Oud 21-06-2004, 16:57
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 21-06-2004 @ 14:55 :
oprekstaafjes er in het zwmbad of onder de douche doordrukken wil ook wel eens helpen is je huid lekker week
kheb t onder de douche geprobeerd en ben idd al een eind verder gekomen
goede tip
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Advertentie
Oud 21-06-2004, 19:50
metaldready
metaldready is offline
niet te snel oprekken iig dan kan het uitscheuren zei mijn piercer..
Oud 22-06-2004, 13:39
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 21-06-2004 @ 16:06 :
Wat een hippie zeg!
hoezo??

het werkt toch
Oud 22-06-2004, 14:48
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 22-06-2004 @ 13:39 :
hoezo??

het werkt toch
laat maar lullen

Oud 22-06-2004, 17:20
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
whooehoe

hij is er bijna door
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 22-06-2004, 21:32
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 22-06-2004 @ 17:20 :
whooehoe

hij is er bijna door

goed hoor!
op hoeveel mm zit je nu??
Oud 23-06-2004, 00:27
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 22-06-2004 @ 21:32 :
goed hoor!
op hoeveel mm zit je nu??
hij zit er nu helemaal door, en das 4 mm
wow wat ben ik een bikkel 4mm in 2 dagen
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 23-06-2004, 01:22
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 23-06-2004 @ 00:27 :
hij zit er nu helemaal door, en das 4 mm
wow wat ben ik een bikkel 4mm in 2 dagen

wauw good job!
Oud 23-06-2004, 12:54
smilegirl
smilegirl is offline
heey mensen...
wou ff zeggen dat ik eindelijk naar 4 jaar w88 vorige week eindelijk me wenkbrauw piercingheb laten zetten ik heb nergens last van en ben er erg blij mee!!
Oud 23-06-2004, 13:26
Verwijderd
ik heb zit nu op 12 mm en daar blijf ik bij denk ik
heb het ook helemaal zelf gedaan en douche ius idd de manier
Oud 23-06-2004, 14:02
Tanika
Tanika is offline
Uhm. Ik wil graag een tepelpiercing..! Hebben er hier mensen ervaring mee? Is het bijvoorbeeld slim om er nu 1tje te nemen, of kan ik beter ff wachten tot na de zomervakantie? En.. wat vinden de mannen hier doorgaans van? NIet dat ik het daarvoor doe.. hehe..
__________________
Van de fiets van Piet van Pa gevallen!
Oud 23-06-2004, 14:37
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Tanika schreef op 23-06-2004 @ 14:02 :
Uhm. Ik wil graag een tepelpiercing..! Hebben er hier mensen ervaring mee? Is het bijvoorbeeld slim om er nu 1tje te nemen, of kan ik beter ff wachten tot na de zomervakantie? En.. wat vinden de mannen hier doorgaans van? NIet dat ik het daarvoor doe.. hehe..
Je kunt op zich wel met een tepelpiercing de zee in maar het zwembad is niet zo'n goed idee, dus ligt eraan wat je wilt gaan doen. Ik zou wachten tot na de zomervakantie als ik jou was. Bij mij is het helen heel langzaam gegaan en heb ik er vrij veel last van gehad (na 5 maanden er ook weer uit gehaald omdat het niet fijn zat) Wat mannen vinden is heel verschillend.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 23-06-2004, 17:21
saturday
saturday is offline
Ok, ik wil dus al een hele lange tijd een lippiercing zetten. Maar steeds nog niet van gekomen. Het mag namelijk ook niet van mijn ouders en ik dacht dat je 18 moest zijn zonder toestemming. Maar nu heb ik gehoord dat dat vanaf 16 jaar is.
Maar wat zijn jullie ervaringen met een lippiercing, als je die hebt? Is de kans groot dat het uit gaat groeien of ontsteken? Heb je er spijt van gehad?
Oud 23-06-2004, 17:48
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
eerst over die tepelpiericng
ik zou er indd ook mee wachten tot naar de zomer
mijndes is nu eindelijk klaar met genezen naar 9 maand
duurt dus echt heel lang
wat mannen er van vinden is heeel verschillend
mijn vriend vind het verschikkelijk

