Oud 06-01-2020, 01:05
kluun1985
kluun1985 is offline
Dus stel morgenochtend is het glad, en je hebt pech, je valt op je twee boven voortanden. Beide tanden zijn er gelijk uitgevallen.

En nu? Naar de tandarts. Die kan dus alleen de volgende oplossingen aandragen:

-Plaatje (leuk zeg, ben je jong mag je al kennismaken met een mini kunstgebit)
-Brug (dat zit wel vast, maar dan worden goede tanden kapotgeboord)
-Kroon (dit is dan een ideale oplossing, maar dan moet er dus nog wel een deel kapotte tand aanwezig zijn, maar hey, je bent hard gevallen en met die wortels en zenuwen gaan het niet best, en de tandarts heeft het idee dat een wortelkanaalbehandeling niet gaat helpen)
-Een na laatste optie is dan de implantaat (leuk zeg allemaal vreemd materiaal in je bakkes, maar goed, als dat gat maar wordt gevuld, MAAR je moet wel voldoende kaakbot hebben en voldoende tandvlees, dus heb je teruggetrokken tandvlees bijv door te hard poetsen)
-Mag je met gat in je mond blijven rondlopen.

DIT IS TOCH BELACHELIJK?!

Ongeluk zit in een klein hoekje, dus er zijn echt scholieren hier die met een plaatje in hun mond ronlopen?!
Oud 06-01-2020, 01:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Als je wilt klagen dan doe je het niet hier though.
Oud 06-01-2020, 01:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
LMAO FOK

https://forum.fok.nl/topic/2486396
Oud 06-01-2020, 01:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Jongen, FOK en zelfs het VIVA-forum raden jou een dagboek aan
Oud 06-01-2020, 01:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Interessante postgeschiedenis
Oud 06-01-2020, 08:18
Verwijderd
Belachelijk? Vind het best oke eigenlijk.
Oud 06-01-2020, 08:23
Verwijderd
Gewoon uitkijken waar je loopt.
Oud 07-01-2020, 00:02
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Belachelijk? Vind het best oke eigenlijk.
???

Maar er moet toch een andere oplossing zijn? Jij bent scholier, stel dat je over 2 jaar op je voortand valt, die raak je kwijt, kroon niet mogelijk, implantaat te duur + aanbrengen duurt een jaar, dus het wordt een plaatje (die je zelf elke avond eruit haalt, en elke ochtend erin stopt) daar barst je zelfvertrouwen toch van uit elkaar? Hoe moet dat nu als je een vriendje of vriendin krijgt op school?
Oud 07-01-2020, 00:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
LMAOOOOOOOOOOO WTF IS DIT VOOR BULLSHIT.

Deal with it dan.
Oud 07-01-2020, 06:08
Verwijderd
Waar maak je je druk om?
Oud 07-01-2020, 09:51
Verwijderd
Citaat:
???

Maar er moet toch een andere oplossing zijn? Jij bent scholier, stel dat je over 2 jaar op je voortand valt, die raak je kwijt, kroon niet mogelijk, implantaat te duur + aanbrengen duurt een jaar, dus het wordt een plaatje (die je zelf elke avond eruit haalt, en elke ochtend erin stopt) daar barst je zelfvertrouwen toch van uit elkaar? Hoe moet dat nu als je een vriendje of vriendin krijgt op school?
Gewoon een stel schroeven er in BAM
Oud 07-01-2020, 17:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn fysiotherapeut had een plaatje maar dat zag er best echt uit want ik wist het niet eens.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-01-2020, 22:18
Verwijderd
Ja eh dus. Als je onder de bus komt raak je misschien je benen kwijt. Verkeerde tik tegen je hoofd en je bent doof of blind. Valt van de trap en je kunt je rechterarm niet meer gebruiken. Val van de fiets en je bent een kasplantje. Shit happens. Doe je niks aan.
Oud 07-01-2020, 23:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Koop kluun een dagboek
Oud 07-01-2020, 23:46
kluun1985
kluun1985 is offline
Bedankt voor alle reacties in bijzonder Daantje_0705. Tandartsafspraak gemaakt! Controle afspraak stond op 26 maart, maar die is naar voren gehaald, 30 januari, ik weet niet of ik het zo lang volhoudt....

