Oud 30-05-2004, 12:36
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Gisteren eerst rijles gehad, daarna naar de Media Markt gegaan en heel wat cd'tjes geluisterd en Panzer Division Marduk gekocht.
Daarna thuis wat rondgehangen en geforummed. Dan wat inkopen gaan doen en daarop mijn shoarmaboer gebeld die mij een dönerschotel kwam brengen.
's Avonds is een vriend van me langs gekomen en hebben we eerst wat in de tuin gehangen en zijn daarna onderuitgezakt op mijn bank naar wat chuck norris films gaan kijken, beide films compleet slecht, maar dus wel compleet heersch, want chuck norris heerscht
Een kleine sfeerimpressie:

(ik links)

en zojuist ben ik opgestaan en ga ik eens ontbijten denk ik
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Advertentie
Oud 30-05-2004, 12:44
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Zaterdag ochtend beetje wakker geworden, weinig gedaan.
Filmpjes naar de videotheek gebracht, wijn gekocht en een pasta'tje gegeten.
Paar keer iemand gebeld die maar niet op wil nemen.
S'avonds op een terrasje wijn gedronken en stokbrood gegeten.
Op tijd naar bed.

Vandaag in het zonnetje wat logistiek geleerd, nog maar eens gebeld naar de dude die met me mee naar de rijnkade zou moeten gaan.
Wat bruiner geworden en beetje teleurgesteld omdat ik misschien niet ga vanavond.
Zodadelijk filmpje, nog wat meer bellen, en anders..

.. heel erg alleen, een fles wijn opdrinken.

Zielig ? Ja. Leuk ? Zeker.

Maar daar gaan we niet van uit, alcoholisme is in gezelschap leuker.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 30-05-2004, 12:47
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
ik heb hoofdpijn van een feestje in etten-leur met heel veel snollen die meer konden drinken dan mij...


maar het was wel hul gezellig hur

en vanavond weer een feestje
Oud 30-05-2004, 14:56
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
gister naar mn ouders gegaan. lekker gegeten, beetje gechillt, vuurtje gestookt met mn broer(tje) en een vriend en nog wat bier gedronken e.d.

vanochtend auto warmgereden, olie+filter vervangen. goede ciabattabroodjes met tomaat en fetta in de oven gemaakt. beetje koffie gedronken en muziekjes geluisterd.

kortom: tentamenperiode. :/
__________________
when i rock..
Oud 30-05-2004, 15:03
Verwijderd
gisternacht:

wijn gedronken,naar de stad gegaan en om een uur of 2 bij een meisje thuis met haar een diepgaand gesprek gevoerd over van alles en nog wat.dat was interresant
kortom: ik heb de gevoelige jongen uitgehangen....
Oud 30-05-2004, 15:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-05-2004 @ 15:03 :
gisternacht:

wijn gedronken,naar de stad gegaan en om een uur of 2 bij een meisje thuis met haar een diepgaand gesprek gevoerd over van alles en nog wat.dat was interresant
kortom: ik heb de gevoelige jongen uitgehangen....
Scary... een vent die om 2 uur 's nachts bij een meisje thuis zit na het nuttigen van een flinke dosis alcohol en verder niets doet behalve diepzinnige gesprekken houden...
Kan je daar geen colleges over geven aan alles van het manlijk geslacht?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 30-05-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 15:08 :
Scary... een vent die om 2 uur 's nachts bij een meisje thuis zit na het nuttigen van een flinke dosis alcohol en verder niets doet behalve diepzinnige gesprekken houden...
Kan je daar geen colleges over geven aan alles van het manlijk geslacht?
correctie: ik ben nog maar een knulletje he
ja ,ik weet niet,ik beschouw haar als een vriendin,en ik zou het zonde vinden om dat te verpesten door avances te gaan maken ofzo.
bovendien vond ik het zo ook .
Oud 30-05-2004, 15:20
Verwijderd
gisteren
BBQ
rode wijn
witte wijn
rum
malibu
besse jenever
Blue Curacou
rode martini
muziek
feest
dansen
=
vandaag
leren
met
een
kater