over die lippiering (die mijn vriend dus wel weer heel gaaf vind)
als je nu al begint te praten over spijt kun je er beter niet aan beginnen
ik heb er ook een ouders totaal niet blij mee maarnooit ergens spijt van gehad
Oud 23-06-2004, 22:47
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
saturday schreef op 23-06-2004 @ 17:21 :
Ok, ik wil dus al een hele lange tijd een lippiercing zetten. Maar steeds nog niet van gekomen. Het mag namelijk ook niet van mijn ouders en ik dacht dat je 18 moest zijn zonder toestemming. Maar nu heb ik gehoord dat dat vanaf 16 jaar is.
Maar wat zijn jullie ervaringen met een lippiercing, als je die hebt? Is de kans groot dat het uit gaat groeien of ontsteken? Heb je er spijt van gehad?
Wat ik als eerste wil zeggen: ookal ben je 16 en heb je geen toestemming nodig, ik vind dat je toch nog heel goed moet nadenken over het zetten van een lippiercing, ookal wil je het heel graag. Strax willen je ouders namelijk dat je hem eruit haalt enzo en dan heb je alles voor niks gedaan. of je krijgt dikke vette ruzie.
maargoed
ik heb zelf nu al een jaar een lippiercing. maar waar wil jij hem? wil je hem onder je lip, ietsjes hoger (zodat er ook een ringetje in kan) of echt door je lip zelf heen? de laatste geneest langzamer. zelf heb ik de eerste en na drie weken (en goed schoonmaken) was ie genezen en heb ik hem zelf verwisseld. Ik heb nooit spijt gehad, ik wil hem nog lang niet kwijt ook.
kans op ontsteken en uitgroeien is niet zo groot. als j t maar goed schoonmaakt. en over uitgroeien: dit is niet van te voren te voorspellen, maar reken er maar gewoon op dat alles goed zal gaan.
Oud 23-06-2004, 22:56
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
ik heb mijn lippiercing sinds vorig jaar mei. in augustus begon ie te ontsteken (van de binnenkant een extra stukje vlees zegmaar) en dat bleef zo tot een paar maanden geleden. nu is er niks meer aan de hand het vreemde was dat die ontsteking bijna geen pijn deed, heel af en toe had ik een dag dat ik wel een prikkend gevoel had.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 23-06-2004, 23:33
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb inderdaad ook een keer zoiets gehad, dat het een beetje dik werd aan de binnenkant maar dit kwam omdat ik er toen heel veel mee speelde en op de binnenkant beet enzo. dit heb de piercer opgelost door een lang plastic (zachter) staafje er in te doen.

maar dat moet je dan dus gewoon niet doen, dat teveel spelen
Oud 24-06-2004, 10:23
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik heb een labret, en hij zit heel laag, niet net onder mijn lip. Vanmorgen heb ik aan mijn tandarts gevraagd of ik hem eruit moest halen, omdat mijn tandvlees bij 1 tand helemaal naar beneden geschoven is, en hij zei dat dat inderdaad het beste zou zijn.

Maar ik wil niet door het leven zonder piercing en nu vraag ik me af hoe het zit met een piercing net onder je lip (waar je dus ook een ringetje kan dragen): zit dat erg tegen je tanden aan? Of is het nog beter om een eskimo (zo heet dat geloof ik?) te nemen?
__________________
qkw <3
Oud 24-06-2004, 11:06
Susanne
Susanne is offline
oh my, ik zit nu op een pagina te kijken die lepra gegeven heeft aan het begin van dit topic, echt ik heb helemaal geen zin meer om een piercing te laten zetten
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 24-06-2004, 13:28
saturday
saturday is offline
@ hippiemeisje: Ik wil ook de nadelen van een lippiercing weten.

@RockaholiC: Net iets onder je lip is toch labret? Uhm, nee die wil ik niet. Dat steekt heel erg uit als je lacht. Ik wil hem net onder mijn lip, zodat er ook nog een ringetje in kan.
En.. ik haal hem er toch niet uit.
Oud 24-06-2004, 13:34
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
saturday schreef op 24-06-2004 @ 13:28 :
@ hippiemeisje: Ik wil ook de nadelen van een lippiercing weten.