Maandag 30 december in de avond was ik rustig mijn tanden aan het poetsen, ik was met mijn ondertanden bezig, plotseling schiet mijn tandenborstel rand tegen de onderkant van mijn boventand aan. Geen idee hoe hard dit was, pijn deed het niet, dus ik heb rustig verder gepoetst, maar bleef bezorgd. De volgende dag begon die tand te zeuren, dat hield een week aan, soms pijn, soms niet. Maar vandaag doen al mijn tanden ineens pijn. Zojuist paracetamol ingenomen, dat helpt. Nu erken ik: Mijn kaken zijn zo gespannen als de pest door deze situatie, dat is al sinds na dat uitschieten, dus mogelijk doen mijn tanden daardoor pijn. Maar ik ben benieuwd of ik het volhoud tot de 30ste, als de pijn onhoudbaar wordt (wat ik wel verwacht) ga ik met spoed.
Oud 08-01-2020, 19:32
Verwijderd
Ja, vind ik ook hoor. Iedereen met een abces of trauma kan wel even wachten inderdaad. Jij bent belangrijker.
Oud 08-01-2020, 19:52
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Ja, vind ik ook hoor. Iedereen met een abces of trauma kan wel even wachten inderdaad. Jij bent belangrijker.
Ik ben zo bang!!!! Mijn moeder heeft morgen een afspraak, ik de 30ste, we gaan morgenochtend bellen, wie weet mogen we wisselen. Ik weet niet wat er dan gaat gebeuren. Begin van de medische molen? Op weg naar implantaten?
Oud 08-01-2020, 19:58
Verwijderd
Jongen maak je niet zo druk
Oud 08-01-2020, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo bang!!!! Mijn moeder heeft morgen een afspraak, ik de 30ste, we gaan morgenochtend bellen, wie weet mogen we wisselen. Ik weet niet wat er dan gaat gebeuren. Begin van de medische molen? Op weg naar implantaten?
Ik denk dat je tandarts erg blij met je is.

Kom op, maak je niet druk, waarschijnlijk is er niks aan de hand. Met je muil op een stoeptegel rammen is wat anders dan een borstel die tegen je tanden tikt. Waarschijnlijk ben je zo gestresst dat je knarst of klemt ofzo, dan kan je ook pijn krijgen.
Oud 08-01-2020, 21:42
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Ik denk dat je tandarts erg blij met je is.

Kom op, maak je niet druk, waarschijnlijk is er niks aan de hand. Met je muil op een stoeptegel rammen is wat anders dan een borstel die tegen je tanden tikt. Waarschijnlijk ben je zo gestresst dat je knarst of klemt ofzo, dan kan je ook pijn krijgen.
Knarsen en klemmen gaat bij mij niet, ik kan mijn tanden namelijk niet op elkaar zetten.

Maar wanneer ik praat voel ik die tand ook, en wanneer ik (zoals gewoonlijk) met een tandenstoker er tussen ga, voel ik die tand even verschuiven. Er is dus iets goed mis. Mijn vader gaat morgen een spoedafspraak voor mij proberen te maken.

Maar ik ben bang voor de tandarts, wat als de tand los zit? Of los gaat wanneer zij druk erop uitoefent door tandsteen verwijderen/polijsten? Wat als er een wortelbreuk is en de tand eruit moet? Wat als de zenuw dood is? Ik ben zo gespannen als een kip door deze ellende.
Oud 08-01-2020, 22:03
Verwijderd
Nou ik denk dat dat dan maar de beste oplossing is ja. Ik weet er ook niks van.
Oud 09-01-2020, 09:50
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Nou ik denk dat dat dan maar de beste oplossing is ja. Ik weet er ook niks van.
Zit bij de tandarts. Gelovig of niet, bid voor me!
Oud 09-01-2020, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Zit bij de tandarts. Gelovig of niet, bid voor me!
Oud 09-01-2020, 14:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
ALLAHU AKBAR GOD IS GROOT MAG GOD JE ZEGENEN AMEN MET JE TAND OFZO.

