Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2004, 23:04
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 27-06-2004 @ 23:53 :
Parkpop geweest, gechild met h00mies, h00mies kwijtgeraak, weer gevonden, geld uitgegeven aan vies voer, bandjes gekeken, gegeit, verbrand, naar huis met de trein, reed niet verder dan R'dam, te laat op Barendrecht, boze pa, brief bij de comp voor mij met 20 euro, forummen, slapen.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag
__________________
sleep is no friend.
Advertentie
Oud 27-06-2004, 23:13
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 27-06-2004 @ 23:26 :
Ik heb in bed gelegen met mijn gebroken hart en nagedacht en vanavond wijntjes gedronken en nu ga zo weer slapen.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 27-06-2004, 23:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 28-06-2004 @ 00:04 :
Nog gefeliciteerd met je verjaardag
Dank je wel meid. En jij een dikke knuf. Stomme jongens ook
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-06-2004, 23:58
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Heb net Theo maassen gekeken(op video)

Die waar die dat "psycho" shirt aanheeft

in een woord:

Geniaal
__________________
i create glitches with my voice
Oud 27-06-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-06-2004 @ 00:58 :
Heb net Theo maassen gekeken(op video)

Die waar die dat "psycho" shirt aanheeft

in een woord:

Geniaal
psychocowboy is dat toch?
Oud 28-06-2004, 00:01
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
uhuh

vet merk
__________________
i create glitches with my voice
Oud 28-06-2004, 00:08
sorry
sorry is offline
naar breda basrt geweest veel saaie kutbands, verder daar een beetje zitten blowen en wat bier gedronken.
Oud 28-06-2004, 00:10
Verwijderd
Citaat:
underwear schreef op 27-06-2004 @ 23:29 :
's Middags wakker gebeld uit m;n dronkenmans coma door m;n mokkeltje. Daarna slecht nieuws en ander vriendinnetje getroost met veel verdriet <3
Daarna gehaast om de trein te halen voor het mokkeltje, met haar naar een showtje gegaan. Was lekkah leuk. Daarna ijsje gegeten en haar haar geknipt en nu zit ik met een lauw wijntje alleen te forummen.
ik denk dat ik wel eensch kan raden wie jij bent merci
Oud 28-06-2004, 00:11
underwear
Avatar van underwear
underwear is offline
Citaat:
Hermione schreef op 28-06-2004 @ 01:10 :
ik denk dat ik wel eensch kan raden wie jij bent merci
Oud 28-06-2004, 12:40
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Op m'n werk gekomen, bedreigd worden door een uitzendkracht die morgen de boel komt verbouwen , en een referentie nagetrokken. Ha, en dat in 5 uur
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 28-06-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
underwear schreef op 28-06-2004 @ 01:11 :
haha

figures
Oud 28-06-2004, 13:33
Laïs
Laïs is offline
Uitgeslapen,naar badkamer gelopen,mijn badhairday geconstateerd (kapsters ,nu is mijn haar veel te kort ),weer in bed gekropen,nog wat liggen woelen.
Naar de Zuid gefietst,waar mijn sjaaltje in mijn wiel is gedraaid,altijd handig.
Om bib-boeken geweest en naar h&m.
Vanmiddag naar de slegte om schoolboeken te halen en nu achter comp.
__________________
girls in liquid.
Oud 28-06-2004, 14:10
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Net terug van 3 dagen: Metal, heerschen, gave bands, ongezond eten, geen slaap etc
Met andere woorden: Graspop
Grenzenloos heerschen dus
En nu brak zijn
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 28-06-2004, 14:16
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 28-06-2004 @ 15:10 :
Net terug van 3 dagen: Metal, heerschen, gave bands, ongezond eten, geen slaap etc
Met andere woorden: Graspop
Grenzenloos heerschen dus
En nu brak zijn

