelste stijging van de staatsschuld ooit in de geschiedenis der Nederlanden) had nog vier jaar roekeloos geld uitgeven echt een probleem geweest.

Daarmee doorgaan betekend dat je alle krantenkoppen die we over Griekenland hebben gezien, over een jaar of tien over Nederland in de krant zou zien staan.


We krijgen waarschijnlijk een herhaling van zoals bij het kabinet Wiegel, die Nederland de economische crisis van de jaren '80 door sleepte, helaas inclusief het gekrijs erover.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2010, 15:45
Verwijderd
Heb je die geschiedenis van de jaren '80 uit een VVD-pamflet gehaald?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op zich blij met het kabinet. Veel compromissen richting de PVV zijn waardeloos. De AOW leeftijd wordt niet verhoogd, ontslagrecht blijft star...

Daar tegenover staat wel dat we nu tenminste financieel een gezond beleid gaan voeren. Na Balkenende IV (grootste en snelste stijging van de staatsschuld ooit in de geschiedenis der Nederlanden) had nog vier jaar roekeloos geld uitgeven echt een probleem geweest.

Daarmee doorgaan betekend dat je alle krantenkoppen die we over Griekenland hebben gezien, over een jaar of tien over Nederland in de krant zou zien staan.


We krijgen waarschijnlijk een herhaling van zoals bij het kabinet Wiegel, die Nederland de economische crisis van de jaren '80 door sleepte, helaas inclusief het gekrijs erover.
http://sargasso.nl/archief/2005/08/2...se-kabinetten/

Jaaa wat hebben ze het goed gedaan.

Oh wacht, is sargasso, dat mag jij niet lezen geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2010, 23:07
Verwijderd
Gezien de huidige alternatieven denk ik dat dit het best mogelijke kabinet is. Ik had liever een kabinet VVD-D66, maar dat zat er niet in. De PvdA wil gewoon doorgaan op de huidige desastreuze koers, dus dat is sowieso geen optie. Dat is erg jammer aangezien 2 van de 3 opties met de PvdA waren. Dit kabinet is dan de enige logische optie, jammer dat het met het CDA en PVV is aangezien dat redelijk conservatie partijen zijn. Maar goed, er is iig een niet onaardig begin aan de bezuinigingen gemaakt. De gebieden waarop bezuinigd wordt vind ik prima, alleen jammer dat er weinig hervormd wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 13:01
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Gezien de huidige alternatieven denk ik dat dit het best mogelijke kabinet is. Ik had liever een kabinet VVD-D66, maar dat zat er niet in. De PvdA wil gewoon doorgaan op de huidige desastreuze koers, dus dat is sowieso geen optie. Dat is erg jammer aangezien 2 van de 3 opties met de PvdA waren. Dit kabinet is dan de enige logische optie, jammer dat het met het CDA en PVV is aangezien dat redelijk conservatie partijen zijn. Maar goed, er is iig een niet onaardig begin aan de bezuinigingen gemaakt. De gebieden waarop bezuinigd wordt vind ik prima, alleen jammer dat er weinig hervormd wordt.
Ik had op hetzelfde gehoopt als jij en zie ook in dat de meest logische optie erg conservatief is. Ik vind het schraal dat een beschaafd land zo bezuinigd op kunst en cultuur, alsook onderwijs niet toegankelijker maakt, terwijl dat juist een goede investering in de toekomst is. Ik had liever gezien dat op hypotheekrenteaftrek wordt bezuinigd. Ach, we gaan het wel zien.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Gezien de huidige alternatieven denk ik dat dit het best mogelijke kabinet is. Ik had liever een kabinet VVD-D66, maar dat zat er niet in. De PvdA wil gewoon doorgaan op de huidige desastreuze koers, dus dat is sowieso geen optie. Dat is erg jammer aangezien 2 van de 3 opties met de PvdA waren. Dit kabinet is dan de enige logische optie, jammer dat het met het CDA en PVV is aangezien dat redelijk conservatie partijen zijn. Maar goed, er is iig een niet onaardig begin aan de bezuinigingen gemaakt. De gebieden waarop bezuinigd wordt vind ik prima, alleen jammer dat er weinig hervormd wordt.
Er wordt vrij weinig bezuinigd, zeker als je realiseert dat de "bezuinigingen op ambtenaren" populistische lariekoek zijn. Uitstekend als nutteloze ambtenaren wegbezuinigd worden, maar dat roept de VVD nu al decennia en het is ze nog steeds niet gelukt. Als dit kabinet ooit een begrotingsoverschot haalt, haal ik mijn schoen door een hondendrol en eet ik 'm daarna op.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 17:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
http://sargasso.nl/archief/2005/08/2...se-kabinetten/
Jaaa wat hebben ze het goed gedaan.
Oh wacht, is sargasso, dat mag jij niet lezen geloof ik.
Toevallig is exact dat verhaal al eerder geplaatst werd als vervanging van een argument.