@RockaholiC: Net iets onder je lip is toch labret? Uhm, nee die wil ik niet. Dat steekt heel erg uit als je lacht. Ik wil hem net onder mijn lip, zodat er ook nog een ringetje in kan.
En.. ik haal hem er toch niet uit.
ja das een labret maar dat steekt niet uit als je lacht hoor wel een beetje maar niet opvallend, ligt eraan welke lengte staafje je erin doet.
maar ik soms wou ik ook dat ik m ietsjes hoger had laten piercen voor een ringetje
Oud 24-06-2004, 13:36
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Jules schreef op 24-06-2004 @ 10:23 :
Ik heb een labret, en hij zit heel laag, niet net onder mijn lip. Vanmorgen heb ik aan mijn tandarts gevraagd of ik hem eruit moest halen, omdat mijn tandvlees bij 1 tand helemaal naar beneden geschoven is, en hij zei dat dat inderdaad het beste zou zijn.
Bij mij is t tandvlees ook een beetje weggegaan, maar me tandarts zegt er ook niets over en eruit halen doe ik toch niet. Maar wat ook misschien helpt is zo'n plastic staafje (tegenwoordig bij de piercingshop in verschillende kleuren verkrijgbaar), dat is veel zachter tegen je tanden en 'krast'ook niet enzo, ik vond het zelf heel comfertabel zitten.
misschien moet je dat eens proberen voordat je hem er uit haalt.
Oud 24-06-2004, 14:00
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
He, ik wil een wenkbrauwpiercing, maar houd je daar grote littekens van over als je hem eruit haalt?
Oud 24-06-2004, 17:42
saturday
saturday is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 24-06-2004 @ 13:34 :
ja das een labret maar dat steekt niet uit als je lacht hoor wel een beetje maar niet opvallend, ligt eraan welke lengte staafje je erin doet.
maar ik soms wou ik ook dat ik m ietsjes hoger had laten piercen voor een ringetje
Hoe spreek je dat uit trouwens: leeebrut of labrèt?
Dat van dat uitsteken van de piercing als je lacht, heb ik eens gehoord van een klasgenootje van me. Die had er 1 en ze zei het.. nja, hangt inderdaad ook van de lengte van het staafje denk ik.
Ik vind denk ik een lippiercing, die niet labret heet, nèt onder je lip mooier. Waarom heb je voor labret gekozen dan?
Oud 24-06-2004, 17:43
saturday
saturday is offline
Citaat:
Simoen schreef op 24-06-2004 @ 14:00 :
He, ik wil een wenkbrauwpiercing, maar houd je daar grote littekens van over als je hem eruit haalt?
Hangt van je wenkbrauw af. Maar als je niet zoveel haar hebt daar, wel.
Oud 24-06-2004, 20:29
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
saturday schreef op 24-06-2004 @ 17:42 :
Hoe spreek je dat uit trouwens: leeebrut of labrèt?
Volgens mij heet het sieraad gewoon labret [laaabrèt], een staafje met een bolletje dus. Je kan hem net onder je lip of wat lager hebben.

@RC: ik heb hem er al uit gehaald, en het tandvlees is best wel erg weg, dus ik laat het maar zo en neem straks wel een eskimo (rijmt ).
__________________
qkw <3
Oud 24-06-2004, 21:28
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Jules schreef op 24-06-2004 @ 20:29 :
Volgens mij heet het sieraad gewoon labret [laaabrèt], een staafje met een bolletje dus. Je kan hem net onder je lip of wat lager hebben.