gaaf?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 28-06-2004, 14:16
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik heb vandaag alleen nog maar wat in een oudheidboek zitten lezen en zitten computeren. :/
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 28-06-2004, 14:19
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
birthmark schreef op 28-06-2004 @ 15:16 :
gaaf?
Heerlijk
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 28-06-2004, 14:21
Verwijderd
Ik ben teruggekomen uit Parijs, naar een familiefeest geweest, daar veel gedronken en gedanst, toen geslapen, beetje koffers uitgepakt en kamer opgeruimd. Gisteravond met mijn soulmate tapas gegeten, dronken geworden en over seks gepraat. Toen een stomme film gekeken en blijven slapen. Vandaag loop ik op te ruimen in mijn pyjama en muziek te luisteren en te housen en straks ga ik boodschappen doen.
Oud 28-06-2004, 14:58
Verwijderd
Gisteren naar parkpop geweest. mensen gesproken. forummers gemeet (Lepra & dinnetje). bandjes gezien. gathering gezien. de linkse hippie uitgehangen. jeej.

vandaag uitgeslapen. in de zon gezeten. gezien dat lais geen fb meer is.
Oud 28-06-2004, 15:04
Susanne
Susanne is offline
Ik heb vandaag mijn cijfers opgehaald, allemaal 8-en, en éen 7 voor latijn Toen ging ik even leraren handjes geven en bedanken voor het jaar enzo.. moest een vriend van mij nog een spreekbeurt houden, omg dat liep weer op niks uit
Daarna nog even naar een vriendinnetje die dicht bij school woont, gingen we naar brasserie toe ff op 't terras zitten, hadden we besteld was die domme snol ons gewoon vergeten pfff nou nu ben ik net weer thuisss
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 28-06-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 28-06-2004 @ 16:04 :
Ik heb vandaag mijn cijfers opgehaald, allemaal 8-en, en éen 7 voor latijn Toen ging ik even leraren handjes geven en bedanken voor het jaar enzo.. moest een vriend van mij nog een spreekbeurt houden, omg dat liep weer op niks uit
Daarna nog even naar een vriendinnetje die dicht bij school woont, gingen we naar brasserie toe ff op 't terras zitten, hadden we besteld was die domme snol ons gewoon vergeten pfff nou nu ben ik net weer thuisss
vergeten jullie drankjes/broodjes te brengen of vergeten met jullie af te rekenen?
Oud 28-06-2004, 15:10
Verwijderd
met de fiets van mn moeder naar mn eerste wiskunde les om 10 uur, was heeel boeiend hoor!! ( ) daarna ff langs abert cuyp gefietst, tonijn en zalm, tuinkers en avocado gekocht en een heel leuk geel gehaakt sjaaltje. daarna ging ik naar de halfords, waar ik tot de ondekking kwam dat ik mn fietssleuteltje verloren was en ik net mn slot had dichtgedrukt , dus fiets gelijk mee naar binnen gesleurd en slot door laten zagen
thuis mn heerlijke home made sushi gegeten met wat groene thee, wat tv gekeken en ik ga nu mn eigen fiets ff naar de fietsmaker met zn vieze plaatjes brengen..
en daaarna braaf wiskunde en M&O gaan leren
Oud 28-06-2004, 15:11
Susanne
Susanne is offline
Nee vergeten te brengen voel je je ook wel een beetje lullig opzich, mensen kwamen en gingen en wij zaten daar nog..
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 28-06-2004, 18:44
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Gisteren erg weinig gedaan. Eerst ontbeten, toen even TV gekeken op mijn hotelkamer, en toen eventjes naar downtown Cancun. Daarna aan het strand gelegen, en daarna bij TGI Fridays gegeten. Daarna nog wat gedronken in de Coco Bongo. Vandaag weer eerst uitgebreid ontbeten, en toen met de crew met de taxi naar Playa del Carmen gegaan. Daar een geeldige pijkerbroek gezien, die ook nog ens spotgoedkoop was, maar die ik niet kon kopen omdat mijn loon nog niet gestort was Straks naar Xcaret of Cozumel, maar ik denk Cozumel omdat ik volgende week ook naar Xcaret en Xel Ha ga, om daar te snorkelen en met dolfijnen te zwemmen Vanavond eten in Playa del C. en daarna terug naar Cancun. Morgenochtend weer terug naar AMS.
Oud 28-06-2004, 18:49
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 28-06-2004 @ 19:44 :
blablabla
snol