IEIEUEUEIEIEIEIEJWW WOWOOWOWOWOW
Oud 09-01-2020, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Zit bij de tandarts. Gelovig of niet, bid voor me!
Nou, heeft het geholpen? Wat was er aan het tandje?
Oud 09-01-2020, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Dus stel morgenochtend is het glad, en je hebt pech, je valt op je twee boven voortanden. Beide tanden zijn er gelijk uitgevallen.

Lijkt me inderdaad een geloofwaardig verhaal!

Anyway, je kan natuurlijk ook gewoon ff naar Turkije vliegen en voor 500 euro twee implantaten laten zetten. En niet kkdom op je bek tyfen.
Oud 09-01-2020, 15:44
Verwijderd
Hier morgenochtend voor het geval je daarover gaat miepen:
Oud 09-01-2020, 17:21
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Nou, heeft het geholpen? Wat was er aan het tandje?
Volgens die klote tandarts die weigerde foto's te maken is er niets aan de hand.

Maar waarom heeft Kluun dan pijn?!
Oud 09-01-2020, 17:21
Verwijderd
Vgm ben jij MeneerBeer
Oud 09-01-2020, 17:27
kluun1985
kluun1985 is offline
O ja, en nog leuk detail, ik heb ineens ook pijn aan mijn bovenverstandskies die nog onder het tandvlees zit (en geen ruimte heeft om eruit te komen!), daar heeft die klote tandarts blijkbaar iets gedaan?! Of gewoon niet opgelet.
Oud 09-01-2020, 17:47
Verwijderd
Citaat:
O ja, en nog leuk detail, ik heb ineens ook pijn aan mijn bovenverstandskies die nog onder het tandvlees zit (en geen ruimte heeft om eruit te komen!), daar heeft die klote tandarts blijkbaar iets gedaan?! Of gewoon niet opgelet.
Je was er voor een spoedconsult voor je voortand toch?
Oud 09-01-2020, 17:55
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Je was er voor een spoedconsult voor je voortand toch?
Ja, maar ze maakte er een half jaarlijkse controle van. Ging ze overal in mijn tandvlees prikken, en tandsteen verwijderen. Voortand? 'nee joh, je kan met een tandenborstel stoot geen schade veroorzaken'

Ik heb gesmeekt om een foto, 'dat is niet nodig' AUB!!! 'nee we gaan niet elke keer een foto maken, dat doen we over een jaar (wanneer die tand er niet meer is) weer'
Oud 09-01-2020, 18:40
Verwijderd
Je had na het zien van de röntgenfoto toch niet geloofd dat er niks aan de hand was.
Oud 09-01-2020, 18:42
Verwijderd
Verder zal de relatie tussen jou en de tandarts ook niet zo best zijn aangezien je haar "klote tandarts" noemt.
Oud 09-01-2020, 18:58
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Verder zal de relatie tussen jou en de tandarts ook niet zo best zijn aangezien je haar "klote tandarts" noemt.
Pijn = pijn , en je wil toch niet zeggen dat ik nu met chronische pijn aan mijn tanden moet leren leven?
Oud 09-01-2020, 19:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Pijn = pijn , en je wil toch niet zeggen dat ik nu met chronische pijn aan mijn tanden moet leren leven?
Hoe kan je uit een opmerking of jou en de relatie met je tandarts halen dat iemand vindt dat je met chronische pijn moet leren leven?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-01-2020, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Pijn = pijn , en je wil toch niet zeggen dat ik nu met chronische pijn aan mijn tanden moet leren leven?
Pijn heeft niet altijd een oorzaak en dus ook niet altijd een diagnose. Zeer waarschijnlijk had een röntgenfoto ook niet zoveel uitgemaakt. Als je geen diagnose hebt, behandel je dus ook niet zomaar.

