Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2010, 10:23
Spring Fling
Spring Fling is offline
lekke puh!

Laatst gewijzigd op 01-03-2010 om 10:30.
Advertentie
Oud 01-03-2010, 10:24
Spring Fling
Spring Fling is offline
JasperJD 77
Archont 66
Philosophy 40
Absinthe 38
Repelsteel 34
Laisve 28
sann 27
Martiño 24
Paranoide 20
Rationeel 17
N00dles 13
grl 11
Trimm Trabb 11
White Trash 10
*Miekje* 10
Dark Phoenix 9
Katje 9
Spring Fling 9
Tink* 8
ecnelis 8
Barabas 6
fizzle-fluffy 5
Lucky Luciano 4
CreativeMusic 4
Pippeloen 3
Rivka* 3
Stefenootje 2
Quis 2
Uice 1
Havock 1
Missy 1
Oud 01-03-2010, 10:25
Verwijderd
Saaie titel.
Oud 01-03-2010, 10:26
Spring Fling
Spring Fling is offline
help is mee dan
Oud 01-03-2010, 10:29
Verwijderd
ik keek gisteren The Thing, maar ik snap niet goed waarom
Spoiler
Oud 01-03-2010, 10:35
Verwijderd
Bweh mijn tentamen leren is saai.
Oud 01-03-2010, 10:36
Spring Fling
Spring Fling is offline
cv's en sollicitatie brieven schrijven ook
Oud 01-03-2010, 11:15
Verwijderd
Spring Fling, mocht je nog twijfelen; ik vind deze nick zoveel beter!


En OMG, 1 maart en het voelt al gelijk als lente <3
Heerlijk die zon
Oud 01-03-2010, 11:17
Spring Fling
Spring Fling is offline
haha waarom beter?
eindelijk eindelijk warm weer
Oud 01-03-2010, 11:17
Verwijderd
Het weer gaat er inderdaad behoorlijk op vooruit.

Maar wel hopen dat dat zo blijft gaan.
Oud 01-03-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
ik keek gisteren The Thing, maar ik snap niet goed waarom
Spoiler
Spoiler
Oud 01-03-2010, 11:34
Verwijderd
Lichtpuntje van de dag: Ik heb zo'n beetje de laastste Lowlands kaartjes weten te scoren
Oud 01-03-2010, 11:36
Spring Fling
Spring Fling is offline


congrats!
Oud 01-03-2010, 11:41
Verwijderd
Haha thanks! Ik zat nog in het 'betaalproces' toen officieel bekend werd dat 't uitverkocht was. Zo gaaf!

Nu ben ik veel te blij om me te kunnen concentreren.
Oud 01-03-2010, 11:42
Spring Fling
Spring Fling is offline
smoesjes, smoesjes
Oud 01-03-2010, 11:45
Verwijderd
Komt er dit jaar eigenlijk wel iets leuks op Lowlands?
Oud 01-03-2010, 11:49
Verwijderd
Geen idee. Normaal wacht ik de line up af, maar daar was dit jaar geen tijd voor. Blink182, Admiral Fleebee en Richie Hawtin zijn bevestigd, maar daar wordt ik nog niet echt warm van.

Ach 't wordt vast heel gaaf, en anders verkoop ik mijn kaarten van de zomer gewoon weer .
Oud 01-03-2010, 12:17
Verwijderd
Huh, ik lees net dat Joran gister op tv was met een nieuwe bekentenis? Op RTL? Niet dat die dweil mij interesseert, maar wat een slechte promotie dan van RTL
Ads door Google
Oud 01-03-2010, 12:18
Verwijderd
richie hawtin
Oud 01-03-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Huh, ik lees net dat Joran gister op tv was met een nieuwe bekentenis? Op RTL? Niet dat die dweil mij interesseert, maar wat een slechte promotie dan van RTL
Ik heb een stukje gezien en het was ook helemaal gemonteerd in SBS6 sfeer
Oud 01-03-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een stukje gezien en het was ook helemaal gemonteerd in SBS6 sfeer
Maar welk programma was dat dan? En wie had er deze keer undercover gespeeld?
Oud 01-03-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Maar welk programma was dat dan? En wie had er deze keer undercover gespeeld?
Tot zover ik had begrepen ging Jaap van de Gouden Kooi hem interviewen en werd er ingespeeld op de nieuwe verklaring en maakten ze ook gebruik van een leugendetectortest. Het was niet boeiend of nieuws
Oud 01-03-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Tot zover ik had begrepen ging Jaap van de Gouden Kooi hem interviewen en werd er ingespeeld op de nieuwe verklaring en maakten ze ook gebruik van een leugendetectortest. Het was niet boeiend of nieuws
omg wat slecht.
Oud 01-03-2010, 12:33
Verwijderd
"Voor het eerst gaan vanavond Wilders en Bos direct met elkaar in debat over veiligheid en integratie."