Oud 28-06-2004, 18:51
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Vandaag naar Leeuwarden geweest voor stage sollicitatie (waarom in Godsnaam in Leeuwarden? Geen idee, dat adres kreeg ik op van stagecoordinatrice van school), ben aangenomen , meteen maar even Lowlandskaartjes gehaald (of beter laten halen), met broertje afgesproken dat we donderdag verjaardagsinkopen gaan doen aangezien in begin juli 3 verjaardagen achter elkaar zijn waar we heen moeten... *zucht* Gelukkig zijn het leuke menschen
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 28-06-2004, 18:52
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Hele dag gewerkt.
Oud 28-06-2004, 18:54
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall schreef op 28-06-2004 @ 19:49 :
snol



Hoerie! Je wil me he?
Oud 28-06-2004, 20:33
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Opgestaan & standaardprocedure.
Moest om half11 op school zijn, beetje praten met en over mensen.
Naar huis gegaan, boek voor frans gelezen in de zon op balkon.
Rijles gehad, weer sinds 3 weken en ging goeed
Daarna eten en nu even internetten/ kamer zoeken.
Zo weer lezen want boek moet morgen uit zijn.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-06-2004, 20:44
Verwijderd
vandaag net zoveel als gisteren -> vrijwel niets

vakantie,heerlijk
Oud 28-06-2004, 21:05
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Gisteren naar Parkpop gegaan, mensen gezien, paar bandjes gezien, dingen gekocht, gegeten en de rest van de dag in het zonnetje gelegen.

Vandaag om 9 uur opgestaan omdat mijn mentrix me wilde spreken om 10 uur, was om kwart over 10 op school, zij kwam pas kwart voor 12. Tot die tijd buiten gezeten en met een vriendje gekletst. Thuis met hetzelfde vriendje op het dak gezeten en teveel wijn gedronken. En nu zit ik hier.
Oud 28-06-2004, 21:13
Suey
Suey is offline
Gisteren zou ik met een vriendin gaan parachutespringen maar na 1,5 uur op weg te zijn werden we gebeld omdat het niet door kon gaan vanwege regen Toen zijn we maar teruggereden en een terras gaan zitten wat erg gezellig was. Nog een ritje gemaakt bij een vriend achterop de motor. 's Avonds nog een of andere flauwe film gekeken.
Vandaag heb ik alleen gewerkt en geslapen.
Oud 28-06-2004, 22:49
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik was in amsterdam maar heb cb nergens gezien dus toen was ik down dus heb ik mn verdriet weggegeten in de kfc.
Oud 28-06-2004, 22:56
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik heb gewerkt en niemand heeft me gebeld en nu ben ik down
Oud 28-06-2004, 22:57
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
GRRR schreef op 28-06-2004 @ 23:56 :
ik heb gewerkt en niemand heeft me gebeld en nu ben ik down
ik gebruik altijd de wekkerservice van KPN
Oud 28-06-2004, 22:58
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
dat is best wel triest om het voor die reden te gebruiken
ga ik ook doen
Oud 28-06-2004, 22:59
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
GRRR schreef op 28-06-2004 @ 23:58 :
dat is best wel triest om het voor die reden te gebruiken
ga ik ook doen
okey , goedzo ..als meer mensen het doen voel ik me minder triest.
Oud 28-06-2004, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 28-06-2004 @ 23:57 :
ik gebruik altijd de wekkerservice van KPN
oh mijn god carmen, dit meen je niet .
Oud 28-06-2004, 23:02
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
zo'n imago is een dagtaak hoor
Oud 29-06-2004, 02:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Blegh, ik ga op bed. Heb het wel weer gehad voor vandaag... Vanavond de stad nog in geweest, niet echt veel gezopen maar had hele slechte bodem, vooral die 2e amsterdammer viel zwaar verkeerd. Toen maar over gegaan op safari en wodka. En nu begint de alcohol uit te werken en voel ik mijn hoofd bonken, dus ik zeg weltrusten.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 29-06-2004, 08:51
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Gister bedreigd door een uitzendkracht die de boel hier zou komen verbouwen. Hij is vandaag helaas niet op komen dagen.

