Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2007, 12:54
Verwijderd
hmmm ik hoor maandag of ik een kamer krijg/heb, weinig geld voor veel m²
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2007, 13:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
vanochtend wilde ik vroeg op staan maar ik had enorm hoofdpijn dus dat heb ik toen een half uurtje verschoven. toen met tegenzin opgestaan, iets afgegeven voor mn vriendje, toen even gewinkeld en weer naar huis gegaan. werk gezocht, recepten voor etentje gezocht en toen gelunched met mn moeder. nu maar weer even op de fiets naar bruna om te checken of ze al weten hoeveel ze me willen/kunnen gaan betalen en hopelijk is het veel want ik wil geld! oh en kattenvoer kopen want de kat voelde zich geflashed toen we gisteren met whiskas seniorenvoer aankwamen dus nu moet ik weer zn vertrouwde biologische seniorenmeuk kopen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 14:33
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb eindelijk mijn wireless network opgezet en nu kan ik met mijn laptop online, w00t. Ik moet werken van vijf tot elf straks dus ik heb zojuist alvast avondgegeten. En vanavond na het werken ga ik nog een optreden bekijken in een klein barretje.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 14:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wou vandaag terug gaan naar huis, maar hier in dit ***dorp is de weg opengebroken, dus rijden er geen bussen. En daar kwam ik pas achter nadat ik met mijn loodzware tas naar de bushalte was gelopen.
Nu ben ik aan het wachten tot m'n vader thuis is, zodat 'ie me naar 't station kan brengen en in de tussentijd kijk ik de tigste herhaling van de mike en thomas show.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 14:44
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik stapte vanochtend de verkeerde trein in, het was heel erg raar want er stond 'rotterdam' op de trein die naar den haag ging en 'den haag' op de trein naar Rotterdam. Toen heb ik thuis mn koffie maar opgedronken en nu ben ik dus al vet lang bezig met mijn huiswerk. Morgen ga ik zeggen 'sorry mevrouw, vraag 1 en 2 snapte ik eeeecht niet'. Vanavond echter ga ik nog naar het film festival.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 15:21
Verwijderd
Ik heb gewerkt van half twaalf tot drie en het was super rustig wat ik erg relaxed vond. Daarna wat dingen gekocht voor het weekend want dan heb ik een galafeestje en nu zit ik thuis en ben ik MOE. En ik heb zin in chips en Oprah, maar Oprah is al bijna afgelopen, .
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 15:50
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
TOTALE ERGENIS DEZE MIDDAG.
maar vanavond ga ik bier drinken bij otis, dus dat is een lichtpuntje.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:09
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Mijn eerste middag als DOCENT. Ik was natuurlijk een stralend middelpunt, maar dat zal niemand verbazen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:34
Verwijderd
tering heb ik eindelijk leuke dingen hier, heb ik het er te druk voor met SCHOOL
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:41
Verwijderd
ik zou EVEN naar school om wat dingen op video op te nemen, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat ik heel zenuwachtig word van de camera dus het moest 6 keer over. pas net thuis en nu moet ik allemaal huiswerk gaan maken en heb een eetafspraak dus maar afgezegd
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:52
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik was veel te vroeg op en ik ben de hele dag al chagrijnig en moe, vet gezellig! Vanavond ga ik dus denkik mijn afspraken maar afzeggen en met een boek en chocola en thee op de bank/in bed liggen, beter voor iedereen. BAAA kutdag.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 21:09
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
net werkbespreking gehad en het sloeg weer nergens op
nu speel ik travian, ik ben denk ik verslaafd zz
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 22:05
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister had ik werkgroep en er was een invaller als tutor en het was een heeeeeele hete chirurg, omgz wel oud, maar heet. gisteravond heb ik vrijwilligerswerk gedaan, namelijk spelletjes spelen met bejaarden het was best saai, maar die oudjes vonden het de bomb vanmorgen college gevolgd en 's middags de stad en ik heb eindelijk laarzen gevonden (L)
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 23:12
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik had me verslapen voor de verandering en ging toen snel koffie halen en naar school en daarna de stad in en werken en daarna boodschappen doen en koken en eten. heeel lang bellen met mensen en zo ga ik lezen en slapen. saaie dag.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 23:51
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik werkte een late dienst en je kon een speld horen vallen op de afdeling, want we waren maar met twee man. Gelukkig belden er ook geen klanten, dus ik heb lekker vlaai zitten eten en 'zesjes' zitten drinken, muhuhu.

