Oud 16-04-2020, 22:37
kluun1985
kluun1985 is offline
Hoi allemaal!

Ik was in slaap gevallen in mijn bureaustoel. Ik word wakker en mijn bovenvoortanden doen zeer als ik mijn bovenlip eronder trek? En met pijn bedoel ik niet gevoelig, maar zo'n stijf gevoel alsof er iets op mijn tanden gedrukt heeft.

Nu wil ik best tandenknarsen roepen, maar ivm kleine overbeet kunnen mijn tanden niet op elkaar. Heb ik misschien met mijn tong geduwd of lip? Maar die hebben toch nooit genoeg kracht om druk uit te oefenen op mijn tanden? Of is de bloedtoevoer naar mijn tanden misschien door mijn houding geblokkeerd? Mijn hoofd was voorover gebogen, waardoor ik met hoofdpijn, armpijn, en tandenpijn wakker werd...maar als de bloedtoevoer gestopt was, dan zijn die tanden dus gestorven?

Ik hoop dat iemand weet hoe dit zit.

Bij voorbaat dank,

Kluun
Oud 16-04-2020, 22:39
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Hoi allemaal!

Ik was in slaap gevallen in mijn bureaustoel. Ik word wakker en mijn bovenvoortanden doen zeer als ik mijn bovenlip eronder trek? En met pijn bedoel ik niet gevoelig, maar zo'n stijf gevoel alsof er iets op mijn tanden gedrukt heeft.

Nu wil ik best tandenknarsen roepen, maar ivm kleine overbeet kunnen mijn tanden niet op elkaar. Heb ik misschien met mijn tong geduwd of lip? Maar die hebben toch nooit genoeg kracht om druk uit te oefenen op mijn tanden? Of is de bloedtoevoer naar mijn tanden misschien door mijn houding geblokkeerd? Mijn hoofd was voorover gebogen, waardoor ik met hoofdpijn, armpijn, en tandenpijn wakker werd...maar als de bloedtoevoer gestopt was, dan zijn die tanden dus gestorven?

Ik hoop dat iemand weet hoe dit zit.

Bij voorbaat dank,

Kluun
Hoi,
Wanneer is dit precies gebeurt? Meestal trekt zo'n gevoel wel na een dag (of twee) weg.

Daarnaast sterven tanden niet zomaar af.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Oud 16-04-2020, 22:47
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Hoi,
Wanneer is dit precies gebeurt? Meestal trekt zo'n gevoel wel na een dag (of twee) weg.

Daarnaast sterven tanden niet zomaar af.
Dank voor je reactie. Vanochtend werd ik zo wakker, heeft ongeveer 2 uurtjes wat gespannen/stijf aangevoeld. Nu is het nog een klein beetje gevoelig.

Ik vraag me alleen af hoe zoiets pijn kan doen? Kijk als ik kon klemmen/knarsen had ik het begrepen, of als ik met mijn mond op mijn bureau had gelegen. Maar van dat alles is geen sprake.
Oud 16-04-2020, 22:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zou jij niet eens met iemand gaan praten over deze angst van je? Lijkt me voor jou ook ontzettend vermoeiend om je de hele tijd bezig te houden met of je tanden er wel of niet gaan uitvallen.

En dit komt van iemand die zelf super panisch is. Ik heb een slecht gebit en ben doodsbang voor de tandarts, maar zelfs ik ben niet zo bezig met mijn tanden als jij. Holy shit, zeg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-04-2020, 22:49
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Zou jij niet eens met iemand gaan praten over deze angst van je? Lijkt me voor jou ook ontzettend vermoeiend om je de hele tijd bezig te houden met of je tanden er wel of niet gaan uitvallen.

En dit komt van iemand die zelf super panisch is. Ik heb een slecht gebit en ben doodsbang voor de tandarts, maar zelfs ik ben niet zo bezig met mijn tanden als jij. Holy shit, zeg.
Bang? Het is echt een vraag. Ik heb dit namelijk vaker gemerkt.
Oud 16-04-2020, 22:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit is niet je eerste paniek topic over je tanden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-04-2020, 22:55
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Dit is niet je eerste paniek topic over je tanden.
Ik vind het belangrijk dat ik geen plaatjes/kunstgebit heb tot ik getrouwd ben. Daarna interesseert het me geen ruk meer. Maar ik sta zo bij de tandarts hoor, ik ben absoluut niet bang voor die nietsnut. Het is bijna om te gieren.

Stel in augustus ga ik op controle, dan prikt ze vrolijk wat in mijn tandvlees en verwijdert ze tandsteen. Ziet er keurig uit, Kluun. Tot ziens! Totdat ik niet zelf iets aankaart, bijv 'hey waarom is die tand geel geworden' DOET ZE NIETS! Dus ik moet zelf uitleggen dat ik wil dat ze een foto maak, anders word ik weggestuurd met 'keurig' om er dan over 5 jaar achter te komen dat ik met allemaal dode tanden rondloop, die niet meer gered kunnen worden door de tijdspanne.
Oud 16-04-2020, 23:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jouw logica gaat echt totaal aan me voorbij. Want als je getrouwd bent, hoef je niet meer te kauwen? Fuck het, ik vreet wel door een rietje, want ze is nu toch al met me getrouwd? Wat de fuck, gast.

