Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2010, 23:06
Verwijderd
... in de herkansing!


Und Augen afmachen bitte!
Advertentie
Oud 13-01-2010, 23:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
jaja
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:07
Verwijderd
Leuke titel
Oud 13-01-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Aw, wij zijn er toch?
Ja maar het is handiger om tegen iemand te kletsen die al weet hoe het verhaal in elkaar steekt en die weet over wie ik het heb
Oud 13-01-2010, 23:08
Verwijderd
Ik ga iets te eten zoeken.
Oud 13-01-2010, 23:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Stefenootje 54
Rode Panda 41
Archont 33
Batave 32
Absinthe 30
N00dles 28
Tink* 25
grl 25
Arachnia 23
Rationeel 23
Mr Soija 20
Katje 19
Kazet Nagorra 15
Dark Phoenix 14
IKBENBABSNIET 13
Barabas 12
*Miekje* 11
JJoosje 10
Rivka* 10
Pippeloen 8
Martiño 8
Lucky Luciano 7
JasperJD 7
Quis 6
Trimm Trabb 6
Jaeger 6
Missy 5
CreativeMusic 5
Paranoide 4
fizzle-fluffy 1
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb vandaag mijn eerste toneelzoen gerepeteerd.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Of, nouja, kusje in de nek dan.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:09
Verwijderd
Heb ik zoveel posts?
Oud 13-01-2010, 23:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
apparently
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje 54
Rode Panda 41
Archont 33
Batave 32
Absinthe 30
N00dles 28
Tink* 25
grl 25
Arachnia 23
Rationeel 23
Mr Soija 20
Katje 19
Kazet Nagorra 15
Dark Phoenix 14
IKBENBABSNIET 13
Barabas 12
*Miekje* 11
JJoosje 10
Rivka* 10
Pippeloen 8
Martiño 8
Lucky Luciano 7
JasperJD 7
Quis 6
Trimm Trabb 6
Jaeger 6
Missy 5
CreativeMusic 5
Paranoide 4
fizzle-fluffy 1
Wat? Waarom sta ik bovenaan
Oud 13-01-2010, 23:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Omdat je het meest gepost hebt!
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag mijn eerste toneelzoen gerepeteerd.
Hihi.
Hoe was het?

Ik heb ook leuke toneelzoengebeurtenissen meegemaakt
Oud 13-01-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Of, nouja, kusje in de nek dan.
Oh
Oud 13-01-2010, 23:13
Verwijderd
Ik vind zo'n debat en de politiek soms wel op een weerwolfspel lijken. Alleen dan zonder hangrondes en eetrondes
Oud 13-01-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Hihi.
Hoe was het?

Ik heb ook leuke toneelzoengebeurtenissen meegemaakt
Vertel
Oud 13-01-2010, 23:15
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Jaaj kom er net achter dat ik op mijn zusjes verjaardag 16:45-23:00 moet werken en de dag erop 11:00-19:30 woohoo

NOT!
__________________
Yoloswag 420
Ads door Google
Oud 13-01-2010, 23:16
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Heb ik zo weinig posts?
__________________
Yoloswag 420
Oud 13-01-2010, 23:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hihi.
Hoe was het?

