Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2004, 09:28
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
ik vind het wel mooi als de uitgroei donker is en de rest lichter. dat had ik eerst, maar ik vond het er toch een beetje uitzien alsof het kaal was bij mn hoofdhuid, dus toen heb ik het maar zwart geverfd. bij blonde uitgroei lijkt het volgens mij helemaal alsof je kaal bent dan.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Advertentie
Oud 09-12-2004, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Caroo schreef op 08-12-2004 @ 18:59 :
Lang geleden beloofde ik al een foto.. Bij deze, mijn dreadjes, in het donker gemaakt, dus door het licht ziet het er een beetje vreemd uit..

Ze zijn nu anderhalf jaar oud..

[afbeelding]



En na het maken van een aantal foto's zag ik dat ik verloren elastiekjes heb!!!!
mooooi!
Oud 09-12-2004, 14:35
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-12-2004 @ 14:47 :
mooooi!
Dank je wel....!!
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 09-12-2004, 15:18
Verwijderd
mijn mini dreadjes in de nek gaan allemaal omhoog staan
hoe krijg ik ze omlaag ?
Oud 09-12-2004, 15:31
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 09-12-2004 @ 16:18 :
mijn mini dreadjes in de nek gaan allemaal omhoog staan
hoe krijg ik ze omlaag ?
rondjes draaien met de dread over je hoofdhuid met de dread naar beneden wijzend.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 09-12-2004, 18:05
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Ik krijg veel negatieve reacties over mn dreadlockidee aangezien ik in de kinderopvang werk, en een tijd niet mn haar mag wassen. En toekomstige sollicitatiegesprekken die door de dreadlocks niet ten goed zullen gaan. Vanwege de hygiene. Ofzo.


__________________
.
Oud 09-12-2004, 18:07
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
suusch schreef op 09-12-2004 @ 19:05 :
Ik krijg veel negatieve reacties over mn dreadlockidee aangezien ik in de kinderopvang werk, en een tijd niet mn haar mag wassen. En toekomstige sollicitatiegesprekken die door de dreadlocks niet ten goed zullen gaan. Vanwege de hygiene. Ofzo.


Ik heb helemaal geen last gehad met sollicitatie gesprekken.
Ik ben aangenomen in de horeca en in de thuiszorg. Toch wel hygienische dingen maar ik krijg alleen maar positieve reacties erop...
Dus gewoon dreads nemen!
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!
Oud 09-12-2004, 18:10
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 09-12-2004 @ 19:07 :
Ik heb helemaal geen last gehad met sollicitatie gesprekken.
Ik ben aangenomen in de horeca en in de thuiszorg. Toch wel hygienische dingen maar ik krijg alleen maar positieve reacties erop...
Dus gewoon dreads nemen!
Hmja veel mensen kiezen al snel degene zonder dreads omdat dat volgens hun hygienischer is. Zeker met kinderen.

Maar je mag je haar dus echt 3 maanden niet wassen?

En hoeveel tijd neemt het bijwerken in?
__________________
.
Oud 09-12-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 09-12-2004 @ 19:10 :
Hmja veel mensen kiezen al snel degene zonder dreads omdat dat volgens hun hygienischer is. Zeker met kinderen.

Maar je mag je haar dus echt 3 maanden niet wassen?

En hoeveel tijd neemt het bijwerken in?
je kunt ze wel eerder wassen (doen de meeste ook)
en je kunt ook droogshampoo gebruiken. En zo onhygenisch is het nou ook weer niet.
Oud 09-12-2004, 18:27
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 09-12-2004 @ 19:16 :
je kunt ze wel eerder wassen (doen de meeste ook)
en je kunt ook droogshampoo gebruiken. En zo onhygenisch is het nou ook weer niet.
Ik wil 't zo graag, maar die twijfel gaat niet weg.
__________________
.
Oud 09-12-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 09-12-2004 @ 19:27 :
Ik wil 't zo graag, maar die twijfel gaat niet weg.
Ik had dat ook eerst. En nu heb ik ze al 9 dagen
Oud 09-12-2004, 18:50
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 09-12-2004 @ 19:32 :
Ik had dat ook eerst. En nu heb ik ze al 9 dagen
Foto?