Daarna ging ik naar een cafe want daar had ik met een vriend afgesproken om een bandje te kijken dat hij graag wilde zien, maar toen ik aankwam wilde hij ze niet graag meer zien en toen ging hij naar huis.

Oh, en mijn band was ineens lek toen ik terug naar huis wilde fietsen. Dus mijn vrije dag morgen gaat aan het plakken van een band ten onder.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 23:59
Verwijderd
vandaag ben ik naar school geweest en kon echt niet uit bed komen joh pff. gelukkig had ik niet zo heel lang les, want mijn laatste twee lessen vielen ineens uit . hmm na school met wat klasgenoten gechilled en daarna zu haus. hmm vanavond heb ik een dutje gedaan en heb net mijn tas ingepakt etc dus nu ga ik lekker in mijn bed nog wat tv kijken en dan slapen. morgen weer een nieuwe dag voor de boeg, moet al om kwart over acht beginnen ggggvvvddddd. ik moet maar even doorbijten want na morgen nog een halve dag en dan is het alweer weekend en daar heb ik veel zin in
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 09:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
Kut gesprek gehad met mn vriendje en daardoor kut geslapen moarrrr om de een of andere reden wel uitgerust (of iig zonder hoofdpijn) opgestaan . Nu ga ik bedenken waar ik mn dag mee ga vullen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 09:52
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Oh, en mijn band was ineens lek toen ik terug naar huis wilde fietsen. Dus mijn vrije dag morgen gaat aan het plakken van een band ten onder.
ik ben ook vrij en mijn band is ook lek, maar ik heb m naar de fietsenmaker gebracht

duss nu ga ik de stad in om koffie en appeltaart te nuttigen bij café winkel en dan misschien nog even winkelen en vanavond naar club 3 voor 12.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:13
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik was gister op verjaardagsbezoek bij otis en daar zag ik P.TIL en jimmy whoo?, liet ik wijn op de bank vallen en heb ik daarna naast een enge man in de metro gezeten.
nu zit op school en heb net gehoord dat mijn tutor een crush op me heeft, yesh.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 11:08
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
ik ben ook vrij en mijn band is ook lek, maar ik heb m naar de fietsenmaker gebracht
Dat overweeg ik ook, maar de fietsenmaker die dat voor drie euro doet zit nogal ver weg, ik heb weinig zin om mijn fiets daar helemaal naartoe te slepen. Dus ik ga zo eerst maar eens kijken hoe groot de schade is.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 12:04
Verwijderd
Ik had gisteren een tentamen gemaakt door Satan en toen ging ik 's avonds even een lichte depressie wegdrinken. Naarmate de avond vorderde passeerden onderwerpen zoals de Vijf uur show en beekillers de revue. Het zou zo een Spinvis liedje kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 12:45
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik bereid nu een presentatie voor waarover ik morgen gezien de huidige sociale conventies () nonchalant zal zeggen dat ik er maar een uur van te voren aan begonnen ben.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 12:54
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ben te brak voor woorden na een feestje in het altijd gezellig Uilenstede en toen ging ik vanochtend boodschappen doen en vroeg iemand ineens aan me of ik nog een kamer zocht, en dat hij er wel eentje voor me had, dus ik ben gelijk gaan kijken en ik denk dat dat wel doorgaat
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 13:46
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb gisteren een verhaaltje geschreven en men nam het iets te serieus en ik kreeg meteen allemaal steunbetuigingen, wat natuurlijk wel weer heel aardig was. verder te lang in bed gelegen en straks werken. nu maar beetje hangen en zo muizenvallen halen.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:17
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Ik heb gisteren een verhaaltje geschreven en men nam het iets te serieus en ik kreeg meteen allemaal steunbetuigingen, wat natuurlijk wel weer heel aardig was. verder te lang in bed gelegen en straks werken. nu maar beetje hangen en zo muizenvallen halen.

en je hebt met mij over grote pikken gemsnt
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:19
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ga over anderhalf uur voor het eerst repeteren met de nieuwe band. Verder heb ik vandaag eindelijk soulseek fatsoenlijk aan de praat gekregen en nu kan ik mensen browsen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:35
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
en je hebt met mij over grote pikken gemsnt
wel degelijk!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:36
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
ik heb dingetjes op school gedaan en de juf vond mn ontwerpboek het einde, en mn tekeningen ook.