Gister me vol laten lopen met wijn omdat dat moest.
Een vriend van me had kurken nodig om koters op een BSO tevreden te houden.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 29-06-2004, 09:30
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gisteren gewerkt, gebeld met ex, naar walls of jericho in melkweg geweest, naar huis gefietst, laat gaan slapen.
vandaag ga ik langs een vriendinnetje en dan mn kamer opruimen want je kan er niet meer lopen
__________________
look back and laugh
Oud 29-06-2004, 10:23
nps
Avatar van nps
nps is offline
gisterochtend acht uur mijn rijbewijs gehaald, daarna naar school gegaan om te horen dat er een hele zooi mensen weggestuurd werden, maar ik niet , daarna met laura en nog iemand naar zevenhuizen gereden in eigen auto'tje (l) om naar haar paardje te gaan kijkn daarna weer teruggereden om te gaan slapen
__________________
__________________
Oud 29-06-2004, 11:10
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
[QUOTE]nps schreef op 29-06-2004 @ 11:23 :
[B]gisterochtend acht uur mijn rijbewijs gehaald

gefeliciteerd, rijbewijs halen is gaaf
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 29-06-2004, 11:34
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Otis schreef op 28-06-2004 @ 23:49 :
ik was in amsterdam maar heb cb nergens gezien dus toen was ik down dus heb ik mn verdriet weggegeten in de kfc.
Arm Kind!

Dus je bent voor niks naar Amsterdam gekomen , arme schat
Oud 29-06-2004, 12:06
sorry
sorry is offline
ik ben dehele dag depeche mode aan het luisteren en verder ga ik vanavond naar een feestje.
Oud 29-06-2004, 12:07
merels
Avatar van merels
merels is offline
smorgensn naar de dokter, smiddag ontieglijk mijn rug verbrand savons 't feestje van justakid, wat heel gezellig was
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 29-06-2004, 12:32
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
gister heb ik s ochtends eerst gewerkt. toen heb ik bier gehaald en chips etc. toen ging ik me klaarmaken voor mijn party. hylke boy van de trein gehaald. mensen ontvangen. dik leuke avond gehad met bijna al mijn lieve vrienden. (aisa was er alleen nieet.. ) daarna met zijn 4en in mijn bed geslapen en nog 2 op de grond. vroeg opgestaan veele gechilled mensne naar de trein gebracht! opgeruimd
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 29-06-2004, 12:36
Verwijderd
Gisterennacht een beetje ruzie gehad met een goede vriedin over msn ,toen was ik niet zo vrolijk.
Maar gelukkig hebben we midden in de nacht nog gebeld en alle misverstanden die er waren uit de weg geruimd,dus nu is japie weer happy.
vandaag heb ik boodschappen gedaan voor mijn naderende examenfeestje en verder ga ik vandaag nog een beetje hardlopen en dat was het el weer denk ik ..
Oud 29-06-2004, 12:55
Verwijderd
copy/paste van laaifsjoernaal

Haha Geertje heeft hier ongeveer een week gewoondDinsdag kwam ze langs en des avonds zijn wij naar Dirk gegaan. Daar hebben we wat jointjes en wat biertjes genuttigd en we zijn daar met Raoul en Dirk om een uurtje of 11 vertrokken. Even een joint roken op het veldje achter de Heemsteedse bieb. We lopen van het veld af en worden meteen staande gehouden door een stel juten. Zij een beetje ijlen dat we daar niet mochten zijn. Ik heb ze lekker een beetje zitten fokken door de hele tijd te zeggen dat er alleen een bord stond met daarop dat je enkel niet mocht voetballen op dat veldje. Toen zijn we naar het huis van de Papoea gegaan want z'n folks zijn niet thuis. Om een uur of 2 in de nacht naar huis gegaan en nog een tijd in bed liggen spacen met Geertje

Woensdag bleek Nederland weer te voetballen voor de zoveelste keer maar gelukkig heb ik dat niet aanschouwd omdat Bart en Kelly langs kwamen. We hebben Simpsons zitten kijken onder het genot van een jointje of 2. Dit was erg gezellig en we moeten het gauw maar weer een keer doen. Wel jammerlijk aan die dag was de enorme storm die opstak waar mijn wietplantjes volgens mij kinda beschadigd door zijn geraakt. De planten hebben gvd 2 dagen op mijn kamer moeten staan omdat ze het buiten vast niet overleefd zouden hebben.

