Oud 20-04-2020, 19:43
kluun1985
kluun1985 is offline
Jullie kennen het wel, je stopt een lekker stuk chocolade in je mond, of een harde kettle chipje, of een hard nootje etc.

Je kauwt netjes met je kiezen, maar per ongeluk schuift dat kettle chipje toch naar voren en bijt je met je voortand erin!

Net zat ik van die conimex cassave chips te eten. Keurig enkel met kiezen kauwen, maar helaas schoof er een stuk onder mijn bovenhoektand zonder dat ik het door heb...BIJT, en het was nog wel zo'n harde stukje ook.

PANIEK ALOM!!! Ik ren naar de spiegel: Iets gebroken? Nee. Zit die los? Geen idee, ik durf niet te wiebelen. Gaat die afsterven? Geen idee, daarvoor moet ik naar de tandarts die corona-vakantie heeft.

Wat een ellende!!!

Maar hoe gaan jullie hiermee om? Ook jullie zullen weleens per ongeluk in een hard pistoletje, of hard stukje chips, of harde chocolade met je voortanden gebeten hebben?

Wat doen jullie? Spoed tandarts? Of wachten tot controle en foto eisen? Dat foto eisen zal falen bij mij, want volgens mijn luie tandarts 'hoeft er niet bij elke controle een foto gemaakt te worden' hoe DOM kan je als tandarts zijn!
Oud 20-04-2020, 20:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik zeg het nog 1 keer.
TYF EEN TERINGEIND OP JE VOEGT NIKS TOE AAN DIT FORUM EN IEDEREEN IS JE KUTTOPICS ZAT.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-04-2020, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan ook een peen afbijten met je voortanden dus cassave kunnen ze ook echt wel hebben.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-04-2020, 20:56
Verwijderd
Ik ving dit een goed topic.
Oud 20-04-2020, 21:01
Verwijderd
Goed verhaal
Oud 20-04-2020, 22:11
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Je kan ook een peen afbijten met je voortanden dus cassave kunnen ze ook echt wel hebben.
Dank voor je reactie. Dit stelt me wat gerust. Maar misschien weet je dit ook: Kan je door veelvuldig niezen en kuchen je tanden beschadigen? Ik heb nu iets meer dan 2 weken kriebelhoest (geen corona, maar hooikoorts, bevestigd door de huisarts), en dat is best heftig. Maar wij hoesten/niezen tegen tanden aan en dat voortdurend. Is dat niet hetzelfde als de hele dag een tennisbal tegen je gebit krijgen?
Oud 20-04-2020, 22:17
Verwijderd
Heb jij misschien een tandarts-fetisj? Serieuze vraag.
Oud 20-04-2020, 22:19
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Heb jij misschien een tandarts-fetisj? Serieuze vraag.
Nee, ik ben gewoon heel bang, dat ik nooit een relatie krijg en trouw als er iets met mijn tanden gebeurt. Maar dat lijken jullie niet te begrijpen.

Zou jij een partner met een ontbrekende tand(en) willen. En ja, fixen middels implantaat, maar wat als dat niet mogelijk is?
Oud 20-04-2020, 22:47
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Nee, ik ben gewoon heel bang, dat ik nooit een relatie krijg en trouw als er iets met mijn tanden gebeurt. Maar dat lijken jullie niet te begrijpen.

Zou jij een partner met een ontbrekende tand(en) willen. En ja, fixen middels implantaat, maar wat als dat niet mogelijk is?
‘Een mens lijdt dikwijls het meest van het lijden dat hij vreest’.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Oud 20-04-2020, 23:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Nee, ik ben gewoon heel bang, dat ik nooit een relatie krijg en trouw als er iets met mijn tanden gebeurt. Maar dat lijken jullie niet te begrijpen.

Zou jij een partner met een ontbrekende tand(en) willen. En ja, fixen middels implantaat, maar wat als dat niet mogelijk is?
Gap jij bent zo ongekend raar. Laat ik maar nog 1 keer de troll voeren en serieus antwoorden.