Dat gaat echt een feest worden
Oud 01-03-2010, 12:37
Verwijderd
Ja. Wilders wordt afgemaakt. Figuurlijk dan hè
Advertentie
Oud 01-03-2010, 12:42
Verwijderd
Zo sterk is Wouter Bos niet in een debat hoor Etmakas, ongeacht je het nu wel of niet met Wilders eens bent.
Oud 01-03-2010, 12:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Guido Weijers weet tenminste wat grappig is.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-03-2010, 12:50
Verwijderd
Miiiichelle, ma belle, sont des mots qui vont tres bien ensemble (8)
Oud 01-03-2010, 12:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo sterk is Wouter Bos niet in een debat hoor Etmakas, ongeacht je het nu wel of niet met Wilders eens bent.
Achja, tegen een persoon zonder argumenten is het makkelijk debatteren, maar Wilders kennende zal hij vooral met modder gooien om zijn gebrek aan standpunten te verbloemen.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-03-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Achja, tegen een persoon zonder argumenten is het makkelijk debatteren, maar Wilders kennende zal hij vooral met modder gooien om zijn gebrek aan standpunten te verbloemen.
Oud 01-03-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Achja, tegen een persoon zonder argumenten is het makkelijk debatteren, maar Wilders kennende zal hij vooral met modder gooien om zijn gebrek aan standpunten te verbloemen.
Het gaat er meer om dat ik een beetje moe word van 'oh hihi Wilders is dom' houding. Ik ben het ook niet eens met zijn standpunten en natuurlijk is hij ook de clown van Den Haag. Hij is echter wel sterk in zijn retoriek en dat moet je niet wegwuiven. Ik merk dat het gewoon heel vaak gebeurt (media maar ook in mijn omgeving, hier op het forum).
Oud 01-03-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Het gaat er meer om dat ik een beetje moe word van 'oh hihi Wilders is dom' houding. Ik ben het ook niet eens met zijn standpunten en natuurlijk is hij ook de clown van Den Haag. Hij is echter wel sterk in zijn retoriek en dat moet je niet wegwuiven. Ik merk dat het gewoon heel vaak gebeurt (media maar ook in mijn omgeving, hier op het forum).
Dat is een terugkerend probleem. Hij kan inderdaad voor geen meter debatteren, maar wel goed praten. Dat is vaak belangrijker dan rationele afwegingen.
Oud 01-03-2010, 13:02
Spring Fling
Spring Fling is offline
hmmm de eerste dag is zwaar
Oud 01-03-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Dat is een terugkerend probleem. Hij kan inderdaad voor geen meter debatteren, maar wel goed praten. Dat is vaak belangrijker dan rationele afwegingen.
Oud 01-03-2010, 13:03
Verwijderd


Ik probeer nu Vuurvos uit
Oud 01-03-2010, 13:09
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Het gaat er meer om dat ik een beetje moe word van 'oh hihi Wilders is dom' houding. Ik ben het ook niet eens met zijn standpunten en natuurlijk is hij ook de clown van Den Haag. Hij is echter wel sterk in zijn retoriek en dat moet je niet wegwuiven. Ik merk dat het gewoon heel vaak gebeurt (media maar ook in mijn omgeving, hier op het forum).
hij is toch ook gewoon een kansloze troll die in de politiek net zoveel te zoeken heeft als sugar lee hooper bij een pro-ana bijeenkomst?
Ads door Google
Oud 01-03-2010, 13:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het gaat er meer om dat ik een beetje moe word van 'oh hihi Wilders is dom' houding. Ik ben het ook niet eens met zijn standpunten en natuurlijk is hij ook de clown van Den Haag. Hij is echter wel sterk in zijn retoriek en dat moet je niet wegwuiven. Ik merk dat het gewoon heel vaak gebeurt (media maar ook in mijn omgeving, hier op het forum).
Ja, dat zeg ik toch juist? Het is zijn opzwepende spreekstijl die de interesse van kiezers trekt, niet de inhoud.

Ik heb zijn partijprogramma etc. gelezen, en dat is, met uitzondering van een paar bekende standpunten, vaag en onsamenhangend. Hij heeft geen goed geformuleerde standpunten en doelen, en politiek gezien heeft hij niks bereikt, die drie jaar dat hij in de kamer zit heeft zijn fractie nauwelijks iets nuttigs gedaan (geen bijzondere voorstellen of moties ingediend, toen bijvoorbeeld in de begrotingsbespreking van Financiën aan de financieel woordvoerder van de PVV werd gevraagd waar hun voorstel voor de "kopvoddentaks" was, moest deze stamelend toegeven dat ze "toch maar besloten hadden dit niet in te dienen"). Laten we maar niet beginnen over de totaal incompetente fractieleden die geen kennis van zaken hebben.
Hij is niet dom, maar politiek gezien is het gebakken lucht.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-03-2010, 13:22
Verwijderd
Ik ben veel te moe, ik had ook geen nieuw seizoen 24 moeten gaan kijken vannacht.
Oud 01-03-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Achja, tegen een persoon zonder argumenten is het makkelijk debatteren, maar Wilders kennende zal hij vooral met modder gooien om zijn gebrek aan standpunten te verbloemen.
Het probleem is dat Wilder debatteert vanuit de negatieve gevoelens van mensen en niet op rationele argumenten ingaat.

