Oud 30-03-2011, 09:25
Lisette
Avatar van Lisette
Lisette is offline
10 jaar homohuwelijk: wat vind jij?
Deze week is het tien jaar geleden dat het eerste Nederlandse stel van hetzelfde geslacht in het huwelijksbootje is gestapt. Hoe denk jij over het homohuwelijk? Hoe staat het met de homo-acceptatie in Nederland? En wat vind jij van het homostel in GTST?

Geef hier je mening en maak het nieuws!

TopX is het jongerenpanel van EenVandaag en vraagt jongeren regelmatig om hun mening. De uitslag komt vervolgens in het televisieprogramma EenVandaag en andere media als Dagblad Spits! en SevenDays.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2011, 11:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind dat het tijd wordt dat het homohuwelijk dezelfde rechten met zich meebrengt als het heterohuwelijk. Maar verder mag het gevierd worden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 11:31
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Prima toch, wel jammer dat er nog erg veel mensen een probleem van maken.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 12:22
Verwijderd
Citaat:
10 jaar homohuwelijk: wat vind jij?
Hoe denk jij over het homohuwelijk?
Even nutteloos als een heterohuwelijk, maar ik zie geen reden waarom zij niet zouden mogen trouwen.
Citaat:
Hoe staat het met de homo-acceptatie in Nederland?
Dat zit volgens mij wel snor. Nederland wordt steeds gayer dus dan krijg je meer mensen die het accepteren.
Citaat:
En wat vind jij van het homostel in GTST?
Ik kijk geen gtst maar toevallig zag ik laatst inderdaad een zo'n homo erin spelen. Ik vond het afschuwelijk slecht en typisch van zo'n slechte serie dat ze het homo-moraal op zo'n manier door de strotten van het domme gepeupel (gtst kijkers) willen drukken. Maargoed, tegenwoordig zijn er zoveel series en instanties die het homo zijn hip willen maken. Ze doen maar, maar homo zijn is alles behalve hip.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 12:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Dat zit volgens mij wel snor. Nederland wordt steeds gayer dus dan krijg je meer mensen die het accepteren.
Behalve dan dat er nog steeds met enige regelmaat mensen vanwege hun geaardheid de buurt worden uitgepest.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 12:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Behalve dan dat er nog steeds met enige regelmaat mensen vanwege hun geaardheid de buurt worden uitgepest.
Zolang er iedere keer dat dat gebeurt een bericht staat op de voorpagina van de Telegraaf valt het allemaal wel mee.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 12:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Zolang er iedere keer dat dat gebeurt een bericht staat op de voorpagina van de Telegraaf valt het allemaal wel mee.
Hoe bedoel je? Natuurlijk, het zou nog erger zijn als het niet in het nieuws zou komen, als we het normaal gingen vinden dat mensen zomaar worden weggepest, maar dat het gebeurt, geeft toch al aan dat er in Nederland nog heel veel moet gebeuren voordat we kunnen zeggen dat homoseksualiteit geaccepteerd wordt? Het wordt nog steeds als normaal beschouwd om mensen met 'homo' uit te schelen, diverse documentaires laten zien dat op middelbare scholen veel jongeren homoseksualiteit vies en onnatuurlijk vinden en zelfs medewerkers van het COC laten weten dat ze dood moeten, er zijn allerlei projecten nodig om vooroordelen tegen te gaan (zie bijvoorbeeld: http://www.theater-aanz.nl/voorst_gezicht.html)...

Nee hoor, wettelijk is het allemaal redelijk goed geregeld, maar in de maatschappij moet er nog een hoop gebeuren.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 12:57
Verwijderd
Hopelijk houden ze die projectjes dan lekker allemaal op de middelbare school want ik wordt zo moe van doodgegooid worden met valse nichten op TV omdat dat zo lekker 'hip' is. buh.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 13:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoe bedoel je? Natuurlijk, het zou nog erger zijn als het niet in het nieuws zou komen, als we het normaal gingen vinden dat mensen zomaar worden weggepest, maar dat het gebeurt, geeft toch al aan dat er in Nederland nog heel veel moet gebeuren voordat we kunnen zeggen dat homoseksualiteit geaccepteerd wordt? Het wordt nog steeds als normaal beschouwd om mensen met 'homo' uit te schelen, diverse documentaires laten zien dat op middelbare scholen veel jongeren homoseksualiteit vies en onnatuurlijk vinden en zelfs medewerkers van het COC laten weten dat ze dood moeten, er zijn allerlei projecten nodig om vooroordelen tegen te gaan (zie bijvoorbeeld: http://www.theater-aanz.nl/voorst_gezicht.html)...

