Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2007, 22:51
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag dus jarig en des middags House gekeken. Daarna op ontdekkingsreis gegaan naar mijn verdwenen fiets. Die bleek gewoon voor het patronaat te staan dus ik was kennelijk vrijdag zo lam dat ik vergeten was dat ik op de fiets gekomen was. Morgen maar eventjes oppikken dus. Verder hebben we muizen en dat is kut. Daarna bij ouders wezen eten wat erg chill was. kalkoen, harde shit! Nu mijn kamer opgeruimd en kijk ik de laatste afleveringen Sopranos. Morgen denk ik maar eens mn propedeuse ophalen!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2007, 22:53
Verwijderd
Ik Ga Slapen Gvd.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 23:23
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Ik Ga Slapen Gvd.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 01:07
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Kanker ik heb de meest fokking hete man gezien die ik ooit heb mogen aanschouwen. Gelukkig kon ik heel goed doen alsof mijn minnaar niet bestond want die was ietwat van de wereld. Ik heb zwoele blikken toegeworpen en ik kreeg ze ook terug. Althans, dat maak ik mezelf maar wijs, eigenlijk heeft hij gewoon de meest fokking hete oogopslag evahhh. Godkolere wat was ik vannacht graag daar gebleven <3 Gelukkig mag ik snel weer terug komen <<<<<333333333
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 08:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik stond op, was nog steeds ziek, en ging naar school. en nu heb ik geen les. ik heb wel net hele lekkere yoghurt met walnoten gegeten yum.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 08:19
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik ga zo naar school ik ben nu al te laat en daarna ga ik aan de slag met een slijptol en daarna ga ik eten en daarna ga ik babbelen bij iemand thuis!
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 08:29
Verwijderd
vanmorgen gingen er mensen op het raam kloppen die waarschijnlijk de buren moesten hebben, want daar stonden ze aan te bellen. minpunt van een benedenwoning waar de trap van de buren tussen 2 kamers in zit zometeen ga ik naar school, maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat voor lessen ik heb.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 08:32
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik werd vanochtend om half 8 wakker gedrilboord door de bouwvakkers in de badkamer
Zometeen terug naar Amsterdam en dan college, vanavond bij een vriendin langs.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 08:34
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
gister ging ik snowboarden in zoetermeer want het was de laatste dag dat het nog zomerseizoen was. alleen was er dan wel weer de winteropening dus volop mensen enzo. maar goed, wel genoeg ruimte om beetje normaal te boarden daarna richting delft, eten halen en toen terug om het te bereiden, jaja. eigen gemaakte turkse pizza's, nog best te eten from dusk till dawn en expeditie robinson gekeken en me rot gelachen. om 12u volop gebeld en smsjes dus dat was lief vandaag vrij, vanaovnd uit eten.

woehoe 20!
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 09:02
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
gefeli!!

ot:
Ik ben opgestaan + ochtendritueel uitgevoerd, en nou drink ik koffie en ik ga straks naar Breda met een projectgenootjes voor een nep reportage!!
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 09:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
voor geen donder geslapen; verkoudheid op komst, en het is hier koud op kantoor.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 09:45
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Dankzij mijn heldhaftige optreden is er weer een huishoudelijke crisis overwonnen. Dat belooft wat voor vandaag.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 09:51
Verwijderd
Gister at ik met mijn vriendje en mijn ouders en daarna keken we filmpjes van vroeger ahww, en toen keken mijn vriendje en ik een stukje perfume maar wij hebben de afwijking dat we films nooit in een keer kunnen kijken dus nu hebben we hem nog steeds niet af gezien. En nu ben ik net wakker maar wel al gedoucht en ik ga nu een beetje opschieten want ik moet om half twaalf werken, yay!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 10:01
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik maak ruzie met iemand omdat hij ons Parijs-plan in zijn eentje torpedeert MOFO!
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 11:14
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Toen ik vanmorgen opstond was het nog donker dus mijn ochtendhumeur werd aangewakkerd. Ik ging op tijd weg voor mijn werk maar de metro had 20 min vertraging en hij zat nog vol met vieze stinkmensen ook. Gelukkig werd ik vandaag gebeld met een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek bij een bedrijf 5 min. fietsen van mijn huis. . Vanavond ga ik volgens mij de b-day van Stotis vieren met een paar vrienden.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 11:27
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
owja haar verjaardag, ik ga morgen denk ik maar.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 11:50
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik ga zo maar even mn P ophalen op de hva en daarna mijn verdwenen fiets oppikken bij het petro want die staat daar nun nog steeds. daarna maar werken en waarschijnlijk vanavond het hele huis onder handen nemen want het is echt een zwijnenstal geworden.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 13:15
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
congrats @ idontcare
ik zit op mijn werk en ik verveel me MAAR ik ga waarschijnlijk naar wenen in november ennn ik heb misschien ook extra werk geregeld en ik hoop dat het allemaal doorgaat want dan kan ik cashen en het uitgeven in wenen heh.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2007, 13:21
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Nou, Ivo ook gefeliciteerd hoor.

