Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2001, 12:45
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
dode bij schietpartij in discotheek dordrecht

DORDRECHT (ANP) - In Dordrecht is dinsdagmorgen een man om het leven gekomen na een schietpartij in een discotheek. De schietpartij vond tegen 5.00 uur plaats. Het nog onbekende slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht, waar hij overleed.

Over de toedracht van het incident is nog niets bekend. Ook is er nog niemand aangehouden. De politie heeft een opsporingsteam van dertig man ingezet. Ook worden getuigen gezocht die op het r&b-feest aanwezig waren.

Geactualiseerd om 11.47 uur


sluiten die hap???
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2001, 13:03
PV
PV is offline
Citaat:
beuk schreef:
sluiten die hap???
wat helpt dat? morgen gebeurt 't ergens anders.. betere regels/controles/hogere boetes/straffen enzo werken beter denk ik.

Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 14:16
Regalk
Regalk is offline
Was een autochtoon zeker he?
Ze verpesten het ook altijd in het uitgaansleven
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 14:20
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Regalk schreef:
Was een autochtoon zeker he?
Ze verpesten het ook altijd in het uitgaansleven
ik begrijp wel dat het sarcasme is, maar dat jij het steeds zo enthousiast benadrukt werkt alleen maar averechts. Je moet er gewoon niet zo nadrukkrlijk bij stil staan, anders maak je er toch weer iets aparts van, begrijp je?
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 15:12
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Regalk schreef:
Was een autochtoon zeker he?
Ze verpesten het ook altijd in het uitgaansleven
Als het een turk was stond dat minstens op vijf manieren in het berichtje aangegeven ..


------------------
Het leven is hard... maar wij zijn kut

[Dit bericht is aangepast door Mugshot (25-12-2001).]
__________________
Mathematic strikes back
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 15:22
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
Citaat:
Mugshot schreef:
Als het een turk was stond dat minstens op vijf manieren in het berichtje aangegeven..


yep, da's waar, maar in dit geval is er duidelijk nog niets bekend over de dader, anders worden er niet 30 rechercheurs op gezet

Citaat:
PV schreef:

wat helpt dat? morgen gebeurt 't ergens anders.. betere regels/controles/hogere boetes/straffen enzo werken beter denk ik
vooral controles, iemand die al zo ziek is om een ander neer te knallen denkt niet aan boetes, straffen en regels...


__________________
wat doet een beker zure room met een uiterste houdbaarheidsdatum?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 15:26
PV
PV is offline
Citaat:
Dj Pjotr schreef:
vooral controles, iemand die al zo ziek is om een ander neer te knallen denkt niet aan boetes, straffen en regels...
De boetes/straffen hoeven niet perse alleen voor de dader te gelden; er moet beter gecontroleerd worden op wapens, als dat niet gebeurd kan je de disco/het cafe een boete geven.. of een straf in de vorm van kortere openingstijden. Dan maken ze minder winst, en zullen ze waarschijnlijk wel hun best doen op controles.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 16:38
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
ik zeg sluiten..


als iemand drugs naar binnen smokkelt, dat kan gebeuren, makkelijk weg te stoppen. Maar een wapen???!!! Ze hebben daar metaaldetectoren staan, dit kan en MAG ABSOLUUT NIET GEBEUREN !!

en die tip die je altijd MOET geven als je weggaat, die is toch omdat ze zo goed voor jouw veiligheid zorgen..

*kots*
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 16:38
Verwijderd
Hoe kan iemand nou met een pistool een disco binnenkomen? Er staat toch duidelijk 'een schietpartij in de discotheek'? Bij ons controleren ze gewoon met een metaaldetector en je wordt ook nog gefouilleerd dus elk hard voorwerp zou aan het licht komen.

Dus in principe zou dit verkomen moeten kunnen worden...door de controle te verscherpen.

Wat wel een feit is, is dat niet alle schietpartijen uit te bannen zijn. Als je kijkt naar die schietpartij door de deur eerst (ben de plaats ff vergeten) waar de daders de discotheek uitgezet zijn en later terugkwamen met thuis opgehaalde wapens, dan zie je dat daar niets aan te doen is. En dat is gewoon heel jammer, er loopt gewoon een hoop zielig tuig op de wereld rond...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 16:45
Regalk
Regalk is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
ik begrijp wel dat het sarcasme is, maar dat jij het steeds zo enthousiast benadrukt werkt alleen maar averechts. Je moet er gewoon niet zo nadrukkrlijk bij stil staan, anders maak je er toch weer iets aparts van, begrijp je?


hint: NNP
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 16:56
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Regalk schreef:

hint: NNP
NNP?? Niet.. N? P?