@RC: ik heb hem er al uit gehaald, en het tandvlees is best wel erg weg, dus ik laat het maar zo en neem straks wel een eskimo (rijmt ).
is het gat van je piercing nog erg te zien? ik ken namelijk een jongen die hem eruit heeft gehaald en bij hem zie je het echt nog erg.
ik heb mijne net onder mn lip, zodat ik een ringetje kan, maar ik krijg de sluiting toch niet dicht
volgens mijn tandarts is er niets aan de hand, mn staafje zit tegen mn tanden aan maar er is geen beschadiging, dus je kunt op zich ook daar een piercing nemen
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 24-06-2004, 22:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
saturday schreef op 24-06-2004 @ 17:42 :
Hoe spreek je dat uit trouwens: leeebrut of labrèt?
Dat van dat uitsteken van de piercing als je lacht, heb ik eens gehoord van een klasgenootje van me. Die had er 1 en ze zei het.. nja, hangt inderdaad ook van de lengte van het staafje denk ik.
Ik vind denk ik een lippiercing, die niet labret heet, nèt onder je lip mooier. Waarom heb je voor labret gekozen dan?
nouw ik denk dat je nu wel weet hoe je t uitspreekt maja ik wilde een knopje toen en ringetjes vonnik nie zo mooi staan. maar nou toch van gedachten verandert.
maja veel is er niet aan te doen
Oud 25-06-2004, 12:18
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 24-06-2004 @ 21:28 :
is het gat van je piercing nog erg te zien?
Er zit nog echt een klein gaatje ja, net als bij een oorbel zegmaar, maar ik heb 'm er gisteren pas uitgehaald dus ik denk dat 't nog wel wat wegtrekt
__________________
qkw <3
Oud 25-06-2004, 13:37
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 21-06-2004 @ 14:55 :
oprekstaafjes er in het zwmbad of onder de douche doordrukken wil ook wel eens helpen is je huid lekker week
ik kreeg zakjes glijmiddel van de piercer toen ik ergens een oprekker kocht en dat werkt ook heel goed
Oud 25-06-2004, 14:30
saturday
saturday is offline
Is een oprekker zo'n ding waarmee je je oorpiercing wijder kunt maken?
Oud 25-06-2004, 14:55
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
saturday schreef op 25-06-2004 @ 14:30 :
Is een oprekker zo'n ding waarmee je je oorpiercing wijder kunt maken?
yep
Oud 25-06-2004, 16:15
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
Citaat:
saturday schreef op 24-06-2004 @ 13:28 :
@ hippiemeisje: Ik wil ook de nadelen van een lippiercing weten.

@RockaholiC: Net iets onder je lip is toch labret? Uhm, nee die wil ik niet. Dat steekt heel erg uit als je lacht. Ik wil hem net onder mijn lip, zodat er ook nog een ringetje in kan.
En.. ik haal hem er toch niet uit.
ik heb hem iets hoger zitten, een ringetje
ik zou je geen nadelen kunnen noemen omdat ik zelf nergens last van heb gehad heb hem nu bijna een jaar en hij is nooit ontstoken geweest ofsow
Oud 25-06-2004, 16:17
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
ik heb hier trouwens een tijd terug gelezen dat mensen hier oprekkestaafjes zelf maakten
dat leek mij ook wel wat vind mijn sieraad namelijk best saai worden maar nieuwe zijn zo duur
maar nou hoorde ik laats ergens dat je van fiom klei kanker kreeg als dit lange tijd tegen je huid komt
weet iemand hier wat over????
Oud 25-06-2004, 17:10
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik ben mn tong aan het stretchen
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 25-06-2004, 17:40
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
Citaat:
Simoen schreef op 24-06-2004 @ 14:00 :
He, ik wil een wenkbrauwpiercing, maar houd je daar grote littekens van over als je hem eruit haalt?
ik heb er ooit een laten zetten toen ik 13 was en hij scheurde een stuk uit toen ik 14/15 was omdat er een bal tegenaan was gekomen. toen heb ik m er uit gehaald en je ziet er biiijjjjna niks meer van. dus ik denk dat hij niet eens uitscheurd je er al helemaal niks van zal zien.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 25-06-2004, 19:43
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Simoen schreef op 24-06-2004 @ 14:00 :
He, ik wil een wenkbrauwpiercing, maar houd je daar grote littekens van over als je hem eruit haalt?
mijne ging eruit groeien en ontsteken enzo, en ik heb een behoorlijk litteken, een deuk gewoon, wat weg is gegroeid en tis ook nog behoorlijk rood (na 2-3 maanden) dus ik ben wanhopig met calendulan aan het smeren.
maar ach, boeiend.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-06-2004, 22:05
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 25-06-2004 @ 16:17 :
ik heb hier trouwens een tijd terug gelezen dat mensen hier oprekkestaafjes zelf maakten
dat leek mij ook wel wat vind mijn sieraad namelijk best saai worden maar nieuwe zijn zo duur
maar nou hoorde ik laats ergens dat je van fiom klei kanker kreeg als dit lange tijd tegen je huid komt
weet iemand hier wat over????
dat was ik o.a.
fimoklei kankerverwekkend? dat ga ik uitpluizen anders is dat niet zo mooi.
Oud 25-06-2004, 22:37
saturday
saturday is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 25-06-2004 @ 16:15 :
ik heb hem iets hoger zitten, een ringetje
ik zou je geen nadelen kunnen noemen omdat ik zelf nergens last van heb gehad heb hem nu bijna een jaar en hij is nooit ontstoken geweest ofsow
Foto? Deed het ook pijn, trouwens?
Oud 26-06-2004, 00:43
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
niet om het een of ander he.............