Donderdag ging Geertje ff naar Utreg omdat ze moest werken. Die avond zat ik nogal te balen thuis omdat ik dacht dat mijn geld op was. Ondertussen had ik bij mijn pa al een half kratje Hertog Jan weten te ritselen en ik reed voor de zekerheid nog ff langs de sjop waar ik ontdekte dat ik toch geld had jeej. Dus ik heb ff een dike zak wiet gehaald. Weer naar huis en daar wat gaan chillen en msn'en. Om een uur of half 1 sprak ik Joa op msn. Toen ben ik nog midden in de nacht door de storm en regen lachend en spacend naar hem toe gefiets waar we nog wat Simpsons hebben zitten kijken onder het genot van (hoe kan het ook anders) weer bier en joints Ik heb ook zitten spacen op de dikke drum n bass beats die Joa uit zijn laptop poepte. Ik heb nog wat samples ingesproken en dat werd d00p. Om een uur of 4 maar weer eens naar huis gegaan.

Volgende middag de cha00t opgehaald van Heemstede-Aerdenhout. Bier gehaald bij de Vomar. Lekker een middag gaan smoken en wat biertjes verorberen als voorspel voor de komende avond van vertier en feestelijkheid. Die avond gingen we namelijknaar het feest van Vinz op het Java-eiland. We gingen met Mark, Geertje, Roel, Raoul en Sophie. Dirk zou eerst nog meegaan maar die had een nieuw computerspel en speelde dat lieverhaha de knurft. Op het g=feest aangekomen(na lang zoeken) was er meteen al een relaxede oude skaband bezig Heerlijk staan skanken op deze band(skaz7 heette het geloof ik). Verder was er nog een zaal met punkbands maar ik snakte al weken naar een goed ska feest dus ik ben amper in die andere zaal geweest. Verder speelde teh Skarabeez, een briljante skaband uit Venlo met echt te chille dansbare nummers. Op deze band ben ik totaal uit mijn dak gegaan. The Skarabeez hebben vrijdag een nieuwe fan voor zich gewonnen. Verder waren er enorm veel bekenden nog op dat feest maar dat ga ik niet allemaal opsommen. Ik ben namelijk de helft al weer vergetn ghehe. Toen die vette band was afgelopen was het helaas al weer tijd om naar huis te gaan en moesten we enorm hard rennen om de trein nog te halen. Eenmaal in Haarlem(daar komen was ook nog ff moeilijk want Mark had geen kaartje) konden we nog eens helemaal naar huis lopen maar ach de reis terug was best lleuk nog dus ik heb me prima vermaakt die avond. Thuis heeft Mark nog ff een sjoint gedraaid en hebben we nog ff wat South Park gekeken. Toen ben ik bij Geertje in bed gekropen(die meteen bij thuiskomst het bed al ingedoken was) en gaan pitten. Ik was kapot.

Zaterdag vertrok Mark al vroeg naar Amsterdam. Eerst zou hij nog terugkomen maar hij is s avonds naar huus gegaan. Geertje en ik gingen maar een dagje uitrusten en suffen Zaterdag dus we hebben enorm veel South Park gekeken en wat geblowd. Ik had die middag als enige 'nuttige' actie nog ff bier gehaald voor zaterdagavond en Parkpop. Die avond zijn we na nog een nieuwe zak wiet gehaald te hebben naar Dirk gegaan waar ook al geen ouders aanwezig waren. Daar zaten een hoop mensen voetbal te kijken. SPEELDE NEDERLAND GVD ALWEER! En tegen Zweden nog wel. Ik was dus voor Zweden en dat trokken sommige mensen daar niet. Ik heb ze vervolgens uitgemaakt voor facisten en toen hielden ze hun bek wel. Gelukkig hebben we alleen het laatste kwartrier en de penalties gezien. Na het voetbal gingen Dirk, Chiel en Vin weer door met dat suffe spel dat ze gekocht hadden. Dat werd really oold, really fast. Dus zijn Geertje en ik maar weeer vertrokken naar huis rond een uur of 2/3.