__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 17:07
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
http://www.scanners.fm/forum/showthr...5&pagenumber=1

hier kan je wat meer info krijgen op de officieele scanners site
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 17:20
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
en natuurlijk op zo'n gettonigga R&B feest

de 1e ooit in scanners en waarschijnlijk ook meteen de laatste

En scanners moet godverdomme niet gesloten worden! het is het enige leuke dat we hebben in onze schraapstad, normaal zijn er nooit problemen. maar zie hier er wordt een allochtonen aantrekkend feest gehouden en meteen breekt de pleuris uit.

Ik kom redelijk vaak in scanners en er wordt er goed gecontrollerd bij de ingang je moet door een metaaldetector en je wordt altijd grondig gefouilleerd ---> er wordt zelfs in het batterije vakje van je mobiel gekeken.







__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 21:38
Regalk
Regalk is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
NNP?? Niet.. N? P?



Nieuwe Nationale Partij (je weet wel, de anti-allochtonen-user)
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 22:03
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
en natuurlijk op zo'n gettonigga R&B feest

de 1e ooit in scanners en waarschijnlijk ook meteen de laatste

En scanners moet godverdomme niet gesloten worden! het is het enige leuke dat we hebben in onze schraapstad, normaal zijn er nooit problemen. maar zie hier er wordt een allochtonen aantrekkend feest gehouden en meteen breekt de pleuris uit.

Ik kom redelijk vaak in scanners en er wordt er goed gecontrollerd bij de ingang je moet door een metaaldetector en je wordt altijd grondig gefouilleerd ---> er wordt zelfs in het batterije vakje van je mobiel gekeken.
als ze daar op die avond ook zo goed controleerde hoe had dit dan kunnen gebeuren?

en hoe kom je erop dat dit gebeurde doordat het een allochtonen aantrekkend feest is (zo klinkt het iig)

verder hoeft van mij die tent niet definitief gesloten te worden voor er duidelijk is hoe dit kan gebeuren als men zo goed controleerd
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 00:21
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
en hoe kom je erop dat dit gebeurde doordat het een allochtonen aantrekkend feest is (zo klinkt het iig)
Ik denk niet dat het uitsluitend iets te maken heeft met het feit dat er veel allochtonen op dat feest waren (waar ik verder niet aan twijfel, het is een bekend feit dat een hoop allochtonen naar rap/R&B luisteren). Ik denk dat het gewoon de algemene sfeer op hiphop/R&B feesten is. Dat patserige gedoe, 'dont fuck with me', die hele instelling, die irriteert me gewoon. Als je kijkt naar trancefeesten dan zie je zoiets nooit, maar bij R&B/rap-avonden is het altijd bonje. Zal dus toch wel iets te maken hebben met het publiek wat erop af komt, maar volgens mij zijn dat heus niet alleen allochtonen. Er lopen ook een hoop zielige blanke patsertjes rond.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 18:16
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Regalk schreef:
Nieuwe Nationale Partij (je weet wel, de anti-allochtonen-user)
Wat een vooroordeel? Ik ben niet anti-allochtoon. Ik zeg alleen maar dat het zo niet langer kan, dat wil dan nog niet zeggen dat ik anti-allochtoon ben.

Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 19:49
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk niet dat het uitsluitend iets te maken heeft met het feit dat er veel allochtonen op dat feest waren (waar ik verder niet aan twijfel, het is een bekend feit dat een hoop allochtonen naar rap/R&B luisteren). Ik denk dat het gewoon de algemene sfeer op hiphop/R&B feesten is. Dat patserige gedoe, 'dont fuck with me', die hele instelling, die irriteert me gewoon. Als je kijkt naar trancefeesten dan zie je zoiets nooit, maar bij R&B/rap-avonden is het altijd bonje. Zal dus toch wel iets te maken hebben met het publiek wat erop af komt, maar volgens mij zijn dat heus niet alleen allochtonen. Er lopen ook een hoop zielige blanke patsertjes rond.
bij een trance feest ook, dan zie je vaak meer van die kamp tiepjes en dat zijn vaak ook geen lievertjes.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-12-2001, 19:59
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Wat een vooroordeel? Ik ben niet anti-allochtoon. Ik zeg alleen maar dat het zo niet langer kan, dat wil dan nog niet zeggen dat ik anti-allochtoon ben.
om maar ff off-topic door te gaan

hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, jullie hebben je vooroordeel over nnp vaak al klaar staan, maar zo onredelijk is hij niet hoor.

Beoordeel hem eens wat meer op zijn posts in plaats van op zijn naam!

Ik zeg niet dat ik het altijd met hem eens ben, maar laat hem ook zijn mening hebben.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 08:33
Regalk
Regalk is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Wat een vooroordeel? Ik ben niet anti-allochtoon. Ik zeg alleen maar dat het zo niet langer kan, dat wil dan nog niet zeggen dat ik anti-allochtoon ben.