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 16:58.
Oud 30-05-2004, 15:26
Verwijderd
Ik had gister een familieparty in Breda en daar heb ik veel gedronken en gesmikkeld enzo.
En vanochtend ging ik met mijn neefje in bad, en net geslapen in de auto.
Straks flyeren yeah!
Oud 30-05-2004, 15:34
Verwijderd
Mn internet weer aan de gang proberen te krijgen, stroom viel uit en weg was de verbinding, modem en router werken weer normaal, maar op mn eigen pc krijg ik geen verbinding. frustrerend...
Oud 30-05-2004, 15:35
Susanne
Susanne is offline
Zaterdag al vroeg naar de club gegaan want er was pinkstertoernooi, dat is nu eigenlijk nog steeds bezig maar echt zo'n fucking saai toernooi heb ik nog nooit meegemaakt Mijn team hoefde niet meer te spelen dus iedereen naar huis toe.. Ik dacht ik blijf mooi bij m'n eigen club, ik had gewoon mee moeten gaan naar Arnhem (daar was ook een gaaf toernooi blijkbaar) met een vriendinnetje Dus nu zit ik hier nog even bij te komen van de vele liters bier die ik dit weekend genuttigd heb
Over een uurtje komt bobbbb mijn weekend goedmaken
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 30-05-2004, 15:47
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Gisterenavond is ongeveer hetzelfde verlopen als de avond ervoor, en weer laat ik bewust een deel weg (Roos: )!
Ik werd vanochtend wakkergebeld en sindsdien heb ik nog niks gedaan, behalve heel veel gegeten en gedronken en gedouched.
Oud 30-05-2004, 15:57
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-05-2004 @ 15:26 :
Ik had gister een familieparty in Breda en daar heb ik veel gedronken en gesmikkeld enzo.
En vanochtend ging ik met mijn neefje in bad, en net geslapen in de auto.
Straks flyeren yeah!
had dat even gezegd snollie, ik ben ook nog even in breda geweest rond 3uur
Oud 30-05-2004, 15:59
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
2,5 uur in de kerk gezeten: belijdenis van mijn nichtje.
__________________
Devi essere piu brava che bella
Oud 30-05-2004, 16:36
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Gisteren heb ik uitgeslapen, en verder beetje niks gedaan. 's Avonds zijn we naar Duitsland gereden voor een showtje. Saaie Duitsers zeg, jeetje. Maar.... leuke bandjes! En gezellig! En weer ontzettend onzinnig. Maargoed. En (!!!) mcflurry met smarties is lekker!

Vandaag: ook hangen, ijsje eten, verder niks doen. Vanavond naar The day after tomorrow.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 30-05-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 30-05-2004 @ 15:35 :
Over een uurtje komt bobbbb mijn weekend goedmaken
Doe de Nono Salsa met Suusje
Oud 30-05-2004, 19:55
Verwijderd
De Nono salsa

Gisteravond niks meer uitgevoerd behalve heen en weer bellen en smsen met mn vriendje (ruziend) en een vriendin (gezellig). Vanmorgen werd ik rond half 12 wakker en heb ik mn vriendje gebeld. Hij kwam een uurtje later om onze ruzie die al twee dagen heerst bij te praten. Na een uurtje praten zijn we tot de ongeveer juiste conclusies gekomen en hebben we onze liefde elkaar op een leuke manier bewezen Dus ik ben weer blij. Vervolgens zijn we naar de stad te gaan om een cd voor hem te kopen en iets lekkers voor ons om te vieren dat we 2,75 jaar hebben vandaag Een brownie voor mij, hij weet wat ik lekker vindt. Daarna ben ik met de tram+bus weer naar huis gebanjert en heb ik nog even met mn vriendje gebeld en heb ik avond gegeten.
Oud 30-05-2004, 20:49
Susanne
Susanne is offline
Zeg Chimera, ik heb je PM ontvangen.. maar vertel eens naar welk toernooi ben jij geweest dan want ik kan natuurlijk niet zomaar zo'n mooi stickie de deur uit doen, ik moest er goed op passen

Oh, ik heb na de laatste post in dit topic de nono-salsa met bob gedaan
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 30-05-2004, 20:53
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik had vandaag een soort familyparty en we gingen karten De vorige keer heb ik mezelf echt verschrikkelijk hard te pletter gereden, dus ik was zenuwachtig, maar ik deed het deze keer echt aanzienelijk beter. Ik heb flink wat Sjonnies ge0wnt! En ik mijn ogen uit gekeken, het is daar namelijk echt een soort ontmoetingsplek voor super camplike mensen
__________________
sleep is no friend.
Oud 30-05-2004, 20:56
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Vanmiddag beetje balen van alles en echt een bui van 'Hmm'



Na een leuke film en wat zomerregen meer zoiets van 'Hmm'