Ik had vanochtend college maar het regende en toen wilde ik niet uit bed en nu heb ik net mn huiswerk gemaakt, want als je universiteit doet dan moet je ook zelf kunnen studeren, dus dan doe ik dat liever dan naar een of andere suffe Britse vrouw luisteren.
Straks nieuwe batterijen halen voor mn afstandsbediening en ook misschien een leuk nieuw playstation spel dat mij helpt deze gruwelijke herfst door te komen.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 13:37
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Dank!

Ik heb dus nu mijn P net opgehaald en heb daarom maar weer evemn Ode to Joy aangezet van the Adicts. Erg toepasselijk en erg verslavend! Nu maar even een afwas van een week wegwerken.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 14:15
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Als ik homo was wilde ik een threesome met Sufjan Stevens en Chris Garneau.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 14:17
Larry Flint
Larry Flint is offline
uitgeslapen, vriendje geholpen met schoolwerk en toen naar huis gegaan en een documentaire gekeken en een appeltaart gebakken . en nu ga ik kiezen uit een aantal nieuwe mogelijkheden om te doen!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 16:34
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Als ik homo was wilde ik een threesome met Sufjan Stevens en Chris Garneau.
Je kan ook gewoon zeggen dat je ze knap vind. En lol het feit dat je dit zo seksueel plaatst in "What The Fuck hebbie gedaan dan" maakt het er niet beter op! Ben je misschien net als Jimmy Woezie je ne t’aime Pussy een batty boy?
Het maakt niet uit hoor….wees niet bang... vertel maar... je wordt hoogstens gediscrimineerd .
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 17:03
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Boebsie, leuk geprobeerd, maar ik ben al bezet.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 17:13
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2007, 17:23
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Van het weekend hooguit een uurtje of 10 slaap gevat, en vandaag de hele dag school, alwaar ik props ving van noobs, en er achter kwam dat ik via bluetooth sommige beamers uit kan zetten .
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 17:57
Narziss
Avatar van Narziss
Narziss is offline
Laat opgestaan, loonbriefjes weg gebracht, naar het Catharijneconvent geweest. God wat een suf museum zeg. Daarna best heel lang aan een eindopdracht geschreven. Nu vind ik het welletjes en bovendien heb ik gisteravond laat al de halve opdracht van mijn vriend getypt omdat hij te gaar was om rechtop te zitten.
Nu zit ik al een half uur gefascineerd naar een heeel gek bandje van twee vrienden te luisteren. John F Dennedy Munk, heet het. Voortgekomen uit hun wederzijdse liefde voor Oprah Winfrey en David Beckham . En ze zingen over trompet spelen in je flat. Ik weet nog niet of ik moet lachen of huilen. Zometeen uiteten met een vriendinnetje en morgen vroeg op voor duizend colleges.
__________________
391
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 18:06
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Boebsie, leuk geprobeerd, maar ik ben al bezet.
hij wil je gewoon!

als jij met die twee doet dan doe ik Christopher O'riley 'kay?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 18:09
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
ALS ik homo was.

Als jij met christopher o'riley, dan ik met Winona Ryder.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 18:12
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik kwam dubbelfriss tegen bij de AH. Hij sloeg zijn arm om me heen en vroeg of ik hem mis op het forum en wanneer ik bij hem kom eten. . Hij was ziek en liep zonder jas buiten!
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 18:15
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
ALS ik homo was.