Zondag was het eindelijk zo ver. Parkpop was weer daar. Beter gezegd, Roy paci & Aretuska was weer daar. Dirk kwam natuurlijk weer niet opdagen omdat hij zijn gayass computerspel wou spelen. Tough luck voor hem dan maar haha want het was kankervet. Ook Mark kwam niet opdagen, too bad for him Geertje en ik vertrokken om kwart voor 1 vanaf Heemstede en Raoul voegde zich op station Hillegom bij ons. Vandaar door naar Den Haag centraal. Daar ff pinnen en nog ff wat wiet scoren voor Raoul. Toen nog net op tidj aangekomen bij Roy Paci, hij was net 2 minuten bezig. Helaas was het wel iets minder vet dan in de Melkweg, maar daar waren we dan ook echt verwend. Het was een erg toffe show en hij had zelfs een d0pe Toaster met zich mee die het steeds had over Mister Roy Ze hadden iets meer snbelle nummers mogen spelen en ik miste Moanin' maar ja je kan dan ook niet alles hebben. Na daar midden iun het zonnetje 3 kwartier lekker geskankd te hebben was het concert over en zijn we ergens chill op een grasveldje gaan zitten en wat gaan blowen. Daar voegde Roel zich al gauw bij ons en de groep bleef groeien. De hele Appelstroop Entertainment Productions Crew leek wel rond te wachelen op Parkpop. Raoul en Roel vertrokken op een moment op een Roelathlon en kwamen later lam terug met het nieuws dat Raoul zijn wiet was kwijt geraakt Toen was de wiet dus op Een tijd later zijn we maar weer eens naar Den Haag Centraal vertrokken om naar huis te gaan. We zaten te wachten op de trein toen er 2 dudes met een joint langs liepen. Raoul loopt er ff heen en we konden meteen een enorm dikke zak gruis kopen voor maar 10 euro Erg chill dus want het was ook nog aardig goede wiet. Eenmaal thuis met Geertje kwam iets later Raoul ook weer aan want die moest eerst nog langs Hillegom om zn tas op te halen. Joints roken, thee drinken(ja het bier was ondertussen op) en SLC Punk! kijken(alweer, maar hij blijft briljant). Toen ging Raoul om een uurtje of half 2 weg en hebben Geertje en ik nog tot diep in de nacht liggen 'lullen' over van alles en nog wat.

Maandag belde Dirk me kinda wakker. Die stond iets later op de stoep en toen hebben we een lekkere wake and bake gehouden. lekker takkies zitten paffen in het zonnetje op mijn balkonnetje Verder hebben we wat Family Guy zitten kijken en ons rotgelachen om Stewie. Die avond hebben Geertje en ik Ali G in da house en Shrek gekeken. Eerst zijn we nog ff langs de Willie gereden om maar weer ff een nieuwe lading wiet in te slaan. Ik kocht een zak van 15 euro Powder Sense en toen was mijn kaart vol en kreeg ik er nog een gratis zak van 15 euro Willies Choice bij Erg fijn zo'n klantenkaart Die nacht weer tot een uur of 5 in bed gelegen en over van alles en nog wat liggen praten. Toen toch maar eens gaan slapen.

En nu is Geertje net weg en ben ik maar ff dit lul verhaal gaan schrijven. Volgens mij is het echt enorem lang geworden maar ja ik had dan ook een d0pe week Zo maar eens gaan douchen en mezelf ff opknappen waarna ik maar weer eens verder ga met Monkey Island 3 hahaha
Oud 29-06-2004, 13:12
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
jeeezus
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid!
xineof
231 22-01-2006 15:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.