Sorry, ik kon me niet goed uitdrukken dus ik noemde je maar even zo. Ik weet heus wel dat je niet anti-allochtoon bent want misschien heb je zelfs wel allochtoonse vrienden ( ) Het komt er alleen op neer dat jij veel te snel negatief reageert over allochtonen zodra er wat gebeurd (je lijkt de media wel) en dat vind ik niet echt leuk ( )

Citaat:
autodropje schreef:
om maar ff off-topic door te gaan

hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, jullie hebben je vooroordeel over nnp vaak al klaar staan, maar zo onredelijk is hij niet hoor.

Beoordeel hem eens wat meer op zijn posts in plaats van op zijn naam!

Ik zeg niet dat ik het altijd met hem eens ben, maar laat hem ook zijn mening hebben.

Dikke LoL (eigenlijk juist niet )
Ik beoordel hem juist wél op zijn posts
Ik weet niet eens wat de definitie (het doel) van de NNP is. Juist door zijn posts ben ik op een bepaalde manier over hem gaan denken

Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 09:33
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
Ja verdomme man, daardoor duurde mijn verklaring ook zo lang! Ik had een nacht in de cel gezeten vanwege een incidentje bij een andere discotheek.. maar ik meost heeeeel lang w8en op die verhoor dingen want alle rechercheurs waren met die zaak bezig.. dit was op het politie buro in dordt..
__________________
FInale WHOOHOO!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 09:34
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
btw. ik ben hier niet trots op
__________________
FInale WHOOHOO!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 09:36
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
Het was trouwens geen pistool, maar zoals een rechercheur mij vertelde een shietpen.. wat je dus net als een normale pen mee naar binnen kan krijgen.
__________________
FInale WHOOHOO!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 13:18
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Nou ja iig staat er niet gelijk allochtoon dit allochtoon dat.
Hoewel sommige forummers hun mening daarover blijkbaar wel al hebben gevormd.
Ik vind niet dat het gesloten moet worden.

Bij ons(in Heerhugowaard) was er zaterdag
Untwisted.
Een feest waar alleen 2step, Garage, R&B en Rap wordt gedraaid.
Het percentage mensen van buitenalndse afkomst was hoger dan normaal.
Want het is 1 van de weinige 2stepfeesten in Noord-Holland buiten Amsterdam.
Gelijk waren er geruchten over schietpartijen en steekpartijen.
Maar er is gelukkig niks gebeurd.

En ik heb nooit ruzie op dat soort feesten.
En ik wil nog toevoegen dat op trancefeesten er tegenwoordig een hoop "kampers"(vergeef me voor het gegeneraliseer) rondlopen die ook rotzooi schoppen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 00:06
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Regalk schreef:
Dikke LoL (eigenlijk juist niet )
Ik beoordel hem juist wél op zijn posts
Ik weet niet eens wat de definitie (het doel) van de NNP is. Juist door zijn posts ben ik op een bepaalde manier over hem gaan denken
Jij dan misschien niet, maar vaak hebben mensen hun oordeel al over em klaar staan als ie zegt dat ie nnp stemt terwijl hij niet eens een mening gegeven heeft
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2001, 11:55
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Ik hoor net op het nieuws dat er een 18-jarige gozer uit Dordrecht is gearresteerd, die verdacht wordt van het doodschieten van die andere gast. Het zou gaan om iemand die woonachtig is in Dordrecht, meer gegevens zijn er nog niet.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 12:09
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Regalk schreef:

Sorry, ik kon me niet goed uitdrukken dus ik noemde je maar even zo.

ok.

Ik weet heus wel dat je niet anti-allochtoon bent want misschien heb je zelfs wel allochtoonse vrienden ( )


Ik heb geen allochtone vrienden, maar heb wel bij allochtoon (turk) in de klas gezeten, en kon met die gast goed opschieten. Hij vertelde zelf ook altijd turkenmoppen en van dat soort dingen. Ik vind dat die gast grote klasse verdiend.

Het komt er alleen op neer dat jij veel te snel negatief reageert over allochtonen
zodra er wat gebeurd (je lijkt de media wel) en dat vind ik niet echt leuk ( )


Dit doe ik omdat er in Nederland goed wat mis is. En daar wil ik wat aan doen. Daar moet een discussie over plaatsvinden, zodat men niet in slaap valt.


Dikke LoL
Ik beoordel hem juist wél op zijn posts
Ik weet niet eens wat de definitie (het doel) van de NNP is.