't enige nadeel is dus mn werk en mn toekomstige sollicitatiegesprekken.
__________________
.
Oud 09-12-2004, 18:52
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 09-12-2004 @ 19:32 :
Ik had dat ook eerst. En nu heb ik ze al 9 dagen
Al!
Ik heb me dreads na een maand gewassen toen waren ze pas een beetje vies. Dus zo super lang duurt het niet voordat je ze kan wassen.. maar dat verschilt ook wel of ze al stevig zijn of niet.
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!
Oud 09-12-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
silver_and_cold schreef op 09-12-2004 @ 19:52 :
Al!
Ik heb me dreads na een maand gewassen toen waren ze pas een beetje vies. Dus zo super lang duurt het niet voordat je ze kan wassen.. maar dat verschilt ook wel of ze al stevig zijn of niet.
vor mij is het al
na 2 jaar zeuren bij me ouders. Afgezien van de jeuk ben ik er suppper blij mee

(en ik ben overenthousiast erover achja )
Oud 09-12-2004, 19:04
Verwijderd


zoals jullie zien sta ik altijd duf op foto's
Oud 09-12-2004, 19:08
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 09-12-2004 @ 20:04 :
[afbeelding]

zoals jullie zien sta ik altijd duf op foto's
Wel leuke foto.
hoeveel dreads heb je want het lijkt net of ze super dik zijn.
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!
Oud 09-12-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
silver_and_cold schreef op 09-12-2004 @ 20:08 :
Wel leuke foto.
hoeveel dreads heb je want het lijkt net of ze super dik zijn.
ik heb er 47. IK heb nogal dik haar.
Oud 09-12-2004, 20:03
paranoid
paranoid is offline
ha natuurlijk mis ik ze wel n beetje.. nu lijk ik weer zo gewoon... *kuch* naja beetje gewoon dan .. maar aan de andere kant vind ik t heeeerlijk om weer los haar te hebben lekker.. en mn vriend volgens mij ook...
Oud 09-12-2004, 20:32
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Morgen ga ik vragen hoe ze er op mn werk over denken. En 22 december ga ik sowieso een paar proefdreads n mn haar laten zetten.
__________________
.
Oud 09-12-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 09-12-2004 @ 21:32 :
Morgen ga ik vragen hoe ze er op mn werk over denken. En 22 december ga ik sowieso een paar proefdreads n mn haar laten zetten.
Wat heb je daar nou weer aan..
Oud 09-12-2004, 23:26
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
jah idd..
__________________
up the downstair
Oud 10-12-2004, 05:43
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Citaat:
********** schreef op 09-12-2004 @ 22:43 :
Wat heb je daar nou weer aan..
Om te kijken of ik 't uberhaupt leuk vind staan bij mezelf.
__________________
.
Oud 10-12-2004, 08:06
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 10-12-2004 @ 06:43 :
Om te kijken of ik 't uberhaupt leuk vind staan bij mezelf.
Met een paar dreads krij je echt geen idee hoe een bos dreads je gaat staan hoor
Oud 10-12-2004, 09:15
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
********** schreef op 10-12-2004 @ 09:06 :
Met een paar dreads krij je echt geen idee hoe een bos dreads je gaat staan hoor
Nee idd
Je kan ook gewoon een keer neppe nemen of je haar zelf een beetje losjes touperen en er dreadjes van draaien met veel haarlak ofzo, dan krijg je denk ik een beter idee.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 10-12-2004, 10:35
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
dReZ schreef op 10-12-2004 @ 10:15 :
Nee idd
Je kan ook gewoon een keer neppe nemen of je haar zelf een beetje losjes touperen en er dreadjes van draaien met veel haarlak ofzo, dan krijg je denk ik een beter idee.
idd gewoon veel wax zodat het goed aan elkaar plakt, touperen, en dan haarlak erin spuiten..

Ziet het er wel vettig en klef uit, maar je hebt iig het idee..
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 10-12-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 09-12-2004 @ 19:05 :
Ik krijg veel negatieve reacties over mn dreadlockidee aangezien ik in de kinderopvang werk, en een tijd niet mn haar mag wassen. En toekomstige sollicitatiegesprekken die door de dreadlocks niet ten goed zullen gaan. Vanwege de hygiene. Ofzo.


ik heb ook lang getwijfeld (2 of 3 jaar ofzo ), maar ik ben echt ontzettend blij dat ik toch dreads genomen heb!
En ik heb ze na 3 weken weer gewassen


Een vraag: kan wax witte puntjes achterlaten in dreads? Want misschien is het wel geen roos, maar komt het gewoon door de wax.. dan kan ik misschien beter van die bruine kopen..
Oud 10-12-2004, 12:36
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-12-2004 @ 13:26 :
Een vraag: kan wax witte puntjes achterlaten in dreads? Want misschien is het wel geen roos, maar komt het gewoon door de wax.. dan kan ik misschien beter van die bruine kopen..
Wax? Of Dread-wax (KnottyBoy oid)?

Want ik heb bruine Knottyboy en daar zie je niks van..
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 10-12-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Caroo schreef op 10-12-2004 @ 13:36 :
Wax? Of Dread-wax (KnottyBoy oid)?