En als je zo ontevreden bent over je tandarts, dan moet je lekker een andere nemen en niet zo afgeven op deze. Zij doet ook gewoon haar werk en vertelt je echt wel als je tanden zodanig naar de klote zijn dat ze eruit vallen. Zij verdient aan fucking mankementen aan je gebit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-04-2020, 23:01
Verwijderd
Ja. Je tanden zijn inderdaad afgestorven. Het is een kwestie van tijd tot ze zwart worden en ze uitvallen. Als je nou op zoek gaat naar slaaphoudingen die de rest van de bloedtoevoee naar je tanden ook blokkeren, vallen ze een voor een allemaal uit en heb je ook niks meer met de incompetente tandarts te maken. Opgelost
Oud 16-04-2020, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ja. Je tanden zijn inderdaad afgestorven. Het is een kwestie van tijd tot ze zwart worden en ze uitvallen. Als je nou op zoek gaat naar slaaphoudingen die de rest van de bloedtoevoee naar je tanden ook blokkeren, vallen ze een voor een allemaal uit en heb je ook niks meer met de incompetente tandarts te maken. Opgelost
Yup. Been there, done that.
Oud 16-04-2020, 23:14
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Ja. Je tanden zijn inderdaad afgestorven. Het is een kwestie van tijd tot ze zwart worden en ze uitvallen. Als je nou op zoek gaat naar slaaphoudingen die de rest van de bloedtoevoee naar je tanden ook blokkeren, vallen ze een voor een allemaal uit en heb je ook niks meer met de incompetente tandarts te maken. Opgelost
Hier was ik al bang voor inderdaad. Die nietsnut tandarts voert geen steek uit. Overigens al maakt ze foto's met haar ouderwetse in-mond-plaats-camera's ze ziet toch nooit iets.

Ik zit te kijken naar implantaten, maar dan moet ik zodra de tandartsen weer reguliere afspraken maken, mijn voortanden laten extraheren, en dan implantaten. Gaat wel een dure grap worden, maar mijn vader draagt bij.
Oud 16-04-2020, 23:16
Verwijderd
Ohjeetje! Ik heb precies hetzelfde. tandartsen hebben geen moreel besef!
Oud 16-04-2020, 23:17
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Ohjeetje! Ik heb precies hetzelfde. tandartsen hebben geen moreel besef!
Klopt, sowieso horen ze ons aan te geven dat we voorzichtig met slapen moeten zijn.
Oud 16-04-2020, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Hier was ik al bang voor inderdaad. Die nietsnut tandarts voert geen steek uit. Overigens al maakt ze foto's met haar ouderwetse in-mond-plaats-camera's ze ziet toch nooit iets.

Ik zit te kijken naar implantaten, maar dan moet ik zodra de tandartsen weer reguliere afspraken maken, mijn voortanden laten extraheren, en dan implantaten. Gaat wel een dure grap worden, maar mijn vader draagt bij.
omgggggg dan breken je implantaten en moeten ze er uit

Dat doen ze zo met de boor zo, er omheen draaien als het niet lukt

Zag ik op Facebook

Heb er totaal geen ervaring mee verder
Oud 16-04-2020, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Klopt, sowieso horen ze ons aan te geven dat we voorzichtig met slapen moeten zijn.
vind ik ook!

Maareh ik vind dat ze ook ons moeten voorlichten (oplichten ) dat je kanker kan krijgen van titanium. Wat een biooncompatibel materiaal is dat zeg
Oud 16-04-2020, 23:27
Verwijderd
Oke soit. Waarschijnlijk knars en klem je dus. Kan je ook overdag doen, dus ook tijdens een dutje. Dat lijkt me meer aannemelijk, of je hebt op je mond geslapen.
Oud 16-04-2020, 23:36
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Oke soit. Waarschijnlijk knars en klem je dus. Kan je ook overdag doen, dus ook tijdens een dutje. Dat lijkt me meer aannemelijk, of je hebt op je mond geslapen.
Ik kan niet geloven dat mijn tanden dood zijn! Mijn mooie voortanden!
Oud 16-04-2020, 23:48
Verwijderd
Laat je nakijken man.
Oud 16-04-2020, 23:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pareltje weer, dit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-04-2020, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet geloven dat mijn tanden dood zijn! Mijn mooie voortanden!
*zucht*
Oud 04-05-2020, 21:12
Roane32
Roane32 is offline
Citaat:
Ik kan niet geloven dat mijn tanden dood zijn! Mijn mooie voortanden!
hey Kluun, jij ook tandentroll?
Oud 05-05-2020, 00:48
Verwijderd
Citaat:
hey Kluun, jij ook tandentroll?
1+1=2!

Tweemaal een tandentroll is ellende in t kwadraat!
Oud 05-05-2020, 09:01
Verwijderd
Citaat:
1+1=2!

Tweemaal een tandentroll is ellende in t kwadraat!
Bier
Oud 05-05-2020, 11:58
Roane32
Roane32 is offline
Citaat:
1+1=2!

Tweemaal een tandentroll is ellende in t kwadraat!
Hahaha true words
Oud 05-05-2020, 12:30
Ria.K
Ria.K is offline
Citaat:
1+1=2!

Tweemaal een tandentroll is ellende in t kwadraat!
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.