Nee hoor, wettelijk is het allemaal redelijk goed geregeld, maar in de maatschappij moet er nog een hoop gebeuren.
Ja, natuurlijk kan het altijd beter, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat discriminatie tegen homo's in Nederland een relatief klein probleem is.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 13:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zolang homoseksualiteit gezien wordt als iets dat je moet 'accepteren', zit het fout.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 14:09
JamieL94
Avatar van JamieL94
JamieL94 is offline
ik vind dat het gewoon moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 14:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja, natuurlijk kan het altijd beter, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat discriminatie tegen homo's in Nederland een relatief klein probleem is.
Hoe denk je dat te kunnen onderbouwen? Want er zijn alleen al de afgelopen paar jaar enorm veel misdrijven gepleegd die samenhangen met homohaat. Alleen al de Utrechtse wegpestzaken loopt het in de honderden delicten met tientallen daders.

Maar wat erger is, ze worden geen van allen aangepakt, omdat de linkse politici hun schouders ophalen met 'moet kunnen, ies koeltoer' en het OM bijna standaard zaken van hatecrimes van allochtonen tegen homoseksuelen seponeert.

Bijvoorbeeld:
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/...taat-aan.dhtml

Ik vraag me af of dat ook zou gebeuren als je een Moslim in elkaar slaat omdat het een Moslim is. Zou je dan ook op heterdaad betrapt kunnen worden om daarna alsnog ongestraft te blijven zoals dat bij hatecrimes tegen homoseksuelen wel gebeurd?


Ik zou zeggen dat er sprake is van een enorm maatschappelijk probleem. Je hebt een kleine groep homohatende debielen, die door politieke onwil en strafrechtelijke incompetentie fluitend hun gang kunnen gaan, en de rest van de samenleving met geweld hun wil opleggen.

Je bent in Nederland dermate vogelvrij als seksuele minderheid dat je haast kunt spreken van anarchie; de politie staat machteloos zolang de daders Islamiet zijn. Gelukkig zijn heel veel mensen wel normaal waardoor het nog niet helemaal uit de klauwen is gelopen, maar desalniettemin is er een heel groot probleem.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 14:53
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoe denk je dat te kunnen onderbouwen? .
Nou, allereerst was Nederland natuurlijk de eerste met een homohuwelijk. Daarnaast is dankzij de opkomst van Fortuyn ook onder het PVV-klootjesvolk de discriminatie tegen homo's fors gedaald.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 14:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar wat erger is, ze worden geen van allen aangepakt, omdat de linkse politici hun schouders ophalen met 'moet kunnen, ies koeltoer'
Bron?
Citaat:
en het OM bijna standaard zaken van hatecrimes van allochtonen tegen homoseksuelen seponeert.
Bron?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 15:04
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Bron? Bron?
Het gaat wel richting trollen als je de post met die bron waarom je vraagt citeert, en daarna alleen maar 'bron' typt.

Een betere strategie zou zijn te gaan zoeken of je ergens een zaak kunt vinden waar een Islamiet die hatecrimes pleegde tegen een homoseksueel veroordeelt is, en dan met een fatsoenlijke strafmaat.

Maar is dat eerste al haast onvindbaar, dat andere komt gewoon niet voor.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 15:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het gaat wel richting trollen als je de post met die bron waarom je vraagt citeert, en daarna alleen maar 'bron' typt.

Een betere strategie zou zijn te gaan zoeken of je ergens een zaak kunt vinden waar een Islamiet die hatecrimes pleegde tegen een homoseksueel veroordeelt is, en dan met een fatsoenlijke strafmaat.

Maar is dat eerste al haast onvindbaar, dat andere komt gewoon niet voor.
Je artikel geeft twee gevallen aan, dat is nog geen systematisch probleem.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 15:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je artikel geeft twee gevallen aan, dat is nog geen systematisch probleem.
Wel als zij ondertussen geval acht of negen zijn voor die stad alleen al. Bovendien zijn de problemen bij de rechterlijke macht bij één zaak al teveel, terwijl we zoals ik al aangaf, praten over minimaal honderden delicten.

Bovendien is daar sowieso het ontstaan van anarchie; als hele groepen mensen geen enkele bescherming van de wet genieten is de samenleving zelf in gevaar. Als dat eenmaal voorkomt heb je al een reuzegroot probleem.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 15:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Het gaat wel richting trollen als je de post met die bron waarom je vraagt citeert, en daarna alleen maar 'bron' typt.
Twee voorbeelden vormen geen bron voor de bewering dat het OM 'bijna standaard' zaken seponeert. En ook de stelling dat linkse politici anti-homogeweld goedpraten, wordt in dat artikel niet ondersteund.

Citaat:
Een betere strategie zou zijn te gaan zoeken of je ergens een zaak kunt vinden waar een Islamiet die hatecrimes pleegde tegen een homoseksueel veroordeelt is, en dan met een fatsoenlijke strafmaat.