Want ik heb bruine Knottyboy en daar zie je niks van..
Oh... ik heb ook bruine KnottyBoy en ik dacht dat het daardoor kwam. Misschien heb ik dan toch roos
Oud 10-12-2004, 14:18
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-12-2004 @ 13:26 :
ik heb ook lang getwijfeld (2 of 3 jaar ofzo ), maar ik ben echt ontzettend blij dat ik toch dreads genomen heb!
En ik heb ze na 3 weken weer gewassen
ik heb er helemaal niet over getwijfeld of ik dreads moest nemen of niet door de hygiene... ik wou gewoon heel graag dreads en toen ik achter kwam waar silver_and_cold ze had laten zetten, wou ik ze meteen hebben...

ik heb ze na 7 weken gewassen...
Oud 10-12-2004, 15:26
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
ik snap niet dat mensen hun dreads zo weinig wassen. toen ik ze kreeg heb ik ze na 3 weken gewassen en dat vond ik al veel te lang. nu was ik ze minstens 1 keer per week, soms 2 keer en bij hoge uitzondering 1 keer in de 2 weken.

wax laat zeker witte troep achter in je dreads, maar dat zie je niet als het goed is. als je een stukje van een dread afknipt wel

en caroo's dreads zijn moooi
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 10-12-2004, 16:01
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 10-12-2004 @ 16:26 :
ik snap niet dat mensen hun dreads zo weinig wassen. toen ik ze kreeg heb ik ze na 3 weken gewassen en dat vond ik al veel te lang. nu was ik ze minstens 1 keer per week, soms 2 keer en bij hoge uitzondering 1 keer in de 2 weken.

wax laat zeker witte troep achter in je dreads, maar dat zie je niet als het goed is. als je een stukje van een dread afknipt wel

en caroo's dreads zijn moooi
ik was me dreads nu elke week (of meer) omdat ik nu knotty boy shampoo heb en dat is egt veeel beter als andere shampoo...
Oud 10-12-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Caroo schreef op 10-12-2004 @ 13:36 :
Wax? Of Dread-wax (KnottyBoy oid)?

Want ik heb bruine Knottyboy en daar zie je niks van..
knottyboy

en als het nou niet zo duur was, zou ik gewoon een pot bruine kopen en proberen of het beter werkt. Mja, ik heb nog meer dan een halve pot witte, en als het nou geen verschil maakt is het ook zo zonde, want dan zit ik met stapels wax..

Mn moeder denkt dat de witte puntjes laatste restjes roos zijn, omdat het op mn hoofdhuid helemaal weg is, en er eerst wel zat, en dat het nu dus nog alleen in de dreads op zich zit.
Maar het zit er al zo lang

Ik was ze trouwens om de week
Oud 10-12-2004, 20:15
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 10-12-2004 @ 16:26 :
en caroo's dreads zijn moooi


Tnx..
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 10-12-2004, 20:45
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Ik ben na twee weken al gaan zwemmen in de zee en daarbij heb ik steeds om de dag mijn dreads gewassen. Maar ik heb mijn dreads dan ook niet met permanentvloeistof gezet
Oud 10-12-2004, 21:09
stopmakingsense
Avatar van stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:
Luna schreef op 07-12-2004 @ 18:52 :
dit vind ik mooie dreads:
[afbeelding]
ik ben nu al een maand ongeveer dreadloos en mis ze nog geen seconde.
Ik wil ooit wel weer dreadies, maar nu ben ik blij met mn gewone haar
en @krullevaar, feliciiii
Ken je de persoon met deze dreadjes? Ik vind ze ook echt supermooi ( je suis jaloers !!! )
Oud 10-12-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
stopmakingsense schreef op 10-12-2004 @ 22:09 :
Ken je de persoon met deze dreadjes? Ik vind ze ook echt supermooi ( je suis jaloers !!! )
ik vind ze echt lelijk
Oud 11-12-2004, 14:54
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
ik vind ze mooi.. alleen de punten niet zo
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 11-12-2004, 18:52
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
neemt het veel tijd in beslag om je dreads bij te houden, om je uitgroei bij te werken? om de hoeveel tijd moet je je uitgroei bijwerken (ongeveer)?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 11-12-2004, 18:57
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik niet zo heel veel
ik werk mn uitgroei nooit bij, die klit vanzelf wel weer
ik wax ook nooit en 1 x in de 3 weken ofzo vervang ik mn elastiekjes, ja ik ben wel een beetje lui maar het is ook niet nodig alles gaat goed
maar gemideld besteed men er meer tijd aan
Oud 11-12-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 11-12-2004 @ 19:52 :
neemt het veel tijd in beslag om je dreads bij te houden, om je uitgroei bij te werken? om de hoeveel tijd moet je je uitgroei bijwerken (ongeveer)?
ik wax ze twee keer per week, duurde in het begin best lang, maar nu een half uurtje ofzo. Elastiekjes verwissel ik helemaal niet zo vaak. Uitgroei doe ik niet bewust bijwerken, alleen als ik me verveel draai ik er rondjes mee over mn hoofd.
En in het begin heb ik ze nog iedere dag gewoon gedraaid, maar dat doe ik nu niet meer. Losse haren haak ik weer in de dread als ik zie dat er losse plukken zijn (maar eigenlijk ben ik de laastste tijd niet zo goed bezig met dreads bijhouden ) Ik heb me voorgenomen om in de kerstvakantie een middag helemaal aan mn dreads te besteden, zodat alle losse haren weg zijn en nieuwe elastiekjes erin als het nodig is.
Oud 12-12-2004, 16:09
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
ik werk mn uitgroei bij als dat nodig is, meestal een keer in de 2 weken
ik was ze 1 a 2 keer per week
ik doe er 1 keer per week locksteady gel in (of kb wax maar dat bijna nooit want ik vind het vies vet spul locksteady werkt veel beter)
ik heb nog nooit een haaknaald gebruikt..losse haren doe ik wel met een elastiekje eromheen oid
elastiekjes vervang ik alleen als ik ze stukgetrokken heb omdat ze in mn uitgroei verwikkeld zaten
en mn dreads draaien doe ik gewoon als ik me verveel een beetje, bijna nooit echt goed ofzo
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 12-12-2004, 19:20
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
wat is locksteady?