1. Je tanden zitten stevig in elkaar
2. Waarom haat je zo ongekend erg op tandartsen doe normaal of word het later lekker zelf als je het zoveel beter weet
3. Jouw berichten kunnen in 5 min veranderen van HET EINDE VAN DE WERELD IS NABIJ naar IK GA VOLGENDE MAAND TROUWEN WAT IS HET LEVEN TOCH MOOI. Hoe kan je dan van ons verwachten dat we je serieus nemen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-04-2020, 23:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dank voor je reactie. Dit stelt me wat gerust. Maar misschien weet je dit ook: Kan je door veelvuldig niezen en kuchen je tanden beschadigen? Ik heb nu iets meer dan 2 weken kriebelhoest (geen corona, maar hooikoorts, bevestigd door de huisarts), en dat is best heftig. Maar wij hoesten/niezen tegen tanden aan en dat voortdurend. Is dat niet hetzelfde als de hele dag een tennisbal tegen je gebit krijgen?
Nee, dat is niet hetzelfde. Je gebit kan daar prima tegen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-04-2020, 06:58
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Nee het gaat nooit meer goed komen je krijgt tandproblemen en sterft alleen, aan een levertumor
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 21-04-2020, 16:43
Verwijderd
Gewoon even doorbijten
Oud 21-04-2020, 22:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Heb jij misschien een tandarts-fetisj? Serieuze vraag.
Hij houdt er van dat de tandarts zijn lul bijt.
Oud 23-04-2020, 08:57
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Pas nog tand afgebroken. 20min tandarts en je ziet er niks meer van.
Oud 04-05-2020, 16:03
Roane32
Roane32 is offline
Citaat:
Jullie kennen het wel, je stopt een lekker stuk chocolade in je mond, of een harde kettle chipje, of een hard nootje etc.

Je kauwt netjes met je kiezen, maar per ongeluk schuift dat kettle chipje toch naar voren en bijt je met je voortand erin!

Net zat ik van die conimex cassave chips te eten. Keurig enkel met kiezen kauwen, maar helaas schoof er een stuk onder mijn bovenhoektand zonder dat ik het door heb...BIJT, en het was nog wel zo'n harde stukje ook.

PANIEK ALOM!!! Ik ren naar de spiegel: Iets gebroken? Nee. Zit die los? Geen idee, ik durf niet te wiebelen. Gaat die afsterven? Geen idee, daarvoor moet ik naar de tandarts die corona-vakantie heeft.

Wat een ellende!!!

Maar hoe gaan jullie hiermee om? Ook jullie zullen weleens per ongeluk in een hard pistoletje, of hard stukje chips, of harde chocolade met je voortanden gebeten hebben?

Wat doen jullie? Spoed tandarts? Of wachten tot controle en foto eisen? Dat foto eisen zal falen bij mij, want volgens mijn luie tandarts 'hoeft er niet bij elke controle een foto gemaakt te worden' hoe DOM kan je als tandarts zijn!
Ik ben het geheel met je eens Kluun! wat een rotsysteem de Nederlandse tandzorg! Ik zit helaas ook weer in de medische molen, vreselijk! Ik heb meteen de tandarts gebeld en een controle geëist! Heel vervelend, stuur mij anders maar een PB!
Oud 04-05-2020, 17:21
Verwijderd
Kanker
Oud 05-05-2020, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het geheel met je eens Kluun! wat een rotsysteem de Nederlandse tandzorg! Ik zit helaas ook weer in de medische molen, vreselijk! Ik heb meteen de tandarts gebeld en een controle geëist! Heel vervelend, stuur mij anders maar een PB!
Kunnen jullie elkaar niet opzoeken op t tandenforum ofzo.. daarnaast wees blij dat je überhaupt tandzorg hebt. Anders waren al die dingen nu al wel uit jullie bek gevallen als ik de verhalen moet geloven.

En foei legosteve
Oud 05-05-2020, 08:57
Verwijderd
Sorry
Oud 05-05-2020, 12:36
Ria.K
Ria.K is offline
Citaat:
Kunnen jullie elkaar niet opzoeken op t tandenforum ofzo.. daarnaast wees blij dat je überhaupt tandzorg hebt. Anders waren al die dingen nu al wel uit jullie bek gevallen als ik de verhalen moet geloven.
Precies dit! Kluun en Roane moeten ff kappen. Roane heeft t een dag vol gehouden maar Kluun trollt echt al maanden, echt zeikerig
Oud 05-05-2020, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Precies dit! Kluun en Roane moeten ff kappen. Roane heeft t een dag vol gehouden maar Kluun trollt echt al maanden, echt zeikerig
Je bent erg aanwezig op je eerste dag hier.
Oud 05-05-2020, 13:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je bent erg aanwezig op je eerste dag hier.
Ik concludeer dat Ria.K, Roane32, en Kluun allemaal een troll zijn.
Oud 05-05-2020, 13:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Waarvan beide beschikken van bovengemiddeld tot perfecte spellings- en grammaticastructuur.
Oud 05-05-2020, 14:11
Roane32
Roane32 is offline
Citaat:
Ik concludeer dat Ria.K, Roane32, en Kluun allemaal een troll zijn.
Ik ben een troll, de rest ken ik niet
Oud 05-05-2020, 14:12
Roane32
Roane32 is offline
Citaat:
Waarvan beide beschikken van bovengemiddeld tot perfecte spellings- en grammaticastructuur.
Bedankt! Dacht mijn docent Nederlands hier ook maar zo over
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Geen andere oplossing?
kluun1985
117 13-01-2020 19:26
Lichaam & Gezondheid slotjes
rare kwast
45 30-10-2004 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.