Ik heb ook leuke toneelzoengebeurtenissen meegemaakt
Citaat:
Oh
haha, nou, het is denk ik wel de bedoeling dat er een echte zoen komt (niet met tong enzo denk ik), maarja toch wel een stapje voor een amateur, maar het is een heel intieme scene en je zegt altijd dat het geen probleem is (het is voor mij ook geen probleem), maar ik weet gewoon nooit zo goed hoe ik zoiets moet aanpakken
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind zo'n debat en de politiek soms wel op een weerwolfspel lijken. Alleen dan zonder hangrondes en eetrondes
Met balkenende II waren er leuke debatten en fijne schandalen, balkenende IV is wat dat betreft wel wat tammer. Met II was er ook een echte sterke verenigde oppositie, dat leverde mooie kamertaferelen op.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:17
Verwijderd
Ik sprak/discussieerde laatst nog met een kennis trouwens die de tweede kamer ingaat voor de VVD. Toen werd hij gebeld en had hij Mark Rutte aan de lijn, dat was opzich best vreemd. Wisten jullie dat Rutte twee uur in de week lesgeeft op een van de rotste scholen in Den Haag?
Oud 13-01-2010, 23:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vind zo'n debat en de politiek soms wel op een weerwolfspel lijken. Alleen dan zonder hangrondes en eetrondes
Ik volg voor het eerst wie is de mol en dat vond ik ook wel zoiets, zeg maar al die verdenkingen.

Citaat:
haha, nou, het is denk ik wel de bedoeling dat er een echte zoen komt (niet met tong enzo denk ik), maarja toch wel een stapje voor een amateur, maar het is een heel intieme scene en je zegt altijd dat het geen probleem is (het is voor mij ook geen probleem), maar ik weet gewoon nooit zo goed hoe ik zoiets moet aanpakken
Ik ben zo blij dat we bij theatersport nooit echt gaan zoenen. Brrrrr. En dan niet brrr om het zoenen maar brrr om de kerels die eraan doen te moeten zoenen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-01-2010, 23:19
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Het feit dat ik genegeerd word wijst er maar weer op dat ik maar eens moet gaan slapen truste mensen!
__________________
Yoloswag 420
Oud 13-01-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind zo'n debat en de politiek soms wel op een weerwolfspel lijken. Alleen dan zonder hangrondes en eetrondes

En zonder pikante verhalen en/of musicalsongs

Citaat:
Vertel
Ja, misschien zo

Citaat:
haha, nou, het is denk ik wel de bedoeling dat er een echte zoen komt (niet met tong enzo denk ik), maarja toch wel een stapje voor een amateur, maar het is een heel intieme scene en je zegt altijd dat het geen probleem is (het is voor mij ook geen probleem), maar ik weet gewoon nooit zo goed hoe ik zoiets moet aanpakken
Nee, verwacht niet met tong Dan zouden ze wel érg veel van je eisen.

Herkenbaar hoor. Ik zeg ook altijd dat ik naakt geen probleem vind maar op het moment dat het dan (een beetje in elk geval) moet gebeuren is het toch wel even een gek en ongemakkelijk moment...
Advertentie
Oud 13-01-2010, 23:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik sprak/discussieerde laatst nog met een kennis trouwens die de tweede kamer ingaat voor de VVD. Toen werd hij gebeld en had hij Mark Rutte aan de lijn, dat was opzich best vreemd. Wisten jullie dat Rutte twee uur in de week lesgeeft op een van de rotste scholen in Den Haag?
Ja? Nog steeds? Ik denk dat hij wel wat meer tijd aan de VVD fractie mag besteden, dat is ook een beetje een rommeltje.
Citaat:
Ik ben zo blij dat we bij theatersport nooit echt gaan zoenen. Brrrrr. En dan niet brrr om het zoenen maar brrr om de kerels die eraan doen te moeten zoenen.
Mijn tegenspeelster is 40.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:21
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Genegeerd, toe maar. Ik vind mensen die zeiken: meh niemand reageert op mijn posts altijd van die whiners. Mensen lezen het heus wel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-01-2010, 23:21
Verwijderd
Hahahaha! Hamer: ''u luistert niet eens naar mij Meneer Rutte''

Rutte: '' Ik luister wel, ga lekker verder''.

Hamer: ''Nee je staart naar het plafond''

Rutte: '' dat doe ik vaker als u praat''

Oud 13-01-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ik sprak/discussieerde laatst nog met een kennis trouwens die de tweede kamer ingaat voor de VVD. Toen werd hij gebeld en had hij Mark Rutte aan de lijn, dat was opzich best vreemd. Wisten jullie dat Rutte twee uur in de week lesgeeft op een van de rotste scholen in Den Haag?
Nope.
Oud 13-01-2010, 23:21
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja? Nog steeds? Ik denk dat hij wel wat meer tijd aan de VVD fractie mag besteden, dat is ook een beetje een rommeltje.