nu ben ik aan het opladen want ik heb morgen school van 9 tot 9 (wat ik overigens zelf heb voorgesteld ), en ik moet eigenlijk naar de dierenwinkel maar ik heb geen ziiin.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:38
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik moet ook naar de dierenwinkel, voor muzenvallen.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 15:04
Verwijderd
Ik heb gewerkt en sleutels bij laten maken van de achterdeur van m'n werk waarvan ik er nu een in mijn bezit heb en nu ben ik thuis. En ik moet nog even naar de brievenbus maar daar heb ik geen zin in want ik ben lui.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 15:50
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ben in het voormalig oostblok waar ik vandaag op slippers liep en buiten in het zonnetje een overheelijke capuccino heb gedronken
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 16:03
Verwijderd
ik heb geschiedenis gehad en literatuur en vis gegeten en gesport en nu ga ik weer voor school bezig
en ik heb al mijn nederlandse boeken uit bijna dus nu moet ik wel frans of engels lezen maar het was ik vond het net zo chill om ook nog nederlandse dingen te doen
ennnnn leuke dingen ook nog want ik ga in februari voor het eerst op wintersport en dat lijkt me gaaf maar even voor de kenners; wat is makkelijker te leren, snowboarden of skieën?
En in november ga ik een weekendje naar Parijs <3
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 16:04
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Dat overweeg ik ook, maar de fietsenmaker die dat voor drie euro doet zit nogal ver weg, ik heb weinig zin om mijn fiets daar helemaal naartoe te slepen. Dus ik ga zo eerst maar eens kijken hoe groot de schade is.
die van mij is 7 euro is t gelukt trouwens?

ik heb vandaag een grijs jurkje gekocht, degene die ik wilde heb, maar niet kon vinden (L) daarna appeltaart met slagroom gegeten en koffie verkeerd gedronken en nu ben ik misselijk, want het zijn ENORME stukken. net heb ik mijn laarzen ingespoten en zometeen ga ik zo high worden denk ik.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 16:06
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
ik heb geschiedenis gehad en literatuur en vis gegeten en gesport en nu ga ik weer voor school bezig
en ik heb al mijn nederlandse boeken uit bijna dus nu moet ik wel frans of engels lezen maar het was ik vond het net zo chill om ook nog nederlandse dingen te doen
ennnnn leuke dingen ook nog want ik ga in februari voor het eerst op wintersport en dat lijkt me gaaf maar even voor de kenners; wat is makkelijker te leren, snowboarden of skieën?
En in november ga ik een weekendje naar Parijs <3
ik denk dat skien makkelijker is om te leren, maar snowboarden is veel leuker dan skieen. ik zou voor snowboarden gaan
en bovendien ook niet heel moeilijk om te leren.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 16:08
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Ik bereid nu een presentatie voor waarover ik morgen gezien de huidige sociale conventies () nonchalant zal zeggen dat ik er maar een uur van te voren aan begonnen ben.
Het is af. Ik denk ik zeg het maar even voordat jullie het van iemand anders moeten horen, WINK WINK.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:32
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik begon de dag met een Limbodansje en eindigde de dag met m'n extravagante vriend op het podium toxic van britney te zingen omg. wat een jolijt en daartussen nog een mega blubber powerrace zonder megablubber.
SintLucasdag
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:36
__
Avatar van __
__ is offline
ik heb rijles gehad (de allerlaatse hopelijk, want morgen examen) en brownies gebakken met een vriend. vanavond wil ik iets leuks doen maar ik ben bij mn ouders thuis en al mn vrienden van hier zijn op hun kamers verspreid door heel nederland en mn vriendje is de hele avond aan het werk en er is ook nog eens voetbal op tv zei mn vader net. gossie.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:29
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik lag een nachtje op mijn buik te trommelen, want ik kon geen pijnstillers vinden. Mijn kankerneger zat enkel te zeuren dat ik niet zo moest bewegen want dan kon hij niet slapen in MIJN fucking bed in MIJn fucking kamer waar ik me scheel voor betaal terwijl hij er ook woont en me geen enkel fucking moment van de dag enige privacy gunt tenzij die idioot werkt in een koelcel voor Poolse gastarbeiders Dan zit hij nog constant te zeiken ook, god wat is hij zielig dat hij hier is, terwijl thuis zijn rijke pappie is en vrouwen die elke avond vol liefde hamlappen braden.
's Ochtends lag ik nog steeds te trommelen en toen probeerde hij nog zijn vunzige lul in me te steken ook, YEAAAH daar heb ik echt behoefte aan als ik lig te creperen
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:31
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Ik lag een nachtje op mijn buik te trommelen, want ik kon geen pijnstillers vinden. Mijn kankerneger zat enkel te zeuren dat ik niet zo moest bewegen want dan kon hij niet slapen in MIJN fucking bed in MIJn fucking kamer waar ik me scheel voor betaal terwijl hij er ook woont en me geen enkel fucking moment van de dag enige privacy gunt tenzij die idioot werkt in een koelcel voor Poolse gastarbeiders Dan zit hij nog constant te zeiken ook, god wat is hij zielig dat hij hier is, terwijl thuis zijn rijke pappie is en vrouwen die elke avond vol liefde hamlappen braden.
