Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2011, 14:19
jessekraal
jessekraal is offline
Dit onderstaand bericht gaat erg ver, als ik iets graag wil hebben spaar ik ervoor??
Maargoed je kan natuurlijk ook je lichaam verkopen.. omg..

Tieners in China nemen serieuze maatregelen om dure Apple gadgets te kopen.
De Koreaanse website 'Koreaherald' meldde dat de tiener genaamd Jiulinghou, heeft getweet op Weibo (Chinese versie van Twitter) dat het haar droom is om zelf een iPhone4 te hebben. Zodoende heeft ze zichzelf aangeboden om met iemand te slapen in ruil voor een iPhone 4.

Begin deze maand werd ook bekend dat een17-jarige tiener uit China wanhopig was voor een iPad 2 en besloot één van zijn nieren te verkopen om de aankoop van een iPad 2 te financieren.

Bron
Advertentie
Oud 24-06-2011, 15:02
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik moet een foto van het meisje zien voordat ik een mening kan vormen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 24-06-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een foto van het meisje zien voordat ik een mening kan vormen.
Oud 24-06-2011, 16:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Damn, dat is wel hard to get. Meestal koop ik ontmaagdingen voor een Nokia 3310.
Oud 24-06-2011, 16:21
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Dit onderstaand bericht gaat erg ver, als ik iets graag wil hebben spaar ik ervoor??
Misschien kun jij ervoor sparen, maar dat wil nog niet zeggen dat deze jongeren dat ook konden. Misschien ook wel hoor, maar China is niet echt een land waar iedereen wel zo'n ding kan betalen met heel veel vakkenvullen. Tenminste, ergens in een ver verleden las ik een artikel (volkskrant magazine) over een meisje dat in een fabriek werkte met bh-clipjes en die had volgens mij een uurloon van 14 cent. In China, als ik het goed heb. Niet geheel zeker, maar het was absoluut niet veel en het zou me niets verbazen als dat niet gewoon was voor eten en onderdak en dergelijke, en niet voor telefoons.

Los daarvan is het gewoon ziekelijk absurd hoeveel mensen over hebben voor zo'n ding. Hoeveel aanzien daar blijkbaar van afhangt.
Oud 24-06-2011, 16:31
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Beetje een nutteloos topic want er heeft al een gast een nier verkocht voor een iPad 2.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.