Mijn tegenspeelster is 40.
Ook lichtelijk vreemd dan ja.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-01-2010, 23:21
Verwijderd
Hamer: "Ik wil best antwoord geven op uw vraag, maar u luistert niet."
Rutte: "Waarom denkt u dat ik niet luister?"
Hamer: "Omdat u naar het plafond staat te staren."

Oud 13-01-2010, 23:21
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Maar dan kan ze nog wel proeven van een jong blaadje.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-01-2010, 23:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, verwacht niet met tong Dan zouden ze wel érg veel van je eisen.

Herkenbaar hoor. Ik zeg ook altijd dat ik naakt geen probleem vind maar op het moment dat het dan (een beetje in elk geval) moet gebeuren is het toch wel even een gek en ongemakkelijk moment...
Nu moest ik knuffelen toen ik haar ten huwelijk vroeg, maar dat vind ik niet passen. Ik denk toch dat we die zoen erin moeten doen.

En naakt, nee, ik denk niet dat we daar ooit aan gaan beginnen met ons amateurclubje. Sowieso, dan mag een ander, ik ben al eens potloodventer geweest.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ja? Nog steeds? Ik denk dat hij wel wat meer tijd aan de VVD fractie mag besteden, dat is ook een beetje een rommeltje.
Ik ben niet heel pro-vvd. Nouja ik ben liberaal maar vvd is misschien stap te ver. Maar hij heeft het wel goed op orde maar in elke partij zijn verschillende standpunten. Maar hij heeft het even moeilijk gehad met de oude garde. Laatste peilingen blijkt dat hij stijgt en hard!
Oud 13-01-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Hamer: "Ik wil best antwoord geven op uw vraag, maar u luistert niet."
Rutte: "Waarom denkt u dat ik niet luister?"
Hamer: "Omdat u naar het plafond staat te staren."

Ik was eerst
Oud 13-01-2010, 23:23
Verwijderd
Oh, ik had wat dat betreft betere tegenspelers, en heb regelmatig gebaald vorig jaar dat ik de enige vrouwelijke speelster was zonder seksscènes.
Ads door Google
Oud 13-01-2010, 23:24
Verwijderd
Ja, die opmerking van Rutte was wel weer mooi, .
Oud 13-01-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ik was eerst
Hehe, gmta
Oud 13-01-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn tegenspeelster is 40.
ieuw
Oud 13-01-2010, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Nu moest ik knuffelen toen ik haar ten huwelijk vroeg, maar dat vind ik niet passen. Ik denk toch dat we die zoen erin moeten doen.

En naakt, nee, ik denk niet dat we daar ooit aan gaan beginnen met ons amateurclubje. Sowieso, dan mag een ander, ik ben al eens potloodventer geweest.
Nee, dat zou ook nergens op slaan. In mijn voorstelling moesten ze elkaar vorig jaar ook op de mond zoenen. Maar goed, dat was alleen nog op de mond.
Ik heb wel eens..

Archont, verhaal 1.
... een hele scène lang, van een minuut of drie ofzo, moeten filmzoenen met iemand. En met die iemand was ik toen ook best goed bevriend en later bleek ook dat hij maanden verliefd op me was geweest ofzo, maar ik vond hem niet echt aantrekkelijk maar gewoon een goeie jongen. In elk geval duurde die scène dus heel lang en iedereen dacht dat het echt was omdat we zo gepassioneerd met elkaar zoenden
Oud 13-01-2010, 23:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het feit dat ik genegeerd word wijst er maar weer op dat ik maar eens moet gaan slapen truste mensen!
Ah, onze tactiek werkt.