Weerlegging is simpel:

De termijnen zijn niet gelijk (zie de jaartallen), en men verzwijgt de economische omstandigheden. Compenseer je voor de termijnen, dan maakt links de meeste schulden. Compenseer je voor de economische crises dan blijkt rechts nog beter.

En vergeet het links-christelijke Balkenende IV niet mee te rekenen. Al in hun tweede jaar hadden die de grootste en procentueel snelste stijging van de staatsschuld in de geschiedenis der Nederlanden.
Citaat:
Uitstekend als nutteloze ambtenaren wegbezuinigd worden, maar dat roept de VVD nu al decennia en het is ze nog steeds niet gelukt.
Als je dat denkt, ben je waarschijnlijk niet op de hoogte van de veranderingen in bestuurlijk Nederland de afgelopen jaren. Er is veel bureaucratie geschrapt, zowel in regelgeving en handhaving als in de interne werking.

Om één van vele voorbeelden te noemen: de VVD schafte de vergunningsplicht voor dakkapellen aan de achterkant van je huis af. Voorheen moest je daar een dure vergunning voor aanvragen en daar op wachten, nu niet langer.


Bovendien zijn veel kleine regeltjes onder invloed van preken vanuit Den Haag voortaan volgens het klacht-principe in plaats van overdreven actieve handhaving. Men treedt op als er een probleem is. Geen onzin meer met een ambtenaar die betaald wordt om met een meetlat langs alle schuttingen te gaan om te kijken of ze niet hoger dan 2 meter zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 18:10
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Toevallig is exact dat verhaal al eerder geplaatst werd als vervanging van een argument.

Weerlegging is simpel:

De termijnen zijn niet gelijk (zie de jaartallen), en men verzwijgt de economische omstandigheden. Compenseer je voor de termijnen, dan maakt links de meeste schulden. Compenseer je voor de economische crises dan blijkt rechts nog beter.
Welke termijnen zijn korter dan 4 jaar, en hoe heb je het gecompenseerd? Voor zover ik zie, zijn dat er niet heel veel.
En waarom laat je niet zien, hoe het berekend is? Hoe is het gecompenseerd voor crises? Ik vertrouw dit soort beweringen niet helemaal. (Het gebeurt nogal eens dat de boel verdraaid wordt.)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Toevallig is exact dat verhaal al eerder geplaatst werd als vervanging van een argument.

Weerlegging is simpel:

De termijnen zijn niet gelijk (zie de jaartallen), en men verzwijgt de economische omstandigheden. Compenseer je voor de termijnen, dan maakt links de meeste schulden. Compenseer je voor de economische crises dan blijkt rechts nog beter.

En vergeet het links-christelijke Balkenende IV niet mee te rekenen. Al in hun tweede jaar hadden die de grootste en procentueel snelste stijging van de staatsschuld in de geschiedenis der Nederlanden.
Geef die gecompenseerde cijfers dan eens? Wat krijg je als je bijvoorbeeld zou compenseren voor de oliecrisis van 1973? Je weet wel, die oliecrisis die tijdens het kabinet Den Uyl I uitbrak?
Citaat:
Als je dat denkt, ben je waarschijnlijk niet op de hoogte van de veranderingen in bestuurlijk Nederland de afgelopen jaren. Er is veel bureaucratie geschrapt, zowel in regelgeving en handhaving als in de interne werking.

Om één van vele voorbeelden te noemen: de VVD schafte de vergunningsplicht voor dakkapellen aan de achterkant van je huis af. Voorheen moest je daar een dure vergunning voor aanvragen en daar op wachten, nu niet langer.