Maar is dat eerste al haast onvindbaar, dat andere komt gewoon niet voor.
Dat het moeilijk te vinden is, heeft er mee te maken dat het niet bepaald nieuwswaardig is als iemand gewoon veroordeeld wordt voor een misdaad.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-03-2011, 15:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Zolang homoseksualiteit gezien wordt als iets dat je moet 'accepteren', zit het fout.
Eens.


En tjsa, 'relatief klein probleem', zo kun je alles wel relativeren. Ik vind het geen klein probleem dat mensen die verliefd zijn niet hand in hand kunnen lopen en het risico lopen uit hun huis te worden weggepest.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 16:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En tjsa, 'relatief klein probleem', zo kun je alles wel relativeren.
Inderdaad, en als mensen dat eens wat vaker zouden doen, zouden problemen waarschijnlijk een stuk effectiever aangepakt worden.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 09:47
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Hoe meer homo's hoe minder overbevolking.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 10:42
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Het huwelijk is volgens mij alleen een kerkelijke verbintenis (lees: uitgesloten voor homo's). Voor de gemeente en belasting zou een geregistreerde partnerschap voldoende moeten zijn. Daar is helemaal geen protserige witte jurk voor nodig.
Dus: haal de kerk uit het huwelijk of vervang huwelijk door partnerschap en waar hebben we 't dan nog over?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 10:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dus: haal de kerk uit het huwelijk of vervang huwelijk door partnerschap en waar hebben we 't dan nog over?
Volgens mij is dat al decennia zo hoor. De ceremonie in de kerk is precies dat: een ceremonie zonder enige betekenis. Zoals het hoort.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 11:09
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Het huwelijk is volgens mij alleen een kerkelijke verbintenis (lees: uitgesloten voor homo's). Voor de gemeente en belasting zou een geregistreerde partnerschap voldoende moeten zijn. Daar is helemaal geen protserige witte jurk voor nodig.
Dus: haal de kerk uit het huwelijk of vervang huwelijk door partnerschap en waar hebben we 't dan nog over?
De rechten voor homo- en heterostellen schijnen nog steeds niet helemaal gelijk te zijn bij bijvoorbeeld adoptie. http://www.nu.nl/binnenland/2480830/...e-rechten.html

Overigens stond er gisteren een mooie brief in het Parool over hoe protestantse kerken al in de jaren '80 homorelaties inzegende.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 11:32
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
een huwlijk is natuurlijk gewoon een oud, religieus gebruik waar nu andere waardes aan worden verbonden dan in de vorige eeuwen; daarom snap ik ook best dat een homosexueel paar met elkaar wilt trouwen.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2011, 13:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Het huwelijk is volgens mij alleen een kerkelijke verbintenis (lees: uitgesloten voor homo's). Voor de gemeente en belasting zou een geregistreerde partnerschap voldoende moeten zijn. Daar is helemaal geen protserige witte jurk voor nodig.
Dus: haal de kerk uit het huwelijk of vervang huwelijk door partnerschap en waar hebben we 't dan nog over?
In Nederland is het dan ook niet rechtsgeldig, of zelfs verboden, om in de kerk te trouwen. Trouwen doe je bij de burgerlijke stand, naar de kerk kun je voor een inzegening. Toch brengt het homohuwelijk nog steeds niet dezelfde rechten met zich mee als een heterohuwelijk, wat ganralph ook al zei. Het gaat er niet alleen om dat het een oud gebruik is, het gaat ook om dezelfde rechten hebben.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 10:38
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik vind het jammer aangezien nu homoseksualiteit als normaal gezien en zelfs geaccepteerd wordt en zo kunnen we de homos nooit meer helpen normaal te worden. Toch een gemiste kans aangezien ze nu altijd in zonde zullen leven en wij door god gestraft zullen worden aangezien we dat gefaciliteerd hebben.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het jammer aangezien nu homoseksualiteit als normaal gezien en zelfs geaccepteerd wordt en zo kunnen we de homos nooit meer helpen normaal te worden. Toch een gemiste kans aangezien ze nu altijd in zonde zullen leven en wij door god gestraft zullen worden aangezien we dat gefaciliteerd hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 13:26
Simone18
Avatar van Simone18
Simone18 is offline
Wat is normaal? En wie bepaalt dat? Ik denk dat we ons over 30 jaar niet eens meer voor kunnen stellen dat er ooit geen homo huwelijk was, en dat is een goede zaak wat mij betreft
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 19:08
Verwijderd
30 jaar lijkt me erg optimistisch. Verder moet het wel verboden worden dat homo's op straat met elkaar zoenen. Want dat is vies.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 20:56
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Leuke posts Veroorzaker en Reverend maar nu weer serieus.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 16:06
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Maak je nu mijn geloof belachelijk?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 21:58
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Zolang homoseksualiteit gezien wordt als iets dat je moet 'accepteren', zit het fout.
Eensch.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 09:46
Simone18
Avatar van Simone18
Simone18 is offline
Citaat:
30 jaar lijkt me erg optimistisch.
Misschien wat optimistisch, aan de andere kant, invoering van actief vrouwenkiesrecht is ook pas 89 jaar geleden. Kun jij je ook maar een beetje voorstellen dat vrouwen niet zouden mogen stemmen?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Misschien wat optimistisch, aan de andere kant, invoering van actief vrouwenkiesrecht is ook pas 89 jaar geleden. Kun jij je ook maar een beetje voorstellen dat vrouwen niet zouden mogen stemmen?
Ja. Voor het waterschap is dat namelijk nog veel korter geleden en in veel landen mogen ze nog steeds niet stemmen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Misschien wat optimistisch, aan de andere kant, invoering van actief vrouwenkiesrecht is ook pas 89 jaar geleden. Kun jij je ook maar een beetje voorstellen dat vrouwen niet zouden mogen stemmen?
Ja? En wat heeft dat ermee te maken?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2011, 10:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
30 jaar lijkt me erg optimistisch. Verder moet het wel verboden worden dat homo's op straat met elkaar zoenen. Want dat is vies.
Best, als hetero's ook maar stoppen, want dat is minstens zo smerig.