Citaat:
Hahahaha! Hamer: ''u luistert niet eens naar mij Meneer Rutte''

Rutte: '' Ik luister wel, ga lekker verder''.

Hamer: ''Nee je staart naar het plafond''

Rutte: '' dat doe ik vaker als u praat''

Citaat:
Hamer: "Ik wil best antwoord geven op uw vraag, maar u luistert niet."
Rutte: "Waarom denkt u dat ik niet luister?"
Hamer: "Omdat u naar het plafond staat te staren."

Stomme Rutte. Hij stond ook al met Pechtold te praten toen die met Slob aan het debatteren was. Incompetent moederskindje is het.


Citaat:
Ook lichtelijk vreemd dan ja.
Citaat:
Maar dan kan ze nog wel proeven van een jong blaadje.
ze heeft wel een relatief jonge uitstraling en toneel is natuurlijk inleving en fantasie, dus het kan wel. We hebben nu eenmaal niet een enorm aantal spelers, zeker niet in de jongere categorie.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:25
Verwijderd
Ohja Minke, je moet echt Pavlovs Daugher van Regina Spektor luisteren, die vind jij wel leuk denk ik!
Oud 13-01-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
ieuw
40 kan nog net, mits knap.
Oud 13-01-2010, 23:26
Verwijderd
En naakt bij een amateurclub zou ik ook wel ver vinden gaan.
Hoewel ze er bij de amateurclub waar ik nu regisseer totaal geen problemen mee lijken te hebben. Of nou ja, sommigen onder hen niet. Die zijn al meerdere keren naakt geweest in een voorstelling. Vind het nogal wat. Ik ben nog steeds nooit helemáál naakt geweest in een voorstelling.
Oud 13-01-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Ohja Minke, je moet echt Pavlovs Daugher van Regina Spektor luisteren, die vind jij wel leuk denk ik!
Ok, ik zal hem eens downloaden
Oud 13-01-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
En naakt bij een amateurclub zou ik ook wel ver vinden gaan.
Hoewel ze er bij de amateurclub waar ik nu regisseer totaal geen problemen mee lijken te hebben. Of nou ja, sommigen onder hen niet. Die zijn al meerdere keren naakt geweest in een voorstelling. Vind het nogal wat. Ik ben nog steeds nooit helemáál naakt geweest in een voorstelling.
Helemaal naakt?

Wtf.

Ik vind het ook zo overbodig. In films, oke. Maar om op het toneel dan naakt te gaan zijn.
Oud 13-01-2010, 23:27
Verwijderd
Ik zou ook best de tweede kamer in willen voor d'66

Maargoed eerst maar is mijn studie afronden
Oud 13-01-2010, 23:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben niet heel pro-vvd. Nouja ik ben liberaal maar vvd is misschien stap te ver. Maar hij heeft het wel goed op orde maar in elke partij zijn verschillende standpunten. Maar hij heeft het even moeilijk gehad met de oude garde. Laatste peilingen blijkt dat hij stijgt en hard!
Oh, ik vind juist dat hij het niet echt op orde heeft, de vvd steeds meer richting wilders schuift en uit zijn betoog van vanavond vond ik maar weer blijken dat het stiekem een populistje is. Ik volg de vvd niet in de peilingen, maargoed, als je helemaal onderaan staat kun je natuurlijk alleen nog maar steigen.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-01-2010, 23:28
Verwijderd
EENS.
Oud 13-01-2010, 23:28
Verwijderd
http://twitter.com/BorisHam

''Overigens Rita Verdonk is de hele dag/avond niet aanwezig. Ook opmerkelijk is dat Wilders zich nauwelijks mengt in debat... ''

''opmerkelijk: voormalig spindoctor van Balkenende en nu staatsecretaris Defensie Jack de Vries zit verdekt bij debat in journalistenbankjes..''

en stukken uit de brief.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.