ik smeer heel soms wat murrays in pluis of haak.
eens in de week wassen of spoelen. losse haren wanneer nodig met een elastiekje. en ik friemel en draai wat als ik een film op televisie kijk.
Oud 12-12-2004, 19:23
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
oja, ik had een keer een haaknaald gebruikt en dat bleef er in haken, en dat deed pijn. Daarom doe ik dat niet meer.
voor de rest denk ik vooral dat de tijd de dreads helpt, tegen een jaar de natuur kan geen emmer wax tegen op.
denk ik.
Oud 12-12-2004, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 12-12-2004 @ 17:09 :
ik werk mn uitgroei bij als dat nodig is, meestal een keer in de 2 weken
ik was ze 1 a 2 keer per week
ik doe er 1 keer per week locksteady gel in (of kb wax maar dat bijna nooit want ik vind het vies vet spul locksteady werkt veel beter)
ik heb nog nooit een haaknaald gebruikt..losse haren doe ik wel met een elastiekje eromheen oid
elastiekjes vervang ik alleen als ik ze stukgetrokken heb omdat ze in mn uitgroei verwikkeld zaten
en mn dreads draaien doe ik gewoon als ik me verveel een beetje, bijna nooit echt goed ofzo
trekt die locksteady er dan sneller in? want ik vind die wax ook zo vies plakken

en ik word gek dat mijn achterste dreads omhoog staan
Oud 12-12-2004, 20:32
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 12-12-2004 @ 20:29 :
trekt die locksteady er dan sneller in? want ik vind die wax ook zo vies plakken

en ik word gek dat mijn achterste dreads omhoog staan
ja die locksteady trekt er echt (als je niet teveel gebruikt) binnen een paar seconden in! daarna voelen je dreads heel stug
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 13-12-2004, 07:51
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 12-12-2004 @ 21:32 :
ja die locksteady trekt er echt (als je niet teveel gebruikt) binnen een paar seconden in! daarna voelen je dreads heel stug
Dat is ook van Knotty Boy, toch?
__________________
[ Caroo.nl ]

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 07:56.
Oud 13-12-2004, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 12-12-2004 @ 21:32 :
ja die locksteady trekt er echt (als je niet teveel gebruikt) binnen een paar seconden in! daarna voelen je dreads heel stug
hoe duur is het en hoe lang doe je er mee?
Oud 13-12-2004, 16:26
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
het is van kb...en hoe duur weet ik niet pcies..moet je ff op de kb site kijken. ik had een grote pot van mortischa gekocht voor 18 euro (volgens mij was ie normaal 20). en je doet er heeeel lang mee, want ik heb hem nu wel een paar maanden al en er lijkt nog bijna niks uit te zijn
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 13-12-2004, 16:34
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
12 euro kleine 20 grote ofzoiets.
ik weet niet of ik het moet kopen.
eigenlijk gebruik ik nu nauwelijks knotty boy meer en doe ik er niks meer in. ze zijn nu toch al keihard.
Oud 13-12-2004, 16:55
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik heb t ook, ik heb t laatst in mei gebruikt ofzo
maar ik vind wel dat t werkt
nouja ik smeer er eigenlijk helemaal niks in maar ik ga t denk ik toch wel weer eens doen, ik vodn t wel lekker ruiken
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Algemeen Dreadstopic - Deel 15
Verwijderd
500 10-06-2005 10:40
Lifestyle Algemeen Dreadstopic deel 14
Caroo
500 22-03-2005 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.