Nou ja, het huwelijk wordt in steeds meer landen ook voor homo's opengesteld, dus in die zin zie ik het wel positief in en kan het best zo zijn dat het in Nederland over dertig jaar geen punt van discussie meer is.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 12:25
Verwijderd
Nou, dat is ook niet altijd even prettig maar lang niet zo smerig.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 15:19
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Er kan alleen smerig zijn aan de manier waarop, maar een heteropaar kan net zo smerig zoenen als een homopaar.

En ja; don't feed the troll.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 16:22
Verwijderd
Ik hou van homo's, omdat ik van mensen hou en mensen zijn net als homo's er ik niets anders aan ze behalve dat ze andere geslacht aantrekken SO WHAT,, ik vind het top dat homo's mogen trouwen wat ik trouwens erg logisch vind!!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:
...en mensen zijn net als homo's...
Mjah, maar nu maak je zelf een onderscheid tussen mensen en homo's.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 10:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/...d-worden.dhtml

Leve Ineke van Gent.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Zolang homoseksualiteit gezien wordt als iets dat je moet 'accepteren', zit het fout.
Dit.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 14:39
Imaginairy
Imaginairy is offline
Ik vind het echt belachelijk dat het homohuwelijk niet dezelfde rechten met zich meebrengt als een 'heterohuwelijk'. Best triest dat in 10 jaar homohuwelijk dat nog niet is rechtgetrokken.

Verder denk ik niet dat homoseksualiteit algemeen geaccepteerd is, het geweld tegen homo's in Nederland is de laatste tijd toegenomen (vooral in Amsterdam, van oudsher een tolerante stad). Maar al met al, valt het me nog best mee hoe heftig er gereageerd wordt op 'coming-outs', de meeste mensen hebben er geen moeite mee (al denk ik dat het ook verschilt of je een man of een vrouw bent).

Edit: Ik bedoel, dat een biseksuele of lesbische vrouw makkelijker geaccepteerd wordt dan een biseksuele of homoseksuele man.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 14:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zolang homoseksualiteit gezien wordt als iets dat je moet 'accepteren', zit het fout.
Dat.

De politieke partijen in Nederland zouden er al goed aan doen om in hun partijprogramma het onderdeel "Homoseksualiteit" te schrappen. Zolang wij het nog hebben over "hetero's" en "homo's", is het blijkbaar nog geen vanzelfsprekend iets. We hebben ook geen kopje "Negers" of "Joden" in partijprogramma's staan.

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 14:23.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 00:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik kijk geen gtst maar toevallig zag ik laatst inderdaad een zo'n homo erin spelen. Ik vond het afschuwelijk slecht en typisch van zo'n slechte serie dat ze het homo-moraal op zo'n manier door de strotten van het domme gepeupel (gtst kijkers) willen drukken. Maargoed, tegenwoordig zijn er zoveel series en instanties die het homo zijn hip willen maken. Ze doen maar, maar homo zijn is alles behalve hip.
De zogenaamde excuushomo. De opvolger van de excuusneger wat sinds de jaren '80 vooral in Amerika populair was.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Boycot Winterspelen
Champs-Élysées
93 23-08-2013 11:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap het homohuwelijk
pabostudent
237 10-11-2004 13:31
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat geeft ons het recht om "ons" systeem bij de irakezen op te dringen?
JJzD
85 03-04-2003 09:19
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11
Liefde & Relatie enquete relaties
TCFK
25 26-03-2002 20:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.