MAAR PIERCINGSSSSSSSSSSSSSSs roeleren..................
de kunst is om elke dag een andere te hebben en er zonder zweren en onstekeningen af te komen...................
Oud 26-06-2004, 14:43
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 26-06-2004 @ 00:43 :
niet om het een of ander he.............

MAAR PIERCINGSSSSSSSSSSSSSSs roeleren..................
de kunst is om elke dag een andere te hebben en er zonder zweren en onstekeningen af te komen...................
Je doet je naam eer aan, knul.
Oud 26-06-2004, 15:41
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 24-06-2004 @ 21:28 :

ik heb mijne net onder mn lip, zodat ik een ringetje kan, maar ik krijg de sluiting toch niet dicht
dat heb ik ook, mijn piercer zei dat als ik een ringetje wil ik altijd bij haar mag binnen vallen zodat zij em even dicht klemt. misschien een idee om te vragen?
__________________
All in the name of white trash
Oud 26-06-2004, 15:55
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik heb m ook net onder mn lip, ik doe het altijd met een schaar, beetje de opening van elkaar af duwen en dan het bolletje er tussen.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 26-06-2004, 18:42
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 26-06-2004 @ 00:43 :
niet om het een of ander he.............

MAAR PIERCINGSSSSSSSSSSSSSSs roeleren..................
de kunst is om elke dag een andere te hebben en er zonder zweren en onstekeningen af te komen...................
als je elke dag een andere moet hebben dan ben je snel uitgepierced hoor
Oud 26-06-2004, 20:17
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline


Dat groeit niet meer dicht lijkt mij... Auw...
Oud 26-06-2004, 23:38
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 26-06-2004 @ 20:17 :
[afbeelding]

Dat groeit niet meer dicht lijkt mij... Auw...
ik zie die afbeelding niet, en de link gaat ook nie naar de afbeelding.

nu ben ik nieuwsgierig...
Oud 27-06-2004, 14:44
tongpiercingkje
Avatar van tongpiercingkje
tongpiercingkje is offline
misschien een domme vraag,
maar als je nou een beetje mollig bent en je neemt een navelpiercing, en een paar maanden daarna val je een paar kilo af en je buik is slanker..
ziet het er dan nog gewoon uit, of gaat die navelpiercing er vreemd uitzien..? (kleiner velletje o.i.d)
Oud 27-06-2004, 15:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 26-06-2004 @ 23:38 :
ik zie die afbeelding niet, en de link gaat ook nie naar de afbeelding.

nu ben ik nieuwsgierig...

Nu wel?
Oud 27-06-2004, 15:25
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 27-06-2004 @ 15:11 :
[afbeelding]
Nu wel?
omg
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Oud 27-06-2004, 15:29
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
he bah!!

bahbahbah!!

je kan t ook overdrijven he..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 19:50
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 12:27
Lifestyle Het Grote Piercing topic
Verwijderd
455 11-01-2005 03:36
Lifestyle Het Grote Piercing topic
AngelLena
485 02-12-2004 11:29
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
484 18-06-2004 18:05
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
493 06-02-2004 09:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.