De rest van de avond lijkt me vrij duidelijk.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 30-05-2004, 23:38
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
s'ochtends eng wakker geworden van de moeder van een vriend die niet wist dat ik daar sliep.
S'middags herstellen van zaterdagavond.
S'avonds gerepeteerd en Erwin's wiet opgerookt

en nu stoned achter de pc vervelen.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-05-2004, 23:48
Verwijderd
ook vandaag ben ik wakker geworden, gedouched, ontbeten, joint gerookt met het vriendje en daarna beleefd gekletst en gegeten bij de vriendin van m'n papa, met haar moeder en mijn zusje. natuurlijk was ik er alleen voor het gratis eten.
Oud 31-05-2004, 01:52
Verwijderd
-te kort geslapen
-voetbaltournooitje gehad
-bbq gehad
-
-notepaddagboek bijgewerkt.
Oud 31-05-2004, 01:59
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
vandaag niet bijster veel. beetje uitgeslapen en toen gebeld om eraan herinnert te worden dat ik en verjaardag had (waar is je geheugen als je het nodig hebt)
meeste gingen vroeg weg dus toen maar jointje gerookt met dr broertje.
morgen ouders weer thuis
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 31-05-2004, 12:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gisteren een hele dag in bed gelegen met vriendje <3 toen een film gehuurd en gekeken en gegeten en toen naar t station gegaan waar gezeik was met perrons en treinen en toen in de zeikende regen 8km naar huis gefietst toen gaan slapen en vanochtend werd ik bruut gewekt door mama die het nodig vond te gaan brunchen om half10 (te vroeg, dat is ontbijt-tijd)
en vandaag ga ik me storten op wiskunde. (of niet)
__________________
look back and laugh
Oud 31-05-2004, 12:53
Verwijderd
Gisteren uitgeslapen, genixt, uit eten geweest in Den Haag, iemand zien kotsen en naar Troy geweest. Bradjeeee <333

Vandaag uitgeslapen. Tv gekeken. De Margriet gelezen enne nu internetten. Hm.
Oud 31-05-2004, 12:59
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Zaterdag overdag naar utrecht geweest, mn hairdo bijgewerkt..eindelijk
door mn zus uitgescholden voor Helmut
Een broek teruggebracht bij de bijenkorf , dat geld weer opgemaakt bij de KFC en savonds wat wezen drinken in Almere..ja
Zondagochtend verschrikkelijk vroeg op om naar six flags te rijden en om in een file te gaan staan...Daar echt , werkelijk ALLE attracties gehad, misselijk geworden en een whiplash opgelopen..
En samen met mn zus -terwijl we gingen uitrusten op een bankje- heeel veeeel FashionNono's gespot En tot de conclusie gekomen dat Geel in is ofzo bij de massa , schijtkleur.
Savonds naar huis waar mn lieve ouders met kebab op me zaten te wachten (L) als verassing..
zometeen ga ik naar n vriendinnetje, mn haar showen en ze gaat voor me koken

hmm weer dat overmatig smileygebruik...
Oud 31-05-2004, 13:12
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
iedere dag een partijtje en veel te veel alcohol op wat voor mij het excuus is om vandaag de hele dag onder het genot van club/lounge te couchen
Oud 31-05-2004, 13:59
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 31-05-2004 @ 12:53 :
en naar Troy geweest. Bradjeeee <333
.
Is ie goed?

Vandaag.
Mmm.
Aardrijkskunde & fysica geleerd. Mama aan het huilen gebracht. Muziek beluisterd en internet.
__________________
girls in liquid.
Oud 31-05-2004, 19:11
Verwijderd
vanacht tot de conclusie gekomen dat het eten niet zo goed gevallen was,waardoorik besloot het geheel maar in de wc te deponeren door dezelfde weg als dat het erin gekomen was
sochtends met ontiegelijke koppijn wakker geworden,wat gegeten en gelijk weer uitgekotst.
verder de hele dag beetje geslapen en voor de tv gehangen.