Bovendien zijn veel kleine regeltjes onder invloed van preken vanuit Den Haag voortaan volgens het klacht-principe in plaats van overdreven actieve handhaving. Men treedt op als er een probleem is. Geen onzin meer met een ambtenaar die betaald wordt om met een meetlat langs alle schuttingen te gaan om te kijken of ze niet hoger dan 2 meter zijn.
Zo zo, geen vergunning voor dakkapellen. Hoeveel ambtenaren heeft dat gescheeld? Drie?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 22:06
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Drie per gemeente waarschijnlijk.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Er wordt vrij weinig bezuinigd, zeker als je realiseert dat de "bezuinigingen op ambtenaren" populistische lariekoek zijn. Uitstekend als nutteloze ambtenaren wegbezuinigd worden, maar dat roept de VVD nu al decennia en het is ze nog steeds niet gelukt. Als dit kabinet ooit een begrotingsoverschot haalt, haal ik mijn schoen door een hondendrol en eet ik 'm daarna op.
Er wordt voldoende bezuinigd, het is dankzij de afwezigheid van de PvdA dat de VVD eindelijk eens wat van dit soort plannen kan realiseren.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 22:46
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Er wordt voldoende bezuinigd, het is dankzij de afwezigheid van de PvdA dat de VVD eindelijk eens wat van dit soort plannen kan realiseren.
Doel je hiermee op de dierenpolitie?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Er wordt voldoende bezuinigd, het is dankzij de afwezigheid van de PvdA dat de VVD eindelijk eens wat van dit soort plannen kan realiseren.
Want in de jaren '80 was dat anders?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Want in de jaren '80 was dat anders?
Misschien is het een idee om uit je groenlinkstijdperk te kruipen en je te realiseren dat we 30 jaar laten leven.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 16:50
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Want in de jaren '80 was dat anders?
Ik geloof niet dat Luck Luciano een serieus antwoord geven wil.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 19:25
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik ben er tevreden mee. Ze doen toch wat ze willen.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 19:37
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Omdat geert wilders oorlog veroorzaakt. Tevens gaat zorg voor jongeren tussen de 18-21 jaar kapot. Zou moeten wij de tandarts helemaal zelf gaan betalen.
jij luisterd te veel naar yop cohen... die regels gaan vast niet door
het komt allemaal wel goed met dit kabinet,
ik ben er tenminste blij mee, eindelijk eens een kabinet met daadkracht en de ballen om dingen te veranderen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 19:41
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
die regels gaan vast niet door
een kabinet met daadkracht en de ballen om dingen te veranderen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat Luck Luciano een serieus antwoord geven wil.
Serieuze vraag = serieus antwoord, dit is een kwestie de pot verwijt de ketel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het een idee om uit je groenlinkstijdperk te kruipen en je te realiseren dat we 30 jaar laten leven.
Balkenende II dan? Met 13 miljard aan aangekondigde bezuinigingen die uiteindelijk 300 miljoen meer ging uitgeven?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 17:04
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Was dat ook een kabinet olv de VVD?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Was dat ook een kabinet olv de VVD?
Wanneer was er voor het laatst een kabinet olv de VVD?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 18:13
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ha, strikvraag! Dat is er nu immers ook nog niet.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 19:32
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Wanneer was er voor het laatst een kabinet olv de VVD?
Is er nog nooit geweest, dit is de eerste keer dat de VVD waarschijnlijk een MP krijgt
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 17:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou, er komen dus meer agenten, minder kunst, en je kunt straks weer legaal roken in een paar café's. Oh en de files worden breder. Dat was het.

Groetjes,

Mark
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 17:23
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Nou, er komen dus meer agenten, minder kunst, en je kunt straks weer legaal roken in een paar café's. Oh en de files worden breder. Dat was het.

Groetjes,

Mark
Nope, er komen minder agenten.

Er was een bezuiniging gepland op de politie, die binnenkort zou ingaan.
Het nieuwe kabinet heeft weer meer geld toegekend aan de politie, maar
netto zullen er alsnog politieagenten verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 20:22
Verwijderd
Politie heeft ook een begrotingstekort, die ze zelf moeten gaan invullen.

Badum-dish!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 23:49
Verwijderd
Ik ben ook niet blij want Wilders is een mafkees en CDA moet z'n bek houden. VVD kan ik tolereren, ondanks dat die rutte ook een beetje een hangjas is.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 09:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Beste kabinet sinds decennia. Nu maar hopen dat alle verstandige plannen niet stranden op de zandbank van het politiek correcte ambtenarenapparaat.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Beste kabinet sinds decennia. Nu maar hopen dat alle verstandige plannen niet stranden op de zandbank van het politiek correcte ambtenarenapparaat.
Jij negeert de Paarse kabinetten dus maar?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 10:34
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Jij negeert de Paarse kabinetten dus maar?
Ze zei beste, niet slechtste.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 14:23
tristanwashier
tristanwashier is offline
Oorlog hoeveel mensen heb hij al laten vermoorden?
Hoeveel slachtoffers zijn er gevallen?
Alsjeblieft zeg.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 15:03
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
PVV-leider Geert Wilders wil dat staatssecretaris Marlies Veldhuijzen van Zanten-Hyllner (Volksgezondheid) afstand doet van haar Zweedse nationaliteit. Hij zal dat de CDA-bewindsvrouw vragen in een motie die hij zal indienen tijdens het debat over de regeringsverklaring, dat na het herfstreces plaatsheeft.

Wilders heeft dat zojuist aan persbureau ANP laten weten. De PVV steunt het minderheidskabinet van VVD en CDA en heeft ook meegekeken naar de bewindspersonen die de twee partijen wilden benoemen. Hij zegt echter dat hij niet is geïnformeerd over het dubbele paspoort van Veldhuijzen. Vandaag kwam naar buiten dat de staatssecretaris behalve de Nederlandse ook de Zweedse nationaliteit heeft.
Oei.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat kun je niet waarderen? #123371210
Verwijderd
500 30-10-2010 21:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap de kabinetsformatie
jacobdb
52 12-09-2010 19:39
De Kantine Al vragende wordt men wijs. Nummer zes.
Verwijderd
500 25-08-2010 19:21
De Kantine Wat een saaie wat saai zeg titel #890
Spring Fling
500 01-03-2010 22:24
De Kantine Saai poesje saai poesje saai poesje, ROTKAT! #816
Verwijderd
500 14-01-2010 01:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.