"Heeft u dat laten doorberekenen door het CPB?"
"Ga weg met je planbureau"
"Waarom niet dan?"
"Ik geef aan waar ik 4 miljard bezuinig en waar ik het aan uitgeef, dat snapt een kind van 10 nog. Daar is geen planbureau voor nodig"


Kijk hij ontwijkt hier het argument van het planbureau en wint sympathie bij de kiezer die niet zit te wachten op al die geldslurpende planbureaus.
Oud 01-03-2010, 13:26
Spring Fling
Spring Fling is offline
nog 5 minuten
Oud 01-03-2010, 13:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heeft iemand verstand van mobiele telefoons? Ik moet weten welk model mijn LG telefoon is maar ik heb hem niet want hij is gejat en daarom moet ik het ook weten. Hij is openklapbaar en heeft een camera en twee kleurenschermpjes en hele nare kleine toetsjes. Iemand?
Oud 01-03-2010, 13:35
Verwijderd
Tijd voor North by northwest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 01-03-2010, 13:41
Verwijderd
ik deed net een koude fles cola tegen elmer z'n rug, en toen nam hij wraak door zijn zeer bezwete okselzweet aan zijn handen en vervolgens aan mijn gezicht te smeren
Oud 01-03-2010, 13:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het probleem is dat Wilder debatteert vanuit de negatieve gevoelens van mensen en niet op rationele argumenten ingaat.

"Heeft u dat laten doorberekenen door het CPB?"
"Ga weg met je planbureau"
"Waarom niet dan?"
"Ik geef aan waar ik 4 miljard bezuinig en waar ik het aan uitgeef, dat snapt een kind van 10 nog. Daar is geen planbureau voor nodig"


Kijk hij ontwijkt hier het argument van het planbureau en wint sympathie bij de kiezer die niet zit te wachten op al die geldslurpende planbureaus.
idd, het jammere is dat hij er nog mee wegkomt ook
Citaat:
Heeft iemand verstand van mobiele telefoons? Ik moet weten welk model mijn LG telefoon is maar ik heb hem niet want hij is gejat en daarom moet ik het ook weten. Hij is openklapbaar en heeft een camera en twee kleurenschermpjes en hele nare kleine toetsjes. Iemand?
Gelukkig geef je nu een beschrijving van een mobiele telefoon die erg uniek is! Hoeveel modellen zijn er nu die je kunt openklappen, een camera hebben, kleurenschermpjes hebben en kleine toetsjes!
__________________
you're not my demographic
Oud 01-03-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Het gaat er meer om dat ik een beetje moe word van 'oh hihi Wilders is dom' houding. Ik ben het ook niet eens met zijn standpunten en natuurlijk is hij ook de clown van Den Haag. Hij is echter wel sterk in zijn retoriek en dat moet je niet wegwuiven. Ik merk dat het gewoon heel vaak gebeurt (media maar ook in mijn omgeving, hier op het forum).
Wilders ís ook dom, en waarom mensen denken dat hij "retorisch sterk" is, is me ook een raadsel. Hij praat en debatteert op het niveau van Tokkies en die identificeren zich daarmee, als dat is wat je bedoelt.
Oud 01-03-2010, 13:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oooh ik heb de oplader van mijn mobiel nog, staat daar het model op?
Oud 01-03-2010, 13:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik deed net een koude fles cola tegen elmer z'n rug, en toen nam hij wraak door zijn zeer bezwete okselzweet aan zijn handen en vervolgens aan mijn gezicht te smeren
wat een... bijzondere omgangsvormen hebben jullie toch af en toe
__________________
you're not my demographic
Oud 01-03-2010, 13:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
idd, het jammere is dat hij er nog mee wegkomt ook

Gelukkig geef je nu een beschrijving van een mobiele telefoon die erg uniek is! Hoeveel modellen zijn er nu die je kunt openklappen, een camera hebben, kleurenschermpjes hebben en kleine toetsjes!
Van LG. Van minstens 4 jaar oud.
Oud 01-03-2010, 13:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, ik ben bang dat er een hoop modellen zijn die aan die beschrijving voldoen. Heb je niet de handleiding bewaard? Of weet je provider het niet (als hij bijv. bij een abonnement zat)?
__________________
you're not my demographic
Oud 01-03-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
hij is toch ook gewoon een kansloze troll die in de politiek net zoveel te zoeken heeft als sugar lee hooper bij een pro-ana bijeenkomst?
Wat een Kazetvergelijking.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.