's Ochtends lag ik nog steeds te trommelen en toen probeerde hij nog zijn vunzige lul in me te steken ook, YEAAAH daar heb ik echt behoefte aan als ik lig te creperen
Muahahaha jij bent echt verknipt
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:41
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
ik was vandaag geschockeerd toen ik er achter kwam dat de aubergines bij de AH 2 keer zo klein waren geworden en ipv E1.39 nu E1.69 kosten
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:56
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ik slaap weer eens met het raam open en ik heb er gelijk vijf muggenbulten bij verder denk ik er nu serieus over na om vanaf februari een half jaar ergens in het buitenland te zitten puur voor een andere omgeving (ik moet nog gewoon elke maand terug naar a'dam voor tentamens) maar ik wil mijn kamer niet opzeggen, DILEMMA
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 20:09
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Muahahaha jij bent echt verknipt
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 20:34
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb gestudeerd en staks om 11 uur komt Never Mind The Buzzcocks weer JAAAA dus dat ga ik kijken natuurlijk. Met mijn vriendje want die komt zo.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 21:02
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Ik lag een nachtje op mijn buik te trommelen, want ik kon geen pijnstillers vinden. Mijn kankerneger zat enkel te zeuren dat ik niet zo moest bewegen want dan kon hij niet slapen in MIJN fucking bed in MIJn fucking kamer waar ik me scheel voor betaal terwijl hij er ook woont en me geen enkel fucking moment van de dag enige privacy gunt tenzij die idioot werkt in een koelcel voor Poolse gastarbeiders Dan zit hij nog constant te zeiken ook, god wat is hij zielig dat hij hier is, terwijl thuis zijn rijke pappie is en vrouwen die elke avond vol liefde hamlappen braden.
's Ochtends lag ik nog steeds te trommelen en toen probeerde hij nog zijn vunzige lul in me te steken ook, YEAAAH daar heb ik echt behoefte aan als ik lig te creperen
<3

in ieder geval ik was vandaag de hele dag moe ondanks brownies en koffie dus toen ben ik maar aan de wijn gegaan om twee uur smiddags maar dat hielp ook niet. vervolgens liep ik de rest van de middag door de stad op zoek naar een kapper maar toen ik eindelijk had besloten naar welke ik wilde was hij al dicht HAHA. uit onvrede heb ik toen nog maar een brownie gegeten wat bewijst dat ik een emotionele eter ben denk ik.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 21:22
Verwijderd
vandaag kon ik niet uit bed komen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 21:53
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Mijn zus ging naar college en toen naar huis en toen naar mij en toen gingen we friet halen, en ze waren de frikandel speciaal vergeten. De lijers. Ik wete ook niet of ik dara dan voor heb betaald. Daarna gingen we pictionary doen, met woorden als abrikoos, fata morgana en ivf behandeling. Natuurlijk zeiden we bij alles piemel.
Straks slapen en morgen op de hond van mn huisgenoot passen en mn haar laten knippen en langs de universiteit om mn huiswerk in te leveren.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 22:07
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ja volgens mij zijn relaties ook niet goed voor mij, ik heb er maar een eind aan gemaakt
Nu is hij bier aan het halen om het te vieren Waarom heb ik nou geen last van een gebroken hart, ik snap er helemaal niets meer van
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 23:46
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
leuke avondje gehad, ondanks een verhaal waar ik zwakzinnig van werd.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 09:19
Verwijderd
Citaat:
goed geslapen net, ondanks een verhaal waar ik zojuist zwakzinnig van werd.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 11:30
Verwijderd
ik werd om 10 uur wakker en ik dacht ineens dat ik om 11 uur op school moest zijn, dus aangekleed, ontbeten and all. toen was een jongen uit m'n klas online die in URETERP woont (2 uur reizen met OV vanaf groningen) dus toen snapte ik er niets meer van, en nu heb ik pas om half 3 een werkcollege pedagogiek en daarna ben ik weer vrij dus ik was weer gaan slapen tot 12 uur, en net ging ik afwassen en ik was nog niet helemaal wakker en toen klotste er een plas afwaswater over me heen. en toen was ik wakker.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.