Als jij met christopher o'riley, dan ik met Winona Ryder.
ja jezus dan wil ik de rest van de geile wereld hoah. te beginnen met gary oldman want die heeft tegenover winona gespeeld.

ot: ik teken voor het eerst in mijn leven een paard. ohnee toch niet.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 18:24
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Sirius!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 18:30
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee alleen als dracula hoor, of als sid. niet als sirius.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 19:09
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Ga lekker msn'en kinders.
Ik heb vandaag gestudeerd en ruzie gemaakt met mijn lover via de telefoon wat 298 euro kost. Ach ja.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 19:44
Verwijderd
vandaag ben ik naar school geweest en had twee tussenuren dus wat gechilled nog maar het was echt super koud, en nog steeds hmm oja en ik heb eindelijk weer een agenda.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 20:16
Verwijderd
ik heb een veel te gaaf weekend achter de rug en nu moet ik wachten tot januari op nog zo'n weekend en daar baal ik van.
verder ben ik bezig met zes pagina's schrijven over het verschil tussen twijfelen en twijfelen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2007, 20:31
Charlott
Avatar van Charlott
Charlott is offline
Vandaag naar school geweest en gechillt in Breda met Fruz maar het was te koud en heb veel tostis op. Zo maar weer m'n bedje in en morgen weer vroeg op

school grrrr
__________________
well damn nigga
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 20:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg ik vond in botulismfs samplepakket een 'opbeurend deuntje' wat het deuntje uit shaun of the dead bleek te zijn en die heb ik 500.0000 keer achter elkaar gedraaid
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 20:52
Verwijderd
heb net mijn huiswerk afgemaakt en ga zometeen lekker chocomel maken en nog een doucheke doen hmmm.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 21:14
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik had vanmorgen college en daarna heb ik niks gedaan! Alleen koffie drinken en naar tweedehands/antiek/troepwinkeltjes geweest en naar de alternatieve boekenwinkel zozo. Nu ben ik net terug van een lezing en dat was leuk en nu ga ik thee maken.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 21:16
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
ik naai een irritant korset in elkaar met irritante baleinen en een irritant p00sje dat in de weg loopt.
dit doe ik onder het genot van een glaasje orangina.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 21:22
Verwijderd
vanmorgen werd een meisje uit m'n project groep WOEDEND op me, ze liep zelfs rood aan. gelukkig belde ze net om haar excuses aan te bieden, anders had ze hier niet mogen slapen als we met de hele klas uit gaan toen ik thuis kwam waren er bouwvakkers in ons huis de kozijnen (nog een keer ) aan het checken, en nu krijg ik misschien nieuwe kozijnen en IK HOOP ook op een nieuw raam, want die zit los. en als ik dat allemaal niet krijg ga ik met kit aan de gang, en dat wil m'n huisbaas écht niet.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 21:41
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik was net uit eten en nu stink ik naar de tzaziki (?) saus, dus ik ga maar m'n tandjes poetsen
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 22:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heel erg uitgeslapen op een veels te zacht matras, dus ik stond op met rugpijn grr.
Oude videoband van Seth & Fiona gevonden en weer eens gekeken. Toffe shizzle. Kees Prins is geweldig als de Duitse uberhomo vriend van Paul de Leeuw.
Daarna m'n zus wezen helpen, want ze heeft een nieuw huis, en ik heb voor het allereerst in m'n leven een ikeakast in elkaar gezet. Nooit geweten dat een kast zóveel onderdelen heeft zeg. Maar hij staat best stevig nu en daar heb ik wel een schouderklopje voor verdiend. *klopklop*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 22:52
Verwijderd
Ik ben net thuis en nu blijkt dat ik in mijn slaapdronken stupor van vanochtend een glas heb stukgegooid. En dat betekent dat ik het nú moet opruimen, anders ga ik er in mijn slaapdronken stupor van morgen heel hard in trappen.

Het ligt ook echt pal naast m'n bed.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 23:00
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Dankzij mijn heldhaftige optreden is er weer een huishoudelijke crisis overwonnen. Dat belooft wat voor vandaag.
Ok, mijn faam heeft zich snel verspreid. Zojuist mocht ik een spin van de kamer van een 25-jarige jongen halen. Morgen kan alleen nog maar tegenvallen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 00:06
Verwijderd
Ik heb MacGyver-st33l0 glas opgeruimd. Met ductape
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 00:18
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik had vandaag mn eerste schooldag en morgen moet ik om 6.30 opstaan en dat is kut.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 11:45
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
zometeen collegeee en dan eten bij een mattie. en net heb ik uiterst enerverende gesprekken gevoerd met een elektricien die langskwam om de kookplaat te fiksen.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 12:18
Verwijderd
chillll morgen een date met een amerikaans meisje en een belg (nederlands praten jaaaaaaa ) en een canadese.

en moustache anders ga je even naar parijs! met wie allemaal?
plannen die in verband staan met mijn nieuwe landje wil ik graag horen : )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.