Zie maar op www.nieuwenationalepartij.org

Juist door zijn posts ben ik op een bepaalde manier over hem gaan denken


Natuurlijk merk je dat ik niet extreem-links ben. Alhoewel ik wel linkse sympathien heb, (zoals het sparen van het milieu). Maar sommige mensen die denken dat je gelijk ultra-rechts bent als je, je bek over "buitenlanders dit, dat... etc." opengooid en dat vind ik jammer. Want als die defenitie op zou gaan, dan zou het merendeel van de Nederlanders ultra-rechts zijn. Want in bijna iedere huiskamer wordt (althans in Friesland wel) wordt wel op een negatieve manier over buitenlanders gesproken. En natuurlijk ook wel over de goede dingen, die buitenlanders doen.

Ik hoop dat je me nu begrijpt en anders mail je maar naar nationalist101@hotmail.com, mzzl.

Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 13:56
Regalk
Regalk is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:


lapje text

Dat is nou net het probleem, mensen in Friesland hebben veel minder te maken met allochtonen dan mensen in Amsterdam. Mijn leraar scheikunde houdt heel vaak discussies (coole leraar hoor ) over de kijk van media op allochtonen. Hij zelf snapt dat niet alle allochtonen zo zijn omdat ie zelf les geeft aan allochtonen. Maar iemand in Friesland die alleen met boeren omgaat ( ) en ras-echte kaaskoppen ( ) die ziet een zeer negatief beeld over allochtonen als ze alleen al het negatieve horen. Voorbeeld dat niet echt met allochtonen heeft te maken maar wel ongeveer gelijk is; de aanslagen in Amerika.

Veel aandacht werd besteed aan
- Feestende palestijnen (waar ook verkeerde beelden in zaten)
- Feestende jongeren in ede (wat overigens niet 100% waar was)
- Meer feestende overal in Midden-Oosten

Minder aandacht werd besteed aan
- Iranezen die massaal medeleven toonden aan Amerika.
- Iraneze president/leider die toespraak hield en zich negatief uitte over terroristen

Get the point?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 14:04
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Regalk schreef:
Dat is nou net het probleem, mensen in Friesland hebben veel minder te maken met allochtonen dan mensen in Amsterdam. Mijn leraar scheikunde houdt heel vaak discussies (coole leraar hoor ) over de kijk van media op allochtonen. Hij zelf snapt dat niet alle allochtonen zo zijn omdat ie zelf les geeft aan allochtonen. Maar iemand in Friesland die alleen met boeren omgaat ( ) en ras-echte kaaskoppen ( ) die ziet een zeer negatief beeld over allochtonen als ze alleen al het negatieve horen. Voorbeeld dat niet echt met allochtonen heeft te maken maar wel ongeveer gelijk is; de aanslagen in Amerika.

Veel aandacht werd besteed aan
- Feestende palestijnen (waar ook verkeerde beelden in zaten)
- Feestende jongeren in ede (wat overigens niet 100% waar was)
- Meer feestende overal in Midden-Oosten

Minder aandacht werd besteed aan
- Iranezen die massaal medeleven toonden aan Amerika.
- Iraneze president/leider die toespraak hield en zich negatief uitte over terroristen

Get the point?
Dat eerste ben ik niet geheel met je eens. Ongeveer 5% van de bevolking van Friesland bestaat uit buitenlanders. En het komt vaak voor dat die 5% bij overvallen, bedreigingen etc. (in Friesland) betrokken zijn.
Ook is de media vaak links georienteerd. Ik vind de meeste kranten dan ook niet objectief. Alleen de Sp!ts en de Telegraaf zijn objectief. De meeste andere kranten geven vaak onvoldoende informatie.
En dan over dat laatste stukje van jouw verhaal: dat ben ik wel met je eens.


Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 00:18
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
yes yes Dordt wordt eindelijk bekend ---> roofoveral waarbij half gezin wordt uitgemoord(op de staart, gettonigga wijk), meisje van nulde (kwam uit crimineelste wijk van Dordt,oud krispijn,70% is allochtoon in deze wijk), moord in discotheek scanners (gettonigga R&B-party)

en we halen het nieuws niet eens meer als de krispijnaren elkaars kop eraf schieten, das routine geworden.
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 01:45
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Regalk schreef:
Nieuwe Nationale Partij (je weet wel, de anti-allochtonen-user)
ahjah, in dát geval kan ik die reply wel waarderen
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken
perfectme
500 25-04-2007 14:56
Liefde & Relatie Samenwonen/op kamers?
Clumsy
58 23-03-2006 13:12
Vrije tijd Talpa de sportuitzending
vreselijke fout
113 16-09-2005 19:07
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Lifestyle Uitermate irritante woorden, zinnen & uitdrukkingen topic
ZerO
500 31-03-2005 10:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.