dat maakt mij ziek
Oud 31-05-2004, 19:15
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
examens geleerd, beetje pinkpop gekeken, zometeen soapen, examens maken, en pinkpop kijken
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 31-05-2004, 21:31
Verwijderd
Vrijdag de trein gepakt naar Utreg. Op het station kwam Geertje me ophalen, we zijn toen naar haar huis gegaan. Birthmark en Erwin kwamen rond een uur of 9 aan. Drinken, blowen. Naar de tivoli voor een drum n bass feest, CB en Henri de penri nog tegen gekomen. Daarna terug naar Geertje dr huis. Slapen. Volgende dag gingen Sjoerd en Erwin weer weg. Doorgeslapen tot half 8. Toen waren de winkels al dicht dus hadden we geen eten of bier. s Avonds beetje op de bank liggen chillen. Zondag hebben Geertje en ik vooral lui zitten zijn. Naar de klote, Oceans Eleven, Bridget Jones Diaree(kutfilm) gekeken en ondertussen allerlei drankjes gedronken. Vanmiddag ook pas laat weer opgestaan one night at McCools gekeken, eten gehaald en nu weer lui zijn Moprgen ochtend terug naar Haarlem en om 1 uur engels examen maken
Oud 31-05-2004, 21:58
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
- 'Phileine zegt sorry' kijken
- Wijn drinken
- In de speeltuin spelen
- Patat eten
Met eXo
Oud 31-05-2004, 22:01
Verwijderd
Eh.. wijn gedronken hihi
Oud 31-05-2004, 22:03
Verwijderd
Ohja dat ook nog
patat, speelthuin + phileine dus

(en wijn! )
Oud 31-05-2004, 22:05
Verwijderd
Ik heb asperges gegeten met mijn familie en sigaretten gehaald voor mijn dad en mij, en toen kwam ik mijn ex tegen met zijn nieuwe chick en toen ging ik even met ze buurten.
Dat was het.
Oud 31-05-2004, 22:06
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Hihi, arme jongen, verplicht wijn drinken
Oud 31-05-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 31-05-2004 @ 22:06 :
Hihi, arme jongen, verplicht wijn drinken
Hebben jullie nu verkering?
Oud 31-05-2004, 22:07
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 31-05-2004 @ 22:01 :
Eh.. wijn gedronken hihi
Oeeeeeh Sexo, heb je getoooooooongd?
Oud 31-05-2004, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 31-05-2004 @ 22:07 :
Oeeeeeh Sexo, heb je getoooooooongd?
Oud 31-05-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 31-05-2004 @ 22:18 :
Oeh ik heb je gevoelige snaar geraakt?
Oud 31-05-2004, 22:21
Verwijderd
Haha

Ik heet geen sexo. Zleep.
Oud 31-05-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 31-05-2004 @ 22:21 :
Haha

Ik heet geen sexo. Zleep.
Ik vond het wel een leuke vergezochte woordspeling.
Maar oke eXo heb je getooooooooooongd?
Oud 31-05-2004, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 31-05-2004 @ 22:24 :
Ik vond het wel een leuke vergezochte woordspeling.
Maar oke eXo heb je getooooooooooongd?
Hallo als je wijn drinkt hoef je niet gelijk te tongen toch? (of wel?)
Oud 31-05-2004, 22:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Te weinig wikunde geleerd.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 31-05-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 31-05-2004 @ 22:26 :
Hallo als je wijn drinkt hoef je niet gelijk te tongen toch? (of wel?)
Nou toen ik voor het eerst wijn ging drinken met een forummer ging ik ook tongen dus je weet maar nooit.
Oud 31-05-2004, 22:38
Hagel
Hagel is offline
uitgeslapen, een stomme film gekeken, me verveeld, met mijn mannetje op de fiets naar mijn ouders gegaan, gebarbecued (?), naar huis gegaan, per ongeluk een duif vermoord die op het balkon zat en ik nat wilde gooien, ik gooide de beker per ongeluk mee en tegen hem aan, nu ligt ie 17 verdiepingen lager nogal plat te zijn en nu zit ik niks te doen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 31-05-2004, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 31-05-2004 @ 22:33 :
Nou toen ik voor het eerst wijn ging drinken met een forummer ging ik ook tongen dus je weet maar nooit.
sletje
Oud 31-05-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 31-05-2004 @ 22:38 :
uitgeslapen, een stomme film gekeken, me verveeld, met mijn mannetje op de fiets naar mijn ouders gegaan, gebarbecued (?), naar huis gegaan, per ongeluk een duif vermoord die op het balkon zat en ik nat wilde gooien, ik gooide de beker per ongeluk mee en tegen hem aan, nu ligt ie 17 verdiepingen lager nogal plat te zijn en nu zit ik niks te doen
Oeh Narie, als je echt metal bent ren je naar beneden en bijt je zijn kop eraf!
Oud 31-05-2004, 23:11
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Beetje uitslapen, beetje laatste examens leren, beetje sporten
Beetje Muse zien optreden <3<3<3
Spijtig nou dat Pinkpop tijdens de examens is.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lifestyle evaluatie topic 2
Verwijderd
500 01-07-2004 15:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.