Verder "klote tandarts", tja ze hebben er dan misschien voor gestudeerd, maar je tandarts is ook maar een mens, niet echt netjes om te zeggen. In de tijd dat jij bij haar in de stoel zat, in dure spoedtijd heeft die "klote tandarts" maar meteen een controle bij je uitgevoerd. Jij hield een plek bezet voor iemand die misschien daadwerkelijk een afspraak nodig had bij die "klote tandarts" voor een abces of een echt trauma, dus doe maar gewoon even normaal.
Oud 09-01-2020, 19:51
kluun1985
kluun1985 is offline
Citaat:
Pijn heeft niet altijd een oorzaak en dus ook niet altijd een diagnose. Zeer waarschijnlijk had een röntgenfoto ook niet zoveel uitgemaakt. Als je geen diagnose hebt, behandel je dus ook niet zomaar.

Verder "klote tandarts", tja ze hebben er dan misschien voor gestudeerd, maar je tandarts is ook maar een mens, niet echt netjes om te zeggen. In de tijd dat jij bij haar in de stoel zat, in dure spoedtijd heeft die "klote tandarts" maar meteen een controle bij je uitgevoerd. Jij hield een plek bezet voor iemand die misschien daadwerkelijk een afspraak nodig had bij die "klote tandarts" voor een abces of een echt trauma, dus doe maar gewoon even normaal.
Ooit maakt ze een foto, dan hoop ik dat ze zich herinnert dat ze me eerder had kunnen helpen. Tegen de tijd dat ze foto maakt, valt die tand niet meer te redden.
Oud 09-01-2020, 19:57
Verwijderd
Als je niet tevreden over haar bent, waarom ga je dan niet naar een andere tandarts?
Oud 09-01-2020, 20:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oud 09-01-2020, 20:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Je klinkt nu echt als: Fuck mijn probleem, ik wens mijn tandarts het ergste toe. Dan heb ik maar erge pijn, boeit me niet als ik maar gewoon mijn tandarts in de problemen kan brengen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-01-2020, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Vgm ben jij MeneerBeer
Bingo! Hij was ook tegen zichzelf aan het praten op fok. Is wel een geanonimiseerde post maar ik kon er een met usernames boven water krijgen.
Oud 09-01-2020, 21:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Henk de Steen is een goede hunter
Oud 09-01-2020, 21:58
kluun1985
kluun1985 is offline
Dit is een zenuwontsteking.

-Pijn neemt toe aan het eind van de dag
-Straalt naar andere tanden uit
-Drukkende brandende pijn

Blijkbaar was die stoot met die tandenborstel niet zo zacht....
Oud 09-01-2020, 22:02
Verwijderd
Je moet gewoon even doorbijten.
Oud 09-01-2020, 22:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je moet gewoon even doorbijten.
Oud 09-01-2020, 23:05
kluun1985
kluun1985 is offline
Morgen bel ik de tandarts weer. NEE, ik wil geen wkb of extractie oid, maar deze pijn is ook niet leuk meer.
Oud 09-01-2020, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Morgen bel ik de tandarts weer. NEE, ik wil geen wkb of extractie oid, maar deze pijn is ook niet leuk meer.
wat wil je dan?
Oud 09-01-2020, 23:29
Verwijderd
Je kunt het ook zelf doen, je weet het zelf toch het beste!
Oud 09-01-2020, 23:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
wat wil je dan?
他的脑子是死了
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies
WolterB
2 15-01-2013 18:44
Levensbeschouwing & Filosofie Gelovig? #2
Steelpan
188 30-01-2011 15:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap meederheid tweede kamer wil kraken verbieden
fractal-illusio
120 05-02-2006 15:27
Flora & Fauna Jacht op vos in Friesland weer geopent
kees17
105 30-05-2005 17:21
Software & Hardware [Email] Mail versturen met HTML
Verwijderd
27 29-03-2005 21:52
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 09:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.